játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5440
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2185
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Kalandföld Online
Online szerepjáték
Kategória: ORPG
A projectről:
A Kalandföld Online egy Interneten, böngészőben játszható szerepjáték. Jó tudom most mindenki elkezd fújolni, hogy azok bénák, folyamatosan grindelősek stb. A KFO megírásával pontosan az volt a célom hogy egy valódi szerepjátékot hozzak létre, ahol nem az a cél hogy megölj 3000 szörnyet és lépj egy szintet. A játék megpróbálja visszaadni az asztali szerepjátékok szépségét, számítógépes, online játék formájában. Mivel próbálom ezt elérni?

Körökre osztott harcrendszer: A játék megpróbálja visszaidézni az asztali szerepjátékok jól ismert körökre osztott harcrendszerét. A játékos beállíthatja körökre bontva hogy milyen varázslatot, tárgyat szeretne használni, ha az élete X% alá megy használ egy megadott varázslatot, tárgyat stb. A szörnyek sem hagyják magukat csak úgy halomra hentelni, ők is használnak különböző varázslatokat, tárgyakat.

Rengeteg képzettség: A játékban eddig több mint 10-15 képzettség van. Sajnos még nem mindegyik működik, de folyamatos fejlesztés alatt vannak. Minden képzettség akkor fejlődik ha használják, nem lehet rá más milyen módon tapasztalati pontot szerezni, vagy más módon fejleszteni. A harci szakértelmek fejlődése a harcban való sebzés mennyiségétől, míg a gyűjtögető/feldolgozó képzettségek fejlődése a használattól függ.

5 választható faj: A játék elején a játékos 5 egyedi fajból választhat. Mindegyiknek megvannak a maga előnyei, hátrányai és különlegességei.

Ezenkívül a játékban rengeteg dolgot lehet csinálni, megpróbálom minél életszagúbbnak elkészíteni. Egy dolgot még megígérhetek. Ebben a játékban például a farkasok például nem fog aranyat/ezüstöt dobni mint a legtöbb 'online szerepjátékban' valamint nem kell halomra hányni szörnyek ezreit és nem is lesz olyan egyszerű a szörnyvadászat. (Az ogre nem csak visszaüt... letépi a fejed ha nem vigyázol. :D )
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Netbeans;
EasyPHP
Navicat
Netbeans
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2012.02.12
befejezett
Beküldve:
2009.02.19 11:15
Fejlesztő:
Fantasy Works Studios (2 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: laxika91@gmail.com
Tagok:
beküldő: Laxika
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Leállítva
Leállítva
Készültség: 90%

Képek - Kalandföld Online
A karakterlap...
A karakterlap...
2012.05.25. 02:48
A ranglista...
A ranglista...
2012.05.25. 02:48
A vegyesbolt...
A vegyesbolt...
2012.05.25. 02:47
Egy kaland...
Egy kaland...
2012.05.25. 02:45

Fejlesztési napló - Kalandföld Online
Laxika 2012.05.25. 02:55
Üdvözlök mindenkit! :)

A Kalandföld Online megújult mint láthatjátok. Rengeteget dolgoztam vele, és teljesen újraírtam az eddigi dolgokat. Vettem neki egy profi webdesignt és egy domaint+webtárhelyet hogy mehessen a móka. A fejlesztés csupán 3 hónapba telt, ellentétben az összes eddigi verzióval. Azok óta nagyon sokat fejlődtem. (Az utolsó verzió 2009-ben jött ki.) A játék jelenleg béta verziós. Nagyon sok tartalom kell még bele, de majd szépen jönnek azok is. A játék lényege hogy a játékos egy városban kezd, és itt kell befejeznie a 3 fő küldi közül legalább 2-őt hogy tovább haladhasson a 2. városba. (Ha valaki játszott Ősök Városával akkor ezt hasonlónak fogja találni.) Jelenleg csak az első város kész, oda is folyamatosan fejleszteni kell új képzettségeket stb. A következő város kb 2-3 hónap múlva várható. A játék junius 10-ig nyílt béta módban üzemel. Részletek a honlapon. Ha valaki részt szeretne venni a bétában mindenképpen olvassa el az első hírt. Nagyon hasznos infók vannak benne (persze csak azoknak akik nem szeretnék magukat halálra gyilkoltatni a szörnyekkel. :D)

