játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5504
FZoli:    4894
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2528

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2198
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1654
syam:    1491

Kalandföld Online
Online szerepjáték
Kategória: ORPG
A projectről:
A Kalandföld Online egy Interneten, böngészőben játszható szerepjáték. Jó tudom most mindenki elkezd fújolni, hogy azok bénák, folyamatosan grindelősek stb. A KFO megírásával pontosan az volt a célom hogy egy valódi szerepjátékot hozzak létre, ahol nem az a cél hogy megölj 3000 szörnyet és lépj egy szintet. A játék megpróbálja visszaadni az asztali szerepjátékok szépségét, számítógépes, online játék formájában. Mivel próbálom ezt elérni?

Körökre osztott harcrendszer: A játék megpróbálja visszaidézni az asztali szerepjátékok jól ismert körökre osztott harcrendszerét. A játékos beállíthatja körökre bontva hogy milyen varázslatot, tárgyat szeretne használni, ha az élete X% alá megy használ egy megadott varázslatot, tárgyat stb. A szörnyek sem hagyják magukat csak úgy halomra hentelni, ők is használnak különböző varázslatokat, tárgyakat.

Rengeteg képzettség: A játékban eddig több mint 10-15 képzettség van. Sajnos még nem mindegyik működik, de folyamatos fejlesztés alatt vannak. Minden képzettség akkor fejlődik ha használják, nem lehet rá más milyen módon tapasztalati pontot szerezni, vagy más módon fejleszteni. A harci szakértelmek fejlődése a harcban való sebzés mennyiségétől, míg a gyűjtögető/feldolgozó képzettségek fejlődése a használattól függ.

5 választható faj: A játék elején a játékos 5 egyedi fajból választhat. Mindegyiknek megvannak a maga előnyei, hátrányai és különlegességei.

Ezenkívül a játékban rengeteg dolgot lehet csinálni, megpróbálom minél életszagúbbnak elkészíteni. Egy dolgot még megígérhetek. Ebben a játékban például a farkasok például nem fog aranyat/ezüstöt dobni mint a legtöbb 'online szerepjátékban' valamint nem kell halomra hányni szörnyek ezreit és nem is lesz olyan egyszerű a szörnyvadászat. (Az ogre nem csak visszaüt... letépi a fejed ha nem vigyázol. :D )
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Netbeans;
EasyPHP
Navicat
Netbeans
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2012.02.12
befejezett
Beküldve:
2009.02.19 11:15
Fejlesztő:
Fantasy Works Studios (2 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: laxika91@gmail.com
Tagok:
beküldő: Laxika
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Leállítva
Leállítva
Készültség: 90%

Képek - Kalandföld Online
A karakterlap...
A karakterlap...
2012.05.25. 02:48
A ranglista...
A ranglista...
2012.05.25. 02:48
A vegyesbolt...
A vegyesbolt...
2012.05.25. 02:47
Egy kaland...
Egy kaland...
2012.05.25. 02:45

Fejlesztési napló - Kalandföld Online
Laxika 2012.05.25. 02:55
Üdvözlök mindenkit! :)

A Kalandföld Online megújult mint láthatjátok. Rengeteget dolgoztam vele, és teljesen újraírtam az eddigi dolgokat. Vettem neki egy profi webdesignt és egy domaint+webtárhelyet hogy mehessen a móka. A fejlesztés csupán 3 hónapba telt, ellentétben az összes eddigi verzióval. Azok óta nagyon sokat fejlődtem. (Az utolsó verzió 2009-ben jött ki.) A játék jelenleg béta verziós. Nagyon sok tartalom kell még bele, de majd szépen jönnek azok is. A játék lényege hogy a játékos egy városban kezd, és itt kell befejeznie a 3 fő küldi közül legalább 2-őt hogy tovább haladhasson a 2. városba. (Ha valaki játszott Ősök Városával akkor ezt hasonlónak fogja találni.) Jelenleg csak az első város kész, oda is folyamatosan fejleszteni kell új képzettségeket stb. A következő város kb 2-3 hónap múlva várható. A játék junius 10-ig nyílt béta módban üzemel. Részletek a honlapon. Ha valaki részt szeretne venni a bétában mindenképpen olvassa el az első hírt. Nagyon hasznos infók vannak benne (persze csak azoknak akik nem szeretnék magukat halálra gyilkoltatni a szörnyekkel. :D)

Hozzászólások - Kalandföld Online
Xefi - Tag | 14 hsz       Online status #113110   2009.06.17 11:35 GMT+1 óra  
a bétára benevezek és a marketingben segíthetek ha ....
   
paragliding - Tag | 298 hsz       Online status #112731   2009.06.12 09:46 GMT+1 óra  
Jól néznek ki a képek!
   
Laxika - Tag | 266 hsz       Online status #112587   2009.06.09 11:59 GMT+1 óra  
Na elég sokat frissült a project. Ha valakinek esetleg van kedve egy kis világalkotáshoz, az írjon PM-et vagy MSN-en evgyen fel. Nemsokára kezdődhet a zárt béta, már csak a világba kell egy kis életet lehelni.
Böngészőprogramnak nevezünk minden olyan programot amely képes weboldalakat megjeleníteni. Ha ezt a definíciót vesszük alapul, akkor sajnos az Internet Explorert nem nevezhetjük böngészőnek. Ennek ellenére sokan használják weblapok nézegetésére.
   
