játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5444
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2188
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Dinosaur hunting : The carnivore king
Dinoszaurusz vadászos FPS
Kategória: FPS
A projectről:
A játék majdnem a Carnivores 2 játék remake-jének tekinthető majd. A grafika megfelel a mai kor igényeinek. A játékban számos dinoszaurusz lesz megtalálható, pl: T-rex,Velociraptor,Spinosaurus,Triceratops,Stegosaurus,Brachiosaurus stb...

A játék kezdésekor két fajt választhatunk, melyekből kettőt rak majd le a gép a választott pályára véletlenszerűen. Emellett persze lesznek meglepetés dinók is amik a pályán lelőhetőek lesznek. A pályán különféle fegyverek is rejtőznek, amiket felvéve nagyobb eséllyel indulunk egy erősebb ragadozó ellen is.

A lelőtt vadat helikopter szállítja el a tropikáriumba, ahol az utolsó 10 lövésünket tekinthetjük meg szintén 3D-ben.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
privátban leírom;
privátban leírom
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2010
2012
Beküldve:
2010.08.27 10:15
Fejlesztő:
Leber software (1 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: styler3@freemail.hu
Tagok:
beküldő: styler
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 70%

Képek - Dinosaur hunting : The carnivore king
Android
Android
2012.11.10. 11:18
T-rex eszik :D 2
T-rex eszik :D 2
2012.10.19. 11:18
T-rex eszik :D
T-rex eszik :D
2012.10.19. 11:17
Új pálya3
Új pálya3
2012.10.18. 11:09
Új pálya2
Új pálya2
2012.10.18. 11:09
Új pálya1
Új pálya1
2012.10.18. 11:09
Új barátunk :D
Új barátunk :D
2012.10.16. 02:14
Cryengine 2 - tesztelem
Cryengine 2 - tesztelem
2012.10.10. 08:43
CryEngin  kell vagy nem kell? Szerintem nagyon is :D
CryEngin kell vagy nem kell? Szerintem nagyon is :D
2012.10.10. 08:38
Részletesebb ground detail
Részletesebb ground detail
2012.10.06. 03:47
Nyílvessző megmarad
Nyílvessző megmarad
2012.10.05. 12:01
Ij 2
Ij 2
2012.10.04. 09:40
Ij 1
Ij 1
2012.10.04. 09:40
övesd a vérnyomot
övesd a vérnyomot
2012.09.30. 12:29
Mas 36 + GUI
Mas 36 + GUI
2012.09.30. 10:06
M1911 Colt
M1911 Colt
2012.09.30. 10:06
Menu3
Menu3
2012.09.18. 22:23
Pachycephalosaurus
Pachycephalosaurus
2012.09.18. 22:23
Ceratosaurus
Ceratosaurus
2012.09.18. 22:23
Brachiosaurus
Brachiosaurus
2012.09.18. 22:22
Vadász trófeák - mindenből egy :)
Vadász trófeák - mindenből egy :)
2012.09.18. 22:21
Térkép
Térkép
2012.09.12. 06:15
Ankylosaurus
Ankylosaurus
2012.09.12. 06:15
Velociraptor
Velociraptor
2012.09.12. 06:15
Ingame4
Ingame4
2012.09.05. 22:52
Menu2
Menu2
2012.08.16. 08:39
Menu1
Menu1
2012.08.16. 08:38
InGame2
InGame2
2012.08.16. 08:37
InGame1
InGame1
2012.08.16. 08:37
Stegosaurus
Stegosaurus
2012.08.12. 02:31
Helikopter elviszi a lőtt vadat
Helikopter elviszi a lőtt vadat
2011.12.21. 04:51
Triceratops
Triceratops
2011.12.21. 04:51

Fejlesztési napló - Dinosaur hunting : The carnivore king
styler 2012.11.11. 12:01
Android 4.0-ra fejlesztem most éppen a játékot. A PC-s verziót félretettem most , mert nincs belőlem 4 sajnos. A PC-s verzió majdnem kész. Először az android verziót szeretném majd befuttatni - kiadni android piacra.
styler 2012.11.10. 10:23
Elkezdődött az android verzió fejlesztése is. Egy képet tekinthettek meg róla.
styler 2012.10.17. 08:07
Az új T-rex, amikor elkapja a vadászokat, szájába veszi és ráncigálja őket, végül elhajítja a holttestet Kicsit brutális, de mégis csak ő a játék csúcsragadozója :D
styler 2012.10.15. 12:33
Ma végeztem az új dinó animok beépítésével, amiket vettem, marha jók lettek :-) Teljesen más képe van a játéknak. Plusz fejlesztem a GUI-t és a környezetet is. Teljesen más játékot fogok tudni videóra venni majd, mint eddig :-)
styler 2012.10.13. 05:10
Kicsit foglalkoztam az animáció készítéssel. Lesz a játékban vadász társunk, meg a multiplayerhez is szükséges, hogy lássuk a társunkat is, ezért letöltöttem egy modelt és most biped módon meganimáltam.

Másik érdekesség, hogy ragdoll-t is kapott az emberünk, így ezen a videón láthatjátok az eredményt: (járás, lövés, és ragdoll aktiválása után összeesés): http://www.youtube.com/watch?v=28HWNCSnPs4
styler 2012.10.06. 10:07
Első hivatalos trailer-e a játéknak:
http://www.youtube.com/watch?v=PFiY-wpe-Qg
styler 2012.10.05. 12:02
Íjazás lehetősége.

