játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5444
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2188
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

HUN:God´s Arrow
Diablo klon,szjáték elemekkel,egyedi harcrendszrendszerrel.
Kategória: RPG
A projectről:
HUN: God's Arrow
-------------------------
Egy hun legendákon alapuló világot hoztunk létre,melyben elég sok lehetősége van a játékosnak. A teljesség igénye nélkül itt van néhány azok közül,amiket nem(vagy nem úgy,ahogy mi szerettük volna)szerepelt még egy játékban sem,amelyeket eddig kipróbáltunk:
-házvásárlás
-halászat
-öregedés
-család alapítás
-harc
-fegyverek "tuningolása"
-a világ teljes mértékű befolyásolása

Igyekszünk átültetni egy asztali szerepjáték szabadságát, amennyiben ez lehetséges(persze tökéletesen nem megy,azt majd a második részben:)) A handulat az,ami egy papír alapú játékban utánozhatatlan,azonban itt is lesznek dolgok,amiket eddig nem nagyon láthattunk. Természetesen lehetsz jó,vagy gonosz, de ez nem csak abban nyilvánul meg,h van egy csík,ami mutatja, hanem pl az állatok a közeledbe se mennek,ha azt érzik,h nem vagy kedves ember(ha viszont az vagy,akk le se lehet vakarni őket magadról). Nincs játékbeli jelentősége,csupán hangulati.
Csak hogy tiszta legyen a kép: NINCS lényegi újdonság,csupán a meglévő ötleteket szeretnénk egy nagy egésszé fabrikálni.
Természetesen bárkinek bármilyen ötlete van,szívesen fogadjuk,és remélem,ez a játék lesz életetek eddigi legjobb RPG-je:)
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
GM7.0;
3DS MAX 8.0
Maya 6.5 Unlimited
Corel Paintshop PRO X
Adobe Photoshop CS2
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2007.11.01.
2008 Q4
Beküldve:
2008.01.01 11:03
Fejlesztő:
GGF (4 fő)
Elérhetőség:
e-mail: greatgamezggf@gmail.com
Tagok:
beküldő: ggf
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 7%

Képek - HUN:God´s Arrow
kb ilyen lesz egy ló a játékban,egyelőre textura+szőr nélkül,csak a csupasz modell
kb ilyen lesz egy ló a játékban,egyelőre textura+szőr nélkül,csak a csupasz modell
2008.01.13. 11:45
concept
concept
2008.01.01. 21:28

Fejlesztési napló - HUN:God´s Arrow
ggf 2008.01.03. 00:56
Ami eddig kész van:
-harcrendszer
-néhány effekt
-férfi játékos modell
-pár épület modell(ha a jurta épület:))
-fegyvereknek kb 10%-a

Hozzászólások - HUN:God´s Arrow
Asylum - Törzstag | 5444 hsz       Online status #81635   2008.02.13 09:48 GMT+1 óra  
ez az anal utáni sokk
de mostmár jól vagyok
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
monostoria - Törzstag | 3284 hsz       Online status #81632   2008.02.13 08:05 GMT+1 óra  
mit szívtál te?
Engem csak két szakma érdekel... basszak ma, vagy ne basszak ma...
   
Asylum - Törzstag | 5444 hsz       Online status #81615   2008.02.13 07:15 GMT+1 óra  
kötekedjek? annyira szeretnék
valami screenshotot mutassál mert kicsy begurul és akkor neked kampec.
ugyanez történt a tanya wars al is pedig az már egy játszható 'game' volt
holnapra az asztalomon legyen.
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
monostoria - Törzstag | 3284 hsz       Online status #81520   2008.02.12 06:11 GMT+1 óra  
de megrekedt a fejlesztés
Engem csak két szakma érdekel... basszak ma, vagy ne basszak ma...
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #80059   2008.01.21 09:39 GMT+1 óra  
Ejj.. Akkor az van, hogy lassan illene mutatni valami saját munkát, mert nem lesz hosszúéletű az adatlap
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
fpeti - Törzstag | 1290 hsz       Online status #80052   2008.01.21 08:22 GMT+1 óra  
Idézet
ggf :
A másik kép viszont teljes egészében az én munkám,a saját lovamról...


