játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5441
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2186
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Hyneris
Böngésző alapú szerepjáték
Kategória: RPG
A projectről:
A Hyneris egy újfajta böngésző alapú (ezáltal platformfüggetlen) szerep-stratégiai játék. A cél a karakterek fejlesztése.
Néhány adat:
- a játékban összesen 162 előre elkészített karakter közül lehet választani (fajonként, nemenként 9-9 – későbbiek során lehetőség lesz majd karaktergenerálásra is)
- idáig 62 fegyver van kész (csak grafika) és további 30-40 tervben van
- minden fajnak külön városa lesz
- összes item száma meghaladja a 150-et!
- 3 oldal, 9 faj és 13 kaszt közül lehet választani a játékban
- több mint 60 kihívás!
- részletes beállítási lehetőség a karakterek létrehozásakor
- még több foglalkozás! (részletesen később)
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Notepad++
MySQL
PHP 5
Flash 8
Adobe Photoshop CS2
;

Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2009. augusztus 25.
2010 második negyedéve
Beküldve:
2009.10.18 01:34
Fejlesztő:
FireStorm GDG (3 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: hackgabriel@gmail.com
Tagok:
beküldő: CyberAngel
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 12%

Képek - Hyneris
Fegyver
Fegyver
2009.10.19. 12:05
Még egy karakter
Még egy karakter
2009.10.19. 12:05
Egy karakter a sok közül
Egy karakter a sok közül
2009.10.19. 12:05
Első oldal terv
Első oldal terv
2009.10.19. 12:05
Térkép egy része (nem kidolgozott)
Térkép egy része (nem kidolgozott)
2009.10.19. 12:04

Fejlesztési napló - Hyneris
CyberAngel 2010.02.24. 09:42
A szokásos ^.^

Már elég régen volt itt frissítés, de most akkor pótolom:

- a keretrendszer immár 100%-os
- több elemmel is bővült a játék ilyen pl.:
- választható elemek
- több tulajdonság!
- foglalkozások! (később részletesen)
- készül a teljesen megújult design (a kész design hamarosan megtekinthető a fejlesztői blogon)
- bekerült pár új, a játékmenetet jelentősen befolyásoló elem
CyberAngel 2009.12.05. 11:57
A fejlesztés halad! ^.^ (neeem nem tűntünk el!)

Néhány friss információ a jelenlegi állapotról:
- kihívások bevezetése (több mint 60 db idáig)
- foglalkozások rendszerének véglegesítése
- újabb pár ezer kódsor (nah jó azért több)
- karakterlap átdolgozása
- városok közötti utazás (a megjelenés után)
- még több falu/város
CyberAngel 2009.10.19. 12:11
A fejlesztés halad! ^.^

Néhány információ a fejlesztéssel kapcsolatban:
- a regisztrációs rész teljesen kész
- a felhasználói profil teljesen kész
- bejelentkezés - adatlap most készül
- a fordítás folyamatos (angolra)
(- egyszerre indul a magyar és az angol verzió)
- a grafikák egy része átdolgozásra kerül (grafikust keresünk)

Hozzászólások - Hyneris
paragliding - Tag | 298 hsz       Online status #151381   2011.04.30 11:13 GMT+1 óra  
CyberAngel - Tag | 5 hsz       Online status #123485   2009.12.06 04:52 GMT+1 óra  
Üdv!

Egyenlőre még sehol! Az első bétateszt időpontja ismeretlen (hála a csúszásnak). De amint kezdődik a tesztelés közzétesszük a projekt honlapján, illetve itt is!

Üdvözlettel: Gabriel
Ép hardverben ép szoftver.
http://www.hyneris.com
   
svn - Tag | 92 hsz       Online status #123459   2009.12.05 12:13 GMT+1 óra  
Hol lehet ezt kiprobalni?
bőgtem bazdmeg, mint carlos szokott amikor nem kap rózsaszín nyalókát a boltban... by Admiral Pecek
   
CyberAngel - Tag | 5 hsz       Online status #123457   2009.12.05 11:56 GMT+1 óra  
A fejlesztés halad! ^.^ (neeem nem tűntünk el!)

Néhány friss információ a jelenlegi állapotról:
- kihívások bevezetése (több mint 60 db idáig)
- foglalkozások rendszerének véglegesítése
- újabb pár ezer kódsor (nah jó azért több)
- karakterlap átdolgozása
- városok közötti utazás (a megjelenés után)
- még több falu/város

Minden kérdést, ötletet, kritikát szívesen fogadunk!

Üdvözlettel: Gabriel
Ép hardverben ép szoftver.
http://www.hyneris.com
   
CyberAngel - Tag | 5 hsz       Online status #121391   2009.11.09 13:11 GMT+1 óra  
Üdv!

A fejlesztés stabilan halad. Amint látványosabb szakaszhoz ér a fejlesztés felkerül néhány friss kép stb...
A játékkal kapcsolatban egy hosszabb előzetest olvashattok az Indie játékok oldalon! (indiejatekok.hu)

Üdv Gabriel
Ép hardverben ép szoftver.
http://www.hyneris.com
   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #119772   2009.10.20 13:09 GMT+1 óra  
Jó hallani, hogy vannak támogatóitok, így már biztos a project .