Nyílvesszők nem tűnnek el, hanem becsapódás után ott maradnek ahova becsapódtak. Képen látható, hogy a stegosaurusba belelőttem párat :)
styler 2012.09.30. 10:12
Lassacskán fejlődik a játék. Azért írom, hogy lassacskán , mert közben a rendes munkahelyemen is gőzerővel dolgozok.

Tettem fel 2 képet, egyik a Mas-36 rifle-ről , a másik az M1911 Colt-ról van. Láthatjátok rajta a GUI-t is, ami eddig nem volt, látszk hogy a játékos áll e vagy gugol, térképnek lett egy ikonja , fegyvert is mutatja alul, meg ikon, hogy a húst mivel tudod lerakni (már ilyen is van , csalétek a ragadozóknak), mivel tudsz távcsövet használni és , hogy mivel tudsz hangal csalogatni dinót.

Intró kész, azt még nem publikálnám ( nem lett nagy szám, de nem vagyok egy holywood studio). Halad.

Most még van egy nagyobb álom, amit szeretnék bele tenni, az , hogy legyen íjas vadászat is. Ezen dolgozok majd az elkövetkezőkben.
styler 2012.09.19. 21:56
M911 Colt és Mas-36 rifle a játékban.
styler 2012.09.18. 22:26
Bekerült 2 új dinoszaurusz - így elsőre 10 választható jó is lesz. Ezen kívül lesz 2 faj, ami amúgy is kószál majd a pályán (Gallimimus és repülő Pteranodon).

Az egyik új dinó a ceratosaurus, a másik pedig egy agresszív növényevő, a Pachycephalosaurus. Ez a 2. agresszív növényevő, a triceratops még ilyen. Ha megsebzed és bizonyos távolságba vagy tőle akkor ő is támad , mint egy ragadozó, amúgy menekül :)

Elég sokáig tart berakni egy dinót a játékba, ezzel szöszmötölök most, mert meg kell animálni, utána be kell importálni, rá kell aggatni az ai scriptet, felparaméterezni, berakni a menübe, tropikáriumba módosított objektum kell belőle stb. stb. De alakul.
styler 2012.09.12. 06:16
- Térképen saját pozíciónk is
- Új dinoszauruz: Ankílosauus (kép is van)
styler 2012.09.05. 22:41
Elkészült a tropikárium, ahol az utolsó 10 trófeánkat tudjuk megnézni.
styler 2012.09.04. 03:35
Velociraptor is megkapta az A*-os PathFinder AI-t. M követi az összes többi eddig bent levő dinó is.
styler 2012.09.03. 04:25
Leber software is készül az új játék kiadására : http://www.lebersoftware.hu/index.php/oldalak/hirek

Kicsit játékhoz szabtam a megjelenést :)
styler 2012.08.30. 06:36
Multiplayer-t is elkezdtem közben fejleszteni. LAN-ba ( lehet interneten is működik majd ) tetszőleges számú játékos ( amennyit elbír a hálózatotok ) vadászhat majd együtt. Direct connect-et használ a rendszer.

A* algoritmuson alapuló útkeresést implementálok a dinókhoz.
styler 2012.08.27. 23:28
Ma, vagy holnap feltöltök a demó előtt egy új videót. Aztán nemsokára játszható demo is lesz a játékból.
styler 2012.08.16. 09:02
Tettem fel 2 képet a menüről és 4 ingame képet is.

Régi képeket töröltem, mert foglalták a helyet.
styler 2012.08.12. 02:32
- Szép terep kidolgozás
- Stegosaurus a játékban
styler 2012.08.09. 22:44
Kicsit sok a dolgom, de most újra elővettem a projektet és be is fejezem amilyen gyorsan csak lehet :)

A motor kész, de ezzel megy sok idő, míg meg animálom a dinoszauruszokat, berakom őket. Bár a motor tartalmaz húsevő és növényevő scriptet így csak rájuk kell húznom. Hátra van a menü és a játék folyamat kialakítása.

A régi carnivores-hez hasonlót szeretnék.

Ami eddig kész van:

-Az első választható pálya
- 4 dinoszaurusz (T-rex,Velociraptor,Triceratops,Spinosaurus)
- Dino vezérlő AI (teljesen - támadnak, szagláskörzet, ütközés vizsgálat, ordítanak, stb... Kb 150 opciót tudok náluk állítani)
- Ha lelövünk egy dinoszauruszt, akkor elviszi egy helikopter és a tropikáriumban megnézhetjük
- 6 db fegyver használat (rakétavető, M4a1, ....) Valamelyik két funkciós és pl. grenade luncher is van rajta

Amit szeretnék még:

Menü, játékfolyamat, több dinoszaurusz, részletesebb pálya kialakítás.

A régi carnivores-ban nagyjából maximum 4 dinóra lehetett vadászni egy pályán, plusz voltak random berakva. Itt most sok dinót szeretnék berakni, de meglesz, hogy mikor mire vadászunk éppen.

Remélem minél hamaradd lesz egy demo. (még messze vagyok tőle, de a horgászjtékból kiindulva, ha most nekiállok akkor végigdarálom :))
styler 2011.12.21. 04:54

Két újkép : helikopter elviszi a lőtt vadat - Új dínó: Triceratops

Triceratops-al elkészült a dinoszauruszokat vezérlő szkript, mostmár mind növényevő - mind húsevő állatokat rakhatok be amennyit akarok. Sorban animálom a modelleket és kerülnek be.

