játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5441
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2186
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Project Bullet Hell
Shoot 'em up
Kategória: Shmup
A projectről:
Tanulóprojekt, egy egyszerű scrollozós lövölde.
A háttértörténet, stílus még nem végleges, úgyhogy a kész játék lehet még akár valami fantasy shmup is, a jelenlegi grafikák csak placeholderek.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
VC++ 2008 EE
Blender
Photoshop
;
OGRE
TinyXML
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2009 Június
Beküldve:
2009.07.25 07:37
Fejlesztő:
Dvorgaz (1 fő)
Elérhetőség:
e-mail:
Tagok:
beküldő: dvorgaz
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 35%

Képek - Project Bullet Hell

2010.09.12. 09:55

2010.09.12. 09:54

2010.09.12. 09:54

2010.08.31. 15:10

2010.08.31. 15:10

2010.08.15. 15:29

2010.08.15. 15:29

2010.08.13. 14:00

2010.08.09. 14:27

2010.08.07. 12:17

2010.08.06. 16:35

2010.08.05. 05:37

2010.08.05. 05:37

2009.08.16. 13:24

2009.08.16. 09:25

2009.08.12. 06:37

2009.08.07. 09:25

2009.07.25. 09:06

2009.07.25. 09:06

2009.07.25. 09:06

Fejlesztési napló - Project Bullet Hell
dvorgaz 2010.09.12. 09:58
Az elmúlt hetekben concept artok rajzolásával foglalkoztam, jó párszor újra kellett rajzolnom őket, mire nagyjából jók lettek. Ezután valószínűleg modellezés jön.
dvorgaz 2010.08.09. 17:39
Bekerült pár játéklogikával kapcsolatos dolog, animációk kezelése, pár effekt, meg lehet ellenfelekre lövöldözni.
dvorgaz 2010.08.05. 05:34
Nemrég elkezdtem újraírni a játékot OGRE-val, mivel a házilag barkácsolt "engine"-nel elég körülményes volt dolgozni. A játék koncepciója is változott kicsit, most inkább amolyan arena-shooter jellege lesz. Ami eddig meg van: poligon alapú ütközés, és útkeresés.

Hozzászólások - Project Bullet Hell
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #140869   2010.09.13 10:26 GMT+1 óra  
Tényleg jók lettek a rajzok. Azért legyen valami " mennyé oda aztán lőjjé széjje mindent " történet vagy valami.

   
dvorgaz - Törzstag | 575 hsz       Online status #140857   2010.09.12 22:43 GMT+1 óra  
Tablettel rajzoltam őket, bár még nem szoktam hozzá igazán, egyenes vonalat meg kört rajzolni még mindig nehezemre esik
Történettel és háttérvilággal még nem foglalkoztam, az ilyen arcade játékoknak meg amúgy se nagyon szokott sztorijuk lenni.
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #140853   2010.09.12 21:56 GMT+1 óra  
Ezek a koncepciók nagyon eltaláltak lettek!
Hogy? Kézi, tablet vagy simán?
Érdekes nézni a képeket, milyen koncepcióváltás történt menet közben!
Csak így tovább!
Nemmellesleg: a történetről/háttérvilágról lehet valamit tudni?
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
dvorgaz - Törzstag | 575 hsz       Online status #139908   2010.08.24 18:46 GMT+1 óra  
Tettem fel egy rövid gameplay videót:
http://www.youtube.com/watch?v=ll5xqLsq1gk
   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #139787   2010.08.22 12:14 GMT+1 óra  
pgyalog: a hibajelentést dvorgaz-nak címezd , én csak jeleztem, hogy nekem is ugyanazt a hibakódot dobja (tuti rossz mappában keres, mert a log-ot is az lnk mellé rakja), viszont közvetlenül indítva az exe-t nálam működik...

