játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5441
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2186
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Sam Johnson
2D-s platformjáték akciódús játékmenettel
Kategória: Platform
A projectről:
Egy 2D-s, oldalnézetes platformjáték, inkább az akciókra kiélezve (fegyverek, karate, bullet time). A játékot a gamemaker.hu versenyére készítettem. Jó szórakozást!
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Game Maker 6.1 magyar verzió, Game Maker 7.0;
ArcSoft: PhotoImpression 3, TechSmith: SnagIt 7, GIMP 2.2, Microsoft Notepad XP és Abee CHM Maker 1.9.5, Setup Generator, Chris Giles: GMPhysics DLL, BZG: BZToolbar DLL, Nintendofreak88: N_Menu DLL,
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2007. február 1.
2007. május 1.
Beküldve:
2007.04.17 07:25
Fejlesztő:
Pandula Péter (1 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: pandulapeter@gmail.com
Tagok:
beküldő: pandulapeter
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Kész
Kész
Készültség: 100%

Képek - Sam Johnson
Kép a patch egyik pályájáról.
Kép a patch egyik pályájáról.
2007.05.26. 12:16
A negyedik pálya (még jó hogy nem spoilerkedek...)
A negyedik pálya (még jó hogy nem spoilerkedek...)
2007.04.30. 22:46
A harmadik pálya
A harmadik pálya
2007.04.30. 22:44
A második pálya vége (egész délelőtt ezt a helikoptert faragtam...)
A második pálya vége (egész délelőtt ezt a helikoptert faragtam...)
2007.04.29. 02:28
Ez lenne az egyik első jelenet
Ez lenne az egyik első jelenet
2007.04.23. 10:38
Új skin, korházból szökött beteg (valami ilyesmi lesz az első pálya)
Új skin, korházból szökött beteg (valami ilyesmi lesz az első pálya)
2007.04.21. 10:00
A pályaszerkesztő
A pályaszerkesztő
2007.04.17. 08:13
A pályaszerkesztő, kis rész a súgóból
A pályaszerkesztő, kis rész a súgóból
2007.04.17. 08:12
A pályaszerkesztő
A pályaszerkesztő
2007.04.17. 08:11
Víz, robbanás
Víz, robbanás
2007.04.17. 08:09
Víz
Víz
2007.04.17. 08:08
P90, elpattanó töltényhüvelyek :-)
P90, elpattanó töltényhüvelyek :-)
2007.04.17. 08:08
Robbanás, bullet-time
Robbanás, bullet-time
2007.04.17. 08:07
Vállról indítható rakéta
Vállról indítható rakéta
2007.04.17. 08:06
Ragdoll
Ragdoll
2007.04.17. 08:05
C4, robbanás előtt
C4, robbanás előtt
2007.04.17. 07:28

