játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5455
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2521

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2189
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Wizard of Wor 2
C64 remake
Kategória: Labirintus, szörny ölős
A projectről:
Ez a Commodore Inc. által készített hasonló című C64-es játék átirata lesz, ők meg egy arcade gép játékát írták át (MAME). Alapul veszem hozzá a MAME verziót is, inkább ahhoz fog hasonlítani. A WoW 2-ben viszont lehet majd 4-en is játszani, köralapú labirintusban is.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
C++, pgcc
PocketPC (OpenGL ES)
;

Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2006
2008 június?
Beküldve:
2006.05.24 04:04
Fejlesztő:
(1 fő)
Elérhetőség:
e-mail:
Tagok:
beküldő: Burwor
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Ideiglenes felfügggesztve
Ideiglenes felfügggesztve
Készültség: 5%

Képek - Wizard of Wor 2
Egy korabeli újság az Arcade gépről.
Egy korabeli újság az Arcade gépről.
2007.05.03. 07:08
Ő Burwor, a kis kedvenc
Ő Burwor, a kis kedvenc
2006.06.17. 09:41
És a színezett sprite-ok
És a színezett sprite-ok
2006.06.17. 09:39
C64 verzióból lopott sprite-ok
C64 verzióból lopott sprite-ok
2006.06.17. 09:38
Mint már mondtam, ezt kiszerkeszteni nem volt semmi feladat
Mint már mondtam, ezt kiszerkeszteni nem volt semmi feladat
2006.06.17. 09:36
Minta pálya
Minta pálya
2006.06.17. 09:35
Másfajta kiosztás. szimmetrikusabb
Másfajta kiosztás. szimmetrikusabb
2006.06.17. 09:35
3 szögletű oszlopok
3 szögletű oszlopok
2006.06.17. 09:33
Kör alapú dungeon tervezése nem egyszerű feladat
Kör alapú dungeon tervezése nem egyszerű feladat
2006.06.17. 09:33
Így néz ki az amigás remake. Aminetről letölthető
Így néz ki az amigás remake. Aminetről letölthető
2006.06.01. 11:23

Fejlesztési napló - Wizard of Wor 2
Burwor 2008.03.19. 05:44
Egy kicsit megakadt ennek a fejlesztése, illetve egy másik játékot készítettem el előbb PocketPC-re. Az olyan 80%-os állapotban van, a honlapomon megnézhettek rőla egy videót. Növelem kicsit a progressbárt, mert a sprite-okat szépen összekészítettem egy textúrára, ez azért egy kicsi haladás, ha nem is sok :)
Burwor 2007.11.15. 02:07
Ja és ez azért jó,, mert meg lehet csinálni vele az eredeti pályákat is, a kör alakú pályát is, és tul. kép mindet. Viszont amit Strato mondott az teljesen igaz, az irányításba bele lehet őrülni. Ki kellene találni valamit arra is...
Burwor 2007.11.15. 02:06
Kitaláltam egy jót. A pálya szerkesztőben kap az ember egy teljesen tömör pályát és abba vágja bele az utakat. Gráfokat lehet ráhúzni a pályára, a csomópontok a kereszteződések. A gráf élei több vertexből is állhatnak, úgyhogy lehet hajlított folyosót is csinálni. A játékos persze szépen leköveti a folyosó kacskaringóit, ahogy megy végig. Ugyanez a lövésekkel is hehe.
"Nagyon állat lesz!" (Saci)
Na majd csinálok erről egy concept képet.
Összeraktam a sprite-okat egy textúra fájlba, amihez jár egy leíró fájl is.
Burwor 2007.02.20. 02:08
Kijött egy izometrikus nézetű Return to Wor, az Independent Gaming-től. http://indygamer.blogspot.com/2007/02/return-to-wor.html
Burwor 2006.12.18. 05:44
Főállású programozó lett belőlem és nem sok időm van mellette hobbi programozni. A programnyelv C lett, OpenGL-el, a platform pedig egyenlőre PocketPC. Viszont az OpenGL jellegéből adódóan nem lesz nehéz PC-re portolni.
Burwor 2006.06.02. 02:24
Hoppá, úgy látszik újra kellett volna kutató munkát végeznem a játékkal kapcsolatban, időközben ugyanis megjelent egy egész jó remake a http://www.retroremakes.com
korábbi versenyére. Mindenkinek ajánlom figyelmébe:
http://www.booleangames.com/download/wizardofwor.zip
Akkor viszont nem ragaszkodom a hagyományos formákhoz és labirintusokhoz, jöhet a kör alakú dungeon!
Burwor 2006.05.31. 02:03
Végeztem egy kis tanulmány munkát :) az amigás klónon (Mosters of Terror). Bizony sok ötletet érdemes átvenni tőlük, nagyon jó anyag. Vannak itt bónuszok, amikkel egyszerre többet is lőhetünk, gyorsítók stb, az egyik pályán meg szembe jött egy hatalmas légy ami csak úgy ontotta a lövedékeket és több légy lett belőle a szétlövése után.
Burwor 2006.05.24. 04:17
Még nem tudom miben is fejlesszem, de mindenképp segítségre lesz szükségem Joy kezelésében, és a hanghatásokban.