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
dvorgaz - Törzstag | 575 hsz       Online status #139786   2010.08.22 11:57 GMT+1 óra  
Nekem akkor ad ilyen hibát, ha az exe mellől hiányzik a RenderSystem_Direct3D9.dll. Mondjuk lehet máshol, de akkor a plugins.cfg-ben át kell írni az elérési útvonalat. Nem pakoltad át máshova az exét?
   
pgyalog - Tag | 102 hsz       Online status #139784   2010.08.22 11:30 GMT+1 óra  
HomeGnome, akkor pedig ezt kapom:
OGRE EXCEPTION(7 : InternalErrorException): Could not load dynamic library .\RenderSystem_Direct3D9. System Error: A megadott modul nem található.
in DynLib: load at ..|..|..|..|OgreMain\src\OgreDynLib.cpp (line 91)

Visszaolvastam, hogy kell-e telepítenem valami pluszt, vagy milyen konfig igényei vannak a programnak, de semmit nem találtam.
   
H.István - Törzstag | 304 hsz       Online status #139783   2010.08.22 11:18 GMT+1 óra  
Kipróbáltam, és azt tudom mondani hogy tanulóprojektnek nagyon jó. Egy dolog amit megfontolnék, hogy a mozgatás billentyüzettel legyen, mivel igy ha mozgok, csak abba az irányba lehet lőnni amerre megyek.
   
dvorgaz - Törzstag | 575 hsz       Online status #139779   2010.08.22 01:01 GMT+1 óra  
Igen, most kipróbáltam egy másik gépen, és a parancsikonnal indítva tényleg ezt hibát dobja valamiért. Lehet, hogy ilyenkor a parancsikon mappájában keresi azt a fájlt? Mondjuk ez viszont nem magyarázza, hogy akkor nálam miért működött
   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #139777   2010.08.22 00:53 GMT+1 óra  
A Game.lnk -val nem indul, de közvetlenül a bin\Release\ könyvtárban indítva az exe-t igen.

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
MaximumViolence - Törzstag | 1020 hsz       Online status #139774   2010.08.22 00:20 GMT+1 óra  
Idézet
pgyalog :
Nem indul a demód.

Fejléc: An Exception has occured!
Hiba: OGE EXCEPTION(6: FileNotFoundException): 'resources.cfg' file not found! in ConfigFile::load at ..\..\..\..\OgreMain\src\OgreConfigFile.cpp (line83)


epic fail
Ez egy reszeg post...

   
dvorgaz - Törzstag | 575 hsz       Online status #139768   2010.08.21 20:20 GMT+1 óra  
Furcsa, pedig a resources.cfg ott van a bin\release mappában az exe mellett. Szintén itt van az ogre.log, azt fel tudnád tenni valahova, vagy ide beírni?
   
pgyalog - Tag | 102 hsz       Online status #139765   2010.08.21 19:31 GMT+1 óra  
Nem indul a demód.

Fejléc: An Exception has occured!
Hiba: OGE EXCEPTION(6: FileNotFoundException): 'resources.cfg' file not found! in ConfigFile::load at ..\..\..\..\OgreMain\src\OgreConfigFile.cpp (line83)
   
dvorgaz - Törzstag | 575 hsz       Online status #139631   2010.08.18 22:58 GMT+1 óra  
Tettem fel egy újabb demót, sok újdonság nincs benne, csak egy kezdetleges pontozási rendszer.
A "chain" lényege, hogy minden kilőtt ellenfél után eggyel nő a chain, és ezzel beszorzódik az ellenfelekért kapott pontszám. Viszont ha két másodpercig nem nyírsz ki senkit, akkor resetelődik a chain.
A pontszámokat egyelőre nem menti el, szóval kénytelenek lesztek megjegyezni Nekem valami 27k körüli volt a legmagasabb.
   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #139530   2010.08.16 20:18 GMT+1 óra  
Hát ha nem csak én, akkor főbb verziók fordítását esetleg bevállalom. Ogrén kívül nem tudom még hogy mit használsz, de az nekem is van. Bár nyugodtan kipróbálhatod a linuxot.
   