Laxika - Tag | 266 hsz       Online status #109119   2009.04.20 05:37 GMT+1 óra  
Igen, igyekszek minden vasárnap felrakni valami kis szöveget arról hogy mi történt a héten. Elkezdtem összerakni a kezdőterületet, a kezdő 25 kockát. Lassan haladok, mert nincs szövegíró (van csak nem sok mindent csinál... ), így én írom a szövegeket. (Éljen az OpenOffice helyesírás ellenőrzője xD) Természetesen közben a PhP rész is fejlődget, mondjuk kicsit belassulva, de ez van.
Böngészőprogramnak nevezünk minden olyan programot amely képes weboldalakat megjeleníteni. Ha ezt a definíciót vesszük alapul, akkor sajnos az Internet Explorert nem nevezhetjük böngészőnek. Ennek ellenére sokan használják weblapok nézegetésére.
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #109082   2009.04.19 13:16 GMT+1 óra  
Van valami hír? Készülget a project?

   
Laxika - Tag | 266 hsz       Online status #106752   2009.03.16 06:28 GMT+1 óra  
dothumour:

kuzanth: köszi, megvan.
Böngészőprogramnak nevezünk minden olyan programot amely képes weboldalakat megjeleníteni. Ha ezt a definíciót vesszük alapul, akkor sajnos az Internet Explorert nem nevezhetjük böngészőnek. Ennek ellenére sokan használják weblapok nézegetésére.
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #106744   2009.03.16 05:22 GMT+1 óra  
Igen, vesszővel elválasztva kell beírni őket, majd az adatlapot is módosítsd, és írd át a tagok számát!
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
dothumour - Tag | 75 hsz       Online status #106741   2009.03.16 05:08 GMT+1 óra  
Ezt nem tudtam kihagyni.
Idézet
Laxika :
kuzanth: Köszi majd megpróbálom úgy. Azt nemtudod miért lehet hogy nemtudok normálisan csapattagokat hozzáadni? Kikeresem a listából az embert, de módosításnál nem adja hozzá a fejlesztők listájához.


Idézet
kuzanth (Fórumok / A Portál / Hibajelentés):
Most biztos én vagyok hülye, de a projecteknél, amikor hozzá akarok adni valakit, akkor nem az lenne a menete, hogy rákattintok a + jelre, a lenyíló listából kikeresem a tagot, majd 'Módosítás'? Mert jelenleg úgy adtam hozzá haveromat, hogy beírtam a nevét a textboxba és 'Módosítás'. Vagy ha így kell, akkor meg mi értelme a listboxnak?

٩(͡๏̯͡๏)۶

   
Laxika - Tag | 266 hsz       Online status #106739   2009.03.16 04:56 GMT+1 óra  
Mystin: Az a barna csík még nem végleges, egyenlőre csak placeholdernek van ott, Anri aztmondta majd csinál oda valamit. (Elvileg ma... )

kuzanth: Köszi majd megpróbálom úgy. Azt nemtudod miért lehet hogy nemtudok normálisan csapattagokat hozzáadni? Kikeresem a listából az embert, de módosításnál nem adja hozzá a fejlesztők listájához.

paragliding: Igen, a fontokat Anri is mondta, majd nézünk hozzájuk valamit.
Böngészőprogramnak nevezünk minden olyan programot amely képes weboldalakat megjeleníteni. Ha ezt a definíciót vesszük alapul, akkor sajnos az Internet Explorert nem nevezhetjük böngészőnek. Ennek ellenére sokan használják weblapok nézegetésére.
   
paragliding - Tag | 298 hsz       Online status #106733   2009.03.16 03:33 GMT+1 óra  
A nem design-hez tartozó dinamikus szövegek (bejelentkezés, hírek szövege) betűtípusa és színe meglátásom szerint nem passzol az összképbe.
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #106726   2009.03.16 02:14 GMT+1 óra  
Olyan 300Kbyte a max fileméret a gp-nél, ha jól tudom. Nekem legalábbis mindig olyan 300-320 körülire kell kicsinyítenem a képeket, amiket berakok.
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
Mystin - Tag | 163 hsz       Online status #106721   2009.03.16 00:21 GMT+1 óra  
Nem rossz, a hírek fejlécét (azt a barna csíkot a hír szövege, és a kép felett) kicsit meg lellene spékelni valamivel (mondjuk fa textúrát rá, vagy valami fémes bigyuszt, mert nagyon beleolvad a környetezetbe [persze ez nem mindig baj, nem kell rikítóra, de azért valami vonzza oda a szemet]). Amúgy király lesz, tetszik a fa design...

