játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5440
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2185
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Arcan
Körökre osztott stratégiai játék sci-fi környezetben
Kategória: Körökre osztott stratégia
A projectről:
A helyszín a távoli jövő. Az emberiség sohasem álmodhatott arról, hogy idáig is túléli. A megmaradt párszáz ember megépítette Arcan Central-t, és elbújt a külvilág elől. A szörnyűségek elől, amit el kellett szenvedniük.
A Földből mára egy kietlen puszta lett, de úgy fest, senki sem emlékszik, hogyan. Tán háborúk dúltak? Valamilyen szerencsétlen véletlen folytán pusztult volna ki otthonunk?
A Tanács nem ad válaszokat, de biztonságot nyújt, és összefogja az embereket. Hogy egyetlen tanácstag se tehessen szert túl nagy hatalomra, egy Irányítót választanak a népből. Ez az Irányító leszel Te, aki a Tanács rettegett robothadseregének parancsol majd...

Az Arcan egy egészen egyedi körökre osztott stratégiai játék, ahol a történeten kívül a játék újszerű rendszere is óriási szerepet játszik. Minden egység a csatatéren egyedileg fejleszthető, különféle speciális képességekkel, ráadásul ezek a különféle katonák közt kombinálhatók is, így hát a két egyforma csata lehetősége kizárt!
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Delphi 6, OpenGL;
Genetica, MD2modeler, Anim8or, OpenAL, MODPlugTracker
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2007 Február 12
2008
Beküldve:
2007.07.14 10:37
Fejlesztő:
Elder_Games (2 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: lordcrusare@citromail.hu
Tagok:
beküldő: Lord_Crusare
regisztrált tagok: anri, Funkdude



Fejlesztés állapota:
Kész
Kész
Készültség: 100%

Képek - Arcan

2009.04.30. 10:11
Újabb, az új csomaghoz készülő pálya.
Újabb, az új csomaghoz készülő pálya.
2009.03.06. 05:38
A hamarosan feltöltésre kerülő, demo-ban is elérhető pályacsomag egyik képviselője.
A hamarosan feltöltésre kerülő, demo-ban is elérhető pályacsomag egyik képviselője.
2009.02.27. 14:02
Egy Serpent vs. Serpent map.
Egy Serpent vs. Serpent map.
2009.02.27. 05:53

2008.07.02. 06:38

2008.06.30. 09:00
Nos, azt hiszem az FPS szám végre egészen korrekt lett.
Nos, azt hiszem az FPS szám végre egészen korrekt lett.
2008.06.24. 09:10
Na tessék, erre ez is tűzzel támad...
Na tessék, erre ez is tűzzel támad...
2008.06.20. 13:00
A Serpent Watcher új modellje.
A Serpent Watcher új modellje.
2008.06.19. 00:48
Hogy a játékos könnyebben tájékozódhasson, egy layout kép is került a játékba.
Hogy a játékos könnyebben tájékozódhasson, egy layout kép is került a játékba.
2008.06.18. 09:21

2008.06.18. 08:30
Serpent csont-tüskékkel
Serpent csont-tüskékkel
2008.06.16. 06:57
Az új shot, jobban UV-zet skinnel, és új textúrával
Az új shot, jobban UV-zet skinnel, és új textúrával
2008.05.20. 08:06
Serpent Hunter Render
Serpent Hunter Render
2008.05.19. 06:56
...és MD2 modeler-ben, ahol animáltam.
...és MD2 modeler-ben, ahol animáltam.
2008.03.31. 06:35
Az új Serpent modell Anim8or-ban, ahol lemodelleztem.
Az új Serpent modell Anim8or-ban, ahol lemodelleztem.
2008.03.31. 06:35
Az új, sokkal részletesebb Serpent Warrior
Az új, sokkal részletesebb Serpent Warrior
2008.03.31. 06:35

2008.02.28. 11:06

2008.02.20. 09:31

2008.02.20. 09:31

2008.02.17. 08:37
És az új Serpent GUI.
És az új Serpent GUI.
2008.02.12. 12:47
Az új GUI. A pálya maga most nem érdekes, direkt butított.
Az új GUI. A pálya maga most nem érdekes, direkt butított.
2008.02.11. 14:00
 Az új lávás környezet
Az új lávás környezet
2008.01.09. 02:21