Fejlesztési napló - Sam Johnson
pandulapeter 2008.07.06. 11:42
Bocsi a frissitésért, nem történt semmi csak átszerkesztettem az adatlapot (lecseréltem az elavult linkeket).
pandulapeter 2007.04.30. 10:05
Elkészűlt a játék, a verseny miatt kissé hibázik az angol nyelvi fájl és a befejezés, de majd felpeccselem és teszek be plusz pályákat is, mert max nehézségi szinten sem több 20 percnél. Mindenesetre jó szórakozást (a pályaszerkesztővel is, abban már van elég tereptárgy egy jobb küldetéshez). Link fennebb.
pandulapeter 2007.04.28. 00:01
Kész a második pálya, vannak rajta a játékost segítő tagok, szvsz jobb lett mint az első de nem spoilerkedek vele, maradjon meglepetés. Visszavettem a maximumot 3 nehézségi szintre, de ez elég jól be lett lőve (elsőn könnyű, utolsón rém nehéz de NEM lehetetlen). Van cheat is (CTRL + H-ra visszaáll az életerő, más nem lesz mert nem szeretném ha valaki az első pályán rakétavetőkkel rohangálna, elég nagy a hangsúly a fokozatosságon, hogy még az utolsó pályára is jussanak újdonságok). Vannak átvezető animok (nem az az Omega City fajzat 3D hanem szkriptelt jelenetek, át is lehet ugrani) és a második pályán már ugrálós elemek is vannak a lövölde mellett (nagyon fixre sikerűlt kicentizni). Nem tudom, hogy leszek kész határidőre, ugyanis fellépett egy elég komoly hátráltató tényező (tényleg, valaki Guild Wars-ozik innen?).
pandulapeter 2007.04.19. 11:06
Feltettem a béta verziót pályaszerkesztővel, az újítások lennebb, a link fennebb :)
pandulapeter 2007.04.18. 11:34
Kész a játék új demója. Ebben, az előzőhöz képest újítás, hogy az ellenfelek mozognak. Nem szkriptelve, hanem AI, ergó bármely pályaszerkesztővel készült pályán is hasonlóan fognak szerepelni. Közelednek hozzád, lépkednek, ha valami útban van, megállnak, egymáson sem mennek át, szakadékba nem sétálnak be. Kicsit gyengébben céloznak, és a látószögük is kisebb, hogy ne fordulhasson elő olyan elhelyezkedés, hogy ők tudnak rád lőni, fordítva viszont nem. Van állítható nehézségi szint, a főhős sebződik a robbanásoktól (attól függően, hogy milyen közel van), végre mindenhol mennek a rongybabák (a pálya egy szakaszán valamiért állandóan köddé váltak, egy x-y elírás volt a ludas) és új a háttérzene is. A pálya ugyanaz, mint a múltkor, de a mozgó ellenfelek miatt remélem, nekifuttok mégegyszer. Letöltési link fennebb.

Hozzászólások - Sam Johnson
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #57753   2007.05.31 03:58 GMT+1 óra  
Köszi
Ide még nem írtam be: Szepi lefordította angolra a játékot én meg elkezdtem mozgolódni vele a hivatalos GM oldalon (1,2), ahol egész jó dolgokat irogattak be, hogy hogyan tehetném jobbá a játékot. Szóval majd valamikor nekifekszem egy harmadik fejezetnek, a patchben szeretném megtanítani Sam-et guggolni illetve újratölteni, meg talán járművek is jól jönnének, de azt még meglátjuk.
   
KergeDelfin - Törzstag | 667 hsz       Online status #57379   2007.05.28 04:20 GMT+1 óra  
Le a kalappal, még egy olyan GM-es project aminem nagyratörő (MMORPG powered by GMNetworks ), szórakoztató, és nem valami vacak kis tákolmány. Mondanám hogy aranyos de az azért egy kicsit morbid lenne.
Ore wa... yurusaretaintadomo... un... Ore wa yurusaretai...

Isles of Tranquility - Ecco fanoknak kötelező
   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #57230   2007.05.26 23:31 GMT+1 óra  
még ugrálni se tudsz, hogy kikerüld a lövéseket, és így még ügyeskedni se nagyon kell. Láttam már olyan platformot is, ami nem volt unalmas és semmi nem lebegett a levegőben..meg is keresem..majd máskor lehet..egy robotos + sárga fekete + ilyen fogaskerekek vannak..de lehget hogy keverem
--- permanent temporary signature ---
   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #57229   2007.05.26 23:10 GMT+1 óra  
Szóval ha hosszabb lenne, még unalmasabb lenne
De ez szerintem pályatervezési baki. Ha el tudnék szakadni a "platformok nem lebeghetnek a levegőben!" képzetemtől, sokkal izgalmasabb pályákat lehetne összehozni. Na majd talán a pályaszerkesztővel.
   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #57083   2007.05.26 13:42 GMT+1 óra  
rövid még mindig