   
Laxika - Tag | 266 hsz       Online status #106706   2009.03.15 14:13 GMT+1 óra  
Új frissítés! A képet az új designről feltöltöttem 10x, de egyszer se rakta be. Addig itt egy link rá. Véleményeket, kritikákat várunk! (A képet 100%-ban Anri designolta, én csak a CSS-t készítettem hozzá.)

http://purescape.extra.hu/kfoupdated.jpg
Böngészőprogramnak nevezünk minden olyan programot amely képes weboldalakat megjeleníteni. Ha ezt a definíciót vesszük alapul, akkor sajnos az Internet Explorert nem nevezhetjük böngészőnek. Ennek ellenére sokan használják weblapok nézegetésére.
   
Laxika - Tag | 266 hsz       Online status #105915   2009.03.06 06:18 GMT+1 óra  
Felraktam az új frissítést, kevésnek tűnik, de sok munka volt. A következő amin dolgozok az egy enchantment/hex rendszer valamint egy normális bónuszszámolási rendszer. A karakter varázsolhat magára enchantmentet, vagy kaphat mástól, hexet ugyanígy és egy megadott ideig marad rajt. A bónuszszámolási rendszer kiszámítja a karakter sebzését, támadását stb. összeadva az összes pozitív/negatív módosítását. (Mindezt természetessen dokumentálom is Doxygen-el.) Jóhír még hogy a grafikusok közé csatlakozott még egy új tag, Anri. Nekiált a honlap designjának, nagyon király promoképeket mutatott az új designról.
Böngészőprogramnak nevezünk minden olyan programot amely képes weboldalakat megjeleníteni. Ha ezt a definíciót vesszük alapul, akkor sajnos az Internet Explorert nem nevezhetjük böngészőnek. Ennek ellenére sokan használják weblapok nézegetésére.
   
Laxika - Tag | 266 hsz       Online status #105732   2009.03.03 05:57 GMT+1 óra  
DMG: A helyesírás sajnos nem az erősségem, de nem én fogom írni a szövegeket, meg azért így hogy kijavítatok sokat tanul az ember.

kuzanth: A szövegek kb 5 évesek. (Amikor ide beneveztük akkor sem volt friss: http://rpg.hu/iras/mutat.php?cid=4961 ) Természetessen majd át lesznek írva. Egyébként ahogy Ashkandi mondta átírni őket nem jelent problémát. A játék összességében nem lessz fizetős, csak pár helyen.

paragliding: Ezzel a projectel kezdtem a PhP-s pályafutásom kb fél éve, akkor már nézegettem az sql inject cuccot de végülis hagytam a fenébe mert elakadtam benne. Inkább csináltam azt amit tudtam, vagy amit meg tudtam tanulni. Most már megy minden jól, ezért írtam át teljessen a regisztrációt.

Ashkandi: Köszi!

Ezt a hozzászólást Laxika módosította (2009.03.03 08:13 GMT+1 óra, ---)
Böngészőprogramnak nevezünk minden olyan programot amely képes weboldalakat megjeleníteni. Ha ezt a definíciót vesszük alapul, akkor sajnos az Internet Explorert nem nevezhetjük böngészőnek. Ennek ellenére sokan használják weblapok nézegetésére.
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #105731   2009.03.03 05:03 GMT+1 óra  
Szerintem jól halad a project, a készítők nyitottak a javaslatokra, fejlődőképesek. Mivel ezeket a szövegeket pár perc átírni egyelőre nem jelentenek különösebb problémát.

   
paragliding - Tag | 298 hsz       Online status #105730   2009.03.03 03:18 GMT+1 óra  
Ami meg a MySQL Injectiont illeti, én nem hangoztatnám, hogy eddig nem volt beépítve, mert egy ilyen volumenű projectnél alap, hogy a változókat oda-vissza-előre-hátra ellenőrzöd
Ne csökkentsd feleslegesen az érdeklődést a játékod iránt.
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #105728   2009.03.03 03:04 GMT+1 óra  
Meg kicsit gyengécskék, 50 kilós súlyokat én is emelgetek, jó célba nem dobok vele, de ha figyelembe fesszük, hogy egy erős ember is fel tud emelni 100-150 kilót, akkor miér tis olyan erőssek ezek az orkok?
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #105727   2009.03.03 02:55 GMT+1 óra  
Az Orkok leirasa tul gyerekes. Ha fizetos reteget akartok, akkor tessek osszeszedni magatokat, es osszeszedett, jol megfogalmazott mondatokat hasznaljatok.

(Sry az ekezetekert, fogalmam sincs, hogy ezen a billentyuzeten mi-hol van.)
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #105726   2009.03.03 02:20 GMT+1 óra  
Az a "lessz" még nekem is zavaró, pedig nem vagyok egy nyelvész zseni.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Laxika - Tag | 266 hsz       Online status #105721   2009.03.02 12:30 GMT+1 óra  
Jelenleg még nem folyik a teszt. Képek majd lesznek, szerencsére jelentkezett 2 grafikus, ők majd kézbeveszik a grafikát, utánna majd rakok még fel. Ma sikerült befejeznem 100%-osan a regisztrációt, teljessen átírtam a régit mert az elég gány volt. (Na jó nem 100% mert a kedves szövegírónk nem fejezte be az előnyök/hátrányok szövegének a megírását.) Van benne mysql inject védelem. (Eddig nemvolt ) Na jó raktam fel egy képet a regisztrációról, nem valami izgalmas, de ez van most. Hétvégén vagy elötte pár nappal írok egy rövid cikkecskét ami erre a hónapra fog vanatkozni. (Mik lesznek a célok ebben a hónapban stb... )