A növényevő annyiban különbözik a húsevőtől, hogy amikor megérez - vagy rálövünk nem támad, hanem menekül. A Triceratops-ot pl. nagyon nehéz kilőni ha már menekül mert eléggé gyorsan megtud lépni.
styler 2011.12.17. 04:43
Mostmár a ragadozók nem szelídek. Külön animja van a támadásuknak. Ha pl. hegyen vagyunk és nem tudnak feljönni, akkor nem támadnak tovább elmennek. Ha rálövünk, vag a szaglókörzetébe kerülünk, akkor támad. Nyílván minden dinónak mások a szaglás határai.

Tettem fel megint 4 új képet. Látható az is ahogyan eltávoztam az örök vadász mezőkre :D Raptor ugrását kicsit nehéz elképzelni egyetlen képből, de élőben jó :) Elég gyorsan haladok :) Látható a terep változatossága, pl a raptoros képen sivatag szerű rész is van.
styler 2011.12.14. 06:20
Kaptam egy egész komoly fegyver rendszert, ami tartalmaz több, mint 15 fegyvert.

Hasonlóan a Call of duty-hoz lehet vele magunkhoz szorítani a fegyvert, van gránát , minden robban is, újratölthető. Kiegészítőket lehet a fegyverekre pakolni, mint például lézeres célzókastb... Na ezt építem épp be. Meg a radart.
styler 2011.12.10. 13:34
Új neve lett a projectnek . Dinosaur Hunting Tournamentről -> Dinosaur hunts: The carnivore king
styler 2010.09.26. 04:55
- Szebb talaj kidolgozás (részletesebb, nem olyan elmosott) Color mapot használ a textúrák elkülönítésére.

(A kép nem a játékból van, hanem a próba project-ből, amit párhuzamosan fejlesztek a játékkal, ez tulajdon képpen a garázs :) )
styler 2010.09.24. 05:27
75 fokos látószög, magasabb fű, gyorsabb megjelenítés , köszönhetően az instance model technikának.
styler 2010.09.23. 07:00
A magas fű buffereket használ, így a gépeteken múlik majd az fps, nekem lemegy 11-re ha a magas füves részhez érek , de nekem már régebbi gépem van :) (kb 8 éves)
styler 2010.09.23. 06:58
A füvet fújja a szél, amint lesz időm, videó is kerül fel.
styler 2010.09.23. 06:58
- Magas fű liget bekerült , Velociraptor vadászterülete.

Képek fent (képeken a t-rex van nem a raptor :) )
styler 2010.09.17. 05:27
- Raktam 3D-s hangzást a játékba. Onnan hallod a dino hangját ha ordít, amerra jár éppen, és ha távolodsz halkul stb...

- 3PS nézet gyalogosan is, illetve FPS-ben ha lenézünk látjuk a lábunkat (3 kép van fent)

- Új terrain (részekre bontott terrain textúrával)
styler 2010.09.14. 06:25
- beleraktam egy animált tengert, így a pálya maga egy sziget lett. A tengeren is megcsillan a fény, viszont ez nem átlátszó :) Hullámzik rendesen. Képek fent.
styler 2010.09.10. 08:26
Elkészült a víz - Shader Model-t használ
Mozog, áttetsző és ha alulról nézün felfele a víz alatt, akkor a víz felett látható tárgyak is elmosódnak.

Képek fentvannak, videó nemsokára ha lesz időm felveszem és feltöltöm.
styler 2010.09.07. 06:44
Bekerült a jövendő legnehezebb ellenfelünk a t-rex mellett, a leggyorsabb ragadozó dinoszaurusz, a velociraptor.

Kicsit megszenvedtem mire betudtam rakni, mivel a textúra koordinátái elvoltak csúszva és eleinte teljesen fekete modellt kaptam a játékban. Jó sok idő volt mire rájöttem, de hát tanultam belőle :) Kicsit át is textúráztam, így már elég jó szerintem :)
styler 2010.09.04. 08:22
- Az alapján, hogy havas, füves , vagy sivatagi pályáról van szó, kigenerálja a játék a havas fákat, erdőséget, vagy sivatagi kaktuszokat, és véletlenszerű helyzetben tlerakja a pályát.

- ütközés vizsgálat a fák és a dinó , a fák és a kamera között

Új, bone alapú mozgás

Képeket nézzétek meg. :)
styler 2010.08.31. 08:59
T-rex berakva, mozog az álkapcsa, csillog a fény a bőrén

Elég hatalmas :)
styler 2010.08.29. 04:32
- Terrain kapott egy új réteget

- Mozog a skysphere

- Terrain Collision csiszolva

Nemsokára rakok fel videót.

Hozzászólások - Dinosaur hunting : The carnivore king
tommyboy2013 - Tag | 2 hsz       Online status #196692   2013.08.13 10:13 GMT+1 óra  
jól néz ki gratulálok

   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #195044   2013.06.13 20:03 GMT+1 óra  
Erősen bagoly mondja, (általában ilyen vagyok... ), de szerintem ha kész lesz, szánj időt a reklámozására, mert szerintem a célközönség egyáltalán nem csak a jf.hu olvasói...
Ha más nem, akkor legalább az indiedb-re regisztráld be!
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
styler - Tag | 236 hsz       Online status #194891   2013.06.10 10:59 GMT+1 óra  
Most nagyon benne vagyok a munkahelyemen egy projektbe, de amint lesz időm, folytatom a játék fejlesztését, legalább a JF.HU célközönségének Már amennyiben még megvan.

