játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5444
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2188
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Tales of Eldor
Egy neten játszható FPS jellegű RPG.
Kategória: FPS-RPG | MMORPG
A projectről:
A játék egy kitalált fantasy világban kap helyet, varázslatok és szörnyek között kell a küldetéseinket sikerre vinnünk. Ehez a világ bármely részéről toborozhatunk magunknak segítőket, játszhatunk együtt barátainkkal, vagy megismerhetünk új embereket. A kalandok során egyre több kincset halmozhatunk fel, új tárgyakat szerezhetünk, rég elfeledett mágikus módszereket tanulhatunk meg, amik majd segítségünkre lehetnek a további feladatok megoldásánál, és persze erősebbé és hatalmasabbaká tesznek minket a többieknél. A megszerzett kincseket, tárgyakat, varázslatokat persze elcserélhetjük, elvégre lehet hogy másnak pont arra van szüksége, ami nekünk fölösleges, és ki tudja, mit szerezhetünk így cserébe? :)
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
;

Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2009.09.01
2012
Beküldve:
2010.02.22 12:16
Fejlesztő:
DoubleP Games Studio (1 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: alakryon@gmail.com
Tagok:
beküldő: Czakó Péter
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 70%

Képek - Tales of Eldor

2011.10.30. 10:23

Fejlesztési napló - Tales of Eldor
   
| A fejlesztési napló nem tartalmaz bejegyzést.

Hozzászólások - Tales of Eldor
setup2000 - Tag | 109 hsz       Online status #188320   2012.10.29 09:12 GMT+1 óra  
Ezzel mondjuk egyetértek.. De most nem kritikának hanem inkább megfigyelésként én azt vettem észre hogy pl,: a Solarah fejlesztésénél eleve nem úgy álltak hozzá hogy csinálnak egy kis terepet arra offline-ba a GUI-t meg az RPG elemeket aztán arra jöhetett volna egy alapszintű Online rendszer majd csak utána bővíteni a mappokat.. Az egészet nagyvonalúan és komplexen tervezték... De semmi tartalom nem volt.. Jómagam sajnálom mind kettő projektet de előbb kicsibe majd aztán nagyba.. Erre nagyon jó példa a Stick Man ami kicsibe indúlt és szépen lassan idővel kinőtte magát...

   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #188308   2012.10.28 18:38 GMT+1 óra  
Szerinted mi vele a helyzet?

Sajnos ezeknek a nagy projekteknek az az átka, hogy irgalmatlan mennyiségű munka van velük, amit 1-2 ember nem tud megcsinálni. Főleg munka mellett.
Szinte képtelenség, vagy legalábbis nagyon profinak kell lenni hozzá, ami meg ritka. Ráadásul az ember befejez 2-3 hónap alatt egy platformert mondjuk, de ritkán tudja rászánni magát annyira, hogy két évig egy projekten dolgozzon. Feltéve persze, hogy az nem ítélte az elején halálra a projektet, hogy rosszul méri fel a fejlesztő a projekt méretét.
Egy szó mint száz, ha nem vérprofi a csapat, akkor egy 3D-s RPG (főleg ha MMO) tuti bukás.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
setup2000 - Tag | 109 hsz       Online status #188305   2012.10.28 18:04 GMT+1 óra  
Kár érte.. Pedig lehetett volna belőle valami... És mi a helyzet a Solarah-al?

   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #188304   2012.10.28 17:57 GMT+1 óra  
A weblap tartalmából ítélve abbamaradt.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
setup2000 - Tag | 109 hsz       Online status #188303   2012.10.28 17:41 GMT+1 óra  
Ezzel a projekttel is mi lett?

   
Czakó Péter - Tag | 112 hsz       Online status #174129   2012.02.03 20:07 GMT+1 óra  
Hát ti mindent kitaláltok...
Ezek az itt-ott megtalálható építmények és a kapu-rendszer a Trullanok utasítására rabszolgák keze által készültek...
A gépigény... Hát a legkisebb masina amin eddig néztem egy 3200+-os 64 bites 1 magos AMD proci 2 GB memóriával és egy 256 MB-os 8600-as NVidia karival van felszerelve. Ezen a konfigon tökéletes sebességgel fut a progi.
   
Pretender - Törzstag | 2498 hsz       Online status #174120   2012.02.03 17:03 GMT+1 óra  
Áh, így már világos!

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #174118   2012.02.03 16:56 GMT+1 óra  
Király lett.

