játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5441
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2186
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

The Sixth Key
3D versenyre
Kategória: FPS
A projectről:
Egy fekete-fehér kinézetű labirintusban bolyongós játék lesz.
Történet:
A túlvilági lelkek elhatározták, hogy átjönnek a mi világunkba. Ezt csak úgy tudjuk megakadályozni, ha megszerezzük mind a hat kulcsot, mind a hat kastélyban, hogy velük véglegesen lezárjuk a túlvilág kapuját.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
    gedit
    notepad++
;
    Blender
    Gimp
    Firefox
    Chrome
    Ubuntu linux

Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2013.09.01
2013.09.29
Beküldve:
2013.09.17 14:15
Fejlesztő:
Szalontai István (1 fő)
Elérhetőség:
e-mail: istvan.szalontai12@gmail.com
Tagok:
beküldő: pisti72
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Kész
Kész
Készültség: 100%

Képek - The Sixth Key
Telihold a kastélynál
Telihold a kastélynál
2013.09.29. 16:50
Kutyafejű a teremben
Kutyafejű a teremben
2013.09.29. 16:49
29 tárgy elkészült
29 tárgy elkészült
2013.09.22. 22:31
Szoba kilátással
Szoba kilátással
2013.09.18. 02:24
Sötét van
Sötét van
2013.09.18. 02:24
Kastély oldtimerrel
Kastély oldtimerrel
2013.09.18. 00:07
brutál nagy proceduálisan generált labirintus
brutál nagy proceduálisan generált labirintus
2013.09.18. 00:03

2013.09.17. 21:40

2013.09.17. 14:20

Fejlesztési napló - The Sixth Key
pisti72 2013.10.02. 22:03
TODO:
- play icon: bottom20%, left: 50%
- map: key, ?map?
- touchstart to touchend
pisti72 2013.09.29. 12:09
2013-09-29 V: candle.obj, harp.obj, 6 keykolder.obj, eliminate MAG const from tiny3D.js
pisti72 2013.09.28. 16:08
2013-09-23 H: Castle outdoor is ready
2013-09-24 K: bug fixes
2013-09-25 S: bug fixes
2013-09-26 C: gamestates , map fixed, collition should fix, cone vision, FUCKING bug fix at tiny3D.js:75 from 20:26 to 22:12: objname[] started with an '
2013-09-27 P: title.png, all sounds, map has a bug
2013-09-28 S: level nr.21:06, forest.wav 21:51, night.wav, scream.wav 21:20, ohyeah.wav 21:30, coin.wav 21:40, click.wav 22:00, turn-maxspeed, candle.obj-canceled, hand.obj-canceled,
2013-09-29 V: Family

2013-09-30 H: Deadline
pisti72 2013.09.22. 22:29
2013-09-18 S: collition(),bush.obj, vaseoutdoor.obj, knight(scratch).obj, gate.obj,
objects collition, objects can be pushed
2013-09-19 C: ghosts movement, disortion, curve, energybar, isNextRoom buggy again, fixed title.png
2013-09-20 P: knight.obj, tablevase.obj, piano.obj fixing, table.obj fixing, tower.obj, favicon.ico, key.obj, touchme.png
2013-09-21 S: pause
2013-09-22 V: chair.obj, fireplace.obj, zip icon, fps, speed optimalisation from 1.5 GHz to 3.2 GHz,
Tree.obj, Chandelier.obj, Cure.obj, Bush2.obj
pisti72 2013.09.17. 21:46
2013-09-08 V: Today. CRLFtoSPC

2013-09-09 H: tiny3D.js started
2013-09-10 K: Piano.obj, assets.js, game.js at 22:00 finished
2013-09-11 S: tiny3D.js fixed, Table.obj
2013-09-12 C: tiny3d.js almost fixed, Test_cube.obj, JF_logo.obj, title.png, improved obj converter, better Piano.obj
2013-09-13 P: disortion, project plan, collition, obstacles, setBorder()
2013-09-14 S: corner.obj, window.obj, door.obj, oldtimer.obj
2013-09-15 V: createRoom(), we can go on map between rooms

2013-09-16 H: objects in the room, map and room generator
2013-09-17 K: map ok, 3d map on wall, castle generator, 3 tiles, castle elements