Hozzászólások - Kalandföld Online
steve.beard - Tag | 3 hsz       Online status #184951   2012.07.22 19:37 GMT+1 óra  
Természetesen lesz a chaten kívül is lehetőség a közösségi játékra, hisz egy szerepjáték akkor jó (szerintünk), ha minél többen játsszák és a játékosok együtt játszanak, nem csak ugyanazzal a játékkal.
Rengeteg új funkció lesz a játékban, ami több játékosra van tervezve, vagy közösségre. Ilyen lesz valamiféle közösségi hely (céh,klán,banda), egymás elleni harc (Aréna,bajnokságok), csoportos kalandozás. Direkt nem írtam pontos megnevezéseket, mert még csak tervben vannak. A nevük is meglesz, de az a legkevesebb, először a mechanizmusokat találjuk ki.
A közös kalandozást már tervezgetjük, van jó pár ötletünk rá, de örömmel fogadjuk az ötleteket.
A jelenleg működő funkciók közül is rengeteg át lesz gondolva, vagy ki lesz bővítve.
Az üzletelésnek pedig több módja is lesz. Lehetőség lesz majd privát üzletek lebonyolítására vagy a saját portékánk piacra dobására.

   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #184945   2012.07.22 16:36 GMT+1 óra  
Ez részletkérdés, csak abból indultam ki ami már most készen van, de egy kocsma valóban hangulatosabb megoldás
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
paragliding - Tag | 298 hsz       Online status #184939   2012.07.22 10:53 GMT+1 óra  
Hmm... Ez jó ötlet! Ha már többen is vannak a játékban egyszerre ua a térképen, legalább legyen közük is egymáshoz. De nem csetszoba kellene ehhez, hanem mondjuk egy kocsma, ahol találkoznak megbeszélés után. Vagy csak úgy betérve ha van ott valaki, mehetnek tovább akár együtt is.
   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #184936   2012.07.22 08:20 GMT+1 óra  
Lesz-e majd valami interakciós lehetőség a játékosok között a chaten kívül? A vegyesbolt gondolom indirekt módon hozza kapcsolatba a játékosokat, de pl érdekes lenne egy közös kalandozás funkció, ahol valami legendás szörnyeteget támadnátok meg, természetesen valami egyedi tárgy vagy több pénz reményében.
A megvalósítását valahogy úgy képzelem el, hogy belépsz a chaten belül kreált szobába, ahol a szobát lekreáló csapatvezér fogad, és amikor mindenki készen áll (valami ready gomb) akkor a vezető elindíthatja a kalandot. plusz lenne valami limit, hogy hány csp kell, hogy a küldetéshez csatlakozz, mert az se lenne jó, ha 1-2 játékosnak menet közben elfogyna és kidobná őket. Mikor a kaland véget ér a szoba bezárulna.
Vagy mondjuk közvetlenebb módon történő üzletelési lehetőség, pl valami kívánságlista, ahova felteheted milyen cuccokra van szükséged, majd a többi játékos ajánlatot tesz az adott tárgyra, neked meg kidobna egy listát a játékosok nevével és az összeggel, meg egy elfogadás gombbal.
Ugyanez mehetne kovácsolással vagy bőrművességgel a beépített kovács NPC-hez hasonlóan, csak itt az adott játékos megkapná a kovácsolásért járó tapasztalati pontot és a pénzt is
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
steve.beard - Tag | 3 hsz       Online status #184934   2012.07.22 00:46 GMT+1 óra  
Először is köszönjük a kritikákat és tippeket! Igyekszünk megfogadni, hisz úgy próbáljuk formálni a játékot, hogy az a lehető legtöbb embernek tetsszen.

krees:
A kalandozás egyértelműbb lesz. Még nem tudom megmondani, hogy hogyan, mivel több ötletünk van rá, de még nem döntöttünk.

Mr.Death:
-A kalandok természetesen be lesznek rendesen állítva, egyenlőre csak kiírja a nehézségi szinteket, de bármelyik területre kattintasz, ugyan azok a kalandok közül választ a játék.
-A halálról annyit, hogy később lesz a büntetésen kívül más funkcionalitása is. A feltámadáson is gondolkozunk, hogy hogyan tudnánk feltűnőbb helyre rakni úgy, hogy esztétikus és praktikus is legyen, mert tényleg sikerült egy kicsit eldugnunk
-A tutorialra gondoltunk mi is, de nem tartottuk egyenlőre fontosnak, szóval még csak nem is ötleteltünk ez ügyben.

   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #184794   2012.07.19 19:55 GMT+1 óra  
Sziasztok!
Tetszik a játék alapötlete, és megnyerő az oldal grafikája, valamint kellemesen gyors az egész. Amit borzasztóan hiányolok, az egyfajta útmutató a játékhoz.