Ezt a hozzászólást Laxika módosította (2009.03.02 12:53 GMT+1 óra, ---)
Böngészőprogramnak nevezünk minden olyan programot amely képes weboldalakat megjeleníteni. Ha ezt a definíciót vesszük alapul, akkor sajnos az Internet Explorert nem nevezhetjük böngészőnek. Ennek ellenére sokan használják weblapok nézegetésére.
   
paragliding - Tag | 298 hsz       Online status #105717   2009.03.02 11:31 GMT+1 óra  
Nekünk, akik nem vesznek részt a tesztekben, tehetnél fel pár újabb képet, hogy lássuk hogy halad a fejlesztés -meg úgy általában hogy néz ki a játék.
   
Laxika - Tag | 266 hsz       Online status #105688   2009.03.02 05:14 GMT+1 óra  
Lessz egy zárt béta. Kap minden fejlesztő 10 bétakulcsot és azt szétoszthatja. (Lessz 40-50 ember max, annyi elég lessz bétához. )
Böngészőprogramnak nevezünk minden olyan programot amely képes weboldalakat megjeleníteni. Ha ezt a definíciót vesszük alapul, akkor sajnos az Internet Explorert nem nevezhetjük böngészőnek. Ennek ellenére sokan használják weblapok nézegetésére.
   
Mystin - Tag | 163 hsz       Online status #105670   2009.03.01 23:35 GMT+1 óra  
Igaz, működik. Bár webböngészőre... végülis meg lehet csinálni, és ez még egy jó ötlet is Már én is álmodozom erről...!

Am... demó lesz majd a játékból (ezt már a projekthez kapcsolódóan kérdezem)?

   
paragliding - Tag | 298 hsz       Online status #105644   2009.03.01 10:56 GMT+1 óra  
Idézet
Mystin :
Igaz, álmodozni jó, csak sajna az a gond, hogy nem nagyon lehet ilyesmi játékot ebben a műfajban ÉLVEZHETŐRE megcsinálni (külön kihangsúlyozom, hogy élvezhetőre, mivel ilyent lehet, csak nem a témától várt sötét, félelmetes hangulat köszön majd vissza - pláne egy webbrowser alapú RPG/RTS-nél!) De igazadvan, álmodozni jó!



Emlékszel C64-en az Elvira című horror-kaland játékra? Az élvezhető és félelmetes volt, hasonlót bármikor lehet csinálni webböngészőre is. Jójó tudom, az a játék már kb. egy fényéves, de az elv még mindig működik.
   
Mystin - Tag | 163 hsz       Online status #105631   2009.03.01 05:57 GMT+1 óra  
Igaz, álmodozni jó, csak sajna az a gond, hogy nem nagyon lehet ilyesmi játékot ebben a műfajban ÉLVEZHETŐRE megcsinálni (külön kihangsúlyozom, hogy élvezhetőre, mivel ilyent lehet, csak nem a témától várt sötét, félelmetes hangulat köszön majd vissza - pláne egy webbrowser alapú RPG/RTS-nél!) De igazadvan, álmodozni jó!

   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #105425   2009.02.26 12:04 GMT+1 óra  
Mert nem tudok programozni és mert van 2 projectem jelenleg, viszont álmodozni jó! : P

   
Laxika - Tag | 266 hsz       Online status #105424   2009.02.26 11:42 GMT+1 óra  
Lazarus:

Lnis köszönöm, végigolvastam. Sokat tanultam belőle!

Ashkandi:

Miért nem csinálsz te egyet?
Böngészőprogramnak nevezünk minden olyan programot amely képes weboldalakat megjeleníteni. Ha ezt a definíciót vesszük alapul, akkor sajnos az Internet Explorert nem nevezhetjük böngészőnek. Ennek ellenére sokan használják weblapok nézegetésére.
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #105422   2009.02.26 11:08 GMT+1 óra  
Miért nem csinálnak az emberek zombi apokalipszis témában ilyen játékot? Tök jó lenne supermarketeket fosztogatni meg üres városokban kalandozni. ^^

   
paragliding - Tag | 298 hsz       Online status #105390   2009.02.26 04:50 GMT+1 óra  
Köszönöm Akkor mindegy, nincs 3ds a gépen meg sajnos nem is értek hozzá. Kár, mert szerettem volna felhasználni ezt animációs megvalósítást a készülő játékomhoz.
   
Lazarus - Törzstag | 313 hsz       Online status #105389   2009.02.26 04:46 GMT+1 óra  
Idézet
paragliding :
Lazarus, egy kérdés, a több darabból összerakott animált karaktereket hogy csináltad?


így
█▓▒░ All system gone, prepare for downcount! ➡ ➎➍➌❶ Offblast! ➔
   
paragliding - Tag | 298 hsz       Online status #105388   2009.02.26 04:36 GMT+1 óra  
Lazarus, egy kérdés, a több darabból összerakott animált karaktereket hogy csináltad?
   