Neked most télleg van lovad élőben....állat , arról tegyél fel képet.
   
monostoria - Törzstag | 3284 hsz       Online status #80033   2008.01.21 06:23 GMT+1 óra  
akkor megnézhetem az egyszerűen sz*rul kinézőt?
csakmert én ilyen kételkedő f*sz vagyok

és amúgy te hogy modellezel kötelet? szálanként?
Engem csak két szakma érdekel... basszak ma, vagy ne basszak ma...
   
ggf - Tag | 94 hsz       Online status #80016   2008.01.20 19:51 GMT+1 óra  
Annyit még hozzátennék,h az nem csak egy "kunyho".. Belsőt is kell hozzá modellezni,az oldalát kötelek tartják össze,nem szabályos alakzat,szal nem olyan egyszerű egy jurtát modellezni,mint egy sátrat

   
ggf - Tag | 94 hsz       Online status #80015   2008.01.20 19:28 GMT+1 óra  
1.sose mondtam h a max ot kenem vágom
2.nem maxba csinálod rá a texturát,ott csak ráteszed
3.mikor mondtam h én csináltam a lovat?? Oda van irva,h "kb ilyen lesz",ez az alphahoz kell,h ne ezzel csesszem el az időmet,hanem tudjak a tényleges játékkal foglalkozni. A másik kép viszont teljes egészében az én munkám,a saját lovamrol,nem véletlen van agyon blur ozva(mert egyszerűen szarul néz ki)
De igazad,tényleg oda kellett volna írni,h más csinálta,de azt gondoltam,h teljesen mind1,ha a véglegesbe úgyse ez lesz.

   
monostoria - Törzstag | 3284 hsz       Online status #79996   2008.01.20 11:28 GMT+1 óra  
hátőőőőő... ma olyan kedvemben vagyok, hogy szeretném kijelenteni...

az a ló modell nem a tiéd érdekes mód valamelyik nap ugyanezt töltöttem le PirateBay-ről tesztelési célokra... kivi leszek mikor tudsz hozzá textúrát gyártani, ha a max-ot ennyire kened-vágod

ezekután nem csoda h a jurta nem sikerült jóra... vicc lenne h egy lovat letudsz modellezni, és egy viskót nem... de én nem szólok bele, azt teszel ki amit akarsz, csak legyél őszinte legalább...

aztán, a concept, gyönyörű a motion blur azon a képen... tippelhetek? az is másé?
Engem csak két szakma érdekel... basszak ma, vagy ne basszak ma...
   
ggf - Tag | 94 hsz       Online status #79729   2008.01.15 09:49 GMT+1 óra  
jah...Régebben nem is volt,de ehhez muszály(sokkal öszetettebb annál,h meg tudja jegyezne akárki is az egészet-úgy h minden részlet a helyén maradjon)

   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #79697   2008.01.14 19:09 GMT+1 óra  
azért vagy ügyesebb, mert van 35 oldal leírásod...nekem a max amit eddig ki tudtam hozni az néhány oldal volt..
--- permanent temporary signature ---
   
ggf - Tag | 94 hsz       Online status #79627   2008.01.13 21:35 GMT+1 óra  
nem rád gondoltam,hanem pölö kicsy re
mármint miért vok ügyesebb?
am nyugodtan csinálhatod a prog. részét Te is,nem sértődik meg sztem senki a csapatból-nem ám,nem adom át a dicsőséget

   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #79626   2008.01.13 20:46 GMT+1 óra  
én nem nagoyn szoktam, de most hogy szóltál ne csináljam megjött a kedvem

najó csak vicceltem..