Túl sok időt és még pénzt is öltem a projektbe, hogy legalább elkészítsem.
Impossible, its nothing!

Legfrissebb project: Dinosaur hunting: The carnivore king -> http://www.lebersoftware.hu
http://www.lebersoftware.hu
   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #188789   2012.11.13 05:51 GMT+1 óra  
Én még a pre-alphat is elviselem
   
LugaidVandroiy - Törzstag | 504 hsz       Online status #188781   2012.11.12 21:41 GMT+1 óra  
Plíííííz alpha vagy béta verziót ^^

   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #188777   2012.11.12 21:13 GMT+1 óra  
Idézet
styler :
Nem megy olyan hamar az a demo. Jól ki kell találni a dolgokat, nem szeretném elkapkodni. Adnroidra való portolással is foglalkozok, de úgy néz ki Unity-nek még vannak problémái az Android 4.0 ICS-el. Legalább is az én Sony Ericsson neo készülékemen. Ez is hátráltat kicsit, de majd meglesz.


Ó, hát nem is olyan demó, csak tesztelni!
Ilyen alfateszt jellegűt, kizárólag jf.hu-soknak!
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
styler - Tag | 236 hsz       Online status #188730   2012.11.11 20:01 GMT+1 óra  
Android 4.0-ra fejlesztem most éppen a játékot. A PC-s verziót félretettem most , mert nincs belőlem 4 sajnos. A PC-s verzió majdnem kész. Először az android verziót szeretném majd befuttatni - kiadni android piacra.

Jelenleg sikerült elérnem, hogy akadásmentesen fut a telón, majdnem olyan szép mint PC-n, és már az android control is kész. T-rex-et már lőttem rajta
Impossible, its nothing!

Legfrissebb project: Dinosaur hunting: The carnivore king -> http://www.lebersoftware.hu
http://www.lebersoftware.hu
   
styler - Tag | 236 hsz       Online status #188705   2012.11.10 18:23 GMT+1 óra  
Elkezdődött az android verzió fejlesztése is. Egy képet tekinthettek meg róla.
Impossible, its nothing!

Legfrissebb project: Dinosaur hunting: The carnivore king -> http://www.lebersoftware.hu
http://www.lebersoftware.hu
   
styler - Tag | 236 hsz       Online status #188692   2012.11.09 16:49 GMT+1 óra  
Trespasser , régi szép idők Bár az a game annyira nekem nem jött be, mert kicsit rendezetlen volt, nem lehetett tudni mi merre miért. Lehet csak nkem tűnt úgy.

Nem megy olyan hamar az a demo. Jól ki kell találni a dolgokat, nem szeretném elkapkodni. Adnroidra való portolással is foglalkozok, de úgy néz ki Unity-nek még vannak problémái az Android 4.0 ICS-el. Legalább is az én Sony Ericsson neo készülékemen. Ez is hátráltat kicsit, de majd meglesz.
Impossible, its nothing!

Legfrissebb project: Dinosaur hunting: The carnivore king -> http://www.lebersoftware.hu
http://www.lebersoftware.hu
   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #188673   2012.11.08 07:40 GMT+1 óra  
Nekem mindig a Trespasser jut eszembe erről a játékról.
A tiéd persze már mérföldekkel szebb, csak a dínók miatt asszociálok rá.

   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #188668   2012.11.07 22:28 GMT+1 óra  
Helló, egy ideje nincs frissülés, csak nem készül a demo?
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #188257   2012.10.26 22:36 GMT+1 óra  
Idézet
styler :
Thrall - valóban bármelyik megoldásod elfogadható lenne. Legtöbbször (amíg nincs lefordítva a játék) nyomok egy printscreent a unity editorban játék futás közben. Ilyenkor a printscreen is műkszik, mert nem úgy rendereli a dolgot. Amúgy ha le van fordítva a project, akkor Fraps-al mentem le a képernyőképet

Remélem kielégítő volt a válasz DDDD Amúgy a dzsungel kompozíció még jobb lett azóta. A képen látható esetében kézzel raktam le a fákat - növényeket véletlenszerűen kis szépérzékkel, de amúgy a géppel random generáltattam jungelt, mert kézzel megöregedtem volna mire a sok fát és bokrot - aljnövényzetet betettem volna a nagy pályára.

De így még jobb is lett, bár néha eléggé káosz a dzsungelben barangolni, mert ha nem nézem a térképet gőzöm nincs hol vagyok


Tényleg, carnivores-ban volt pl. piramis is. Itt nem lesz esetleg valami elhagyatott ház, ahova be lehetne menekülni, de természetesen a raptorok be tudnának menni?
Vagy magasfűűűű!
Magasles?
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
styler - Tag | 236 hsz       Online status #188237   2012.10.26 16:30 GMT+1 óra  
Thrall - valóban bármelyik megoldásod elfogadható lenne. Legtöbbször (amíg nincs lefordítva a játék) nyomok egy printscreent a unity editorban játék futás közben. Ilyenkor a printscreen is műkszik, mert nem úgy rendereli a dolgot. Amúgy ha le van fordítva a project, akkor Fraps-al mentem le a képernyőképet

Remélem kielégítő volt a válasz DDDD Amúgy a dzsungel kompozíció még jobb lett azóta. A képen látható esetében kézzel raktam le a fákat - növényeket véletlenszerűen kis szépérzékkel, de amúgy a géppel random generáltattam jungelt, mert kézzel megöregedtem volna mire a sok fát és bokrot - aljnövényzetet betettem volna a nagy pályára.