H.István - Törzstag | 304 hsz       Online status #139529   2010.08.16 20:09 GMT+1 óra  
Nemcsak miattad lenne, vannak azért emberek még akik kipróbálnák linux alatt, és tuti, hogy nem kell túl sokat átirni.
   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #139510   2010.08.16 16:23 GMT+1 óra  
Csak miattam mondjuk nem kell, fő ágazat a Windows úgyis. De azért reménykedtem, hogy natívan futtathatom majd. Marad a wine.
   
dvorgaz - Törzstag | 575 hsz       Online status #139508   2010.08.16 15:43 GMT+1 óra  
Nem hinném, bevallom igazából nem is láttam még linuxot
Bár az Ogre platformfüggetlen, azt hiszem a kódom sem igazán win specifikus, sz'al lehet, hogy lefordulna linuxra is.
   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #139506   2010.08.16 15:31 GMT+1 óra  
Linuxos verzió lesz?
   
dvorgaz - Törzstag | 575 hsz       Online status #139496   2010.08.16 14:06 GMT+1 óra  
Ezek is csak placeholderek egyelőre, korábban meg csak azért nem volt textúrázva, mert Blendert nem tudtam rávenni, hogy rendesen exportálja a materialokat. Amúgy valószínű lesz majd rendes design/modellek/stb., ha majd oda jutok, de még csomó meló van a motorral, meg hát a legfontosabb, a játékmenet kidolgozása is csak most kezdődik.
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #139494   2010.08.16 14:02 GMT+1 óra  
No, így textúrákkal egészen jól néz ki (bár még gondolom tereptárgyakkal még durvább lesz), jó kis shoot'emup lesz ez!
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #139468   2010.08.16 09:09 GMT+1 óra  
Terminátor 32. század beli unokaöccse in action Tényleg jól néz ki. Kiváncsi vagyok a folytatásra.
   
dvorgaz - Törzstag | 575 hsz       Online status #139460   2010.08.16 00:36 GMT+1 óra  
Most már folyamatosan spawnolnak az ellenfelek, meg le lehet kardozni őket, ha közel mész hozzájuk.
   
dvorgaz - Törzstag | 575 hsz       Online status #139326   2010.08.13 20:51 GMT+1 óra  
Kísérleteztem néhány effektel, szerintem tiszta poén lett, ahogy szórja ki a töltényhüvelyeket
http://yscik.com/jf/datas/users/756-ratata.jpg

Szerk.: Frissítettem a demót is.

Ezt a hozzászólást dvorgaz módosította (2010.08.13 23:03 GMT+1 óra, ---)
   
PGames - Tag | 151 hsz       Online status #139068   2010.08.10 21:35 GMT+1 óra  
Neeem semmi... Büntethet!
   
fpeti - Törzstag | 1283 hsz       Online status #139028   2010.08.10 02:46 GMT+1 óra  
Jó lesz ez.
   
dvorgaz - Törzstag | 575 hsz       Online status #139027   2010.08.10 02:38 GMT+1 óra  
Tettem fel egy nagyon kezdetleges demót. Még elég bugos, meg nincs főmenü se úgyhogy a kezdő képernyőn (pálya felülnézetből) kell entert nyomni az indításhoz, meg azzal lehet visszalépni ide. A játékot amúgy egérrel lehet irányítani.
   
screat - Tag | 382 hsz       Online status #116735   2009.08.29 11:34 GMT+1 óra  
eee, ilyet én akartam csinálni, helikopteresben!
Jó lesz, hajrá!
még csak padawan...
Dont worry, be hippy - Fanni :)
   
gopher - Törzstag | 496 hsz       Online status #116729   2009.08.29 10:45 GMT+1 óra  
Kipróbáltam, tetszik!
   
dvorgaz - Törzstag | 575 hsz       Online status #115984   2009.08.16 13:28 GMT+1 óra  
Tettem fel képet az új repcsikről ingame. Egyelőre nem túl látványos, de legalább a játékos és az ellenfelek máshogy néznek ki.
   