egyébként akkor még ügyesebb vagy mint én
--- permanent temporary signature ---
   
ggf - Tag | 94 hsz       Online status #79625   2008.01.13 20:31 GMT+1 óra  
OFF
és most kijelentem h ezt a projectemet nem alázhatjátok ugy a porba mint az előzőt!
/OFF

   
ggf - Tag | 94 hsz       Online status #79624   2008.01.13 19:30 GMT+1 óra  
Közel sem a graf al kezdődött,de most jutott el odáig a dolog,h vmelyest formát kéne öntenie. A rendszerek(pdf ekben)összesen olyan 35oldal,+tárgylista(ez már képekkel)70 oldal. Szal mint mondtam,már pár hónapja tervbe van véve,és készülgetett is,de csak mostanában lesz érdemben felmutatható eredmény. Azt pedig sztem Te is belátod,h ahhoz bizony kell a grafika is
(amit meg a gm topicban szerencsétlenkedek,semmi köze ehhez,még csak gyakorolgatok,a játék részét nem csak én írom)

   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #79622   2008.01.13 18:26 GMT+1 óra  
öhh..biztos grafikával kell kezdeni? vagy biztos vagy benne hogy mindent meg fogsz tudni csinálni ahogy elképzelted?

--csak érdeklődök
--- permanent temporary signature ---
   
ggf - Tag | 94 hsz       Online status #79596   2008.01.13 11:56 GMT+1 óra  
nah,fentvan egy paci,elkészült még egy jurta belsővel,de egyenlőre elég béna,szal nem erőltetem

   
ggf - Tag | 94 hsz       Online status #79412   2008.01.10 12:28 GMT+1 óra  
Vasárnap lesznek új képek,ugyan még csak render,nem ingame,de több mint a mostani(most már csak ki kell józanodnom és feltöltöm őket. Nem mintha nem szarná le mindenki)

   
ggf - Tag | 94 hsz       Online status #79228   2008.01.07 12:28 GMT+1 óra  
Nah,töri angol letudva,már csak 7tantárgy 97%os lett az angolom,szal gratulálhattok A töri meg 43

Ezt a hozzászólást ggf módosította (2008.01.07 12:35 GMT+1 óra, ---)

   
ggf - Tag | 94 hsz       Online status #78935   2008.01.04 01:07 GMT+1 óra  
Tényleg tudja

   
bolyzsolt - Törzstag | 607 hsz       Online status #78870   2008.01.03 10:43 GMT+1 óra  
[OFF]
Megnézzük. Kössz az infót!
[/OFF]

   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #78869   2008.01.03 10:21 GMT+1 óra  
Te egy kicsit le vagy maradva
a GM7 már tudja..
--- permanent temporary signature ---
   
bolyzsolt - Törzstag | 607 hsz       Online status #78863   2008.01.03 08:35 GMT+1 óra  
A Game Maker óriási grafikai hibája, hogy nem képes kezelni a png képek átlátszóságát. Így a szép árnyékok, lekerekítések általában elmaradnak az ilyen játékokból (megjegyzem ezért is olyan kockás a SP-ban a labda). Ez csak azért jutott az eszembe, mert mondtátok, hogy a GM jó 2D-s játékok készítéséhez. Igen tényleg jó, de sajna nem tökéletes.

   
ggf - Tag | 94 hsz       Online status #78829   2008.01.03 00:53 GMT+1 óra  
Izometrikus lesz,ha minden igaz, hó végén tudok mutatni majd képet is a játékból(vagy ha akkor nem is,1-2hétre rá biztosan,attól függ,h h sikerülnek a vizsgáim)

   
fpeti - Törzstag | 1290 hsz       Online status #78806   2008.01.02 13:13 GMT+1 óra  
Most jutott eszembe a neve: izometrikus, la?
   
Adacs - Törzstag | 706 hsz       Online status #78804   2008.01.02 12:58 GMT+1 óra  
Szerencsére a 2D nem azt jelenti hogy felülnézebe lesz, hiszen oldalnézetbe is van 2D, a 2D jóformán egy technikát jelől, vagyis nem modellek hanem képek vannak benne.
Mosolyogj! A holnap rosszabb lesz a mánál. Arthur Bloch

   
fpeti - Törzstag | 1290 hsz       Online status #78803   2008.01.02 12:24 GMT+1 óra  
Mi az isten nyila folyik itt?! (haj, be vicces)
2d-s koncepció, pálmafával... felülről lesznek a pálmafák.. és a dimbes-domb?
Vagy talán 2.5d-s leszen az szórakozás? ilyensféle arc-haikus nyelvezeteket is lehetne operálni:
- mik vogymuk, mik vogymuk... infatry vogymuk..
jó lenne!
   
ggf - Tag | 94 hsz       Online status #78801   2008.01.02 12:02 GMT+1 óra  
Idézet
Bacce :
...