Pretender: Az ott a pokol stégje.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Pretender - Törzstag | 2498 hsz       Online status #174114   2012.02.03 15:50 GMT+1 óra  
Nem néz ki rosszul... Mekkora gép kell neki kb.?
A híd miből van, hogy világít?

   
H.István - Törzstag | 304 hsz       Online status #174111   2012.02.03 13:26 GMT+1 óra  
Tetszetősen néz ki!
   
Czakó Péter - Tag | 112 hsz       Online status #174100   2012.02.03 11:39 GMT+1 óra  
A http://dpg-studio.com oldalon található egy kis videó, ami a látványvilágból ad egy kis ízelítőt...
   
Czakó Péter - Tag | 112 hsz       Online status #171387   2011.12.26 15:49 GMT+1 óra  
Ahogy a karácsonyi/szilveszteri lótifutinak vége, úgy néz ki újfent csatlakozik egy grafikus a projekthez, remélhetőleg ez újra felgyorsítja majd a haladást. Addig is Kellemes ünnepeket és Boldog Új Évet Mindenkinek!
   
Czakó Péter - Tag | 112 hsz       Online status #170192   2011.12.07 08:45 GMT+1 óra  
Képek a készülő karakterről a weboldalon!
   
Czakó Péter - Tag | 112 hsz       Online status #168466   2011.11.12 20:52 GMT+1 óra  
Most két dologgal foglalkozok egyszerre:
Az elsődleges egy játékos karakter elkészítése, a másik pedig a játéktér bővítése.
Amint lesznek értékelhető eredmények, rakok fel képeket a játék weboldalára.
   
Pretender - Törzstag | 2498 hsz       Online status #168140   2011.11.06 20:03 GMT+1 óra  
keez: fail

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #168125   2011.11.06 19:14 GMT+1 óra  
keez keresd emg a gyógyszered, elgurult.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
keez - Tag | 33 hsz       Online status #168084   2011.11.06 16:17 GMT+1 óra  
Kellemes játéknak tűnik. Persze még tényleg nagyon keveset mutattatok abból a bizonyos 70%-ból. Ettől független hajrá, és ne foglalkozzatok a negatív véleményekkel, amiket ezek a semmitmondó emberek mondanak

   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #168053   2011.11.06 02:56 GMT+1 óra  
Nem látom hol csomós a fa, nekem tetszik a kép, már csak a játék maradék 99%-a van hátra, hajrá!

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
Czakó Péter - Tag | 112 hsz       Online status #168036   2011.11.05 19:41 GMT+1 óra  
Izé... Nos, a dátum módosult picit. De ha ez év karácsonyára szeretnétek, akkor megfelelő szakmai, pénzügyi, lelki, stb. támogatással minden megoldható... Csak elegen támogassanak mindenféle módon, akkor csapot-papot otthagyva, éjt nappallá téve nekiugRUNK, és...
   
setup2000 - Tag | 109 hsz       Online status #168035   2011.11.05 19:01 GMT+1 óra  
Hmmmm csak mert akkor ez lenne az első MMO ami kész is lesz^^ Solarah viszont szentem max 30év múlva se nagyon

   
Parallax - Tag | 579 hsz       Online status #168032   2011.11.05 18:51 GMT+1 óra  
Így van, egy GP határideje halálpontos, különben itt fejek fognak hullani.

   
setup2000 - Tag | 109 hsz       Online status #168023   2011.11.05 17:35 GMT+1 óra  
Ahhhaaa szóval karácsonyra ott lesz a fa alatt?

   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #168018   2011.11.05 15:24 GMT+1 óra  
Örülök, hogy mindenki tiltakozik az ellen, hogy a fák változatossága jelentené a játékélmény nagy részét, főleg azért, mert ennek senki nem mondott ellent.

Egy technológiai megoldás technológiai hibájára mutattam rá. De biztosan összekevertem az oldalt egy játékfejlesztő közösség portáljával, ahol ilyet is lehet.

Mindenesetre 2 hónapon belül kiderül, hogy mennyire jó is ez a játék, mert 2011 a megjelenés dátuma...
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #168017   2011.11.05 15:06 GMT+1 óra  
nehogymár a játékélményt az adja, hogy néz ki a fa...

   
Archenemy - Törzstag | 625 hsz       Online status #167858   2011.11.02 21:51 GMT+1 óra  
én ha látok két egyforma levelet, netán hópihét, már uninstallálom is a játékot, valamint visszakérem a pénzem és írok a tékozló homárnak
------------------------------------
Army of Pixels @ facebook
------------------------------------
A világon a legjobban az ész van elosztva: mindenki meg van róla győződve, hogy neki több jutott.
   