Laxika - Tag | 266 hsz       Online status #105386   2009.02.26 04:19 GMT+1 óra  
Köszi a kódot, majd ránézek. Kár hgy nem sikerült jól újraírni, de majd talán valamikor. Ha mégis megjelenne valamilyen formában akkor egy PM-et majd dobj pls. Mennék tesztelni.
Böngészőprogramnak nevezünk minden olyan programot amely képes weboldalakat megjeleníteni. Ha ezt a definíciót vesszük alapul, akkor sajnos az Internet Explorert nem nevezhetjük böngészőnek. Ennek ellenére sokan használják weblapok nézegetésére.
   
Lazarus - Törzstag | 313 hsz       Online status #105385   2009.02.26 04:12 GMT+1 óra  
Örülök hogy tetszett
forráskód - elég kusza és érthetetlen

Mindenképp újraírnám az egészet, meg is próbáltam anno csak annyiban maradt, ahogy szokott. Előtte Sanislov-val és Matzi-val akartunk belőle valami nagyot alakítani, de az is úgymaradt
█▓▒░ All system gone, prepare for downcount! ➡ ➎➍➌❶ Offblast! ➔
   
Laxika - Tag | 266 hsz       Online status #105383   2009.02.26 03:47 GMT+1 óra  
Exuberantot nincs kedeved folytatni vagy újraírni? Nagyon jó game volt. (Valamikor a forráskódját feltetted, le is szedtem de már elkallódott valahol )
Böngészőprogramnak nevezünk minden olyan programot amely képes weboldalakat megjeleníteni. Ha ezt a definíciót vesszük alapul, akkor sajnos az Internet Explorert nem nevezhetjük böngészőnek. Ennek ellenére sokan használják weblapok nézegetésére.
   
Lazarus - Törzstag | 313 hsz       Online status #105382   2009.02.26 02:07 GMT+1 óra  
Idézet
paragliding :
Persze hogy nem különbözik, de ne mondd nekem, hogy ha egyszerre 100 gépről érkezik gépenként teszem azt 3mp-ként egy kérés, akkor az nem viseli meg a szervert. Bár természetesen szervere és sávszélessége válogatja.



Lehetséges, exuval a maximális pvp 5 fő volt ha jól emlékszem És lagolt rendesen, mivel szar volt a kód és az egész oldalt újratöltötte minden lépésnél. Ha javascriptben tároltam volna el a játék állását, minden változóját és ajaxal csak a változásokat olvastam volna ki akkor tisztességes optimalizálás után néhány bájtan el lehetett volna intézni a lépések utáni frissítést, az ajax lekérdezések java részét az tenné ki hogy ellenőrizzék történt-e változás, amennyiben nem ez elvileg 0 bit de nyilván maga a lekérdezés is terheli a szervert, elvégre minden alkalommal ki kell olvasni az adatbázisból hogy mi a téma, még ha nem is történt semmi.
█▓▒░ All system gone, prepare for downcount! ➡ ➎➍➌❶ Offblast! ➔
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #105379   2009.02.26 00:37 GMT+1 óra  
Nyilván nem árt optimalizálni azért
Csak az ajax requestektől azonnal túlterhelődik a szerver állítás sántított kicsit.
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
paragliding - Tag | 298 hsz       Online status #105373   2009.02.25 15:43 GMT+1 óra  
Persze hogy nem különbözik, de ne mondd nekem, hogy ha egyszerre 100 gépről érkezik gépenként teszem azt 3mp-ként egy kérés, akkor az nem viseli meg a szervert. Bár természetesen szervere és sávszélessége válogatja.
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #105372   2009.02.25 15:31 GMT+1 óra  
Szerveroldalról semmiben nem különbözik egy ajax request egy tényleges oldalhívástól, ráadásul még kevesebb adatot is kell visszaküldened általában. És kiváltképpen igaz egy online játéknál hogy a játéklogika nagy része nem a kliensen fut, hiszen azt mindenki úgy módosítja ahogy neki kedve van.
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
paragliding - Tag | 298 hsz       Online status #105371   2009.02.25 15:14 GMT+1 óra  
Idézet
Lazarus :
btw PHP alatt nagyon szórakoztató fejleszteni, exuberantot imádtam csinálni Bár, ha újra kezdhetném inkább ajax/javascriptel oldanám meg amit csak lehet.



Csak óvatonsan az "amit csak lehet" megoldással, mert ha teszem azt egyszerre 100 ember játszik online, akkor a szerver azonnal túlterhelődik a folyamatos (pl 100 embernél már gyakorlatilag szünetmentes) ajax requestek feldolgozásába és a játék annyira belassul, hogy élvezhetetlen lesz. A megoldás az, hogy amit csak lehet, végezze el a kliens saját gépének böngészője. Kiváltképp igaz ez egy online webes játéknál.
   