Kezdő játékosként azzal kell szembesülnöm, hogy ugye nincs semmilyen felszerelésem, gyártani sem tudok, mert nincs alapanyagom, vásárolni sem tudok, mert nincs egy fityingem sem. Mit lehet ilyenkor tenni, gondoltam elindulok kalandozni, természetesen a legkönnyebb fokozattal kezdtem, ennek mégis azonnali halál lett a vége. Ekkor két kérdés fogalmazódott meg bennem: el lehet-e kezdeni ezt a játékot úgy, hogy ne halj meg kapásból, valamint percekig gondolkodtam azon, hogy mit lehet kezdeni most a halott karakteremmel (mármint hogy lehet újraéledni) míg gondoltam megpróbálok így halottan új kalandba vágni, mire feldobta az újjáéledés lehetőségét.

Erre az esetre a javaslatom az lenne, hogy valami feltűnőbb helyre tegyétek ki az újraéledés gombot, vagy ha egyébként nincs semmi funkciója annak hogy halott marad a karaktered akkor akár automatikusan újjá is éledhetne, természetesen a büntit úgyis megkapná érte.

A másik, amivel kezdtem is ezt az egészet, hogy egy tutorial vagy egy rövid útmutató jó lenne a játék elkezdéséhez, nem kell túl szájbarágósnak lennie csak hogy el tudjon indulni az egyszeri játékos, hogyan tudsz fejlődni, felszereléshez ill. pénzhez jutni, milyen lehetőségeid vannak, a cselekvés pontok milyen gyorsan regenerálódnak, és hasonlók.
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #184708   2012.07.17 12:08 GMT+1 óra  
Nos, kisebb-nagyobb kihagyás után visszanéztem rátok. Szépen fejlődik a játék, gratulálni szeretnék hozzá, jó volt látni, hogy könnyebb lett a kezelés és egy csomó új funkció belekerült.

Egy nagyon apró tipp: valami hover legyen a kalandoknál, hogy melyiket választom ki, mert a | kurzorral alig vettem észre, hogy kattintható
   
Laxika - Tag | 266 hsz       Online status #181920   2012.05.29 20:59 GMT+1 óra  
A játék jelenlegi világát alapuló véve a városok közti utazás nagy, idő és pénzigényes cselekedet lesz. (A játék tervezett világában a fajok csak a városokban vannak biztonságban, odakint rengeteg szörny él még a város közelében is, a városok nagyobb távolságában pedig hemzsegnek.)

Jelenleg is tudsz menni különböző helyekre a városban (kovács/vegyesbolt/főtér stb...), majd azt még megoldom hogy kalandozásnál a városban kalandozol (pl 1-3 as szintű kalandok) vagy kint az erdőben (4-10-es szintűek), ám ez nem biztos.

Annyi biztos hogy a városok közti út sok időbe fog telni és közben lesz akció rendesen.

A játék egy régebbi verziójában pont ilyen térképekkel volt megoldva a mozgás, de nem lett annyira hatásos. (A játékosok mindig egy helyre mentek farmolni, és végül a térkép csak idegesítő lett, mert +1 kattintás volt hogy kiválassza hova szeretne menni minden felfedezésnél.)

A játéktér kisebb ugyan mint a te készülő játékodban, ám teljesen más alapokra épült a két rendszer. A te játékodban lehetőleg minél nagyobb lesz a játéktér, míg ebben viszonylag lineáris a játékmenet, ám azért ad szabadságot is a játékosnak. (Melyik küldit csinálja meg/hagyja ki stb...)

A főtérre/vegyesboltba stb menetelkor azért nem szeretnék kalandot bedobni, mert lehet hogy már alig van élete a játékosnak, köre sincs, csak a főtérre szeretne elmenni chatelni.

Még megfontolom hogy berakjak e egy ilyen térképet, majd beszélek még több emberrel is róla. Köszönöm az ötletet!
Böngészőprogramnak nevezünk minden olyan programot amely képes weboldalakat megjeleníteni. Ha ezt a definíciót vesszük alapul, akkor sajnos az Internet Explorert nem nevezhetjük böngészőnek. Ennek ellenére sokan használják weblapok nézegetésére.
   
paragliding - Tag | 298 hsz       Online status #181914   2012.05.29 20:12 GMT+1 óra  
Én arra gondoltam, hogy lehessen "szabadon" mozogni, vagyis egy térképen lehessen kiválasztani, hogy most a városban a kocsmába akarok-e menni, vagy ruhaboltba, esetleg az erdőbe, hegyekbe (valamerre a város körül).
Nyílván ez egy jóval nagyobb játékteret igényel, amit fel kell építened, de sztem megéri. A másik város is jó ötlet, de én javasolnám, hogy oda eljutni időbe teljen és út közben is lehessen valamit csinálni.

Az én készülő játékom pl. egy komplett galaxisban játszódik, ahol minden irányba fényéveket lehet utazni, és hát nyílvánvalóan több ezer naprendszer számtalan bolygója, űrállomása közül lehet választani úticélt. Ez is elég nagy játéktér, de nem megoldhatatlan. Ehhez képest neked jóval kisebb területre van csak szükséged.
   