De így még jobb is lett, bár néha eléggé káosz a dzsungelben barangolni, mert ha nem nézem a térképet gőzöm nincs hol vagyok
Impossible, its nothing!

Legfrissebb project: Dinosaur hunting: The carnivore king -> http://www.lebersoftware.hu
http://www.lebersoftware.hu
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #188213   2012.10.25 20:00 GMT+1 óra  
Idézet
Tibsy :
nagyon szimpatikusak az új képek hogy csináltad ?


Gondolom printscreen billentyű, de lehet hogy valami képernyőfelvevő progival csinálta, elég sok van, és egy részük ingyenes.
Az is lehet, hogy ki tudja rendereltetni a képet, és elmenti egy alapértelmezett mappába.
Eltaláltam?
fááááradt vagyok..... : )
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
Tibsy - Tag | 307 hsz       Online status #188203   2012.10.25 13:44 GMT+1 óra  
nagyon szimpatikusak az új képek hogy csináltad ?
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #188124   2012.10.22 00:03 GMT+1 óra  
Idézet
styler :
Ha hiszitek hanem, ezt 10 perc alatt produkáltam, bár megelőzte két napi előkészület. Előkészítettem a trópusi növényzetet, hogy terrainra tudjam pakolni. 10 perc alatt raktam et össze, ez a pálya nagyon kicsi része, de nem bírtam ki, hogy ne mutassam meg, most csinálom az egész mapot.

Kb. 60 féle trópusi növényem van, mindenféle fa és bokor, és természetesen megfelelnek az igazi növényeknek, tehát aki vadászik és nem találja a vadat, az sem unatkozik, nézheti a növényeket DD

Amúgy kösz, hogy tetszik, majd az új HUD is dob rajta remélem.


Továbbra is minden elismerés, az új hud meg tökjó lesz biztos, nekem ezek a vicces betűk egy kicsit furcsák voltak.
Am. esetleg lehetne egy túlélő mód is, hogy kaját+inni kellene szerezni, meg ilyesmi, lenne éjszaka, meg kellene találni menedéket az eső elől, és folyamatosan új dinók jelennének meg, van, ami este aktív, stb.
De ez csak egy ötlet, am.mondom, nagyon szuper.
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
styler - Tag | 236 hsz       Online status #188105   2012.10.20 09:11 GMT+1 óra  
Ha hiszitek hanem, ezt 10 perc alatt produkáltam, bár megelőzte két napi előkészület. Előkészítettem a trópusi növényzetet, hogy terrainra tudjam pakolni. 10 perc alatt raktam et össze, ez a pálya nagyon kicsi része, de nem bírtam ki, hogy ne mutassam meg, most csinálom az egész mapot.

Kb. 60 féle trópusi növényem van, mindenféle fa és bokor, és természetesen megfelelnek az igazi növényeknek, tehát aki vadászik és nem találja a vadat, az sem unatkozik, nézheti a növényeket DD

Amúgy kösz, hogy tetszik, majd az új HUD is dob rajta remélem.
Impossible, its nothing!

Legfrissebb project: Dinosaur hunting: The carnivore king -> http://www.lebersoftware.hu
http://www.lebersoftware.hu
   
fpeti - Törzstag | 1290 hsz       Online status #188101   2012.10.19 22:46 GMT+1 óra  
Tényleg sokkal jobb lett.
   
Tibsy - Tag | 307 hsz       Online status #188099   2012.10.19 21:17 GMT+1 óra  
hogy csináltad hogy ilyen lett az összkép ? mert nagyon szép lett
   
styler - Tag | 236 hsz       Online status #188074   2012.10.18 19:16 GMT+1 óra  
Új t-rex akcióban, 3 képet tettem fel az új pályáról. Régi pályát kidobtam, mert nem illett a képbe. Ez a trópusi növényzet - meleg éghajlat jobban illik a témába.

A képek fent gyenge minőségűek, szép minőségben itt megnézhetitek:

Új képek: T-rex éhes volt, megeszi a vadász társait







A HUD még nem az új a képeken.

Ezt a hozzászólást styler módosította (2012.10.19 19:20 GMT+1 óra, ---)
Impossible, its nothing!

Legfrissebb project: Dinosaur hunting: The carnivore king -> http://www.lebersoftware.hu
http://www.lebersoftware.hu
   
Pretender - Törzstag | 2498 hsz       Online status #188069   2012.10.18 14:57 GMT+1 óra  
(de)motiváció:

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #188056   2012.10.18 10:22 GMT+1 óra  
Király az új T-Rex. .

El tudnék képzelni egy jelenetet, amikor az alsó testre rátaposva tépi le deréktól felfelé a husit.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #188051   2012.10.17 22:25 GMT+1 óra  
Idézet
styler :
Örülök, hogy azért néhány embernek tetszik a project. Most a videót nem fogom elkapkodni, kidolgozom a játékot amennyire csak tudom, és utána rakok fel videót és játszható beta tesztet is.


Mushave.
De komolyan, Bioshock Infinite-et várom talán valamivel jobban...
Am. az új videó + demo mikorra várható?
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
styler - Tag | 236 hsz       Online status #188038   2012.10.17 18:31 GMT+1 óra  
Örülök, hogy azért néhány embernek tetszik a project. Most a videót nem fogom elkapkodni, kidolgozom a játékot amennyire csak tudom, és utána rakok fel videót és játszható beta tesztet is.
Impossible, its nothing!