más rosszat nem nagyon tudok mondani, bár sztem kicsit unalmas, hogy csak nyomod a lövés gombot és mész
--- permanent temporary signature ---
   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #57028   2007.05.26 12:04 GMT+1 óra  
Kész a teljesen végleges verzió (hacsak nincsenek benne csúnya hibák). Megpróbáltam mindent kijavítani / betenni, amit mondtatok (igazából már az első verzió is ilyen kellett volna legyen). A játék új pályái az Új játék / II. fejezet menüpontból érhetőek el, de én ajánlanám a régi pályák újrajátszását is, vannak bőven szépítgetések. A pályaszerkesztő is fejlődött, az ellenfelek véreznek, nem is szaporítom tovább a szót, Sam Johnson v1.1 Letöltése. Jó szórakozást, pályákat küldhettek
   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #53715   2007.05.06 14:08 GMT+1 óra  
az nem jó benne szerintem, hogy azzzal is egyszerűen nyersz ha csak mész és lősz
--- permanent temporary signature ---
   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #53647   2007.05.06 03:12 GMT+1 óra  
Köszi a dícséretet! Gondolom, hogy hol történt a hiba, többen is szóltatok már róla, de nálam sehogy sem jelentkezett... A patch amúgy is majd átalakítja a harmadik pályát (két részre akarom szedni, mert túl hosszú), akkor majd jó figyelmesen újrarendezem azt a részt is.
A pályaszerkesztőt próbálta már valaki?
   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #53624   2007.05.05 16:56 GMT+1 óra  
igen..tényleg ki lehet esni, nekem is sikerült..elég egyszerűen
--- permanent temporary signature ---
   
gopher - Törzstag | 496 hsz       Online status #53609   2007.05.05 15:37 GMT+1 óra  
Ez az új verzió hihetetlen! Nagyon sokat dob rajta, hogy a pályák grafikája változatos. Párbeszédek is jó, hogy vannak!

Volt egy hiba. A harmadik pályán, amikor egy folyosószerűségre estem volna le, egy picit még ugrabugráltam fent, és véletlen kiestem a pályáról (az akna jobb oldalán valahogy). Képet elefelejtettem csinálni, először azt hittem, hogy secret
   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #53551   2007.05.04 15:43 GMT+1 óra  
amikor először metnem végig a pályán, akkor nekem is 5ször újból kelett kb. kezdeni..utána nem nagyon
--- permanent temporary signature ---
   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #53469   2007.05.04 06:56 GMT+1 óra  
Át lehet, eléggé ki van centizve, de ha először lelövöd az emberkét aki lentről zavar, kisétálsz a szélére és ugrassz, sikerűlnie kell (kismilliószor teszteltem, nem gondoltam, hogy ilyen nehéz lett...). Előtte érdemes átkapcsolni ökölre a túloldalon meg ütésekkel és rúgdosággal operálni (Szepinek túl könnyű, másoknak túl nehéz, én nem tudom mit csináljak )
   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #53414   2007.05.03 15:42 GMT+1 óra  
annyira a szélére kell állni, hogy az ember nagyjából félig lelógjon
--- permanent temporary signature ---
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #53410   2007.05.03 12:51 GMT+1 óra  
Hey, én is ott dőltem ki
(Bár igazából csak akkor vettem észre a szakadékot mikor beleestem, mert csak ugráltam és lövöldöztem mint aki be van gombázva )
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
HCodename47 - Törzstag | 231 hsz       Online status #53406   2007.05.03 12:31 GMT+1 óra  
Idézet
robar :
Egyszerűen nem tudom átugrani a szakadékot a 2.pálya elején...



te se? Azt hittem csak nekem nem megy...
Maximális tisztelettel: Codename47

-Desktop PC: Intel i5 2.8 Ghz, 8Gb DDR3, ATi HD 5770 (W7 SP1 x64)
-Laptop: Acer Aspire 5112 - AMD Turio64 x2 1.6 Ghz, 3Gb DDR2, ATi Mobility Radeon X1600 (XP SP3 x86)
http://codename47.bayi.hu
   
robar - Tag | 410 hsz       Online status #53403   2007.05.03 11:52 GMT+1 óra  
Egyszerűen nem tudom átugrani a szakadékot a 2.pálya elején...
Kompromisszumok nélkül csak remete vagy halott lehetsz...
   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #53291   2007.05.02 17:48 GMT+1 óra  
látom veterán nincs, de azért a nehezet véigvittem..nem volt sokal nehezebb
--- permanent temporary signature ---
   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #53290   2007.05.02 17:21 GMT+1 óra  
mikor lesz meg a patch? ez így nagyon rövid egyébként tényleg le leheten írni kicsit hamarabb, hogy mivel lehet ütni/lőni...nem csak miután egy perce lövöldöz az az meber najó, amíg nincs patch megpróbálom veteránon
--- permanent temporary signature ---
   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #53239   2007.05.02 06:30 GMT+1 óra  
Köszönöm mindenkinek!
Idézet
kicsy :
Bár először nem tudtam mivel ütni, sőt az egérhez hozzá se nyúltam, így felemelt kezekkel az égbe nézve menekültem, mint egy bepánikolt zombi


Halványan emlékeztet arra amikor először próbáltam a GTA 3-at, képzelhetitek, hogy meglepődtem amikor véletlenül megpiszkáltam az egeret
Ha valakinek nehéz a játék, a Beállításokbhan lennebb lehet venni az ellenfelek golyóállását, végszügségben pedig Shift + H a teljes életerő cheatje.
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #53195   2007.05.01 12:29 GMT+1 óra  
Huh, én is kipróbáltam, bár kidőltem a második pályán, de nagyon király eddig
Bár először nem tudtam mivel ütni, sőt az egérhez hozzá se nyúltam, így felemelt kezekkel az égbe nézve menekültem, mint egy bepánikolt zombi
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
BerbeckU - Tag | 506 hsz       Online status #53189   2007.05.01 12:18 GMT+1 óra  
Mit is mondhatnék? Nagyon jó lett!
Ha vannak akik mindent ki tudnak hozni a GM-ből, akkor te biztosan köztük vagy...

___________
A lelkesedés az, ami a tudásnak ízt ad...


   
gaborlabor - Moderátor | 4449 hsz       Online status #53182   2007.05.01 10:55 GMT+1 óra  
sorry,mindig eltévesztem.. akkor NEM a demó tetszett, hanem a NEM demó, vagyis a teljes játék.
várom a patchet!

   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #53179   2007.05.01 10:26 GMT+1 óra  
Nem demó na... ez a kész játék....
Erre az AI ne lásson dologra nem gondoltam, annyival elégedtem meg, hogy ne lőjön amikor nem szabadna lásson, de akkor majd ez is benne lesz a patchben (ha itt még nem említettem volna: szeretnék egy patch-et ami folytatja a játék elég kurtára sikerűlt sztoriját, csak a verseny határideje miatt lett ekkorka a teljes verzió).
   
gaborlabor - Moderátor | 4449 hsz       Online status #53177   2007.05.01 10:21 GMT+1 óra  
elég, ha szétfröcsög, mint a quake3-ban.
a demo tetszik nekem így is, csak eleinte kicsit nehéz volt. az AI akkor is lát,amikor nem kéne. pl egy emelettel feljebb vagyok mint ők, de be vagyok célozva végig. így lehetetlen rajtaütésszerűen támadni.

   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #53176   2007.05.01 10:15 GMT+1 óra  
Nemdemonemdemonemdemo, teljes!
De lesz vér, csak ha már beteszem, akkor nem egy nagy pacát akarok hanem rendes effektet, pont a golyó helyén (ha esetleg még folyna is...)
   
balogh9 - Törzstag | 801 hsz       Online status #53173   2007.05.01 10:10 GMT+1 óra  
én még a vérre várok
szal yo lenne egy bloodpatch
de amint lesz időm, megnézem a demot, biztos nagyon yo
_____________________
C++ && OGL
   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #53170   2007.05.01 09:58 GMT+1 óra  
Oké na csak gyűjtöm a morált a patch-hez
Senki más...?
   
Adacs - Törzstag | 706 hsz       Online status #53168   2007.05.01 09:43 GMT+1 óra  
Én már gm.hu-ra is írtam hogy nagyon jóó.
Mosolyogj! A holnap rosszabb lesz a mánál. Arthur Bloch

   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #53165   2007.05.01 09:12 GMT+1 óra  
Naa... senki...?
   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #53010   2007.04.30 10:34 GMT+1 óra  
Boccs, kicsit elrontottam valamit (az első pályán nem megy a zene), feltöltöm újra.
Szerk.: kész.