Lazarus - Törzstag | 313 hsz       Online status #105369   2009.02.25 14:36 GMT+1 óra  
"Na új windows van a gépemen, de nagyjából fut ez a szar" lol

btw PHP alatt nagyon szórakoztató fejleszteni, exuberantot imádtam csinálni Bár, ha újra kezdhetném inkább ajax/javascriptel oldanám meg amit csak lehet.
█▓▒░ All system gone, prepare for downcount! ➡ ➎➍➌❶ Offblast! ➔
   
Laxika - Tag | 266 hsz       Online status #105356   2009.02.25 12:41 GMT+1 óra  
Nálam fordítva volt. Elsőt nem értettem, 2.-at már igen. Amit mondasz az jó, de szerintem nem 100%. Egy harci helyzetet nem tudsz 100%-osan lemodellezni, csak ha tényleg megtörténik. (Arra meg ott a LiveFantasy/LiveRPG ) Amit írtál az jó, csak bonyolult, főleg például egy 20 ember vs 20 szörny küzdelemben és nagyon (ténylegnagyon! ) nehéz lenne belerakni a mostani harcrendszerbe, szóval szerintem marad az ami eddig van. Asztali szerepjátékban pedig nálunk a harc ígyis nagyon sokáig elhúzódik, ezért nem nagyon fogom alkalmazni szerintem. (Viszont mindenképpen figyelemreméltő ötlet.)
Böngészőprogramnak nevezünk minden olyan programot amely képes weboldalakat megjeleníteni. Ha ezt a definíciót vesszük alapul, akkor sajnos az Internet Explorert nem nevezhetjük böngészőnek. Ennek ellenére sokan használják weblapok nézegetésére.
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #105354   2009.02.25 12:33 GMT+1 óra  
Idézet
Laxika :
Igen mostmár értem. Viszont ezt sebzéssel lehet korrigálni. Tood mint Guitar Hero 3-ban a Guitar Battle. Ha pro vagy levered az ellenfelet 3mp alatt 3x annyit "sebezve" (Értsd 3x annyi pontod lessz.). Egyébként egy harcot nem lehet 100%-osan modellezni. Olyan mint ha egy kört akarsz rajzolni gépen. 100%-os kört nemtudsz, csak olyat amit a szem már teljes körnek lát, pedig nem az.

Ándörsztend?

De azért köszi a tippet, bár már nemhiszem h megfogom változtatni, de érdekes felvetés. Na most viszont ha lehet maradjunk a témánál. Ki van a dolgok mellet/ellene, tippek miért jó miért rossz még?



Hogy mit lehet korrigálni sebzéssel? Pláne, ha nem akarom megölni az ellenfelet, csak lefegyverezni, fogjul ejteni, etc... Amit előbb leírtam, az hiteles, bár nem egyszerű. Habár, két ellenfél közt szinte triviális megvalósítani. Amit te írtál, azt most már egyre kevésbé értem. Mármint az elsőt még értettem, csak nem értek vele egyet, a mostanit meg már egyáltalán nem.
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
Laxika - Tag | 266 hsz       Online status #105351   2009.02.25 11:46 GMT+1 óra  
Igen mostmár értem. Viszont ezt sebzéssel lehet korrigálni. Tood mint Guitar Hero 3-ban a Guitar Battle. Ha pro vagy levered az ellenfelet 3mp alatt 3x annyit "sebezve" (Értsd 3x annyi pontod lessz.). Egyébként egy harcot nem lehet 100%-osan modellezni. Olyan mint ha egy kört akarsz rajzolni gépen. 100%-os kört nemtudsz, csak olyat amit a szem már teljes körnek lát, pedig nem az.

Ándörsztend?

De azért köszi a tippet, bár már nemhiszem h megfogom változtatni, de érdekes felvetés. Na most viszont ha lehet maradjunk a témánál. Ki van a dolgok mellet/ellene, tippek miért jó miért rossz még?
Böngészőprogramnak nevezünk minden olyan programot amely képes weboldalakat megjeleníteni. Ha ezt a definíciót vesszük alapul, akkor sajnos az Internet Explorert nem nevezhetjük böngészőnek. Ennek ellenére sokan használják weblapok nézegetésére.
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #105348   2009.02.25 11:23 GMT+1 óra  
Idézet
xanat :
[OFF]
Ezért kell alapból jólleírni
[/OFF]


Jólleírni, mi?

Idézet
Laxika :
"A probléma a körrel az volt, hogy hiába volt nekem 20-as gyorsaságú kardművészem, aki éppen 12-es gyorsaságú ellenfelek ellen harcolt, az első támadása után kénytelen volt megvárni a kör végét (és gyakorlatilag védekezni), hogy akkor újabb két támadást vihessen be."

Erre megoldás:

Mindenki egyet támadhat majd egyet védekezik, ha a kör végére maradt még extra támadása akkor annyiszor támadhat még ahány megmaradt. A M.A.G.U.S.-ban az zavart hogy hiába volt nagy gyorsaságod 2-nél (vagy 3-nál már nem emlékszem) többet semmiképp nem támadhattál. Pedig ahogy mondod te 2-őt támadsz míg ő egyet. De ha belegondolsz támadsz egyet balkézzel, miközben ő is támad aztán egyet támadsz jobbkézzel is. Ez elég életszerű.

Remélem jól értettem amit írtál...