LugaidVandroiy - Törzstag | 504 hsz       Online status #181913   2012.05.29 20:11 GMT+1 óra  
4x meghaltam egymás után. Kicsit frusztráló.

   
Laxika - Tag | 266 hsz       Online status #181912   2012.05.29 19:59 GMT+1 óra  
Hali! Köszi a visszajelzést.

Úgy gondoltad hogy pl lehessen két felé menni, ki az erdőbe és benn a városba? (Pl kettő különböző nehézségi fokozat, a kezdő a városban, a keményebbek mehetnek az erdőbe is?)

Majd kiválaszthatod később komolyabban is hogy merre szeretnél menni. Lesz minden városban 3 főküldetés, amiből 2-őt meg kell csinálnod hogy mehess a következő városba. Ezek a főküldik elég sok nyersanyagot/időt/energiát fognak felemészteni.

De ha az előzőre gondoltál, megoldható az is.

A html tagek hiányában teljesen igazad van! Valahogy kimaradtak, de pótolni fogom őket.
Böngészőprogramnak nevezünk minden olyan programot amely képes weboldalakat megjeleníteni. Ha ezt a definíciót vesszük alapul, akkor sajnos az Internet Explorert nem nevezhetjük böngészőnek. Ennek ellenére sokan használják weblapok nézegetésére.
   
paragliding - Tag | 298 hsz       Online status #181877   2012.05.29 06:58 GMT+1 óra  
Grat, szép munka. Amit hirtelen hozzá tudnék fűzni, az a szükséges html tag-ok hiánya a headban. Doctype, Content-Type, karakterkódolás, meta-tagok. Ezek legalább annyira fontosak, mint a fejlesztés többi szakasza.
Térkép nincs? Jó lenne látni, hogy merre járok. Mitöbb, szeretném én kiválasztani az úticélt, mert most a kalandozás abból áll, hogy azt csinálom, amit épp kapok, valamint csupán egy menüpont foglalkozik magával a játék lényegével, a felfedezéssel. Itt lenne jó kiválasztani, hogy mit akarok csinálni, hova akarok menni.
   
Laxika - Tag | 266 hsz       Online status #181622   2012.05.25 10:56 GMT+1 óra  
Ami lemaradt a frissítésből:

A weboldalon a kép legtöbbjét a GameSiteTemplates.com készítette. (Tőlük vettem egy templatet.)
A css-t viszont nekem kellett összeraknom.

Az új verzió hozzászólásai innen kezdődnek.
--------------------------------------------------------------------------------
Böngészőprogramnak nevezünk minden olyan programot amely képes weboldalakat megjeleníteni. Ha ezt a definíciót vesszük alapul, akkor sajnos az Internet Explorert nem nevezhetjük böngészőnek. Ennek ellenére sokan használják weblapok nézegetésére.
   
paragliding - Tag | 298 hsz       Online status #116898   2009.09.02 04:03 GMT+1 óra  
Gratulálok, szép munka! Kezdtem azt hinni, hogy leállt a fejlesztés, de tévedtem szerencsére.
   
bmateusz - Tag | 121 hsz       Online status #116793   2009.08.30 09:04 GMT+1 óra  
Olyan mint a xampp, csak egy PHP, MySQL szerver.

   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #116791   2009.08.30 08:49 GMT+1 óra  
Mi az az EasyPHP? Valami fv könyvtár ami megkönnyíti a nyelv kezelhetőségét?
   
Laxika - Tag | 266 hsz       Online status #116789   2009.08.30 08:09 GMT+1 óra  
Frissítve lett a project, felkerült a nyári frissítések színe java.
Böngészőprogramnak nevezünk minden olyan programot amely képes weboldalakat megjeleníteni. Ha ezt a definíciót vesszük alapul, akkor sajnos az Internet Explorert nem nevezhetjük böngészőnek. Ennek ellenére sokan használják weblapok nézegetésére.
   
Laxika - Tag | 266 hsz       Online status #113916   2009.06.30 07:18 GMT+1 óra  
Na elkészült a végleges fórum, megtalálható itt: www.kalandfold.net . Kezdetnek feltöltöttem egy cikket a játékban való tervezett hírnév és jellem rendszerről, csak hogy legyen miről vitázni.

Ashkandi által kérdezett dologra van még egy fejlemény. A program amit írok csak lekérdezni fog az SQL adatbázisból. A frissítéseket amiket végre akarunk hajtani majd egy .sql fileben menti, és maintance időszak alatt fogjuk lefuttatni az SQL adatbázison.
Böngészőprogramnak nevezünk minden olyan programot amely képes weboldalakat megjeleníteni. Ha ezt a definíciót vesszük alapul, akkor sajnos az Internet Explorert nem nevezhetjük böngészőnek. Ennek ellenére sokan használják weblapok nézegetésére.
   