Hozzászólások - The Sixth Key
pisti72 - Törzstag | 186 hsz       Online status #198043   2013.10.06 23:22 GMT+1 óra  
Idézet
Geri :
nem tud a javascript threadokat gondolom


Nem. De nem is kell.
   
pisti72 - Törzstag | 186 hsz       Online status #198042   2013.10.06 23:22 GMT+1 óra  
Idézet
ddbwo :
Még annyi eszembe jutott, hogy a gyógyitalt érdekes módon nem zsebre vágjuk, hanem megisszuk egyből. Bár a gyengébb szellemekkel már nem számít annyira, de a gyűjtögetős / aktiválós is fokozna valamit a meneten.


Majd meggondolom
   
Geri - Törzstag | 2186 hsz       Online status #197987   2013.10.05 20:53 GMT+1 óra  
nem tud a javascript threadokat gondolom

   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #197965   2013.10.05 14:38 GMT+1 óra  
Még annyi eszembe jutott, hogy a gyógyitalt érdekes módon nem zsebre vágjuk, hanem megisszuk egyből. Bár a gyengébb szellemekkel már nem számít annyira, de a gyűjtögetős / aktiválós is fokozna valamit a meneten.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
pisti72 - Törzstag | 186 hsz       Online status #197961   2013.10.04 23:54 GMT+1 óra  
A 3D grafika canvasra az erőltetett dolog. Korszerűtlenségét és lassúságát csak ilyen monokromos művészieskedő játékokkal lehet palástolni. De sok előnye is van. Fut mindenféle böngészőben plugin nélkül. Könnyen portolható iOS -re, Androidra és Windows phone-ra. A js alapú fejlesztés nagyon szimpatikus, mert nagyon egyszerű fejlesztő eszköz igénye van.
   
percsich.hu - Tag | 205 hsz       Online status #197960   2013.10.04 22:56 GMT+1 óra  
Köszi

Persze, tetszik, komolyan gondolom, hogy nemzetközi szintű, jóformán alig akad normálisan játszható 3D játék JS-ben, általában csak demókat meg kezdeményeket látok.
Még az előző játékod után (Felhajtás) gondolkodtam, hogy egy ilyen jellegű 3D grafikai library kellene a Tululoo-ba is.
   
pisti72 - Törzstag | 186 hsz       Online status #197958   2013.10.04 22:35 GMT+1 óra  
Örülök hogy ennyire tetszik A végén az egy angyal akart lenni, de nem csinál semmit, csak dekor elem. A pályák minden alkalommal random generáltak. Így sosem unod meg a game-t. Lusta voltam pályákat szerkesztgetni
Játszottam én is a játekoddal a BF3-al. A második pályáig volt időm mászkálni vele, de majd még foglalkozom vele és értékelem is. Igazi profi munka. Csak jókat tudok róla mondani.
   
percsich.hu - Tag | 205 hsz       Online status #197957   2013.10.04 22:17 GMT+1 óra  
Na, ez a jó! Végignyomtam. Az a szárnyas izé a végén, jól megijedtem, hogy valami lesz...
Jó lett az irányítás, most nagyon jó a térkép is (ez random jelenik meg vagy tervezett helyen?), szépen látom a kulcsot.
   
pisti72 - Törzstag | 186 hsz       Online status #197954   2013.10.04 21:29 GMT+1 óra  
Pár hotfix. Ez már tényleg az utolsó. Ami változott:
- A szellemek kisebb valószínűséggel fordulnak elő a szobákban. Nincs akkora őrület a hatodik pályán
- Az irányítást megpróbáltam FPS-íteni több-kevesebb sikerrel.
- Van kulcs helye a térképen
   
percsich.hu - Tag | 205 hsz       Online status #197936   2013.10.03 17:09 GMT+1 óra  
Na, már alakul! Jó lesz.

Az utolsó pályán meghaltam. (Kétszer próbálkoztam.) Nem találtam varázsitalt és nagyon jöttek a szellemek. Igen, valami olyasmi kéne, hogy lássam, hogy kb merre kell menni. Próbáltam fejben, hogy most éppen hol vagyok a térkép szerint, de míg az első pályákon tudtam, hogy végig kell menni, és ott a kulcs, az 5-ös, 6-os pályán már random mászkáltam csak.
   
pisti72 - Törzstag | 186 hsz       Online status #197928   2013.10.03 05:50 GMT+1 óra  
Koszi, koszi, koszi! Igen erre is gondoltam, hogy a terkepen jelolni fogom a kulcsot es a masik terkepeket. Egyelore meg a touch eventekkel bajlodom. Jo lenne ha mar vegre mobilrol is lehetne jatszani. Cheat is van. Ha megnyomod az INS gombot, akkor ki/be kapcsolod az oldalso terkepet. Ezt debug cellal tettem be mar a legelsonel is megvolt Jo tesztelest. Es megegyszer koszi a visszajelzest!
   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #197923   2013.10.02 23:16 GMT+1 óra  
Ezzel a színnel az én szememnek kényelmesebb.

A negyedik kastélyig jutottam, ott már szép kanyarok voltak mindenfele. Olyasmit is belehetne vetni, hogy a térképes szobák külön jelzést kapnak a térképen, hogy csak odáig kelljen tervezni útvonalat. Rövidebbnek tűnne az egész. Legalábbis a lépések és a haladás jobban látszik.
--

Negyediken mentem egy ideig, megláttam térképet, és "jajj nemár"! érzés fogott el. Aztán még mentem míg elfogyott az élet, de nem találtam újabb térképet. Pedig egész hosszan terveztem, csak elfelejtettem.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
pisti72 - Törzstag | 186 hsz       Online status #197921   2013.10.02 21:29 GMT+1 óra  
Az észrevételeknek megfelelően finomítottam pár dolgot. Ezt már versenyen kívül természetesen.

- valamivel irányíthatóbb lett
- kisebb labirintusok a vége felé
- gui
- enyhébb szellemek
- nem fekete-fehér hanem világos barna-fekete

Remélem így már valamivel játszhatóbb lesz. Örültem volna, ha az észrevételekből még a verseny lezárása valamivel több jött volna, de nagyjábból erre számítottam.
   
pisti72 - Törzstag | 186 hsz       Online status #197756   2013.09.30 00:52 GMT+1 óra  
Na most a jó!!! Végeztem, feltöltöm, megyek aludni! Jóccakát! Jó játékot!
   
pisti72 - Törzstag | 186 hsz       Online status #197751   2013.09.29 22:11 GMT+1 óra  
Idézet
fpeti :
Tényleg a 2 szín és a konvex szobák miatt nem is kell zbuffer sem.



Ott a pont!!! Sokat gyorsít és egyszerűsít a dolgokon, hogy minden fekete. Olyan mint egy bűvész trükk. Így egy 6Kb-os saját fejlesztésű JS lib a 3D engine. Az egér oldalsó pörgésén majd igyekszem javítani. Nálam nem tűnt fel, mert néhol 10 FPS-sel "hasított" a játék. Az átlag 20 FPS volt.
   
fpeti - Törzstag | 1283 hsz       Online status #197740   2013.09.29 21:02 GMT+1 óra  
Sok potenciál a játékban, jóféle hangokkal nagyon nagy hangulatot lehetne csinálni. Meg ha meg lehetne állítani a kamerát, így alig bírtam valamint megnézni.

Tényleg a 2 szín és a konvex szobák miatt nem is kell zbuffer sem.
   
Geri - Törzstag | 2186 hsz       Online status #197737   2013.09.29 20:24 GMT+1 óra  
saját magad rajzolod meg, vagy valamilyen beépített html canvas hulladékot használsz erre?

   
pisti72 - Törzstag | 186 hsz       Online status #197735   2013.09.29 19:06 GMT+1 óra  
kiszámolom a 3D pontok 2D vetületét, majd a képernyőn rajzolom meg poligonokat azaz face-ket. Itt a faceknél nincs trianangle vagy quad megkötés.
   
Geri - Törzstag | 2186 hsz       Online status #197726   2013.09.29 14:29 GMT+1 óra  
hát ez az opengltől még nem lenne szebb. milyen módon renderelsz?

   
pisti72 - Törzstag | 186 hsz       Online status #197724   2013.09.29 14:05 GMT+1 óra  
Még teszek bele 3D modelleket, mert nem bírok magammal. Szóval most még ne nyomjátok végig, csak tesztelgessétek. Ma éjszaka töltöm fel a véglegeset.
Geri: OpenGL támogatással szebb és gyorsabb lett volna. Csak azzal a phoneGap nem tud mit kezdeni. Ráadásul nincs benn alapból a böngészőkbe. Itt most nem az IE-re gondolok, mert az egy, az egy, az egy....

ddbwo: Sajna ez egy ilyen műfaj 400 szobánál (szoba=10 méter) az már 4 km. Ez a játék nem a szobánkénti fejtörők élharcosa. Itt csak végig kell nyargalni rajtuk
   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #197720   2013.09.29 13:28 GMT+1 óra  
A program érdekes, néha történik még plusz érdekesség is, de a sok talpalástól hajam hullik.

Ezt a hozzászólást ddbwo módosította (2013.09.29 14:41 GMT+1 óra, ---)
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
Geri - Törzstag | 2186 hsz       Online status #197716   2013.09.29 12:47 GMT+1 óra  
akkor ezért van az, hogy nem 1 fps-en mozgott tőle az egérkurzor, mint ahogy a webgltől szokott

nagyon jól fut amúgy (csak vigyázz, nehogy téged is megtaláljanak az idióták )

Ezt a hozzászólást Geri módosította (2013.09.29 12:55 GMT+1 óra, ---)

   
pisti72 - Törzstag | 186 hsz       Online status #197707   2013.09.29 07:17 GMT+1 óra  
A sajat render kategoriaban nyomulok en is
   
Geri - Törzstag | 2186 hsz       Online status #197705   2013.09.29 01:30 GMT+1 óra  
webgl, vagy saját render?

   
pisti72 - Törzstag | 186 hsz       Online status #197704   2013.09.29 00:52 GMT+1 óra  
pisti72 - Törzstag | 186 hsz       Online status #197703   2013.09.29 00:12 GMT+1 óra  
Elkészült a véglegesnek szánt nevezésem a 3D versenyre.

Sok hang lett beletéve.

Ha teljes képernyőn szeretnétek játszani, akkor nyomjatok egy F11-et, de ezt úgyis tudjátok
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #197598   2013.09.25 19:59 GMT+1 óra  
Kíváncsi leszek mennyire lesz könnyű tájékozódni, két szín elég kevés.

   
pisti72 - Törzstag | 186 hsz       Online status #197597   2013.09.25 19:21 GMT+1 óra  
Demo link elérhető. Még van mit tenni a maradék négy napban :-)
   
pisti72 - Törzstag | 186 hsz       Online status #197423   2013.09.18 21:07 GMT+1 óra  
Azon leszek, hogy hangulatos legyen és a játékmenet se fulladjon monotóniába. Az utolsó héten valamilyen ambient háttérzenét is szeretnék komponálni hozzá. Zenét még úgysem szerkesztettem
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #197419   2013.09.18 17:24 GMT+1 óra  
Nagyon jól néz ki.
Önbizalmam a versenyre -1.
Elég erős lesz ez a mezőny!
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #197412   2013.09.18 16:20 GMT+1 óra  
A design kreatív, de crt monitoron már 3 mp alatt vibrál a szemem az erős kontraszttól.
Egy tetszőleges színválasztási lehetőség fehér helyett nem lenne rossz dolog. Pl egyszerűség kedvéért RGB csúszka, vagy ilyesmi hogy sötét is lehessen.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
Marcsello - Tag | 228 hsz       Online status #197406   2013.09.18 13:01 GMT+1 óra  
Nekem már most jobban tetszik mint a sajátom DD Sok sikert
Az élet szép, csak tele van Bugokkal
http://marcsello.com/
   
pisti72 - Törzstag | 186 hsz       Online status #197403   2013.09.18 08:09 GMT+1 óra  
Köszi! Dolgozom rajta Már nem sok idő van hátra. Először elkészül egy alap, játszható verzió, aztán majd csinosítgatom.
   
kiskami - Tag | 265 hsz       Online status #197399   2013.09.18 06:52 GMT+1 óra  
Tetszik a stílus, hajrá!
[Silent Vertigo] { Solarah }
http://www.silentvertigo.hu
   
pisti72 - Törzstag | 186 hsz       Online status #197392   2013.09.17 22:15 GMT+1 óra  
Szalontai István: The Sixth Key
   
> 1 <