Erre alsóhangon is csak azt tudom mondani, hogy lol! Milyen életszerű már, hogy odamegyek az ellenfelemhez és mondom neki, hogy először te támadsz és én védekezek, utánna én támadok és te védekezel!
Ha a való életben, mint fiatal, kezdő kardművész odaállnék egy mester elé, hogy akkor harcoljunk, azt sem látnám mivel ölt meg, és hányszor csapott le rám, nemhogy még én tudjak őrá támadni! Pont ez az, ami elveszi az életszerűséget! De mondok egy sokkal életszagúbb dolgot. Én ugye gitározok a való életben, speed metalon nőttem fel. 16 év alatt megtanultam egyet, s mást, tehát mondhatni nem első szintű zenész classom van. Ha ide jön elém egy ember, aki kb fél éve gitározik (értsd kb most első szintű), úgy kigitározom, mint a sicc. Mire eljátszik egy hangot, én a teljes szólót lenyomom. Ugyanígy van ez a fenti kardművész példával is. Mire az ifjonc gondol egyet, hogy az eddig megtanult 6 féle támadásból melyiket használja, addig a mester már rég befejezte az első, a második és a harmadik támadást is.

Ándörsztend?

Ezt a hozzászólást kuzanth módosította (2009.02.25 12:28 GMT+1 óra, ---)
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
xanat - Tag | 489 hsz       Online status #105343   2009.02.25 09:46 GMT+1 óra  
[OFF]
Ezért kell alapból jólleírni
[/OFF]
Elsosorban nem a program a hulye, hanem a felhasznalo nem tudja hasznalni.
   
Laxika - Tag | 266 hsz       Online status #105337   2009.02.25 09:11 GMT+1 óra  
Jólvan na... Lekopott a kezem is mire ezt beírtam... De azért kösz. Az MS Word amivel meg ellenőriztetni szoktam a helyesírást nincs aktiválva szal nemtoom használni.
Böngészőprogramnak nevezünk minden olyan programot amely képes weboldalakat megjeleníteni. Ha ezt a definíciót vesszük alapul, akkor sajnos az Internet Explorert nem nevezhetjük böngészőnek. Ennek ellenére sokan használják weblapok nézegetésére.
   
dothumour - Tag | 75 hsz       Online status #105335   2009.02.25 08:50 GMT+1 óra  
Idézet
Laxika :
A hibára amit találtatok nagyon kíváncsi vagyok!


Te akartad...

    feélkezű - félkezű
    lessz - lesz
    énis (3x) - én is
    természetessen - természetesen
    sújosabb - súlyosabb
    vérő - vérző
    fojamatos - folyamatos
    rövidkarokból - rövid kardokból (bár lehet "rövid karok" is )
    fortéjaiba - fortélyaiba
    késöbbi - későbbi
    ilymódon - ílymódon
    ígylessz - így lesz
    jólenne - jó lenne
    kisseb - kisebb
    harcbanállók éppcsak - harcban állók épp csak
    befojásolni - befolyásolni
    elősször, elősszőr - először
    utánna (2x) - utána

A ködszer az kötszer akart lenni - szerintem.
Az egyenlőre pedig nem egyenlő azzal, hogy egyelőre.
٩(͡๏̯͡๏)۶

   
Laxika - Tag | 266 hsz       Online status #105333   2009.02.25 08:14 GMT+1 óra  
"A probléma a körrel az volt, hogy hiába volt nekem 20-as gyorsaságú kardművészem, aki éppen 12-es gyorsaságú ellenfelek ellen harcolt, az első támadása után kénytelen volt megvárni a kör végét (és gyakorlatilag védekezni), hogy akkor újabb két támadást vihessen be."

Erre megoldás:

Mindenki egyet támadhat majd egyet védekezik, ha a kör végére maradt még extra támadása akkor annyiszor támadhat még ahány megmaradt. A M.A.G.U.S.-ban az zavart hogy hiába volt nagy gyorsaságod 2-nél (vagy 3-nál már nem emlékszem) többet semmiképp nem támadhattál. Pedig ahogy mondod te 2-őt támadsz míg ő egyet. De ha belegondolsz támadsz egyet balkézzel, miközben ő is támad aztán egyet támadsz jobbkézzel is. Ez elég életszerű.

Remélem jól értettem amit írtál...
Böngészőprogramnak nevezünk minden olyan programot amely képes weboldalakat megjeleníteni. Ha ezt a definíciót vesszük alapul, akkor sajnos az Internet Explorert nem nevezhetjük böngészőnek. Ennek ellenére sokan használják weblapok nézegetésére.
   
Laxika - Tag | 266 hsz       Online status #105332   2009.02.25 08:08 GMT+1 óra  
Namost akkor szép sorjában:

Ashkandi:

1. Mint ahogy nemsokkal utánad kicsy írta, az előnyök/hátrányok választhatóak lesznek. Minden hátránynak és előnynek lenne egy bizonyos pontértéke, mennyit ér a hátrány, mert nem mindegy hogy valaki félszemű vagy feélkezű. Hátrányból bármennyit felvehetsz, előnyből annyit amennyi "kijön" a hátránypontjaidból. A regisztrációnál pedig éppen ezért nem lessz semmi sem random. Nem szeretnénk hogy a játékosok 100 karaktert reggeljenek csak azért hogy jobb alaptulajdonságokkal induljanak.