Ez igaz,de legfőképp a sebesség miatt(mármint h nagyon gyorsan lehet vele kézzel fogható eredményt kreálni) De ha felmész a yoyo oldalára,akk ott találsz néhány igazán szórakoztató darabot(gondolom a Silent Walk ot se kell bemutatni senkinek,bár ott inkább a 3d technikára ment a dolog)

Ahogy Te is írtad,alapulszolgálhat,és az is lesz. Azonban nem szólhat CSAK arról,mert nincs túl sok információnk ezekről a legendákról,és azok is eléggé összefüggéstelenek,szóval néhány helyen muszály-ha nem akarunk egysíkű,összefüggéstelen maszlagot kapni-átalakítani, hozzátenni. Ahogy mondani szokás: semmi nem állhat a sztori útjába
Trópusokat csak egy példának hoztam fel,nem teljesen biztos,h benne lesz a véglegesben (amint láthatod,egyelőre még csak 5% os a project,szal még nem sok fix pont van) Egyébként speciel a mostani horvát tengerparti részre gondoltam, oda simán beleférne pár pálmafa, v bármi,ami sokkal inkább trópusi jellegű,mint "dombos-füves". Ez csak a játék legvégén lesz,és erről a környékről még nincs 1 darab modell sem, akkor kerülhet majd bele,ha a történet írónk is oda illőnek találja.
Azonban igazat kell adjak neked abban,h első hallásra elég meredeknek tűnik, de bízz bennünk, jó lesz

Ui.:játékidőt azért írtam,mert egy szerepjátéknál igenis fontos. Nem lesznek tucat küldetések, mindegyik egy kis történetet mesél el(nem feltétlen a fő szálhoz kötődően)és így viszont már jó a képlet, miszerint hosszú játékidő=jó játék.

   
Bacce - Bacce | 1783 hsz       Online status #78796   2008.01.02 10:50 GMT+1 óra  
A GM lehet hogy sok mindenhez tökéletes, nem is leszólni akarom, csak annyi silány munkával találkoztunk már ami azzal készült, hogy fentartásokkal kezelik egyesek az ilyen "maker" dolgokat. De kívánom hogy legyetek ti akik bebizonyítjátok az ellenkezőjét.
Más: Azért szerintem a Magyar vagyis inkább a hun legendákra, mondakör jó alapja lenne egy játéknak, nemhiszem hogy egy játék attól jó hogy sokáig tart végigjátszani... de az hogy csak a design, és a nevek miatt legyen "HUN" az fölösleges....
A trópusokat meg sehova nem tudom tenni magamban....
...de én azért reménykedek.
Making the world a better place, one line of code at a time.
http://bacce.uw.hu
   
ggf - Tag | 94 hsz       Online status #78795   2008.01.02 10:17 GMT+1 óra  
még egy pillanatra Thrall:
azért választottuk ezt a világot, mert ugye magyarok vagyunk,és ez áll a szívünkhöz a legközelebb. Másik dolog pedig, h rengeteg dolgot vett kölcsön Tolkien is a Gyűrűk Urához tőlünk. Pl ott van a 3.részben a holtak serege. Az egy az egyben magyar mitológia(Csaba kirájfi,remélem mond nektek valamit) ebből kifolyólag nem hiszem,h bármi gond is lehetne a világgal. Bár tény,h sokaknak fura lesz, h nem fog találkozni pl ork okkal,de szerintem ez még belefér