Ezt a hozzászólást pandulapeter módosította (2007.04.30 23:14 GMT+1 óra, ---)
   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #53003   2007.04.30 10:06 GMT+1 óra  
Kész a játék, rövid leírás fennebb, letöltési link még fennebb (de beteszem ide is: LETÖLTÉS).
   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #51988   2007.04.24 05:35 GMT+1 óra  
Nagyon tetszettek a pályák, asszem pont az ilyen értelmetlen hentelésekért dobtam össze a pályaszerkesztőt, a küldetések közé ilyet úgyse tennék be (a sztori miatt inkább kevesebb ellenfél lesz / pálya), viszont ez messze jobb mint az átlag mission-ök, szóval nagyonis kell Keményebb részeknél nálam is beszaggatott, de a minimum grafikán már ment minden rendesen, mást nem is nagyon tudnék tenni, a minimum tényleg minimum (csak a legfontosabb elemek vannak a pályán) és a nem látszó részek már alapból inaktívak. A hullaként rugdosó bugra már rá is néztem, ki van javítva (csak a gépemen persze, a letölthető verzióban még megvan).
   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #51714   2007.04.22 16:51 GMT+1 óra  
Idézet
robar :
Néhány próbálkozásom:
én csak átlag/normál-ban tudtam végigvinni sokadik próbálkozásra, de egy kialakított taktikával mindig meg tudtam nyerni azután (mind a 2re igaz)
egyszerűen bemásoljátok a map - mappába és átnevezitek sjm-re, mert csak txt-ben tudtam feltölteni. tipp: a rakétavető különösen hasznos itt, de vigyázzatok, mert szétlövitek a tucatnyi lerakott életet! néha a bomba is jól jöhet...
23-m_hentes3.txt 23-m_hentesgyakorlat2.txt


hmm..ezeket nem tudtam az átlagosnál magasabb szinten véigvinni..elég sok meber volt..nagyon le is lassult

egyébként találtam mégegy hibát (lehet hgoy már nem, mer nekem nem az utolsó van meg):
amikor meghalsz és rugni próbálsz hibát ír
--- permanent temporary signature ---
   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #51706   2007.04.22 15:29 GMT+1 óra  
tipp: a rugdosás nagyon sokat segít!
--- permanent temporary signature ---
   
gopher - Törzstag | 496 hsz       Online status #51681   2007.04.22 14:06 GMT+1 óra  
Nagyon jó! A meghalt emberkék mozgása is nagyszerű! Keep up the good work! XD

Nem tudom, ki hogy játszik, de én veteránon szinte egyből meghalok (ez van... )
   
robar - Tag | 410 hsz       Online status #51647   2007.04.22 10:50 GMT+1 óra  
Néhány próbálkozásom:
én csak átlag/normál-ban tudtam végigvinni sokadik próbálkozásra, de egy kialakított taktikával mindig meg tudtam nyerni azután (mind a 2re igaz)
egyszerűen bemásoljátok a map - mappába és átnevezitek sjm-re, mert csak txt-ben tudtam feltölteni. tipp: a rakétavető különösen hasznos itt, de vigyázzatok, mert szétlövitek a tucatnyi lerakott életet! néha a bomba is jól jöhet...
23-m_hentes3.txt 23-m_hentesgyakorlat2.txt
Kompromisszumok nélkül csak remete vagy halott lehetsz...
   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #51530   2007.04.21 16:13 GMT+1 óra  
kéne néhány új pálya, mivel veteránon mindig minden próbálkozásra végigviszem...
--- permanent temporary signature ---
   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #51522   2007.04.21 12:04 GMT+1 óra  
Köszi! Ezt a hátrálós futást már említették más fórumban is, nem rossz ötlet, csak mostmár nagyon körülményes lenne megoldani. A futáson viszont gyorsítok egy kicsit.
   
Lazarus - Törzstag | 313 hsz       Online status #51520   2007.04.21 11:57 GMT+1 óra  
Ez a játék fergeteges Minden elismerésem
Nagyon tetszik a fizika, a karakter viszont mozoghatna kicsit gyorsabban... és az is jó lenne hogyha mindíg arra lőne a kari amerre az egér néz és nem arra amerre a kari fut (hátrafutással megoldható)