2. Igen, valahogy így gondoltam énis viszont a tőrök/lándzsák/nyilak nem egyszeri nagy sebzést (legtöbb helyen így értelmezik a kritikus sebzést) hanem fontos szervek sérülését okozzák, ami a harc után is megmarad, természetessen mágikus és normál módon is gyógyíthatóak lennének. A botok/buzogányok és egyéb zúzófegyverek csonttörést okoznának ami hasonló lenne a kritikus sebzésekhez. Lenne hátrányuk, például több cselekedetpont a mozgás, kisebb védőérték harcban stb. A vágófegyverek (pl.: kardok) sújosabb külső vérő sebeket okozhatnának, amik elfertőződhetnének, a karakter elvérezhetne stb. Persze ezek hátrányai ésszerű keretek közt mozognának, viszont kicsit komolyabbak lennének a harcok. Elvégre nem egy grindelős játékot szeretnénk készíteni, és így talán a játékosok sem a fojamatos grindelésből tartanák fenn magukat és komolyan felkészülnének minden harcra.

FZoli:

Igen, egy kicsit ez is lenne a céljuk. Nem szeretnénk azt hogy a játékosok ránézzenek egy velük egyszintű szörnyre és ez fusson le a fejükben: "Áhh csak egy lvl5-ös goblin, énis lvl 5 vok simán beverem a száját, leölök még 10-et aztán lvl up a rövidkarokból.", hanem minden harcra felkészülnének. (És a ködszert sem zsebkendőnek használnák... ) Minden harcban benne lenne az esély hogy ilyen történik veled, de csak nagyon kis százalékban (1 a 100-hoz vagy még kisebb) és mindenkinek lenne mágiája, tehát mágikus módszerekkel viszonylag gyorsan túlléphetne a problémán, vagy gyógyítás szakértelemmel.

kicsy:

A Vampire-t nem ismerem (bár 1szer volt már hozzá szerencsém egy kicsit és tetszett... talán majd valamikor ) de igen, ilyenre gondoltam.

kuzanth:

1. Igen, erre gondoltam énis.

2. Kasztok elég újféle megközelítésben lennének. Mindent megtanulhattál, viszont egyes képzettségeidre a kasztodból származóan +%-os bónusz járna. (Pl.: egy tolvaj +10% bónuszt kapna a lopás és a rejtőzködés képzettségére.) Valamint a meglévő kasztjaidat bármikor cserélgetheted. Kasztot pedig küldetések alatt lehetne szerezni. (Az alatt avatódna be a karakter a kaszt által adott képzettségek ilyen extra fortéjaiba. Pl a egy tolvajklán küldetéseit teljesíted akkor megkapnád a tolvaj kasztot 1-es szinten. Késöbbi küldetések teljesítése vagy a kaszthoz tartozó szakértelmeid növekedése növelhetné a kasztbeli szinted, ilymódon egy karakter lehetne egy 5. szintű harcos, 3. szintű pap és 8. szintű vadász is egyben.) Ez azonban egyenlőre még nem biztos hogy ígylessz, jólenne ha erre is kommenteznétek a megjegyzéseiteket.

3. Már így is kisseb regényt írok szóval ezen a pár soron ne múljon. A harcba a karakterek nem szólhatnak bele a folyamat közben hanem előre megadott paraméterek alapján generálja le egy már most is nagyon bonyolult PHP script. (Uhh 1 hónapos munka volt mer mindig újraírtam és a rengeteg funkciót beadaptáltam...) A karakterek beállíthatnak bizonyos dolgokat hogy például ha harc alatt az életük 30% alá megy elmenekülnek, vagy használnak egy tárgyat, varázslatot stb. Ezenkívül van még beállítási lehetőség egyes körökre is. (Pl.: Az 5. körig normálisan harcol, abban viszont elvarázsol egy varázslatot vagy megiszik egy üveg sört stb, viszont akkor abban a körben többet nem cselekedhet.) Maga a harc úgy épül fel hogy: a 0. körben a harcbanállók éppcsak meglátják egymást, elvarázsolhatnak bizonyos dolgokat, vagy használhatnak tárgyakat viszont támadni még semmilyen módon nem támadhatnak. 1.-2. körben távolsági támadásokat már használhatnak, ha nincs beállított távolsági támadás akkor megközelítik egymást. 3. kör felett közelharc van, a már említett beállításokkal lehet befojásolni a harc menetét. 1 kör felépítése: elősször mindenkinek dobunk egy kezdeményezést. Akinek nagyobb a kezdeményezése, az cselekedhet elősszőr, majd utánna a második, utánna a harmadik legnagyobb kezdeményezésű stb... A hibára amit találtatok nagyon kíváncsi vagyok!

paragliding:

Itt harc közben sem csinálhatsz semmit. Nem a megszokott körökre osztott harcrendszer, de máshoz nem tudtam hasonlítani.

Egyenlőre ennyi voltam.
Böngészőprogramnak nevezünk minden olyan programot amely képes weboldalakat megjeleníteni. Ha ezt a definíciót vesszük alapul, akkor sajnos az Internet Explorert nem nevezhetjük böngészőnek. Ennek ellenére sokan használják weblapok nézegetésére.