játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5441
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2186
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

The farm
Mezőgazdasági játék
Kategória: simulator
A projectről:
A játék bemutatja a gazdálkodást,meg kell termeli a takarmányt amit aztán állatainknak...majd folytatom
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
3d studio max
google sketchup
photoshop
c++
;

Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2013 május
2014
Beküldve:
2013.05.25 09:25
Fejlesztő:
threestar (2 fő)
Elérhetőség:
e-mail: jobbagy.miklos@freemail.hu
Tagok:
beküldő: claas lexion 550
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 2%

Képek - The farm
t 25
t 25
2013.06.25. 03:54
nyúl ketrec 2
nyúl ketrec 2
2013.06.25. 03:54
nyúl ketrec
nyúl ketrec
2013.06.25. 03:53
kecske ól
kecske ól
2013.06.25. 03:35

2013.06.18. 03:47

Fejlesztési napló - The farm
   
| A fejlesztési napló nem tartalmaz bejegyzést.

Hozzászólások - The farm
Geri - Törzstag | 2186 hsz       Online status #195281   2013.06.19 18:25 GMT+1 óra  

   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #195258   2013.06.18 22:27 GMT+1 óra  
Lehet hogy fehér, de teljesen más a koponya szerkezete. Persze attól még először sok mindent lehet látni bele, még törpenyulat és rinocéroszt is.

kecske képek

Ezt a hozzászólást ddbwo módosította (2013.06.18 22:35 GMT+1 óra, ---)
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #195256   2013.06.18 22:12 GMT+1 óra  
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #195253   2013.06.18 21:28 GMT+1 óra  
Idézet
FZoli :
...
A szemből nézeti képen először azt hittem albino kengurut látok



Kengurut?!

Google kenguru képek
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #195248   2013.06.18 18:56 GMT+1 óra  
Idézet
zolij :
Ugyanaz a játék csak ez egy demó verzió.



Mi az hogy demo?
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Viktor84 - Tag | 112 hsz       Online status #195243   2013.06.18 16:20 GMT+1 óra  
Az első képre pillantva kapásból egy kecskét látok.Valami fura rajta,gondolom a szemöldöke hiányzik de a lényegen nem változtat.Az emberek közt is divat leborotválni.Ha meg lehet ököllel ütni akkor még motivációnak is jó.

A leírás alapján símán kivitelezhető a project de megfontolnám a helyetekben azt a 3d gamemakeres prototípust amit előttem írtak!(kivéve ha jól álltok a forráskóddal)

   
zolij - Tag | 34 hsz       Online status #195238   2013.06.18 13:38 GMT+1 óra  
De a szemét már ki javítottam.

   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #195235   2013.06.18 13:18 GMT+1 óra  
A mienkek közül egyik sem, pedig van belőle 4
   
zolij - Tag | 34 hsz       Online status #195230   2013.06.18 11:11 GMT+1 óra  
A mi kecskénk is hasonlít egy albino kengurura.

   
zolij - Tag | 34 hsz       Online status #195229   2013.06.18 11:10 GMT+1 óra  
Ugyanaz a játék csak ez egy demó verzió.

   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #195228   2013.06.18 10:59 GMT+1 óra  
Ha már szimulátor, akkor legyen kecske-rider.

   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #195225   2013.06.18 08:55 GMT+1 óra  
DMG: de ahogy látom ez már nem ugyanaz a játék mint aminek bereggelték, azóta lebutult tamagochira
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #195223   2013.06.18 08:46 GMT+1 óra  
Idézet
Beee :
A jo jatek nem feltetlenul bonyolult.



Ezzel annyi gond van, hogy a szimulátor pont hogy a bonyolult kategóriába tartozik, mert attól szimulátor.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #195218   2013.06.18 07:17 GMT+1 óra  
hát nem tudom ugyanazt a képet nézzük e, de ami én látok az annyira nem szép. Be lehet magyarázni, hogy jó a szigorú nézése, meg hogy kell a tőgy a nyakára, de attól még e egy agresszív űrlény valami spcae trooperes játékba, mintsem állatsimogatóba szánt kecske(?)

A szemből nézeti képen először azt hittem albino kengurut látok
   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #195216   2013.06.18 06:04 GMT+1 óra  
Nem nyelte keresztbe a szarvait, tényleg van olyan kis izéjük torok tájékon. De ha már mindenki kötekedik: téglalap alakú a pupillájuk BOCS
   
Beee - Tag | -998 hsz       Online status #195213   2013.06.18 00:34 GMT+1 óra  
Szerintem nincs ezzel baj, tamagochi, a modellt lehet lowpolyba konvertalni, nekem kimondottan tetszik a szigoru nezese.
Szerintem meg kene probalni egy prototipust csinalni 3D gamemakerben, csak hogy befogjak a szajukat a pesszimistak, meg korvonalazodjon a vegeredmeny. Utana lehet komolyabb fejlesztessel foglalkozni. Maga az elkepzeles kezdo szinten is megvalosithatonak tunik. A jo jatek nem feltetlenul bonyolult.
Kitartas, jo lesz ez csak a vegeredmenyre kell koncentralni es nem elveszni a reszletekben!:kiraly