Legfrissebb project: Dinosaur hunting: The carnivore king -> http://www.lebersoftware.hu
http://www.lebersoftware.hu
   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #188034   2012.10.17 16:10 GMT+1 óra  
Szerintem a valóságban sem épp Barbiezott volna velük
A javított HUDra is kíváncsi vagyok, olvasva, hogy még Neked is mennyivel jobban tetszik, még inkább. Várom
   
styler - Tag | 236 hsz       Online status #188033   2012.10.17 16:07 GMT+1 óra  
Az új T-rex, amikor elkapja a vadászokat, szájába veszi és ráncigálja őket, végül elhajítja a holttestet Kicsit brutális, de mégis csak ő a játék csúcsragadozója
Impossible, its nothing!

Legfrissebb project: Dinosaur hunting: The carnivore king -> http://www.lebersoftware.hu
http://www.lebersoftware.hu
   
styler - Tag | 236 hsz       Online status #188010   2012.10.16 09:59 GMT+1 óra  
Jármű egyelőre nem lesz. (nem akarok plusz időt beleölni,egyelőre legyen ez jó ami megvan - igaz járműnek nem is nagyon látnám értelmét most). Vadászles valószínűleg lesz. Sebzett vad tényleg vérzik , így nyomkövetése csak rajtad áll.

Ma vettem egy T-rex-et

Konkrétan ezt: http://www.turbosquid.com/3d-models/trex-dinosaur-max/651862 nagyon jó, és be is tettem már. 3. képen a járás animját is látjátok.

Játékmódok közül, ami eszembe jut, az az, hogy lesz időre játszódó mód (meteor becsapódás), szabad vadászat, meg nem tudom még.

Ezt a hozzászólást styler módosította (2012.10.16 14:45 GMT+1 óra, ---)
Impossible, its nothing!

Legfrissebb project: Dinosaur hunting: The carnivore king -> http://www.lebersoftware.hu
http://www.lebersoftware.hu
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #188009   2012.10.16 09:37 GMT+1 óra  
Helyes, helyes, videót a népnek.

Amúgy milyen vadászati módok lesznek a játékban?

Úgy láttam sebzet vad keresés működik.

De teszem azt csapázás (nyomkövetés) megoldható-e?
Esetleg lesvadászat?

Azt nem tudom, jármű lesz-e benne barkácsoláshoz (járműről való vadászathoz)
Zsír lenne, a kísérő vezet, te meg a platóról lövöd a raptort.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
styler - Tag | 236 hsz       Online status #188008   2012.10.16 06:56 GMT+1 óra  
Szia, van kb. 500 bipped animationom embernek, nem lesz nehéz válogatni
Impossible, its nothing!

Legfrissebb project: Dinosaur hunting: The carnivore king -> http://www.lebersoftware.hu
http://www.lebersoftware.hu
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #188005   2012.10.15 23:15 GMT+1 óra  
Ami a videót illeti, nem ártana futó anim a karakternek, mert ez a felgyorsított séta anim nagyon börleszk.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #188004   2012.10.15 22:13 GMT+1 óra  
Idézet
styler :
Ma végeztem az új dinó animok beépítésével, amiket vettem, marha jók lettek :-) Teljesen más képe van a játéknak. Plusz fejlesztem a GUI-t és a környezetet is. Teljesen más játékot fogok tudni videóra venni majd, mint eddig :-)


Na, akkor hajrá!
Amúgy így utólag én is bevallom, a játéknak tényleg gyenge pontja volt az animáció, de gondoltam, hogy előbb-utóbb lecseréled.
Ha kijön a demó, még szerintem jópár ilyen tippet kaphatsz majd, és akkor tuti egy nagyon jó jáék lesz.
Csak jönne már a demó, vagy legalább az új videók!
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
styler - Tag | 236 hsz       Online status #188002   2012.10.15 20:32 GMT+1 óra  
Ma végeztem az új dinó animok beépítésével, amiket vettem, marha jók lettek :-) Teljesen más képe van a játéknak. Plusz fejlesztem a GUI-t és a környezetet is. Teljesen más játékot fogok tudni videóra venni majd, mint eddig :-)
Impossible, its nothing!

Legfrissebb project: Dinosaur hunting: The carnivore king -> http://www.lebersoftware.hu
http://www.lebersoftware.hu
   
styler - Tag | 236 hsz       Online status #187989   2012.10.15 11:55 GMT+1 óra  
"T-Rex lába alatt megremeg a föld" - jó ötlet. Eddig csak hanghatása volt. Alapjáraton a raptor és a t-rex hasonlóan sétál, csak a t-rex komótosabb és nem hajol annyira be, mint a raptor, futás közben.
Impossible, its nothing!

Legfrissebb project: Dinosaur hunting: The carnivore king -> http://www.lebersoftware.hu
http://www.lebersoftware.hu
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #187987   2012.10.15 10:01 GMT+1 óra  
Külön fajra nincs ilyen, egy Raptor és egy T-Rex között nagy a különbség.

Bocs, hogy cseszegetlek az animáció miatt, csak úgy látom, hogy komolyan veszed a projectet és más gyenge pontját jelenleg nem látok a projectnek, mint az anim, már csak arra kéne jól odafigyelni.