2007.12.03. 13:14
Mocsár
Mocsár
2007.11.29. 05:41
Zajlik az élet
Zajlik az élet
2007.11.29. 04:47
Blendelés tökéletesítve.
Blendelés tökéletesítve.
2007.11.28. 07:49
A játék hangulata ismét a régi, sőt, annál még egy árnyalatnyival sötétebb is
A játék hangulata ismét a régi, sőt, annál még egy árnyalatnyival sötétebb is
2007.11.27. 22:10
Blendelt talaj
Blendelt talaj
2007.11.27. 22:07
Nyálkás Serpentek. Pfuj.
Nyálkás Serpentek. Pfuj.
2007.11.14. 14:52
 Jobb bump mapping a talajo, és egy száraz késő délután.
Jobb bump mapping a talajo, és egy száraz késő délután.
2007.11.14. 13:40
Nappal/éjszaka váltakozás: itt épp éjszaka van. A helyszín pedig egy bump mappingolt sivatag :)
Nappal/éjszaka váltakozás: itt épp éjszaka van. A helyszín pedig egy bump mappingolt sivatag :)
2007.11.13. 15:06
Az utolsó csata :)
Az utolsó csata :)
2007.10.01. 12:40
Átláthatatlan-erdő 2
Átláthatatlan-erdő 2
2007.09.26. 02:51
Átláthatatlan-erdő 1
Átláthatatlan-erdő 1
2007.09.26. 02:51
Egy epikus csata :)
Egy epikus csata :)
2007.09.20. 12:52

2007.08.18. 06:04
Az új kristályos pálya.
Az új kristályos pálya.
2007.08.13. 09:26

2007.08.09. 05:58

Fejlesztési napló - Arcan
Lord_Crusare 2009.04.15. 02:55
Új Arcan gameplay videó:

http://www.youtube.com/watch?v=xZWco5gUuEI
Lord_Crusare 2009.02.27. 08:55
Arcan ModDB adatlap:

http://www.moddb.com/games/arcan
Lord_Crusare 2008.10.10. 08:22
Final gameplay videó:

http://www.youtube.com/watch?v=0vch29Rgttg
Lord_Crusare 2008.05.28. 06:49
Gameplay videó:

http://www.youtube.com/watch?v=qX4_tV6_wXE

Hozzászólások - Arcan
metaxa - Tag | 73 hsz       Online status #148967   2011.03.12 13:41 GMT+1 óra  
A wizardry 8ra is ráfért volna egy ilyen kaliberű grafika : )
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1286 hsz       Online status #138853   2010.08.07 22:27 GMT+1 óra  
Az Arcan szerepelt az IndieDB "spotlight" szekciójában, elsősorban a legutóbbi patch okán. A videót itt találjátok.

   
Lord_Crusare - Törzstag | 1286 hsz       Online status #137433   2010.07.14 10:27 GMT+1 óra  
A legújabb patch (v 1.6.1.9) már elérhető ModDB-n. Arról, hogy mit tartalmaz, itt találtok egy leírást, a patch-et pedig (ezúttal csak teljes release formájában) itt tudjátok letölteni.

   
Ashkandi - Törzstag | 1044 hsz       Online status #128616   2010.03.08 15:08 GMT+1 óra  
Jó látni, hogy továbbra is foglalkoztok a játékkal.

   
Lord_Crusare - Törzstag | 1286 hsz       Online status #128615   2010.03.08 14:31 GMT+1 óra  
Én már egészen el is felejtettem, hogy valaha készítettünk egy Arcan-t is, de érdekes módon vannak, akik nem. Legutóbb a SoftPedia juttatta eszembe, most meg a játékosok. Leginkább ModDB-n kaptam (magyarul és angolul is) elég sok privát üzenetet, visszajelzést. Én meg azt hittem, hogy már senki sem játszik ezzel...

Na mindegy, ha már játszák, a kéréseik alapján készült egy újabb patch, mely elég sok hibát javít, továbbá a játékegyensúlyt is úgy-ahogy rendberakja.