   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #195207   2013.06.18 00:07 GMT+1 óra  
a nőstény kecskéknek általában nincs látványos szarvuk
   
Asylum - Törzstag | 5441 hsz       Online status #195203   2013.06.17 22:49 GMT+1 óra  
Asszem ez a kecske keresztbenyelte a szarvait...
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #195199   2013.06.17 22:26 GMT+1 óra  
Tök jól néz ki. Viszont ezt a modelt ebben a formában nem sok vas bírná el teljes in-game környezetben.

--
De a textúra határozottan yobb

Ezt a hozzászólást ddbwo módosította (2013.06.17 22:38 GMT+1 óra, ---)
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #195195   2013.06.17 21:40 GMT+1 óra  
az szerintem egy kecske, de furcsa, hogy mennyivel minőségibb mint a másik projektben amik vannak
   
Asylum - Törzstag | 5441 hsz       Online status #195194   2013.06.17 20:32 GMT+1 óra  
- nem emlékeztet semmilyen létező állatra (hacsaknem egy chihuahua-ra)
- a többihez képest lényegesen kidolgozottabb
- szerintem copy-paste..
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
Blitz - Tag | 26 hsz       Online status #195191   2013.06.17 19:53 GMT+1 óra  
Az a másik projectjük:-)

   
zolij - Tag | 34 hsz       Online status #195190   2013.06.17 19:43 GMT+1 óra  
Most mi bajod van vele?Mond meg!!

   
Asylum - Törzstag | 5441 hsz       Online status #195187   2013.06.17 19:32 GMT+1 óra  
Komolyan ez miféle állat? És egyáltalán hogy jött ez az eddigi baltával faragott lekvárorrú varacskos farkas után?
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
Beee - Tag | -998 hsz       Online status #195182   2013.06.17 16:56 GMT+1 óra  
Nagyon tetszik! Várom a demót!!

   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #195181   2013.06.17 16:50 GMT+1 óra  
Gyilkos szemei vannak szerencsétlen jószágnak.

   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #195094   2013.06.14 20:35 GMT+1 óra  
H.István - Törzstag | 304 hsz       Online status #194898   2013.06.10 12:37 GMT+1 óra  
Ugyanazt tudom én is javasolni. Vágjátok nyugodtan felére a terveket, sőt talán először valami alap játékocskát próbáljatok meg az elejétől a végéig összedobni, tisztán hogy lássátok mire is van szükség egy játék megvalósításához (menük, panelek, tutoriál, játéklogikák stb).
Azután vegyétek újra az ötleteket, kicsit bővitsétek ki, és csináljatok még egy játékot. Úgy nézzétek, hogy a szeletek ne legyenek túl nagyok, és akkor folyamatosan fejlődve lesztek képesek haladni, sőt a több játékon keresztül tisztán látjátok az utat amit megtettetek. Higyjétek el, ez a módszer nem tart tovább mintha egyből valami nagyba vágnátok a fejszétek, sőt véleményem szerintem sokkal hamarabb lesztek képesek valami nagyobbat is megvalósítani előbb-utóbb.
   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #194895   2013.06.10 11:42 GMT+1 óra  
Csináljatok egyetlen egyet és max 2-3 hónapos fejlesztési idővel számoljatok. A lehetőségeket és elképzeléseket is ehhez igazítsátok, és akkor nem lesz az, hogy belefáradtok, vagy megunjátok a fejlesztést.
Mi még így is beleestünk abba, hogy 3 hónapra terveztünk egy játékot és több mint fél év után az utolsó 10%-nál álltunk le vele, mert közbeszóltak más dolgok, valamint elvesztettük a "ritmust".

Tervezett befejezés: 2015

Ne már srácok... És fogadjunk, hogy első játékotok lenne.

   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #194879   2013.06.09 23:05 GMT+1 óra  
Érdemes megfontolni az egy felé koncentrálást, de egyéni beállítottságtól függ. Pl. én ha hosszan csinálok valamit, egyhangúnak érzem és nincs kedvem hozzá. Ilyenkor előveszek mást, és azt csinálom kicsit. Aztán csere. Van hogy öt félét forgatok, van hogy kevesebbet.
Így minden halad kicsit szép sorba, amíg el nem fogynak.

Amikor meg túl kicsi a változatosság, elkezdek sok felé írogatni a netre.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #194877   2013.06.09 22:42 GMT+1 óra  
Szerintem egyszerre egy projektre koncentráljatok, foglalkozzatok azzal teljes gőzzel.
   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #194852   2013.06.09 16:44 GMT+1 óra  
Tehát az 1%-ról visszamentek 0-ra?
   
claas lexion 550 - Tag | 7 hsz       Online status #194851   2013.06.09 16:27 GMT+1 óra  
A játékot újból tervezük!