Laxika - Tag | 266 hsz       Online status #113845   2009.06.28 23:41 GMT+1 óra  
Ashkandi:

Épp ma kezdtem el dolgozni rajt. Amíg nincs net addig megptóbálok valamit összefaragni javaban.

sirpalee:

Az játéktól függ. Eddig hasonló játékot nem láttam (amiben sok mindent lehetne csinálni, és böngészőben játszható.). Egyébként majd meglátjuk, majd ha ott tartunk hogy mennyi legyen a prémium teszek ki egy szavazást a fórumunkra és ott lehet dönteni hogy ki szerint mennyi.
Böngészőprogramnak nevezünk minden olyan programot amely képes weboldalakat megjeleníteni. Ha ezt a definíciót vesszük alapul, akkor sajnos az Internet Explorert nem nevezhetjük böngészőnek. Ennek ellenére sokan használják weblapok nézegetésére.
   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #113832   2009.06.28 13:23 GMT+1 óra  
Nem gondolod, hogy kissé sok 400 FT / hét? Inkább 400 / hónap az már elviselhetőbb egy böngészős játéknál.
raytraceisten és übermedic
   
Ashkandi - Törzstag | 1044 hsz       Online status #113831   2009.06.28 13:10 GMT+1 óra  
Egyébként lesz vagy van valami admin felület, ahol lehet írni küldetéseket, tárgyakat, stb. Vagy annyi, hogy megírjuk a történetet és te majd kézzel egyesével beépíted a játékba ?

   
Laxika - Tag | 266 hsz       Online status #113827   2009.06.28 11:29 GMT+1 óra  
Azért nem akarom mert akkor valaki még venné a bátorságot és megkeresné. 1-2 nap és lesz újra gépem (elszált a hálókártya is nemcsak a windows... ) és akkor meg tudod majd nézni. Küldök 1 PM-et arról amit kézzel ki tudok kaparni az istenekről az sql mentésekből. (Esetleg megpróbálok majd egy easyPHP-t feltenni erre a gépre, de nyilt helyre felrakni nem akarom a dolgokat. Még valaki megkeresné és tönkretenné a felfedezés élményét. )
Böngészőprogramnak nevezünk minden olyan programot amely képes weboldalakat megjeleníteni. Ha ezt a definíciót vesszük alapul, akkor sajnos az Internet Explorert nem nevezhetjük böngészőnek. Ennek ellenére sokan használják weblapok nézegetésére.
   
yohoo - Tag | 35 hsz       Online status #113819   2009.06.28 09:13 GMT+1 óra  
Laxi, amiket mutattál eddigi kész világot, azt nem tudnád felrakni valami internetes honlapra, mert így nem tudom felrakni, meg olvasni a dolgokat, köszi,

ui: azért irok ide, mert msn-en se talállak.

   
Laxika - Tag | 266 hsz       Online status #113812   2009.06.28 07:26 GMT+1 óra  
Valószínűleg lessz VIP (prémium) rendszer, a VIP karakterek regenerációja (élet/mana/mozgáspont) 1.5x ese lessz a normál karaktereknek. 1 hétre a VIP tagság kb 300-400 ft lessz. És pár dolog is bekerül amiért fizetni kell majd valódi pénzel is. Ilyen például a klánoknak hogy várat építsenek egy mezőn. Ilyenkor azonban a mezőt átrajzoljuk úgy hogy azon látszani fog a klán vára. Reklámok nem lesznek a játékban mert nagyon elrontaná a hangulatot szerintem. A fórum késsz, majd írok is bele valamit, csak szegény windowsom elhalálozása miatt most sem a saját gépemről írok. (Remélhetőleg csak a windows szált el.) Szerencséra a projectet még le tudtam szedni a winyóról, és sok biztonsági másolat is volt, így nem veszett el semmi. Ezenkívül még jó hír hogy Mystin és yohoo is csatlakozott a csapathoz. A fórumot nemsokára teljessen befejezem.
Böngészőprogramnak nevezünk minden olyan programot amely képes weboldalakat megjeleníteni. Ha ezt a definíciót vesszük alapul, akkor sajnos az Internet Explorert nem nevezhetjük böngészőnek. Ennek ellenére sokan használják weblapok nézegetésére.
   
Ashkandi - Törzstag | 1044 hsz       Online status #113734   2009.06.26 10:57 GMT+1 óra  
Reklámok, baszott nagy Marlboro és Adidas képek a fogadókban.