Szerintem a nem általazok készített konceptek a rajzolói annyit megérdemelnek, hogy jelzitek valamilyen úton módon, ki is készítette a képeket . Ennyi szerintem kijár nekik.
raytraceisten és übermedic
   
CyberAngel - Tag | 5 hsz       Online status #119717   2009.10.20 02:56 GMT+1 óra  
Üdv!

Mint azt már több helyen mondtam:
- lesz egy béta előtti teszt -időpontja november-(itt is, illetve a hivatalos oldalon is kint lesz a pontos időpontja)
- béta teszt (várhatóan november vége december eleje)
- a játék indul (reményeink szerint...) december 31. éjfél

(Illetve tervezünk még egy kisebb bemutatót a támogatóknak, és egy zártkörű csoportnak.)

Üdv Gabriel
Ép hardverben ép szoftver.
http://www.hyneris.com
   
Wolfee - Törzstag | 1336 hsz       Online status #119704   2009.10.19 16:20 GMT+1 óra  
ez mind nagyon szép és jó ^.^
de mikor(^.^) láthatunk valami konkrétat?
FZoli jóváhagyásával XD

   
CyberAngel - Tag | 5 hsz       Online status #119688   2009.10.19 10:22 GMT+1 óra  
Üdv mindenkinek!

Grafika: A grafikák között van amit mi készítettünk és van amit össze "halásztunk" a netről! Egyenlőre várunk egy ügyesebb grafikusra aki majd egységesíti a grafikákat (értsd újrarajzolja a képek alapján)!

További anyagok, információk: Egyenlőre erősen koncentrálunk a fejlesztésre, ezért (és azért sem mert rengeteg egyéb elfoglaltságunk is van sajnos ) nem található még meg az oldalon a játék története!
A játék háttere már teljesen kivan dolgozva (dokumentáció révén) ezért a történet megírása nem lenne nagy feladat, csak mint azt már az előbb említettem nem nagyon érünk rá (amint lesz rá idő felkerül)!
A képekből majd a későbbiek során kerül fel nagyobb felbontású is!
(Mellesleg a template ismerős lehet ^.^ - nem igazán akartunk még erre is időt pazarolni.)

A játékot működés közben már jóval a béta teszt előtt láthatjátok (ki lesz írva az oldalon). Sok időt fordítunk arra a fejlesztés során, hogy ne hagyjunk "bejáratokat" a támadók számára (értsd mindent szűrünk).
Teljesen egyedi megoldásokat dolgozunk ki a biztonság növelése érdekében (nem használunk előre megírt scripteket, script részleteket stb...)!
Mindezek mellé még arra is pazaroltuk "drága" (^.^) időnket, hogy néhány újítást is vigyünk a játékba (magyarul nem a megszokott felmegyek, ölök, tápolom magam típusú játék lesz reményeink szerint)!
Arra törekszünk, hogy a játék kidolgozott, átgondolt és jól kivitelezett legyen! Mindezek mellett természetesen a játékélmény sem lesz huszadrangú dolog ^.^!

Hamarosan újabb részletekkel, információkkal és háttértörténetekkel jelentkezünk! ^.^

Üdv Gabriel
Ép hardverben ép szoftver.
http://www.hyneris.com
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #119636   2009.10.19 00:19 GMT+1 óra  
Tényleg elég nagy a kontrasz a karakterek között, KB mint a Settlers és a WOW Concept között, ami kicsit fura.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #119600   2009.10.18 13:27 GMT+1 óra  
Én sem kötözködni akar, csak innen nem látszik, hogy mindent ti raktatok össze (ha mégis akkor elnézést kérek, és rakjatok fel nagyobb felbontásút a képekből , mert így nem sok látszik).
raytraceisten és übermedic
   
Elf - Törzstag | 932 hsz       Online status #119596   2009.10.18 13:12 GMT+1 óra  
Idézet
sirpalee :
Egy kérdés, a felrakott grafikából mennyi amit ti készítettetek, és mennyi a netről összehalászott? (elég nagy a szórás a grafikai stílusban)


Nem akartam kötözködni, de ez jogos felvetés...
I, Robot
1. A robotnak nem szabad kárt okoznia emberi lényben.
2. A robot engedelmeskedni tartozik az emberi lények utasításainak.
3. A robot tartozik saját védelméről gondoskodni.
   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #119588   2009.10.18 12:48 GMT+1 óra  
[off]
De ismerős ez az oldal template, egy régi projecthez is ezt használtuk .
[on]

Egy kérdés, a felrakott grafikából mennyi amit ti készítettetek, és mennyi a netről összehalászott? (elég nagy a szórás a grafikai stílusban)
raytraceisten és übermedic
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #119577   2009.10.18 11:09 GMT+1 óra  
Amit idáig látunk az jól néz ki és igényes, viszont nem valami sok. Véleményt és ötleteket majd akkor lehet mondani, ha tudunk valamit a történetről vagy látunk valamit a játékból működés közben.

   
CyberAngel - Tag | 5 hsz       Online status #119545   2009.10.18 01:34 GMT+1 óra  
FireStorm GDG: Hyneris
Ép hardverben ép szoftver.
http://www.hyneris.com
   
> 1 <