Azt nem tudom, hogy a környezeti hatások mennyire vannak kidolgozva, teszem azt megtudja dobni az adrenalint, ha a T-Rex lába alatt megremeg a föld, ha a közelben van.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
styler - Tag | 236 hsz       Online status #187984   2012.10.15 07:21 GMT+1 óra  
Szia.

Idő közben vásároltam egy modelt, amihez bipped animáció járt. A dinó kétlábú, úgyhogy az összes kétlábú dinóra rátudom húzni az animot. Veszek majd egy négylábút is

Továbbra is áll, hogy keresek csapattagot, aki tudna animációkat készíteni és magasabb felbontású textúrákat, mert azok is kellenének.
Impossible, its nothing!

Legfrissebb project: Dinosaur hunting: The carnivore king -> http://www.lebersoftware.hu
http://www.lebersoftware.hu
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #187983   2012.10.15 07:10 GMT+1 óra  
Szerintem egy rendes animációért, érdemesebb lenne csapattagok keresni (persze akár itt is) csak mert egy igényes munkáért nem biztos hgoy elegendő lesz bárkinek, hogy bekerül a stáblistába, ha esetleg eladásra szánod a játékot.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
styler - Tag | 236 hsz       Online status #187969   2012.10.14 13:53 GMT+1 óra  
Ja elfelejtettem írni, hogy nagyon örülnék, ha lenne itt vállalkozó kedvű ember, aki meganimálná (3ds max-ban) a 10 dinót (dinoszauruszonként 3 animáció). Nem kellene semmi extra, minden jobb, mint ami most van. Ha valaki esetleg segítene, megköszönném. A játékban természetesen feltüntetném a nevét.
Impossible, its nothing!

Legfrissebb project: Dinosaur hunting: The carnivore king -> http://www.lebersoftware.hu
http://www.lebersoftware.hu
   
fpeti - Törzstag | 1290 hsz       Online status #187964   2012.10.13 21:58 GMT+1 óra  
Nem levadászta, elütötte. Vége lett, mint a BOT-nak! (bocs ) Szóval lesznek mások is pályán, jó ötlet.
   
styler - Tag | 236 hsz       Online status #187960   2012.10.13 16:08 GMT+1 óra  
AI barátomat csúnyán levadászta egy raptor xD Ragdoll működőképes - PC vadász társ AI működik.
Ez csak ragdollért tettem fel ezt a videót, a környezetet ezen ne nézzétek, ezegy teszt kis sziget. (nem olyan kidolgozott)

Raptor:
Impossible, its nothing!

Legfrissebb project: Dinosaur hunting: The carnivore king -> http://www.lebersoftware.hu
http://www.lebersoftware.hu
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #187957   2012.10.13 13:31 GMT+1 óra  
Alakul, de a csontozáson még van mit javítani, a lábfején látszik, hogy rossz a csonthozzárendelés, vagy hogy mondjam.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
styler - Tag | 236 hsz       Online status #187954   2012.10.13 13:09 GMT+1 óra  
Kicsit foglalkoztam az animáció készítéssel. Lesz a játékban vadász társunk, meg a multiplayerhez is szükséges, hogy lássuk a társunkat is, ezért letöltöttem egy modelt és most biped módon meganimáltam.

Másik érdekesség, hogy ragdoll-t is kapott az emberünk, így ezen a videón láthatjátok az eredményt: (járás, lövés, és ragdoll aktiválása után összeesés):

Ragdoll:
Impossible, its nothing!

Legfrissebb project: Dinosaur hunting: The carnivore king -> http://www.lebersoftware.hu
http://www.lebersoftware.hu
   
styler - Tag | 236 hsz       Online status #187924   2012.10.12 06:48 GMT+1 óra  
Feltöltöttem egy képet , levettem a diffuse shadert róla és rátettem egy másikat, eltűnteti az éleket.

Első kép: előtte, második: utána

Impossible, its nothing!

Legfrissebb project: Dinosaur hunting: The carnivore king -> http://www.lebersoftware.hu
http://www.lebersoftware.hu
   
styler - Tag | 236 hsz       Online status #187923   2012.10.12 06:31 GMT+1 óra  
Matzi, szerintem nem azért nem lehet. Fórumon írta egy belsős, hogy azért nem lehet, mert még nem lehet . Azzal indokolt, hogy úgysincsen még kész játékunk, hova akarunk még játékot fordítani. Én a Cryengine 3-ról beszélek most. De aztán lehet van frissebb infod. Lehet vele ingyenes játékot készíteni, pont az a lényeg, hogy a Cryengine 3 Free SDK-vAl akár fizetős játékot is adhatsz ki, csak akkor 20%-át a bevételnek ők elviszik. Meg ez a baj benne, hogy a játékot egy luncherrel lehet futtatni, amibe be kell jelentkezni(regisztrálni) a játékosoknak és csak utána indul a játék...


Sajnos a dinóra is kellene valami shader. Ha tudtok valami jó shadert ami a free verzióban is menne, akkor azt megköszönném.

Amúgy a külső luncherrel cryengine 3-ban is futtatható a saját játék, menü meg minden testre szabható, de nekem akkor is fura

Ezt a hozzászólást styler módosította (2012.10.12 11:47 GMT+1 óra, ---)
Impossible, its nothing!

Legfrissebb project: Dinosaur hunting: The carnivore king -> http://www.lebersoftware.hu
http://www.lebersoftware.hu
   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #187920   2012.10.11 22:19 GMT+1 óra  
Ettől a spekuláris effekttől nagyon műanyag hatása van a dinónak, és teljesen simának tűnik tőle a felölet, még azt az érdesség illúziót is elveszi, amit a diffúz textúra ad. Kb úgy néz ki, mintha felfújható latex csalinőstény lenne. Szerintem inkább rájuk ne rakd fel.