dvorgaz - Törzstag | 575 hsz       Online status #115832   2009.08.12 08:04 GMT+1 óra  
Semmilyenek, mert még nem raktam be őket Még kell egy-két modell, hogy az első pályát meg tudjam csinálni úgy, hogy ki is nézzen valahogy; aztán majd frissül a demó, illetve folytatom a gameplay fejlesztését.
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #115827   2009.08.12 07:22 GMT+1 óra  
Tényleg jók a modellek, lehetne pár kép, hogy milyenek most játék közben.
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
gopher - Törzstag | 496 hsz       Online status #115725   2009.08.10 15:21 GMT+1 óra  
Tök jó az űrhajó model! Csak így tovább
   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #115593   2009.08.07 09:30 GMT+1 óra  
Ahhoz képest, hogy most tanultál textúrázni tök fajinok lettek az épületek. Frissíthetnéd a demot, így kissé izgalmasabb, hogy van formája meg színe az épületeknek .
raytraceisten és übermedic
   
dvorgaz - Törzstag | 575 hsz       Online status #115592   2009.08.07 09:26 GMT+1 óra  
Az utóbbi napokban textúrázni tanulgattam; a kódot nem nagyon fejlesztettem, csináltam viszont pár épület modellt.
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #115182   2009.07.28 00:29 GMT+1 óra  
Idézet
gaborlabor :
A gépet lehet majd "fejleszteni"?
Olyanra gondolok, hogy pl. újfajta lövedékeket lehet felszedni, vagy pajzsot, esetleg sebességet/manőverezhetőséget fejlesztő cuccot, stb.
Nekem az ilyen játékokat mindig az dobja fel, hogy be akarom gyűjteni a legböszmébb fegyvert
(Példa: Chromium B.S.U. nevű linuxos game)



Majd a Project Bullet Hell 2-ben.



Ha használható gép közelében leszek, kipróbálom.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
dvorgaz - Törzstag | 575 hsz       Online status #115119   2009.07.25 14:19 GMT+1 óra  
Nem igazán, elég minimál lesz. Talán lesz 2-3 féle választható repcsi, meg pár fegyver/tüzelési mód.
   
gaborlabor - Moderátor | 4449 hsz       Online status #115118   2009.07.25 14:11 GMT+1 óra  
A gépet lehet majd "fejleszteni"?
Olyanra gondolok, hogy pl. újfajta lövedékeket lehet felszedni, vagy pajzsot, esetleg sebességet/manőverezhetőséget fejlesztő cuccot, stb.
Nekem az ilyen játékokat mindig az dobja fel, hogy be akarom gyűjteni a legböszmébb fegyvert
(Példa: Chromium B.S.U. nevű linuxos game)

   
Lord_Crusare - Törzstag | 1287 hsz       Online status #115117   2009.07.25 14:01 GMT+1 óra  
Nekem ez továbbra is tetszik. Az effektek külön dobnak rajta, egyedül az érdekes, hogy nekem elég egy lövés a halálhoz, nekik több kell.

   
dvorgaz - Törzstag | 575 hsz       Online status #115116   2009.07.25 13:33 GMT+1 óra  
Ugyan nem lesz túl bonyolult játék, de komolyan van gondolva
A háttér az tényleg csak háttér lesz, bár lehetnek majd benne földi ellenfelek is, de épületeket kerülgetni valszeg nem kell majd.
   
Archenemy - Törzstag | 625 hsz       Online status #115114   2009.07.25 12:44 GMT+1 óra  
Áááá tudom hülyeség, mert szinte még semmi sincs kész benne, de nekem máris tetszik :p

Komolyan van gondolva, vagy csak ujjgyakorlat?
------------------------------------
Army of Pixels @ facebook
------------------------------------
A világon a legjobban az ész van elosztva: mindenki meg van róla győződve, hogy neki több jutott.
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #115113   2009.07.25 12:31 GMT+1 óra  
A betonkockák nem csak háttérelemek ugye, hanem be lehet ereszkedni közéjük? Ha nem akkor lehessen
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
dvorgaz - Törzstag | 575 hsz       Online status #115105   2009.07.25 07:37 GMT+1 óra  
Dvorgaz: Project Bullet Hell
   
> 1 <