Czakó Péter - Tag | 112 hsz       Online status #167856   2011.11.02 21:34 GMT+1 óra  
Nekem is ez a véleményem, mármint ha jó, lendületes a játékmenet, érdekesek a küldetések, akkor nincs időm vagy kedvem a grafikai "hibákat", hasonlóságokat keresni... Remélem ezt sikerül majd elérni.
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #167845   2011.11.02 20:33 GMT+1 óra  
Én a játékokban minden fát megnézek és keresem a hasonlóságokat köztük. Aztán ha találok hasonlóságot leszarom és megyek tovább farmolni a mobokat. ^^

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #167833   2011.11.02 15:29 GMT+1 óra  
meg amúgy miért nézegetném én a fákat egy játékban, ha egyébként a játék maga nem unalmas, így eltereli a figyelmet a fákról. Az életben sem nézegetem folyton, különben felteszem ott is találnék hasonlóságot egy idő után.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Czakó Péter - Tag | 112 hsz       Online status #167813   2011.11.02 05:19 GMT+1 óra  
Erre van egy kis trükköm... Mi gátol meg abban, hogy egy fára többféle lombot rakj?
   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #167684   2011.10.31 23:49 GMT+1 óra  
A speedtree egyik hátránya, hogy néhány levélcsomót helyez el több helyre egy fára, szóval ha rááll az ember szeme ezekre a csomókra, akkor tök mindegy, hogy mennyire egyedi a fa, mindegyiket nagyon hasonlónak fogja látni. Persze ennél van nagyobb baja is, de tény, hogy gyors és a munkaigényéhez képest elég csinos eredményt produkál. Egy időben én is kísérleteztem vele, de a csapat grafikusa mindenképp le akart beszélni róla.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
Laxika - Tag | 266 hsz       Online status #167673   2011.10.31 22:39 GMT+1 óra  
Idézet
Czakó Péter :
Sajnos ez már nem a saját, egy licencelhető motorról van szó, amit egy szép nagy játékgyártó cég tett közkinccsé.
Mindenesetre ezt a poént egyenlőre még nem szeretném lelőni.


HeroEngine?
Böngészőprogramnak nevezünk minden olyan programot amely képes weboldalakat megjeleníteni. Ha ezt a definíciót vesszük alapul, akkor sajnos az Internet Explorert nem nevezhetjük böngészőnek. Ennek ellenére sokan használják weblapok nézegetésére.
   
Czakó Péter - Tag | 112 hsz       Online status #167668   2011.10.31 19:03 GMT+1 óra  
Jól van na, tényleg van ismétlődés, mert egyelőre 2 féle fát "alkottam", de nyilván lesz vagy 50-60 féle, na akkor majd picit nehezebb lesz észrevenni az ismétlődést...
   
Marclee - Tag | 285 hsz       Online status #167662   2011.10.31 15:21 GMT+1 óra  
Speedtree = nincs 2 különböző fa modell, csak max elforgatva?
Humankind cannot gain anything without first giving something in return. To obtain, something of equal value must be lost.
Alphonse Elric

http://geeksworld.hu/
   
Czakó Péter - Tag | 112 hsz       Online status #167633   2011.10.30 21:55 GMT+1 óra  
Matzi nyert... Tényleg speedtree. Én ezt tartom pillanatnyilag az egyik legszebb, és ehhez képest még elfogadható erőforrás költségű fa modellezési módszernek.
   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #167631   2011.10.30 21:42 GMT+1 óra  
Még jó, hogy szó sincs annyi poligonról, mert szerintem ez egy speedtree. Ugyanaz a megoldás, ami pl az oblivionban is volt, trükkös csalás, és ha nem tudod, nem biztos, hogy észreveszed, de ha tudod, mi a baj vele, akkor baromira zavaró tud lenni. Még jó, hogy állóképeken nem könnyű kiszúrni.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #167628   2011.10.30 21:32 GMT+1 óra  
Nem tudom milyen engine ( najó az új cryengine szerintem ) de egy RPG-nek ezek az 1.000.000.000 polygonos fák nem szoktak jót tenni.

   
Asylum - Törzstag | 5444 hsz       Online status #167623   2011.10.30 18:53 GMT+1 óra  
Én sejtem, hogy melyik engine.
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
Czakó Péter - Tag | 112 hsz       Online status #167622   2011.10.30 18:37 GMT+1 óra  
Sajnos ez már nem a saját, egy licencelhető motorról van szó, amit egy szép nagy játékgyártó cég tett közkinccsé.
Mindenesetre ezt a poént egyenlőre még nem szeretném lelőni.
Egyébként én is láttam ám képeket, egy bizonyos összejövetelről...
Azok is érdekesek voltak! Sajna nekem ez most kimaradt, de legközelebb, ha lesz ilyen, szerintem én is ott leszek.
   