Az első csomagot akkor érdemes letölteni, ha a számítógépedre már telepítve van az Arcan v 1.6.1.0 (vagyis a legutóbbi release), ez az Arcan v 1.6.1.7 - Patch csomag:

http://www.moddb.com/games/arcan/downloads/arcan-v-1617-patch1

A második letöltés az Arcan futtatásához szükséges összes fájlt tartalmazza, plusz az 1.6.1.7-es verzió változtatásait, ez az Arcan v 1.6.1.7 - Release csomag:

http://www.moddb.com/games/arcan/downloads/arcan-v-1617-release1

Mivel az egyensúllyal kapcsolatban elég sok óhaj / sóhaj / panasz érkezik mostanában, így előfordulhat egy újabb patch a közeljövőben, mely kifejezetten ezeket a problémákat orvosolja. Reményeim szerint az új patch azért a legtöbb problémára megoldást jelent, ha valakinek még ezzel együtt is gondjai vannak az egyensúllyal, azt mindenképp jelezze!

Ezt a hozzászólást Lord_Crusare módosította (2010.03.10 15:11 GMT+1 óra, ---)

   
Ashkandi - Törzstag | 1044 hsz       Online status #128522   2010.03.06 17:54 GMT+1 óra  
Ennyi.

   
Lord_Crusare - Törzstag | 1286 hsz       Online status #128520   2010.03.06 17:26 GMT+1 óra  
Jah, ez ilyen banner, amit ki lehet pakolni mindenféle helyekre, hogy tesztelték, és nincs benne semmi kártevő. Igaz, hogy semmi szerepünk nem volt ebben, a díj létezéséről is csak utólag szereztünk tudomást, de nem az a lényeg, örülni kell neki .

   
Pretender - Törzstag | 2498 hsz       Online status #128517   2010.03.06 17:11 GMT+1 óra  
Ugy nez ki.

   
Ashkandi - Törzstag | 1044 hsz       Online status #128515   2010.03.06 17:00 GMT+1 óra  
Ez milyen díj kéremszépen, nem volt vírus / spyware / stb a játékban és ez díjat érdemel?

   
Lord_Crusare - Törzstag | 1286 hsz       Online status #128504   2010.03.06 15:39 GMT+1 óra  
Az Arcan felkerült a SoftPedia-ra:

SoftPedia Arcan oldal

Továbbá kaptunk egy díjat is:

100% CLEAN award granted by SoftPedia

   
H.István - Törzstag | 304 hsz       Online status #126735   2010.01.21 07:36 GMT+1 óra  
Oké, igy már világos!
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1286 hsz       Online status #126734   2010.01.21 06:42 GMT+1 óra  
Igen, mivel Kay Vriend, vagyis az Arcan (és a Shattered Origins) 2D artist tagja holland.

   
H.István - Törzstag | 304 hsz       Online status #126728   2010.01.21 04:02 GMT+1 óra  
A minap netezgetve találtam rá az IGF Student Showcase-ben, hogy az Arcan belépő.
http://www.igf.com/php-bin/entry2010.php?id=16
Hogeschool van Amsterdam???
   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #118397   2009.10.04 07:10 GMT+1 óra  
Ha van időd beledobhatnád, nem hiszem, hogy a teljesítménnyel gond lenne.
raytraceisten és übermedic
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1286 hsz       Online status #118394   2009.10.04 06:57 GMT+1 óra  
De, az még előfordulhat, ámbár lehet, hogy lassabb lenne (nem tudom amúgy, még nem próbáltam).

   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #118392   2009.10.04 06:44 GMT+1 óra  
Ah értem. Nem 4:3-as a monitorom, akkor ez a baj.

A szövegen pedig eléggé hangzik, hogy nem natív angol a beszélője (így értettem a furát), de ehhez azért még kéne jópár év mire megváltozna, de nem zavarja annyi a játékélményt. Csak sajnos 4:3-as monitor hiányában tovább nem igazán jutottam.

Egy windowed módra sincs esély?
raytraceisten és übermedic
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1286 hsz       Online status #118382   2009.10.04 05:16 GMT+1 óra  
A felbontás nem lehet probléma, amennyiben a monitorod 4:3 arányú. A szöveget én mondtam fel, és mivel angolt tanulok, és a kiejtésem elég sokat dícsérik az egyetemen, így sajnos fenn áll a veszélye, hogy valamit elnéztél.

A config fájlba nem tudsz kézzel beírni felbontást, csak amiket a játék is támogat.

Sajnos az Arcan engine-je eléggé elavult, ráadásul a kód is olvashatatlan, én pedig utoljára talán másfél-két éve láttam. Nem valószínű, hogy belenyúlok már.