   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #194780   2013.06.07 20:39 GMT+1 óra  
"Csinálni kell és kész. "

Ezzel viszont maximálisan egyetértek.

   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #194779   2013.06.07 19:28 GMT+1 óra  
Ja. A listáról őtöt beraknék kisprogramnak, kettőt nagynak. A többit a fantáziára bízom.
---

A lényeg az, hogy nehogy elmenjen a kedvetek, csak hülyülnek. Csinálni kell és kész.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #194777   2013.06.07 19:19 GMT+1 óra  
Idézet
ddbwo :
Ne is foglalkozzatok velük, ha rájuk hallgatok, két év tanulás és programozás alatt még csak egy Mario-t kezdtem volna el csinálni a napokban.



És ehelyett látjátok mi mindent sikerült összehoznia? Nem? Ja, boccs...

   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #194776   2013.06.07 19:16 GMT+1 óra  
És fogadjunk nem is gondoltad, hogy egyszer vitát nyersz vele XD
   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #194775   2013.06.07 19:05 GMT+1 óra  
Most kénytelen leszek előhozakodni azzal, hogy a második hónapra volt egy kész 3D-s ping-pongos játékom...
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #194733   2013.06.07 09:35 GMT+1 óra  
de ehelyett mindenkit kioktatsz, és van egy félkész grafikus motorod, hát sokkal jobb. A Marioddal legalább lehetne játszani, de így csak az derült ki, hogy képtelen vagy koncepciókban gondolkodva fejleszteni. Publikációkból featureokat implementálni, ez egy munkahelyen egy hétfő.

A játékra visszatérve, legyen az FPS rövidítés inkább First Person Simulatornak kibontva, és akkor nem a betűkön veszünk össze
   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #194717   2013.06.06 22:31 GMT+1 óra  
Ne is foglalkozzatok velük, ha rájuk hallgatok, két év tanulás és programozás alatt még csak egy Mario-t kezdtem volna el csinálni a napokban.

Lehet hogy ki kell közbe ezt-azt találni, de annál többet lehet tanulni belőle.
Ahogy Joshi mondaná:
"Nem az számít hogy mi volt tegnap, hanem b*+ mindenki!" xD
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #194428   2013.06.01 11:14 GMT+1 óra  
"Igazad van a kategória szimulátor,de a nézet akkor is fps"
"vannak 3d modellek is"
"Speedtreemodeller"

Minden megvan, ami egy jó játékhoz kell.



   
Asylum - Törzstag | 5441 hsz       Online status #194423   2013.06.01 09:58 GMT+1 óra  
Ne destruálj, ök ezt komolyan gondolják, hát már meg is rajzolta hogy milyen lesz a két játék közül az egyik Gondolom már a kódból is megvan, hogy az egyik osztályt Malac-nak fogják hivni
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #194419   2013.06.01 08:49 GMT+1 óra  
Idézet
claas lexion 550 :
ja és nézd meg a másik játékot is amit csinálunk (hunting simulator)



Megnéztem...
Egyrészt egyszerre két játékot csinálni nem sok értelme van, hacsak nem vagytok baromi sokan rá. Másrészt ott sincs túl sok minden, pár ceruzarajz meg az a ház
   
claas lexion 550 - Tag | 7 hsz       Online status #194410   2013.05.31 20:48 GMT+1 óra  
ja és nézd meg a másik játékot is amit csinálunk (hunting simulator)

   
claas lexion 550 - Tag | 7 hsz       Online status #194409   2013.05.31 20:46 GMT+1 óra  
vannak 3d modellek is

   
claas lexion 550 - Tag | 7 hsz       Online status #194408   2013.05.31 20:45 GMT+1 óra  
Igazad van a kategória szimulátor,de a nézet akkor is fps

   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #194405   2013.05.31 19:04 GMT+1 óra  
Akkor most csak a kötekedés kedvéért. A nézet és a játék kategória azért nem ugyanaz. Az FPS a First Person Shooter rövidítése és mint ilyen, lövöldözős játék. Ez a játék viszont egy szimulátor, tehát a kategória a szimulátor
Ötleten és esetleges koncept képeken felül amúgy van már valami? Bármi?
   
claas lexion 550 - Tag | 7 hsz       Online status #194404   2013.05.31 18:50 GMT+1 óra  
A játék az állattenyészésről szól fps nézetben.

   
claas lexion 550 - Tag | 7 hsz       Online status #194398   2013.05.31 16:53 GMT+1 óra  
igen igen,majd lesznek koncept képek is

   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #194392   2013.05.31 13:58 GMT+1 óra  
Idézet
Asylum :
En szokas szerint szkeptikus vagyok. Kb. annyi jott le ebbol is, hogy Pistike es Moriczka leforditotta a hello worldot es maris MMORPG-t akar irni.



"Bunkó vagy, Bugsy!"