Archenemy - Törzstag | 625 hsz       Online status #167619   2011.10.30 18:27 GMT+1 óra  
Szépek a képek, milyen engine?
------------------------------------
Army of Pixels @ facebook
------------------------------------
A világon a legjobban az ész van elosztva: mindenki meg van róla győződve, hogy neki több jutott.
   
Czakó Péter - Tag | 112 hsz       Online status #167618   2011.10.30 18:21 GMT+1 óra  
Persze a véleményeteket kifejezetten várom a dologról, jó lenne tudni, hogy tetszik-e, amit sikerült eddig összehozni. Tudom, most sokáig nem hallattam magamról, de most már újra itt leszek aktívan, és a fejlesztés is újult erőkkel halad. Fogok majd írni egy kicsit bővebb magyarázatot is a dolgokról, hogy érthetőbb legyen, mi és hogy is történt a hátérben, de egyenlőre az izgat a legjobban, hogy ti mit gondoltok az új fejlesztés képeiről...
   
Czakó Péter - Tag | 112 hsz       Online status #167617   2011.10.30 18:14 GMT+1 óra  
Néhány nagyon szép új képet láthattok az újonnan beindult fejlesztés eredményéről a http://dpg-studio.com weboldalon!
Nézzétek meg, érdemes...
   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #152394   2011.05.21 21:41 GMT+1 óra  
Egyetértek! Én egyedül ügyködöm, és suli mellett eleve nehéz, és nagyobb projektnél szerintem végig sem tudnám vinni egyedül. A kisebb projektnél viszont nincs akkora rizikó, hogy befuccsol, és megadja azt az örömöt is, hogy "igen, én csináltam"
   
SX - Törzstag | 361 hsz       Online status #152393   2011.05.21 21:21 GMT+1 óra  
Támogatom. Meló mellett ügyködök én is, nagy project ilyenkor felejtős. A kisebbeknél viszont látszik az alagút vége

   
Czakó Péter - Tag | 112 hsz       Online status #152391   2011.05.21 20:35 GMT+1 óra  
Szeretném, ha tudnátok, még mindig nem adtam fel a dolgot. Tudom, hogy úgy tűnhet... De sajna sok dolog volt, ami miatt nem tudtam erre a projektre koncentrálni. Azon felül, hogy akikben bíztam, eltűntek, anyagilag és lelkileg is padlóra kerültem. Most realizálódott egy új lehetőség, egy új munkahely, amivel végre egyenesbe jöhetünk. Szeretném azt hinni, hogy ez elég lökést ad ahhoz, hogy újra képes legyek elszántan nekifogni a dolgoknak. Az is lehet, hogy azt a sokak által emlegetett utat választom, hogy ezt egyenlőre félreteszem (nem abbahagyom, csak kicsit késleltetem) és kisebb, hamarabb elkészíthető játékok írását helyezem inkább a tervezőasztalra, amelyek valahol kapcsolódnak ehhez a játékhoz, és ezekkel egy kis alapot teremtek a nagyobb projekt elkészítéséhez. Kíváncsi lennék a véleményetekre ezzel kapcsolatban.
   
Czakó Péter - Tag | 112 hsz       Online status #149584   2011.03.24 19:30 GMT+1 óra  
Kiderült, hogy nem egy, hanem két fős maradt a csapat, amikor páran elmentek. A zeneszerzőnk megmaradt, és elküldött néhány hihetetlenül jó és nagyon hangulatos zenét a játékhoz! A demóban majd hallhatjátok őket...
   
SX - Törzstag | 361 hsz       Online status #149429   2011.03.22 12:17 GMT+1 óra  
Szerintem egy legalább nagy vonalakban realisztikus fizika ma már alap követelmény. Már a Quake 1-ben is volt egyfajta fizika, olyan szintet minimum illik megütni, hiszen az 96-ban volt De mondhatnám a Dark Messiah of Might and Magic-et is, ami közelebb áll ehhez a stílushoz.

   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #149427   2011.03.22 10:13 GMT+1 óra  
Használj letöltés számlálót.

Az rpg-kben sem fontos a realitás. Vicces lehet, ha repkednek az ellenfelek, de ha nincs érdemi haszna, akkor kb 30 percig érdekes, onnantól meg fogja csak a teljesítményt. Ha elég gyors, akkor maradhat, de ah ettől lényegesen lassabb lesz, akkor többet árt mint használ.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #149426   2011.03.22 10:10 GMT+1 óra  
Regisztráció szerintem ne legyen mert senki se szeret regisztrálgatni egy kipróbálásnál, inkább legyen a játék elején egy gomb vagy valami amit lenyomsz aztán elküldi, hogy +1 játékos kipróbálta a játékot.

   
Czakó Péter - Tag | 112 hsz       Online status #149425   2011.03.22 09:28 GMT+1 óra  
Nagyon örülök, hogy megerősítettetek az elgondolásaimban, a torrentes ötlet meg kifejezetten jó...
Én most egyenlőre úgy tervezem, hogy a demó az még egyjátékos szerver nélkül futó cucc lesz, illetve valószínűleg statisztikai célokkal lesz benne egy bejelentkezési rész, hogy legyen visszajelzésem, hányan próbálják ki, esetleg többször is.
A grafika szerintem nem lesz túl rossz, amit DirectX 9-en meg tudok SM3-as shaderekkel oldani, azt próbálom belegyömöszölni.
Amit nagyon lényegesnek tartok, az a fizika. Szerintem az RPG-kben is fontos a realitás, főleg a nagyobb harcokban, varázslatok használata közben, sokat tud dobni a hangulaton a röpködő ellenfelek és tereptárgyak látványa.
Mivel ez a játék egyszerre egy-egy szigetre fog koncentrálódni, amik általában egy-egy küldetésről szólnak, ezért nyilván nincs annyira lehetőség túl sok szabadságra a játékmenetben, de azért a teljesen lineáris dolgokat kerülni szeretném.
A kezelhetőség, mivel főként egy FPS-re hajaz, nem lesz túl bonyolult, nem akarok elveszni a gombok erdejében.
A történet szerintem izgalmas, bár a fő szál csak sok játékkal lesz végigvihető, és persze azután is lesz még mit csinálni és felfedezni, ha már teljesítettük amit kell.
Hát egyedi ötletek terén meg biztos lesz olyan, amit én annak tartok, de valaki valahol már lelőtte, csak nem tudok róla, de azért próbálok új dolgokat bepakolni.
A hálózati rész pedig nyilván követelmény lesz, a kliens pedig nem lesz használható szerver nélkül.
A demó mérete még nem lesz túl nagy, a teljes játék pedig több verzióban (a textúraméretektől függően, mert ez dobja meg igazán) lesz letölthető, így próbálom egy kicsit kímélni a merevlemezeiteket...
   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #149362   2011.03.21 01:06 GMT+1 óra  
A legfontosabb a játékban, hogy szórakoztasson. Az, hogy ezt hogy éri el, már jóval összetettebb kérdés, és nem független sem a játék stílusától, sem a játékostól.

Szűkítsük a kérdést a CRPG-kre. Van aki a történetet keresi benne, de azért lássuk be a játék menete jóval közvetlenebbül ott van, tehát annak kezelhetőnek, élvezhetőnek kell lennie. Kiismerhetőnek, de mégis érdekesnek és összetettnek kell lennie, ahol a játékos felfedezhet, és irányíthat. Van aki csak szimplán harcolni szeretne, van, aki döntéseket hozni. Az egésznek hosszútávon is meg kell ragadni a játékost, ehhez kellhet grafika, kellhet egyediség, és kellhet történet. Címszavakban kb ez a fontos. Következő kérdés?
A fontos az, hogy kitűzz egy célt, és affelé haladj, úgysem lesz olyan, ami mindenkinek tökéletes. Az csak arra jó, hogy elaprózd a dolgokat, és a végén semmire nem lesz jó.

A méret maradjon reális a játék kereteihez. Ha egy nagy játék, amit tudsz kellően reklámozni, hogy megéri, akkor 4-5Gb is belefér. Ha kis indie cuccnak szánod (gondolom nem) akkor azért maradjon az 1Gb alatt. Ha amúgy is online, és szerver nélkül játszhatatlan, akkor dobd fel torrentre, és elterjed könnyebben.

Ha van valami szerepe a játékban a netkapcsolatnak, mondjuk multiplayer a játék, akkor nem gáz. Ellenkező esetben könnyen lehet, hogy reflexből letiltja a játékos, joggal. Én sem szeretem, ha kis random játékok az én netemet próbálják meg használni akármire is, látszólag indokolatlanul.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
> 1 < [2] [3] [4] [5] [6]
Korábbi postok