A GM et meg ne szólja le senki,mer 2d hez tökéletes

Ezt a hozzászólást ggf módosította (2008.01.02 11:47 GMT+1 óra, ---)

   
ggf - Tag | 94 hsz       Online status #78793   2008.01.02 10:03 GMT+1 óra  
Thrall: a kutatás kb 2hónap volt,illetve az ötletelés(mi legyen,mi ne,h legyen megcsinálva,stb.) Szóval szerintem elég jó világot sikerült összeollóznunk. Bár azt szeretném hangsújozni,h csak alapul szolgál, és (Attilán kívűl)semmilyen történelmi vonatkozása nem lesz. Elég súlyos döntés volt, de sajnos muszály volt meghozni(nem túl gazdag a magyar mitológia ahhoz,h egy teljes játékot betöltsön-reményeink szerint a mellék küldetésekkel együtt olyan 90h lesz a teljes játékidő-ezért lesznek olyan dolgok is,amelyek nem igazán vannak leírva. Itt egyébként legfőképp a tájakra gondolok, mert pl lesz trópusi éghajlat is,mégpedig azért,mert már nagyon untuk az összes olyan játékot,amiben-még ha jol is volt kidolgozva,de-ugyanolyan helyszíneken járkálhattunk. A Gothic sorozat volt talán az egyetlen,amiben nagyon jól volt eltalálva ez a földrészesdi,ezért is szeretnénk vmi ahhoz hasonlot.

Hogy HexanV kérdésére is válaszoljak: 2D s lesz a játék,ezért is GM ben készül. Teljesen felesleges lenne veszőni engine írással(gyakorlásnak persze tökéletes lenne,de ez most nem az én fejlesztésemről,hanem egy jo játék készítéséről szól) 3D t pedig nem merem bevállalni(révén 2 programozó dolgozik a játékon,az egyik én,a másik srác pedig csak a hálózati kóddal ügyködik majd,ha eljön az ideje)

Kicsy: nem egészen concept,amolyan "nyálcsorgató" akart lenni, h ezzel lágyan jelezzem,h lesz lovas akció is Ez render kép volt,csak úgy randa volt,aztán paintshop-az nekem jobban megy,mint a photoshop.

Azt még hozzátenném,h történet szempontjából nem valószínű,h rosszul fogunk(fogtok?)járni,ugyanis egy olyan ember ügyködik rajta,aki 11éve foglalkozik szerepjátékokkal mint kalandmester,és az ő világa -állítása szerint-már 5éve él(szóval nem lehet vmi unalmas,ha azóta is sikerül mindig partit találnia hozzá)
Képet töltök majd ha lesz,egyelőre egy tech demora koncentrálunk, ami ha minden igaz még január végéig elkészül-ha nem lesz nagy gáz nekem,h holnaptól kezdődik a viszgaidőszak...

   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #78788   2008.01.02 06:28 GMT+1 óra  
Egészen pontosan minek a conceptje a lovacskás fotó photoshopban mahinálva?
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
HexanV - Tag | 4 hsz       Online status #78762   2008.01.02 03:24 GMT+1 óra  
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
GM7.0;
3DS MAX 8.0
Maya 6.5 Unlimited
Corel Paintshop PRO X
Adobe Photoshop CS2

Szerintem ezek alapján 3ds (3DS MAX 8.0
Maya 6.5 Unlimited)

ui: tetszik az ötlet.

   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #78761   2008.01.02 02:59 GMT+1 óra  
Azontúl, hogy nekem is mostanában jutott eszembe, hogy kéne egyszer Magyar "mitológián" alapuló RTS-t csinálni (farkashorda idézés, turulseregek, jót mosolyogtam magamban rajta...) - nagyon-nagyon tetszik az ötlet. Remélem azért elég jó kutatómunka előzte meg a készítést, mert úgy tényleg eredeti és egységes világ lehet belőle... Mivel én is GM-et használok, nem szidom, megteszik azt mások majd helyettem... . Mindenesetre szurkolok, hogy eredményes legyen a projekt, mindenképpen érdemes belekezdeni, Magyarországon biztosan sokan játszanák. Mégyegy kérdés: 3D vagy 2D???
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
tescodr - Tag | 103 hsz       Online status #78759   2008.01.02 02:54 GMT+1 óra  
sok sikert hozzá,ránkférne egy jó magyar hack & slash
   
ggf - Tag | 94 hsz       Online status #78696   2008.01.01 11:03 GMT+1 óra  
GGF: HUN:God´s Arrow

   
> 1 <