   
Xefi - Tag | 14 hsz       Online status #113733   2009.06.26 10:54 GMT+1 óra  
hmmm
pénz az honnan jön majd ???
kitetöválod (reklámok) vagy lesznek fizetős dolgok benn (premium) ?
   
Laxika - Tag | 266 hsz       Online status #113491   2009.06.23 09:51 GMT+1 óra  
Rendben, küldtem egy mailt. Vettem domaint, nemsokára lessz hivatalos fóruma a játéknak. (Amíg meg nem jelenik addig csak fórum.) Sajnos nem .hu-s, majd ha megy a játék akk talán azt is megveszem. Sajnos magyarországon úgy áll a helyzet hogy zimbabvei/bahamáki stb domainekhez 3x olyan gyorsan hozzájutsz mint .hu-shoz, ráadásul ki kell tölteni 8 tonna datlapot, szerződést stb. A jelenlegi .net-es, 10$ egy évre és 5p alatt elkészült. Hostot remélhetőleg a www.newhosting.hu fogja biztosítani. Ha minden igaz holnap vagy holnaputánra késsz is lessz a fórum. Addig egy gyors előkép a designről: http://www.kalandfold.net A design-t Anri követte el, jelenleg a fórum csak azért van fenn hogy a design-t teszteljük, ezért nincsenek topicok. (Jelenleg extrás hoszton van, azért fogom átrakni mert jobboldalt lent van egy ... piros négyzet ami nagyon idegesítő, és ha van kínálat normális, reklámmentes tárhelyre akkor miért e azt? ) A fórumra még ne reggeljen senki, holnap (vagy amikor aktiválják a kérelmemet newshostingnál) akkor úgyis törölni fogják. Support aztmondta hogy vagy ma vagy holnap átnézik a kérelmeket. (Ma még nem kaptam semmit szal valszeg holnap.)
Böngészőprogramnak nevezünk minden olyan programot amely képes weboldalakat megjeleníteni. Ha ezt a definíciót vesszük alapul, akkor sajnos az Internet Explorert nem nevezhetjük böngészőnek. Ennek ellenére sokan használják weblapok nézegetésére.
   
yohoo - Tag | 35 hsz       Online status #113484   2009.06.23 07:58 GMT+1 óra  
Na vége van, bár nem állok nagy író hírében, az utóbbi héten elsajátított irodalmi tudásanyag előrevitt a művelődésben, és ha lehetőséget nyújtasz, szívesen segítek, egy kis eddig történtet, meg koncepciókat örömmel fogatok az e-mail címemen : yohoo@citromail.hu .

   
yohoo - Tag | 35 hsz       Online status #113369   2009.06.21 06:06 GMT+1 óra  
Nekem is nagyon megtetszett a játék, és mivel, nem szeretném, hogy a világalkotás rombadöntse , lehet jelentkezem jövő héten segítőnek, csak még előbb le kell szóbeliznem, kb kedd szerda környékén majd alaposabban belenézek a dologba.
Addig is sok sikert!

   
Laxika - Tag | 266 hsz       Online status #113354   2009.06.21 03:20 GMT+1 óra  
Xefi: okok majd írok ha kezdődik a béta.

paragliding: Igen, a grafikusaink jól dolgoznak. Remélhetőleg ez a jövőben is így lessz.

A világalkotásra sajnos csak 1 ember jelentkezett, ő se küldött még semmi kézzel foghatót, tehát sajnos nekem kell csinálnom valamit.
Böngészőprogramnak nevezünk minden olyan programot amely képes weboldalakat megjeleníteni. Ha ezt a definíciót vesszük alapul, akkor sajnos az Internet Explorert nem nevezhetjük böngészőnek. Ennek ellenére sokan használják weblapok nézegetésére.
   
Xefi - Tag | 14 hsz       Online status #113110   2009.06.17 11:35 GMT+1 óra  
a bétára benevezek és a marketingben segíthetek ha ....
   
paragliding - Tag | 298 hsz       Online status #112731   2009.06.12 09:46 GMT+1 óra  
Jól néznek ki a képek!
   
Laxika - Tag | 266 hsz       Online status #112587   2009.06.09 11:59 GMT+1 óra  
Na elég sokat frissült a project. Ha valakinek esetleg van kedve egy kis világalkotáshoz, az írjon PM-et vagy MSN-en evgyen fel. Nemsokára kezdődhet a zárt béta, már csak a világba kell egy kis életet lehelni.
Böngészőprogramnak nevezünk minden olyan programot amely képes weboldalakat megjeleníteni. Ha ezt a definíciót vesszük alapul, akkor sajnos az Internet Explorert nem nevezhetjük böngészőnek. Ennek ellenére sokan használják weblapok nézegetésére.
   