   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #118375   2009.10.04 03:19 GMT+1 óra  
Letöltöttem a játékot, ki is akartam próbálni, de apró problémákba ütköztem.

1024x768-ban a tipp ablak ok gombja nincs a képernyőn, így nem tudok továbbmenni.

1280x1024-ben a tipp ablak okésan jelenik meg, de az oldalsó menük hiányoznak, tovább tudok ugrani a menükön egy ideig, de kicsit idegesítő, hogy van oldalt egy hatalmas fekete csík, és nem látok mindent rendesen.

Így kb siekrült megnézni az introt, és pár részletet a grafból. Az intro alatti szöveget egy magyar fickó mondja? Mert elég fura a beszéde . Kb a magyar fps-re (az a dzsungeles izé..) emlékeztet, ott is egy magyar fickó próbált angolul beszélni, és felállt a hátamon a szőr.

A zenéből lehetett még pár apró részletet hallani, az nem tetszett (nem az én stílusom).

Ez a felbontás buga lesz javítva valamikor, valahogy? Otthon is futok még vele egy kört, hátha jobb lesz(itt mégkacifántosabb 2 monitorral, úgy hogy a kettő felbontása nem egyezik...). Esetleg több felbontás támogatása? Próbáltam kézzel beírni natívra a config fájlba, de hibát írt ki és nem akart elindulni...

Esetleg nem full screen módot elő lehet varázsolni valahogy?
raytraceisten és übermedic
   
Ashkandi - Törzstag | 1044 hsz       Online status #118044   2009.09.28 15:51 GMT+1 óra  
Mindig is mondtam, moddb for the win !

   
Lord_Crusare - Törzstag | 1286 hsz       Online status #118043   2009.09.28 15:35 GMT+1 óra  
Mi lepődtünk meg a legjobban, mennyien írtak visszajelzéseket, melyekben változtatásokat kérnek, vagy épp bugokról számolnak be.

Az e-mailek és hozzászólások alapján tehát elkészült az Arcan legújabb patch csomagja, mely két letöltés formájában is hozzáférhető.

Az első csomagot akkor érdemes letölteni, ha a számítógépedre már telepítve van az Arcan v 1.5 (vagyis az első release, a teljes verzió), ez az Arcan v 1.6.1. - Patch csomag:

http://www.moddb.com/games/arcan/downloads/arcan-v-161

A második letöltés az Arcan futtatásához szükséges összes fájlt tartalmazza, plusz az 1.6.1.-es verzió változtatásait, ez az Arcan v 1.6.1. - Release csomag:

http://www.moddb.com/games/arcan/downloads/arcan-v-161-release

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #114657   2009.07.15 23:36 GMT+1 óra  
Tyű ki kéne próbálnom az új VGA-mal.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1286 hsz       Online status #114650   2009.07.15 13:07 GMT+1 óra  
Nem. A link működik... Ha ott nem, akkor próbáld a http://www.moddb.com/games/arcan oldalt, ott is megtalálod.

   
hapakj - Tag | 2 hsz       Online status #114649   2009.07.15 12:29 GMT+1 óra  
Deadlink....
Mi az??? Kikerült a weboldalról a boltok polcaira???

   
Lord_Crusare - Törzstag | 1286 hsz       Online status #114568   2009.07.14 04:00 GMT+1 óra  
Az Arcan teljes verziója immár a weboldalunkról is letölthető: http://arcan.rawengroup.com

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #114396   2009.07.09 05:52 GMT+1 óra  
Idézet
Thrall :
Amúgy nem regelem, ez a projekt arra nem érdemes, /*csak ilyen bemelegítés akart lenni nyárra,


Akkro viszont nem értem, hogy miért gond, hog yesetleg azonos lesz a stílus?
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #114377   2009.07.09 03:50 GMT+1 óra  
Idézet
Lord_Crusare :
Látom Sirpalee, kerülöd a válaszadást. No mindegy.

Az új projektet mostmár hamarosan regelem .

Thrall, ne aggódj, a projektednek egész bizonyosan semmi köze sem lesz a miénkhez.


Jajó, akkor nem szóltam, ha regelve lesz, akkor ezek szerint nemsokára többet fogok tudni róla, mint akarnék...

Amúgy /*mert sokan kérdezgették, vajon miért problémázok ilyesmiken*/ csak azért kérdeztem, mert monnyuk lehet hogy ő is hasonló ilyen űrcsata-akciós gámát készít, csak mondjuk graf/játékélmény/zene sokkal jobb lesz, akkor nekem csak izé.
Amúgy nem regelem, ez a projekt arra nem érdemes, /*csak ilyen bemelegítés akart lenni nyárra, csakhááát egy kicsit elszaladt...*/ majd lehet viszont lassan regelek egy komolyabbat (már hozzámképest komolyabbat....).

De nem offolom szét az alkotás fórumát, akkor egyenlőre ennyit, remélem regelitek azb űrhajós cucccot nemsokára...

Ezt a hozzászólást Thrall módosította (2009.07.09 04:00 GMT+1 óra, ---)
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #114291   2009.07.08 04:35 GMT+1 óra  
Csak a flamet kerüljétek. Vitatkozni, mint mindig, lehet.
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #114289   2009.07.08 04:17 GMT+1 óra  
Jajj... Ezt nem kéne...
raytraceisten és übermedic
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1286 hsz       Online status #114288   2009.07.08 03:59 GMT+1 óra  
Én arra a beszólásra gondoltam, Sirpalee, hogy "Ezt nem gondoltam volna a moddbrol... " .

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #114287   2009.07.08 03:50 GMT+1 óra  
Hát véleményem szerint is némi magyarázatra szorulna a beszólásod...
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #114285   2009.07.08 03:17 GMT+1 óra  
Idézet
Lord_Crusare :
Látom Sirpalee, kerülöd a válaszadást. No mindegy.

Az új projektet mostmár hamarosan regelem .

Thrall, ne aggódj, a projektednek egész bizonyosan semmi köze sem lesz a miénkhez.



Egyértelmű válasz adását feleslegesnek látom

Amúgy én is kíváncsi vagyok az új projectre, főleg hogy néz ki mozgás közben. Engem nehezebb egy screenshottal lenyűgözni .

Bár a kinézet másodlagos casual / indie kategóriánál, inkább a gameplay az ami a húzóerőt fogja adni. Majd meglássuk hogy sikerült .
raytraceisten és übermedic
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1286 hsz       Online status #114278   2009.07.08 02:02 GMT+1 óra  
Látom Sirpalee, kerülöd a válaszadást. No mindegy.

Az új projektet mostmár hamarosan regelem .

Thrall, ne aggódj, a projektednek egész bizonyosan semmi köze sem lesz a miénkhez.

   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #114269   2009.07.08 01:01 GMT+1 óra  
Amúgy miért nem regeled be ezt az új projectedet? Gondolom már tudsz/lehet belőle mutatni 1-2 dolgot.
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #114268   2009.07.08 00:59 GMT+1 óra  
Idézet
Thrall :
Heló, ez milyen játék, ilyen tps-űrharc-szerű?
Nagyon jól néz ki, csak idegesít, hogy pont egy ilyen projektbe vágtam bele (mondjuk az jóóóóóóval kisebb volumenű) és remélem nem ugyanabban a kategóriában indul...



Miért mi van ha ugyanabban indul? Sőt min kell itt indulni?
raytraceisten és übermedic
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #114267   2009.07.08 00:25 GMT+1 óra  
Idézet
Lord_Crusare :
Ugyan az Arcan topikja eredendően nem erre van, de egy shotot még berakok ide, ez a következő játékunk egy harci jelenetéből lett kivágva:



Természetesen még semmi sem végleges, a hajó textúrája sem, és a kezelőfelület sem.


Heló, ez milyen játék, ilyen tps-űrharc-szerű?
Nagyon jól néz ki, csak idegesít, hogy pont egy ilyen projektbe vágtam bele (mondjuk az jóóóóóóval kisebb volumenű) és remélem nem ugyanabban a kategóriában indul...
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1286 hsz       Online status #114257   2009.07.07 11:34 GMT+1 óra  
Idézet
sirpalee :
Ezt nem gondoltam volna a moddbrol...



Ezt mégis hogy érted?

   
Ashkandi - Törzstag | 1044 hsz       Online status #114254   2009.07.07 11:16 GMT+1 óra  
Na, akkor csak jó ötlet volt regelni.

   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #114250   2009.07.07 10:07 GMT+1 óra  
Ezt nem gondoltam volna a moddbrol...
raytraceisten és übermedic
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1286 hsz       Online status #114242   2009.07.07 08:19 GMT+1 óra  
A ModDB oldal 2009-es legjobbjai között vagyunk, így az a megtiszteltetés ért minket, hogy helyet kaptunk a Summer of Mods & Indies projektben (a projektről részletek itt:
http://www.moddb.com/events/summer-of-mods-indies/news/som-introduction ), melynek részeként részletes leírást adunk arról, milyen is volt az Arcan-t fejleszteni, mi is történt a háttérben, a legvégén pedig szó lesz az új projekt fejlesztéséről, valamint annak értékesítési terveiről is. Az esemény Július 15-én veszi kezdetét, utána nem sokkal kerül fel a mi cikkünk.

   
Ferke - Tag | 27 hsz       Online status #113813   2009.06.28 07:40 GMT+1 óra  
Nem rossz tesókáim, engem a Gorky17 -re emlékeztet.

   
Lord_Crusare - Törzstag | 1286 hsz       Online status #111665   2009.06.01 03:39 GMT+1 óra  
Él az új, és végleges weboldalunk a http://arcan.rawengroup.com címen.

   
gaborlabor - Moderátor | 4449 hsz       Online status #111366   2009.05.27 16:20 GMT+1 óra  
Nekem a shot kimondottan tetszik!
De egy dolog a grafika, a játékélmény meg egy másik - szóval várjuk ki a végét

   
Lord_Crusare - Törzstag | 1286 hsz       Online status #111363   2009.05.27 15:04 GMT+1 óra  
Ugyan az Arcan topikja eredendően nem erre van, de egy shotot még berakok ide, ez a következő játékunk egy harci jelenetéből lett kivágva:



Természetesen még semmi sem végleges, a hajó textúrája sem, és a kezelőfelület sem.

   
Lord_Crusare - Törzstag | 1286 hsz       Online status #111335   2009.05.27 03:43 GMT+1 óra  
Akkor mostmár 4x Anti-Aliasing-al a menü jelenlegi verziója:


   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #111331   2009.05.27 02:56 GMT+1 óra  
Idézet
Lord_Crusare :
Idézet
sirpalee :
Konzolon megszokták, mert nincs más, de ez PC-s játék.



Amúgy XBox 360-on van 4xAA.



Már amelyik játékban, de átlag inkább 2xAA van (vagy újabban az sem). Ugye a 10 megás EDram-nak köszönhetően. De pl ps3-on sokkalta ritkább az AA a játékokban.
raytraceisten és übermedic
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1286 hsz       Online status #111328   2009.05.27 02:34 GMT+1 óra  
Idézet
sirpalee :
Konzolon megszokták, mert nincs más, de ez PC-s játék.



Amúgy XBox 360-on van 4xAA.

   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #111306   2009.05.26 14:34 GMT+1 óra  
AA legyen! Rettentően sokat számít már alacsony felbontáson is. Még az én játékomban is sokat számít, pedig nincs is sok minden a képernyőn.
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #111305   2009.05.26 14:25 GMT+1 óra  
Igaz. Majd meglássuk a véglegesebb verziónál .
raytraceisten és übermedic
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1286 hsz       Online status #111302   2009.05.26 14:08 GMT+1 óra  
"Tapasztalat : Vegyél új kártyát."

Adsz rá pénzt?

A kártyám amúgy egy GeForce 7600 GT, és eddig a legtöbb játék elfutott rajta (legalábbis amivel játszani akartam).

Amúgy húzd fel a felbontást, szinte észrevehetetlen. Ráadásul lehet, hogy később bekerül, nyílván nem véletlenül nincs a játék még regelve sem, mert még csak félkésznek sem nevezhető . Csupán bátorkodtam mutatni belőle egy képet.

   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #111301   2009.05.26 13:59 GMT+1 óra  
Hmm. Tapasztalat : Vegyél új kártyát. Attól hogy neked nem megy, nem biztos hogy másnak nem menne. Amúgy opcionálisan nem lehet belerakni? Vagy csak egyfajta detail szinten tud menni az egész?

Lusta vagyok shotot csinálni HL2-ből hogy MEKKORA a különbség AA-val és AA nélkül. Nekem zavarja a szemem a zizi, és ezzel nemcsak én vagyok így, hanem a PC-s társadalom nagy része. Konzolon megszokták, mert nincs más, de ez PC-s játék.
raytraceisten és übermedic
   
> 1 < [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [12]
Korábbi postok