Hozzászólások - Wizard of Wor 2
Burwor - Törzstag | 244 hsz       Online status #52094   2007.04.25 02:39 GMT+1 óra  
De játszanék már vele! Persze kellene hozzá néhány haver is, de senkinek nincs már ideje semmire... Fiúk ne váljatok felnőtté túl hamar, nem marad idő a "fontos" dolgokra, csak a munka meg a család...
Ja meg meg is kellene csinálni, addig lehetetlen játszani vele. Talán átalakítom az "Eli az elefántot " Wizard of Wor 1-é
   
Joga - Törzstag | 1791 hsz       Online status #47637   2007.02.20 09:06 GMT+1 óra  
Idézet
KergeDelfin :
Idézet
Sitnyikk :
csak én nem tudom, hoigy mi is lesz ez?


Ha kimaradt a c64es korszak
http://c64.rulez.org/tokmak/games/wow/wow.htm

Nálam is kimaradt.Windows 95-tel kezdtem, bár nekem a Nintendo jobban tetszett
(ಠ ›ಠ) Stewie!

   
Burwor - Törzstag | 244 hsz       Online status #45374   2007.01.22 02:21 GMT+1 óra  
PDÁ-n fogom fejleszteni ha minden jól megy, csak elötte még készítek 1-2 bemelegítő programot. Az egyik nagyjából kész. Talán beregelem ide is, úgy sincs még PDA-s projekt igaz?
   
Burwor - Törzstag | 244 hsz       Online status #26345   2006.08.18 07:07 GMT+1 óra  
Jogos, hát kicsit befagyott. Augusztus végéig a Retro Remakesre versenyre kellene valamit produkálnom. Mindjárt pausra rakom ezt.
   
Csaba42 - Törzstag | 946 hsz       Online status #26248   2006.08.17 13:38 GMT+1 óra  
Régen volt frissítés, hol tart a program fejlesztése?

   
Strato - Tag | 17 hsz       Online status #21113   2006.07.08 06:26 GMT+1 óra  
Igen, ha kör alakú aránákat akarsz, akkor az irányítást nagyon ki kell találni, különben az egész játék megbukhat...
   
Burwor - Törzstag | 244 hsz       Online status #21040   2006.07.07 01:15 GMT+1 óra  
Egy játék jutott eszembe hirtelen, amiben volt hasonló körbe mozgás, ez pedig (szintén C64-re) a Gyruss. Ez egy űrhajós shot 'em up, amiben úgy volt megoldva ez a körbe mászkálás, hogy ha nyomtad a jobbrát, akkor 3 óra irányába forgott (repült) az űrhajó és ha elérte akkor megált. Úgy lehetett folyamatosan körbe menni, hogy a Joy-t is folyamatosan körbe kellett tekerni.
   
Burwor - Törzstag | 244 hsz       Online status #21038   2006.07.07 01:11 GMT+1 óra  
Jogos. Az írányítást még rendesen át kell gondolni, mert a játszhatóság rovására mehet.
A másik probléma, hogy ha mondjuk a tetején vagy és nyomod a jobbrát, akkor elindul jobbra körbe. Ha nem jön elágazás, akkor illene neki folyamatosan körbe mennie a gomb felengedése nélkül. Ha eléri a pálya jobb szélét és még mindig nem volt leágazás akkor folyamatosan mennie kell tovább azaz lefelé és balra (de közben még mindig a jobbrát nyomja a user). Hát elég zavaros így az írányítás, arról nem is beszélve, hogy ha lenne közben egy leágazás, akkor azt kövesse vagy továbbra is előre menjen?
   
Strato - Tag | 17 hsz       Online status #21007   2006.07.06 11:08 GMT+1 óra  
Oké, ez eddig rendben van, de ha megnézed mondjuk a minta pályát. Ott a jobb alsó kvadránsban van egy jobbra lefelé mutató háromszög. Na annak a csücskénél melyik irányt nyomva merre fog elindulni a figura?
   
Burwor - Törzstag | 244 hsz       Online status #19129   2006.06.22 06:51 GMT+1 óra  
Igen. Körbe megy a töltény.
C64-en (és az eredeti arcade verzióban, meg az amigás, PC-s remakben) is úgy ment az irányítás, hogy ha jobbra mentél pl és aztán felfelé húztad a joyt, akkor addig ment előre (azaz jobbra) a karakter, amíg a sarokra nem ért és be nem tudott furdulni (felfele).
Persze ha túlmentél egy kicsit a sarkon, akkor ahelyett, hogy kanyarodott volna ment tovább előre. Ezen nem kívánok én se változtatni, legfeljebb kicsit könnyítek az irányításon.
A fejlesztői naplóba belinkelt Boolengames honlapjáról tölthettek egy PC-s verziót, ajánlom mindenkinek (2 játékos módban)
   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #18905   2006.06.21 00:46 GMT+1 óra  
húúú ez tök jó
de ez a "folytatás" hogyan lesz megoldva körpályán? körbe megy a töltény? :

   
KergeDelfin - Törzstag | 667 hsz       Online status #18873   2006.06.20 15:02 GMT+1 óra  
Idézet
Sitnyikk :
csak én nem tudom, hoigy mi is lesz ez?


Ha kimaradt a c64es korszak
http://c64.rulez.org/tokmak/games/wow/wow.htm
Ore wa... yurusaretaintadomo... un... Ore wa yurusaretai...

Isles of Tranquility - Ecco fanoknak kötelező
   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #18835   2006.06.20 09:04 GMT+1 óra  
csak én nem tudom, hoigy mi is lesz ez?

   
Csaba42 - Törzstag | 946 hsz       Online status #18833   2006.06.20 08:53 GMT+1 óra  
Imádom ezt a játékot, régebben nagyon sokszor vettem elő, hajrá

   
Strato - Tag | 17 hsz       Online status #18713   2006.06.19 10:47 GMT+1 óra  
Én ezt a kör alakú arénát még mindig nem tudom elképzelni. A sima WoW-ban is néha tök másfelé ment el a figura, mint amerre az ember nyomta a joyt. Itt hogyan lesz megoldva az irányítás?
   
KergeDelfin - Törzstag | 667 hsz       Online status #18435   2006.06.17 11:14 GMT+1 óra  
Jujj!
Ore wa... yurusaretaintadomo... un... Ore wa yurusaretai...

Isles of Tranquility - Ecco fanoknak kötelező
   
bloodknife - Törzstag | 469 hsz       Online status #15958   2006.06.01 06:32 GMT+1 óra  
Egy c64 remake...nagyon várom
SOK SIKERT!!!
   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #14644   2006.05.24 11:41 GMT+1 óra  
jó azt látni, hogy egy játék teljesen az alapoktól indul és fejlődik, fejlődik, fejlődik

   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #14627   2006.05.24 10:31 GMT+1 óra  
úgy szeretem a friss tagok lelkesedését
különben common, hajrá

   
csaksemmipanik - Tag | 99 hsz       Online status #14612   2006.05.24 09:27 GMT+1 óra  
Áhhh!!!! ISTENKIRÁÁÁLY! Imádtam ezt a játékot mikor kicsi voltam. Soxerencsét!!!
Hát tudok én önzetlen is lenni, ha van belőle hasznom.
http://steelblade.uw.hu
   
Birmacher - Törzstag | 516 hsz       Online status #14593   2006.05.24 06:20 GMT+1 óra  
ez a játék a kedvencem! szal hajrá!

   
Burwor - Törzstag | 244 hsz       Online status #14591   2006.05.24 05:53 GMT+1 óra  
Idézet
VT :
Nem war lenne?


Nem. Bár nekem Wizard of war néven volt fent egy lemezen, valaki elnézte De ha elindítod a játékot C64 emu alatt, rögtön kiderül az igazság.
Van az indexen a C64-es játéknak fóruma is:
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9037715
   
VT - Törzstag | 1228 hsz       Online status #14586   2006.05.24 05:14 GMT+1 óra  
Nem war lenne?
Csak semmi játékfejlesztés!
   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #14581   2006.05.24 04:14 GMT+1 óra  
WoW 2
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
Burwor - Törzstag | 244 hsz       Online status #14580   2006.05.24 04:04 GMT+1 óra  
> 1 <