Laxika - Tag | 266 hsz       Online status #109119   2009.04.20 05:37 GMT+1 óra  
Igen, igyekszek minden vasárnap felrakni valami kis szöveget arról hogy mi történt a héten. Elkezdtem összerakni a kezdőterületet, a kezdő 25 kockát. Lassan haladok, mert nincs szövegíró (van csak nem sok mindent csinál... ), így én írom a szövegeket. (Éljen az OpenOffice helyesírás ellenőrzője xD) Természetesen közben a PhP rész is fejlődget, mondjuk kicsit belassulva, de ez van.
Böngészőprogramnak nevezünk minden olyan programot amely képes weboldalakat megjeleníteni. Ha ezt a definíciót vesszük alapul, akkor sajnos az Internet Explorert nem nevezhetjük böngészőnek. Ennek ellenére sokan használják weblapok nézegetésére.
   
Ashkandi - Törzstag | 1044 hsz       Online status #109082   2009.04.19 13:16 GMT+1 óra  
Van valami hír? Készülget a project?

   
Laxika - Tag | 266 hsz       Online status #106752   2009.03.16 06:28 GMT+1 óra  
dothumour:

kuzanth: köszi, megvan.
Böngészőprogramnak nevezünk minden olyan programot amely képes weboldalakat megjeleníteni. Ha ezt a definíciót vesszük alapul, akkor sajnos az Internet Explorert nem nevezhetjük böngészőnek. Ennek ellenére sokan használják weblapok nézegetésére.
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #106744   2009.03.16 05:22 GMT+1 óra  
Igen, vesszővel elválasztva kell beírni őket, majd az adatlapot is módosítsd, és írd át a tagok számát!
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
dothumour - Tag | 75 hsz       Online status #106741   2009.03.16 05:08 GMT+1 óra  
Ezt nem tudtam kihagyni.
Idézet
Laxika :
kuzanth: Köszi majd megpróbálom úgy. Azt nemtudod miért lehet hogy nemtudok normálisan csapattagokat hozzáadni? Kikeresem a listából az embert, de módosításnál nem adja hozzá a fejlesztők listájához.


Idézet
kuzanth (Fórumok / A Portál / Hibajelentés):
Most biztos én vagyok hülye, de a projecteknél, amikor hozzá akarok adni valakit, akkor nem az lenne a menete, hogy rákattintok a + jelre, a lenyíló listából kikeresem a tagot, majd 'Módosítás'? Mert jelenleg úgy adtam hozzá haveromat, hogy beírtam a nevét a textboxba és 'Módosítás'. Vagy ha így kell, akkor meg mi értelme a listboxnak?

٩(͡๏̯͡๏)۶

   
Laxika - Tag | 266 hsz       Online status #106739   2009.03.16 04:56 GMT+1 óra  
Mystin: Az a barna csík még nem végleges, egyenlőre csak placeholdernek van ott, Anri aztmondta majd csinál oda valamit. (Elvileg ma... )

kuzanth: Köszi majd megpróbálom úgy. Azt nemtudod miért lehet hogy nemtudok normálisan csapattagokat hozzáadni? Kikeresem a listából az embert, de módosításnál nem adja hozzá a fejlesztők listájához.

paragliding: Igen, a fontokat Anri is mondta, majd nézünk hozzájuk valamit.
Böngészőprogramnak nevezünk minden olyan programot amely képes weboldalakat megjeleníteni. Ha ezt a definíciót vesszük alapul, akkor sajnos az Internet Explorert nem nevezhetjük böngészőnek. Ennek ellenére sokan használják weblapok nézegetésére.
   
paragliding - Tag | 298 hsz       Online status #106733   2009.03.16 03:33 GMT+1 óra  
A nem design-hez tartozó dinamikus szövegek (bejelentkezés, hírek szövege) betűtípusa és színe meglátásom szerint nem passzol az összképbe.
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #106726   2009.03.16 02:14 GMT+1 óra  
Olyan 300Kbyte a max fileméret a gp-nél, ha jól tudom. Nekem legalábbis mindig olyan 300-320 körülire kell kicsinyítenem a képeket, amiket berakok.
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
Mystin - Tag | 163 hsz       Online status #106721   2009.03.16 00:21 GMT+1 óra  
Nem rossz, a hírek fejlécét (azt a barna csíkot a hír szövege, és a kép felett) kicsit meg lellene spékelni valamivel (mondjuk fa textúrát rá, vagy valami fémes bigyuszt, mert nagyon beleolvad a környetezetbe [persze ez nem mindig baj, nem kell rikítóra, de azért valami vonzza oda a szemet]). Amúgy király lesz, tetszik a fa design...