Szerk: úgyértem legyen kurzor és arra lőjön
█▓▒░ All system gone, prepare for downcount! ➡ ➎➍➌❶ Offblast! ➔
   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #51516   2007.04.21 11:44 GMT+1 óra  
Köszikösziköszi
   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #51505   2007.04.21 10:04 GMT+1 óra  
Új / egyszerű GP-k képei nem jelennek meg a "Friss kép a galériából" részben?
   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #51403   2007.04.20 16:03 GMT+1 óra  
végigmentem mindkét pállyán veteránban, és meglepő módon jóval többet használtam arugást mint ltalában..mindgi az t csináltam, hogy felülről rájuk ugrottam, kettőt hármatr rugram és meghaltak
van néháby furcsa dolog mondjuk, a gm fórumban leírom
--- permanent temporary signature ---
   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #51316   2007.04.20 07:24 GMT+1 óra  
Oké Hozzám is küldheted, a weblapom fórumában fel lehet tölteni fájlokat a hozzászólás mellé.
   
babiok - Tag | 159 hsz       Online status #51313   2007.04.20 07:18 GMT+1 óra  
készülnek a mapok....(már 1 kész és csinálok még párat és felteszem valahova majd)
Már rég az új nevem colker csak nem lehet sajnos átírni a nevemet:(
Asus P5LD2.X/1333 alapla,2GB Ram,Intel DC 2.2GHZ,Getforce 8600GT
World Of Warcraft,Guild Wars Factions,Counter-Strike
   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #51293   2007.04.20 05:49 GMT+1 óra  
Szerintem nagyon jó lett jobban mentem már végig, - Állítsd Veterán fokra. Vagy arrol beszélsz? - és nagyon tetszik az új háttér. - Köszi Pályákat meg majd csinálok sokat. - Azt ajánlom is (te lennél amúgy az első...)
   
babiok - Tag | 159 hsz       Online status #51235   2007.04.19 12:08 GMT+1 óra  
Vélemény:
Szerintem nagyon jó lett jobban mentem már végig,és nagyon tetszik az új háttér.
Pályákat meg majd csinálok sokat.
Már rég az új nevem colker csak nem lehet sajnos átírni a nevemet:(
Asus P5LD2.X/1333 alapla,2GB Ram,Intel DC 2.2GHZ,Getforce 8600GT
World Of Warcraft,Guild Wars Factions,Counter-Strike
   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #51225   2007.04.19 10:56 GMT+1 óra  
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #51220   2007.04.19 10:51 GMT+1 óra  
Miért is ne...? Amúgy megjegyzem, hogy a leszakadó testrészek bugok, csak amiután megláttam, nem volt kedvem kivenni...
Más: most töltöm fel a következő demót, ez már inkább beta, mert benne van minden, amit a játék eddig tud (szóval a pályaszerkesztő is). Van mellé egy szép terjedelmes dokumentáció a kezelésről, alapból tartalmaz egy új pályát amit át is lehet szerkeszteni (de a régin is javítgattam). Ismert bugok kijavítva, nehézségi szintek átállítva (bejött egy új, veterán fokozat, de már a nehéz is elég kemény lett), kicsit gyengítettem a robbanások főhősre gyakorolt hatásán és még bejött egy csomó apróság. A pályaszerksztőben még nincs túl sok lehetőség (akartam rajzolni új tereptárgyakat meg skineket Sam-nek, ellenségnek, stb, de akkor ez is marad a teljesre), szóval csak elég kevés elemet lehet variálni a pályákon, de azért remélem küldtök majd néhány jó kis map-ot (ezek amúgy a játék /Maps könyvtárába mentődnek, a játékból elindítani pedig a Saját pályák rész alól lehet, egy pálya már benne van, az én példám), garantálom, hogy a játék végleges verziójával is el fognak indulni. Még van pár apróság, de azokat nincs türelmem összeírni. A főhős amúgy úszni nem tud, a víz platformok a pályaszerkesztőben még csak dekorációnak jók (hullámkoznak a hullák pedig szépen lebegnek bennük). Mindjárt jövök a linkkel.
   
balogh9 - Törzstag | 801 hsz       Online status #51218   2007.04.19 10:37 GMT+1 óra  
lehetne rengeteg vér
meg cafatok mindenmerre
_____________________
C++ && OGL
   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #51132   2007.04.18 11:31 GMT+1 óra  
Foxy
...a GM-es játékok mindig ezt csinálják nekem
Sajnálom, ezesetben akkor azt hiszem, nem segíthetek (ez a más által készített játékmotor átka).