Jah igen, és a cryengine nem kiforratlan, és azért nem lehet vele exe-t készíteni. Ha nem lehet, akkor az nem véletlen, hanem szándékos limitáció, hogy ne készíts ingyen játékot.

Ezt a hozzászólást Matzi módosította (2012.10.11 22:26 GMT+1 óra, ---)
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
styler - Tag | 236 hsz       Online status #187919   2012.10.11 20:52 GMT+1 óra  
Kicsit játszadoztam a shaderekkel , már amennyire a Unity free engedi, szerintem a látványvilág azért nem rossz.

Töltöttem fel egy képet is, a sniper lencséje is átlátszó, meg kicsi csillogást raktam a modellekre. (stegosaurus, sniper)
Impossible, its nothing!

Legfrissebb project: Dinosaur hunting: The carnivore king -> http://www.lebersoftware.hu
http://www.lebersoftware.hu
   
styler - Tag | 236 hsz       Online status #187918   2012.10.11 20:08 GMT+1 óra  
A dinós project marad unity-ben. Megpróbálok az animációkon javítani inkább.

Cryengine még nem olyan kiforrott abból a szempontból, hogy különálló futtatható exe még nem készíthető a játékból. Na majd a Dinosaur Hunting 2 már abban lesz
Impossible, its nothing!

Legfrissebb project: Dinosaur hunting: The carnivore king -> http://www.lebersoftware.hu
http://www.lebersoftware.hu
   
styler - Tag | 236 hsz       Online status #187908   2012.10.11 17:12 GMT+1 óra  
"nem elég csak egy engine-váltás ahhoz, hogy profi legyen a végeredmény": Ezért írtam az animálásról azt amit írtam. Egyébként a mostanival is elég jól elszórakozok már, amit a vidóban látni, azt tudja. Bár ami nekem szórakoztató, az másnek nem biztos, hogy az. De azért a cryengine fizikája sem kutya, az engine váltás azért számít.

Tegyük fel, hogy ugyanazt összehozom játékmenet téren , mint most Unity-be. Tegyük fel, hogy a modellek animációja marad. Akkor is sokkal szebb látványvilág, sokkal jobb fizika tárul elénk . Azért ez csak számít. Ha mellette pedig javul az animáció is, akkor meg végképp. Tudom, hogy a mostani állapot nem eladható, de ez nem csak rajtam múlik, játékélményben szerintem nem rossz, mert tök jó pl. ahogy látom a térképen, hogy közel a vad, de nem látom a susnyásban, és egyszer csak levadász egy raptor, aztán meg az íjas vadászat is tök nagy feeling, csak hát grafikailag elmaradott a shaderek hiánya miatt, ami a Unity ingyenes verziójából sajnos hiányzik. Helyesbítek, render to texture nagyon is kellene bele .
Impossible, its nothing!

Legfrissebb project: Dinosaur hunting: The carnivore king -> http://www.lebersoftware.hu
http://www.lebersoftware.hu
   
SX - Törzstag | 361 hsz       Online status #187906   2012.10.11 16:04 GMT+1 óra  
Nem tudom, jelenleg mi a játékod gépigénye, de az nőni fog. Mondjuk az is biztos, hogy a mostani állapot nem eladható. Ugyanakkor az is igaz, amit a többiek mondanak: nem elég csak egy engine-váltás ahhoz, hogy profi legyen a végeredmény.

   
styler - Tag | 236 hsz       Online status #187902   2012.10.11 14:50 GMT+1 óra  
Ezzel azért vitatkoznék ha nem baj . Egyedül a dinoszauruszokat kellene meganimálni szebbre és készíteni hozzá magasabb felbontású textúrákat, mert a cryenginbe ilyen helyen tudnátok vadászni : http://www.crydev.net/newspage.php?news=81571
, nem pedig olyanon mint a project képeimen látszik most unity alatt. Mert már ki is próbáltam ezt a packot hozzá, ami ezeket a fákat - növényeket tartalmazza.

Én kíváncsi vagyok a véleményetekre, de szerintem Cryenginre fogok váltani, ha nem is ezzel a projectel , akkor másikkal, nagy a dilemma

Majd ha eljutok odáig, hogy a cryengine-t is olyan szinten értem, mint a Unity-t, akkor keresek majd egy grafikust úgy is. Lehet addigra lesz is.
Impossible, its nothing!

Legfrissebb project: Dinosaur hunting: The carnivore king -> http://www.lebersoftware.hu
http://www.lebersoftware.hu
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #187900   2012.10.11 13:09 GMT+1 óra  
Idézet
styler :
Attól még a grafika az grafika, a modell animáció az más, ha már a környezet sokkal szebb, már az megéri. Unity-ben csak a 600$-os pro verzióban kaphatnék majd a 4-es verzióban olyan szintet , mint ebben a cryengine-be , ami van, vagy még abban sem. Ez a motor mindent ver. Unity-t is. Sajnos ezt kell, hogy mondjam.



Egy 10.000-es polygonszámú modellből akkor sem lesz 1.000.000 polygonszámú modell ha Cryengine 3-ra váltasz, ha nincs meg hozzá a szükséges nyersanyag, akkor ugyan ott vagy mint unity-vel.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
> 1 < [2] [3] [4]
Korábbi postok