   
Laxika - Tag | 266 hsz       Online status #106706   2009.03.15 14:13 GMT+1 óra  
Új frissítés! A képet az új designről feltöltöttem 10x, de egyszer se rakta be. Addig itt egy link rá. Véleményeket, kritikákat várunk! (A képet 100%-ban Anri designolta, én csak a CSS-t készítettem hozzá.)

http://purescape.extra.hu/kfoupdated.jpg
Böngészőprogramnak nevezünk minden olyan programot amely képes weboldalakat megjeleníteni. Ha ezt a definíciót vesszük alapul, akkor sajnos az Internet Explorert nem nevezhetjük böngészőnek. Ennek ellenére sokan használják weblapok nézegetésére.
   
Laxika - Tag | 266 hsz       Online status #105915   2009.03.06 06:18 GMT+1 óra  
Felraktam az új frissítést, kevésnek tűnik, de sok munka volt. A következő amin dolgozok az egy enchantment/hex rendszer valamint egy normális bónuszszámolási rendszer. A karakter varázsolhat magára enchantmentet, vagy kaphat mástól, hexet ugyanígy és egy megadott ideig marad rajt. A bónuszszámolási rendszer kiszámítja a karakter sebzését, támadását stb. összeadva az összes pozitív/negatív módosítását. (Mindezt természetessen dokumentálom is Doxygen-el.) Jóhír még hogy a grafikusok közé csatlakozott még egy új tag, Anri. Nekiált a honlap designjának, nagyon király promoképeket mutatott az új designról.
Böngészőprogramnak nevezünk minden olyan programot amely képes weboldalakat megjeleníteni. Ha ezt a definíciót vesszük alapul, akkor sajnos az Internet Explorert nem nevezhetjük böngészőnek. Ennek ellenére sokan használják weblapok nézegetésére.
   
Laxika - Tag | 266 hsz       Online status #105732   2009.03.03 05:57 GMT+1 óra  
DMG: A helyesírás sajnos nem az erősségem, de nem én fogom írni a szövegeket, meg azért így hogy kijavítatok sokat tanul az ember.

kuzanth: A szövegek kb 5 évesek. (Amikor ide beneveztük akkor sem volt friss: http://rpg.hu/iras/mutat.php?cid=4961 ) Természetessen majd át lesznek írva. Egyébként ahogy Ashkandi mondta átírni őket nem jelent problémát. A játék összességében nem lessz fizetős, csak pár helyen.

paragliding: Ezzel a projectel kezdtem a PhP-s pályafutásom kb fél éve, akkor már nézegettem az sql inject cuccot de végülis hagytam a fenébe mert elakadtam benne. Inkább csináltam azt amit tudtam, vagy amit meg tudtam tanulni. Most már megy minden jól, ezért írtam át teljessen a regisztrációt.

Ashkandi: Köszi!

Ezt a hozzászólást Laxika módosította (2009.03.03 08:13 GMT+1 óra, ---)
Böngészőprogramnak nevezünk minden olyan programot amely képes weboldalakat megjeleníteni. Ha ezt a definíciót vesszük alapul, akkor sajnos az Internet Explorert nem nevezhetjük böngészőnek. Ennek ellenére sokan használják weblapok nézegetésére.
   
Ashkandi - Törzstag | 1044 hsz       Online status #105731   2009.03.03 05:03 GMT+1 óra  
Szerintem jól halad a project, a készítők nyitottak a javaslatokra, fejlődőképesek. Mivel ezeket a szövegeket pár perc átírni egyelőre nem jelentenek különösebb problémát.

   
paragliding - Tag | 298 hsz       Online status #105730   2009.03.03 03:18 GMT+1 óra  
Ami meg a MySQL Injectiont illeti, én nem hangoztatnám, hogy eddig nem volt beépítve, mert egy ilyen volumenű projectnél alap, hogy a változókat oda-vissza-előre-hátra ellenőrzöd
Ne csökkentsd feleslegesen az érdeklődést a játékod iránt.
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #105728   2009.03.03 03:04 GMT+1 óra  
Meg kicsit gyengécskék, 50 kilós súlyokat én is emelgetek, jó célba nem dobok vele, de ha figyelembe fesszük, hogy egy erős ember is fel tud emelni 100-150 kilót, akkor miér tis olyan erőssek ezek az orkok?
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #105727   2009.03.03 02:55 GMT+1 óra  
Az Orkok leirasa tul gyerekes. Ha fizetos reteget akartok, akkor tessek osszeszedni magatokat, es osszeszedett, jol megfogalmazott mondatokat hasznaljatok.

(Sry az ekezetekert, fogalmam sincs, hogy ezen a billentyuzeten mi-hol van.)
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #105726   2009.03.03 02:20 GMT+1 óra  
Az a "lessz" még nekem is zavaró, pedig nem vagyok egy nyelvész zseni.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers