játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5441
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2186
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

WarMage
WarMage Android fantasy strategy RPG
Kategória: Stratégia, RPG, mini-games
A projectről:
Ez egy olyan Androidos stratégiai játék amelyben több kisebb minijáték lesz és így a fő csatázós részben megerősödött egységeket küldhetjük majd egy szöveges kaland játékba vagy később egy bányászós platform játékba.

Szöveges kaland minijáték
A világ-térkép nézetben lehet találni egy kis barna lapos épületet amit ha a játékos elfoglal akkor az övé lesz és megtudhatja hogy ez bizony egy dungeon. Ez a bejárata egy nagyon nagy föld alatti barlangkomplexumnak. Ide egyszerre egy hőst lehet beküldeni. Ha ez megtörtént akkor a kaland már teljesen magától megy, a játékosnak csak annyi a dolga hogy amikor úgy dönt hogy legyen vége (vagy ha esetleg meghalt a hős) akkor visszahívja és begyűjti az összeszedett kincseket.
És itt van egy kis szokatlan innovatív érdekessége a játéknak, nevezetesen az hogy a hős csak akkor halad ha a való életben létező játékos is mozog. Ehhez a telefon mozgásérzékelőjét használjuk. Lehet gyalogolni, futni vagy biciklizni, a lényeg hogy mozgás legyen. Mi ennek az értelme? Az hogy egészségesebb életmódra ösztönöz. A játékosnak így sokkal nagyobb kedve lesz mondjuk úgy menni munkahelyre vagy iskolába hogy mondjuk egy megállóval előbb leszáll és gyalogol egy kicsit. A szülőknek is így jobban fog tetszeni a játék ha látják hogy nem csak ülve kell játszani. Ilyenkor a képernyőt le lehet lockolni a kaland egy háttér service-ként fut.
Szóval ez elsőre lehet hogy furának tűnik de kipróbáltam és nekem bejött. Persze lehet hogy van olyan embertípus akinek nem fog tetszeni, majd meglátjuk a tesztek során.
A kaland során a hős tárgyakat, idézőtekercseket (amivel véletlen fajtájú új hős idézhető), aranyat és tapasztalatot szerezhet. Vannak megtalálható területek, és sokszor számít az hogy az adott hős milyen fajú, milyen tulajdonságai vannak vagy hogy tud küzdeni. A screenshotok elég sokat megmutatnak ebből.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Eclipse, Libgdx, Java;

Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2015
2017
Beküldve:
2016.06.07 04:03
Fejlesztő:
Lizard Games (3 fő)
Elérhetőség:
e-mail: nb@georing.net
Tagok:
beküldő: Yokubo
regisztrált tagok: S2CM



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 95%

Képek - WarMage
új logo
új logo
2016.10.24. 03:26
Csata erdőben
Csata erdőben
2016.08.17. 05:31
Csata
Csata
2016.08.17. 05:30
Bevezető sztori
Bevezető sztori
2016.06.22. 07:04
szöveges kaland modul - paladin encounter
szöveges kaland modul - paladin encounter
2016.06.22. 07:03
szöveges kaland modul - öreg törpe encounter
szöveges kaland modul - öreg törpe encounter
2016.06.22. 07:03
szöveges kaland modul - zsákmány
szöveges kaland modul - zsákmány
2016.06.22. 07:03
kaland - gyíkember encounter
kaland - gyíkember encounter
2016.06.22. 07:02

2016.06.22. 07:02
Kaland modul
Kaland modul
2016.06.07. 05:12
Áttekintő nézet
Áttekintő nézet
2016.06.07. 05:11

Fejlesztési napló - WarMage
Yokubo 2017.06.16. 06:21
Kérem szépen elindult az első online browseres változat:

https://lizardwizard.itch.io/warmage
Yokubo 2017.03.17. 05:48
WarMage PC Windows verzió megvásárolható itch.io-ról:
https://lizardwizard.itch.io/warmage
Yokubo 2017.02.16. 07:46
Örömmel jelentem hogy elkészült az első 32 bites Windows verzió:

https://drive.google.com/open?id=0B_qhyxHugUTOY3F6MjRMRTlmbFU

Ami változott:
- kaland módhoz nem kell mozgásérzékelő,hanem csak elindítod és megy
- nincsenek benne reklámok :)

Ismert hiba: ha elindítod a kalandot, kilépsz és vissza akkor ezután nem fog tovább futni hanem újra "return" és "start" kell.
Yokubo 2017.01.19. 05:04
Bocsánat de ezt most angolul biggyesztem ide:
v1.044
-New units: Miner and Farmer who cannot fight but work more efficiently at farms and mines
-Bugfixes
- enemy team move points, watchtower reload, farms and mercenary guilds were all restored after restarting
- AI enemy team was able to appear on Campaign map if it was started after a Random map
- inventory frame paging problem
- the "Do you like WarMage?" dialogue appeared too many times
- interdimensional chest description text did not fit in the window
- windows that showed the settlement and squad status on the hex map will now appear when the player team is standing on a settlement
- AI freeze and disappear problem fixed
v1.045
-Promo code
v1.046
Balancing
-Ballista ammo now costs gold
-Starting summoning scrolls increased to 3
Fixes
-Peasant can now work at farms
-Enemy team does not disappear after restarting game
-Units working in a mine will not disappear after restart
-Offline healing and building production fixed
-No more selling of enemy equipment :)
v1.047
-Forests can be burned now to clear space.
-Farm screen performance optimized
-Abilities now give bonuses (except for charisma)
Yokubo 2016.11.19. 14:35
v1.036
Ingyenes lett a játék de most már van benne hirdetés. A hirdetéseket nem kötelező megnyitni.
Yokubo 2016.11.14. 01:57
Promo trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=P2ecU-5CFGU&t=11s
Yokubo 2016.10.30. 05:11
Play Store link:
https://play.google.com/apps/testing/com.warmage.game

Légyszi próbáljátok ki! A szöveges kaland része most még nem fog működni.
Yokubo 2016.10.30. 04:53
Az volt a baj hogy a régebbi Android SDK aláírását nem fogadta el a Google Play. Ez persze még nem lett volna nagy baj de a hibaüzenet egyáltalán nem segített abban hogy mit kell csinálni, a help oldalakon ezt valahogy elfelejtették megemlíteni hogy friss SDK kell és a supportosok pedig kimondottan félrevezető válaszokat adtak, sőt a végén bevallotta hogy nem hajlandó foglalkozni ezzel a kérdéssel.
Yokubo 2016.10.21. 00:43
Feltöltöttem a 0.78-as verziót.
Ebben most nem sok minden változott, csak van zene és digitális aláírás vagyis a telepítése remélhetőleg menni fog.
Yokubo 2016.10.19. 07:50
Feltöltöttem az új verziót:
v0.75
- zene megint van
- varázslók cselekvéseivel kapcsolatos hibákat javítottam
- actions kijelzése (pl. a griff 3x tud támadni és lépni egy körben)
Yokubo 2016.10.18. 02:13
Feltöltöttem a 0.72-es verziót. Ez aláírt csomag úgyhogy remélem elindul majd minden készüléken.
Yokubo 2016.10.14. 08:49
Új 0.71-es verzió letölthető
Yokubo 2016.10.03. 03:43
Feltettem a v0.68-as verziót letölthető a demo linkről.
Ismert hiba benne hogy új pálya indítás után menteni kell mert ha mentés nélkül szállunk ki és vissza akkor a térképen összekeveredhetnek az ellenfél csoportok.
A jobb felső sarokban lévő zászló pedig placeholder a későbbi help funkció gombja lesz majd itt.
A többi dolognak nagyjából működnie kellene.
Yokubo 2016.09.25. 02:31
v0.67 verziót feltöltöttem elérhető a demo link alatt: Kissé lelassult a fejlesztés az utóbbi időben de azért halad. A számítógép elleni játék most már stabilan fut és egyre élvezhetőbb. Az ellenfelek generálásához is készítettem egy új algoritmust ami miatt a nehézségi szint kiegyensúlyozottabb lett. Meg volt sok minden más változás is de most nincs itt meg nekem a lista.
Yokubo 2016.09.02. 08:31
0.64-es verziót feltöltöttem a demo link alá:
-Random mapon van AI ellenfél aki épít, felveszi a tárgyakat és támad is
-hibajavítás: ha egy 0HP-s hőst betettem dolgozni a farmra akkor azt onnan nem lehetett kivenni többet
-farm-bánya-tréning csarnok drag&drop igazítások és info ablak megjelenítés
-"chances" ablaknál megjelenik egy kis info ha még nem elérhető lényre kattint
-ork íjász elpusztulási animációt beállítottam
-gyógyulás lassan megy minden játékos egységre
Yokubo 2016.08.29. 07:01
0.62-es verziót feltöltöttem a demo link alá:
-a hősök felgyógyulnak és a mozgáspont újratöltődik pálya újraindításkor
-a creditset eltűntetem ha már elindult a játék betöltése
-drag & drop a bányánál és a farmon is működik
-még mindig volt olyan hogy nulla hőssel is lehetett támadni ezt a hibát javítottam
-hibajavítás: a játékos csapata nem volt kijelölhető ha farmra állt rá
-tárgyak a térképen most már egy fa vagy arany ládaként jelennek meg
Yokubo 2016.08.19. 06:57
v0.61 verziót feltöltöttem:
-potion of power ami +1 szintet ad
-térképtől kezdőképernyőhöz való visszalépés előtt megerősítést kérő ablak jelenik meg
-javítás: a hátsó sorokban lévő ellenfelekig nem jutott el a balliszta lövedék
-lény idézési esélyeket (és azt hogy mi nem elérhető még) egy új ablak mutatja
-random map teljesítése esetén egy új egységtípus elérhetővé válik és a játékos kap is belőle 1db-ot azonnal
-ha fut a szöveges kaland kilépéskor akkor visszalépéskor egyből a kaland képernyő fog betöltődni
-javítás: zene túl gyakran váltott képernyőváltásokkor
-új random map vagy map reset után a játékos egységei megmaradnak
Yokubo 2016.08.18. 06:35
Új video főleg a csatázást mutatja:
https://youtu.be/1ZrIowYTkBM
Yokubo 2016.08.17. 04:53

0.59-es verziót feltöltöttem a demo link alá:
-random map generátor
-hiba javítás: ha az ellenfél bizonyos helyen állt (elöl) akkor a balliszta lövedékek nem jelentek meg amik őt célozták volna
-save gomb most már benyomódik így látszik hogy meddig tart a mentés
-most már eladás után frissül az inventory ablak így nem lehet egymás után sokszor eladni ugyanazt a tárgyat
-balliszta újratöltési időt visszaállítottam 1 másodpercről 1 percre
-balliszta lövedékek most már nem furán jönnek
-most már tényleg jól kezelem a kiválasztást és a mozgatást amikor a játékos csapata a dungeon-on vagy a watchtower-en áll
-több zene van, adventure képernyőhöz is új van és ha teljesíti a játékos a kampányt akkor is extra bónusz zene szólal meg.
-hangerő szabályzás hibákat javítottam
-csata előtti képernyőröl levettem a zenét és ez a harci zene most már csak a csata kezdetekor szólal meg
Yokubo 2016.08.16. 01:48
0.58-es verziót feltöltöttem a demo link alá:
-balliszta csak akkor lőhet ha van kezelőszemélyzet
-enemy squadok nem mozognak és ellenségek se termelődnek újra
-csata előtti képernyőn lény info ablak igazítása
-options ablak középre került
-lehet idézőtekercset találni felvehető kincsek között és harcok után
-ready to fire ezt írja ki ha tud lépni a playersquad
-elpusztulási animációk nem voltak hiba javítva
-barikád nem tűnt el miután megsemmisült hiba javítva
-ambusholós gyík helye már nincs takarásban a lény info ablak miatt
-egységcsoport "view" után most már tényleg csak vizsgálni lehet az ellenfeleket
-lényre ráhúzott másik lény esetén helyet cserélnek (eddig a tartalékba került ilyenkor)
-hibajavítás: ha a dungeon-on van a játékos csapata akkor többé nem lehetett mozgatni mert ehelyett a dungeon nyílt meg.
-most már csak szomszédos mezőkre tud lőni a balliszta
-kajatermelést felére csökkentettem
-ellenfelek sérülései megmaradnak csata után és az elpusztított ellenfelek se jönnek újra
-ha egy ellenséges csapatot csak ballisztákkal lövünk teljesen szét akkor beindul a csata utáni jutalomfelszedős képernyő
és az ellenséges csapat eltűnik a térképről
Yokubo 2016.08.15. 07:09
Hát elsőre nem engedélyezték mondván hogy copyright probléma van. De azt nem mondták meg hogy melyik részével van baj vagy hogy milyen más termékkel ütközik.
Yokubo 2016.08.12. 08:19
Feltettem a játékot a Slide Me nevű webáruházba. Kíváncsi vagyok lesz-e valaki aki fizet érte 5 dollárt.
Yokubo 2016.08.12. 00:44
0.55-es verziót feltöltöttem a demo link alá:
-kampány kongratulációs szöveg képernyő kész
-amelyik lénynek volt elpusztulási animációja azoknak betettem
-Attack gomb csak akkor látható ha a támadó csapatban legalább egy lény van
-Lények letételekor mindenkit álló helyzetbe állítok vagyis ha eddig mozgott akkor most megáll. Ezt azért csináltam hogy megszűnjön az a hiba amikor futnak-futnak harc helyett mert úgy maradtak.
-Draconian King támadáskor rossz irányba fordul hiba javítva
-új options ablak
-zene
-denevérekhez patkány támadási animáció volt betéve ezt javítottam
-újabb vízen fekete pont hiba javítás reméljük ez beválik
-több játékoscsapat keletkezik mentés-visszatöltés után hiba javítása
-ha moveMode és a playerSquadra kattintok akkor elfogy egy mozgáspont hiba javítása
-főtérképen csapat ablak építési menü ablak és őrtorony ablakok átszervezése
Yokubo 2016.08.11. 07:58
Még nem készítettem el az újabb demot de azt hiszem most van az a pillanat amikor minden funkcionalitás jelen van a játékban amit az első verzióba be szerettem volna tenni. Úgyhogy most már csak némi tesztelés, hiba javítgatás, szépítés és jöhet a kiadás.
Yokubo 2016.08.10. 00:39
0.54-es verziót feltöltöttem a demo link alá:
-a kampány kész
-harc vége észlelés újra lett írva a csata sose ér véget hiba kiküszöbölése végett
-Csata utáni képernyőnél a vissza gomb kifeketedhet alkalmazásból való ki-be lépés után hiba javítása
-új őrtorony háttér
-őrtorony balliszta lövés akkor is lehetséges amikor nem kellene annak lennie hiba javítása
-őrtorony balliszta lövég akkor is jól működik ha a játékos csapata éppen ott áll vagy oda mozog ahol lőni lehet
-felvett tárgyak nem frissültek az inventoryban hiba javítása
-vízben fekete pontok hiba javítása bár ezt nem tudtam tesztelni de remélem most elmúlik mert szélesítettem a víz textúrán
-Textúra filter átállítása linear-ra (ez könnyen lehet hogy csökkenti majd az fps-t de talán szebb lesz)
Yokubo 2016.08.05. 08:02


0.53-es verziót feltöltöttem a demo link alá:
-Új fogaskerék ikon az opciók menühöz (amiben most még csak a save gomb van)
-RewardScreen átdolgozva
-több info csata be nem fejezés hiba debugoláshoz
-nagyobb close gomb
-Inventory-> tárgy eladás fagyás hiba javítva
-Hiba 1. Felugró menü nem nyomkodható most már mozgás közben
-Hiba 2. Játékos csapata nem nyomkodható most már mozgás közben és így nem is repül el a végtelenségbe mint a győzelmi zászló
-Hiba 3. Ellenséges csapat gyógyítható bug javítva
-Hiba 5. Akadás lény letételekor
-Hiba 7. Idézett egység nem letehető hiba javítása
-Hiba 8. Szaggatott vonalak: nekem ezek nem jöttek elő pedig próbáltam a tablet felbontásával is futtatni. Lehet hogy ez tablet exclusive bug?
-Javaslat 2. kezdő summoning tower törölve
-Javaslat 3. "Equip" után inventory bezáródik automatikusan
-az egész pálya fel lett töltve ellenfelekkel

Maradt még hiba is meg javaslat is amivel még nem tudtam foglalkozni.
Yokubo 2016.08.03. 05:10
0.52-es verziót feltöltöttem a demo link alá:
- debug üzenetek csata közben amik majd talán segítenek a csata közbeni hibák nyomozásában
- csata végén Victory! és Defeat! feliratok jelennek meg
- általános inventory ahol az összes tárgy látszik (térkép - felugró menü alatt)
- health és mana bar pozicionálás hibajavítások
Yokubo 2016.07.22. 02:12
Feltettem a v0.51-es verziót.
Újdonság:
Térkép nézetben teljesítményoptimalizáció és nincs újraméretezés vagyis minden felbontáson a 72x72-es kép egy az egyben jelenik meg.
Yokubo 2016.07.19. 05:53
Feltettem egy új demo verziót.
Újdonságok:
- mindenféle hibák megszűnése
- búzamező a farmon :)
- ballisztával lehet lőni a tornyokból
- most már mindig minden lény a megfelelő irányba fog fordulni csata közben
- játék indító ikon és név átnevezés
- minden karaktertípus számára csak a használható fegyverek jelennek meg
- harc előtti képernyőn a HP csík hibák és lassulás hibák javítása


Yokubo 2016.07.12. 04:45
Feltettem a v0.46-os verziójú új alpha demot a demo link alá.
Változások:
- új betöltési folyamat kijelzés (csík)
- csaták betöltése gyorsabb mivel most már csak a szükséges animációkat töltöm be
- gui szépítések
- visszaszámlálás kijelző a bolt kínálatának és a mozgáspontok frissítéséhez
-hibajavítások
Yokubo 2016.06.28. 09:04
A csapat létszámot 3-ra növeltem.
Beszállt S2CM mint java fejlesztő és beleszámoltam Instantot mivel nagyon sokat segít a tesztelésben.
Yokubo 2016.06.27. 07:55
Feltettem egy újabb .apk demo változatot a projekthez.
Változások:
-restart gomb kikerült a főmenü alá
-harc közbeni feliratok pozicionálása pontosabb lett
- a nagy térképes nézetnél most már az egérgomb felengedésére indulnak be a dolgok
- az ellenséges csapatokat összetételét meg lehet nézni
- a sell gomb nem szolgál többé végtelen pénzforrássá
- equip/unequip hibajavítás ha egy tárgyból több példány volt akkor mindenféle hibák fordultak elő
Yokubo 2016.06.24. 03:41
0.41 -es verziójú .apk letölthető innen:
https://drive.google.com/open?id=0B_qhyxHugUTOdk5COWZuclJuMjA

Kijavítottam a hibát ami miatt bizonyos felbontásoknál a kattintást (tapintást) picit elcsúszva érzékelte.
Készült egy új intro screen így már felismerhető ha a játék elindulna csak éppen csigalassan tölt :)
Yokubo 2016.06.22. 04:44
Beteszek ide egy linket a gamedev.net-es journalomra:
http://www.gamedev.net/blog/1517/entry-2262018-spellcraft-update-and-adventure-mode/

Ha érdekel nézzétek meg. Röviden összefoglalva arról van benne szó hogy:
- A játék most már minden Androidos készüléken futni fog aminek a felbontása legalább 800x480. A nagyobb felbontásokra a libGdx-es Viewport ráskálázza a játékot.
-A különböző képernyők mögött látható hátterek elkészültek.
-A Wesnothos placeholder Magenta színt sikerült átszíneznem (kódban).
-A gombok szebbek lettek :)
-És még a szöveges kaland módról írtam viszonylag sokat. Ezt most nincs kedvem megint leírni de majd később meg fogom tenni.

Új video:
https://youtu.be/nL5MHoNNAPI

Új .apk fájl:
https://drive.google.com/open?id=0B_qhyxHugUTOaXgyVHk1dDdkOFE

És vannak ott screenshotok is amiket majd át kellene másolnom ide is.
Yokubo 2016.06.07. 07:22
Egy nagyon fontos dolog amit meg kell említenem hogy a grafika 90%-a a Battle for Wesnoth open source játékból származik. Ez egyébként nem sért semmilyen jogot, konkrétan őket is megkérdeztem, mivel a Wesnoth open source akár fizetős játékhoz is fel lehet használni az általuk készített képeket. Ehhez csak annyi kell hogy az én játékom is open source legyen.
Yokubo 2016.06.07. 05:16
De nem baj mert úgy látom hogy Youtube linket úgyis csak oda lehet betenni.
Yokubo 2016.06.07. 05:10
Hát a kommentek közé sikerült írnom a napló bejegyzést :)

Hozzászólások - WarMage
Yokubo - Tag | 328 hsz       Online status #211530   2017.08.04 15:22 GMT+1 óra  
peti634: nézd meg itch.io-n, newgrounds-on vagy a kongregate-en elvileg működnie kellene.

Instant: nem baj most én végül is elkezdtem kicsi tutorial szerű pályákat készíteni főleg amiatt hogy GWT-ben nem nagyon tudok állást menteni meg a tutorialt sokan kérték.

És csak azt mentem el hogy hányadik pályáig jutott el a játékos.

   
peti634 - Tag | 148 hsz       Online status #211450   2017.06.18 12:18 GMT+1 óra  
A böngészős változat:
The page at 'https://lizardwizard.itch.io/warmage' was loaded over HTTPS, but requested an insecure script 'http://localhost:9876/dev_mode_on.js'. This request has been blocked; the content must be served over HTTPS.
ha már szép nem vagy, hülye ne légy
http://www.pokolstudio.hu
   
Instant - Tag | 80 hsz       Online status #211449   2017.06.17 17:48 GMT+1 óra  
Elvagyok havazva projektekkel, ezért nincs most sok időm. Elnézést érte.

   
Yokubo - Tag | 328 hsz       Online status #211438   2017.06.07 09:13 GMT+1 óra  
Megint kint van egy új update Google Play-en sok hibajavítással.

   
Yokubo - Tag | 328 hsz       Online status #211420   2017.06.01 14:05 GMT+1 óra  

   
Instant - Tag | 80 hsz       Online status #211412   2017.05.29 19:17 GMT+1 óra  
Hali! Én jobb szeretnék úgy pályát készíteni, hogy azt a semmiből csinálom, vagyis nem csak szerkesztek, hanem készítek. Másképpen elég hosszadalmas lenne így pályát csinálni.

   
Instant - Tag | 80 hsz       Online status #211356   2017.05.12 21:37 GMT+1 óra  
Köszi. Egyenlőre csak ismerkedek a szerkesztővel.

   
Yokubo - Tag | 328 hsz       Online status #211340   2017.05.08 16:12 GMT+1 óra  
És a sima "save game" gombbal tudsz menteni.

   
Yokubo - Tag | 328 hsz       Online status #211339   2017.05.08 16:12 GMT+1 óra  
Szia Instant!

A fájlokat simán a telepítés helyére fogja letenni.
(triggers.txt, collectibles.txt, homeless_squads_list.txt, tiles.txt)

Lehet a pályát szerkeszteni, tárgyakat és ellenséges csapatokat letenni.
Az ellenfelek típusát lehet változtatni, drag&droppal szerkeszthető a formációjuk és a szintjüket lehet növelni/csökkenteni.

Egyenlőre ennyi ha küldesz egy kész pályát akkor beteszem a játékba.
Egyenlőre csak passzív ellenfeleket lehet betenni, mert az AI még nem szerkeszthető.(vagyis a letett ellenfelek nem fognak lépkedni maguktól)

Természetesen ha bárki másnak van kedve pályát szerkeszteni Instanton kívül akkor csak rajta.

   
Yokubo - Tag | 328 hsz       Online status #211338   2017.05.08 16:07 GMT+1 óra  
Instant - Tag | 80 hsz       Online status #211301   2017.05.02 21:23 GMT+1 óra  
Elindul.

   
Yokubo - Tag | 328 hsz       Online status #211271   2017.04.27 08:26 GMT+1 óra  
Feltettem a Goggle Play-re egy új verziót. A PC-s változatot meg úgy kellene kipróbálni hogy warmage.exe-t futtatva egy olyan gépen amin nincs java elindul-e.

Ez elindul nektek?
https://drive.google.com/open?id=0B_qhyxHugUTOVjA5WTFrX1ZnaXM

   
Instant - Tag | 80 hsz       Online status #211270   2017.04.25 21:09 GMT+1 óra  
Érdekes, parancssorból elindult.

   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #211224   2017.04.22 09:38 GMT+1 óra  
Az utóbbi működik, viszont a menü háttere hiányzik. csak fekete. játékba belépett, lépkedtem is párat.

logot nem csinál most, a paranccsal se.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
Yokubo - Tag | 328 hsz       Online status #211200   2017.04.20 08:56 GMT+1 óra  
próbáld meg légyszi így futtatni parancssorból és akkor elvileg fog írni logot:

java -jar warmage.jar log.txt 2>> log2.txt

   
Instant - Tag | 80 hsz       Online status #211199   2017.04.18 21:24 GMT+1 óra  
Utóbbival próbálkoztam, indításkor semmi sem történik. Nem dob ki semmit és semmi sem kezd el futni. 2-3 másodpercig tölteni látszik a windows, aztán semmi.

   
Yokubo - Tag | 328 hsz       Online status #211198   2017.04.18 14:41 GMT+1 óra  
Próbáld meg ezt légy szíves:

https://drive.google.com/open?id=0B_qhyxHugUTOTC1xd2t6MUp0X1U

Azt hiszem a fejlesztői környezet költöztetése miatt keletkezett ez a hiba (kikerültek az adatfájlok a csomagból illetve régebbi .jar került bele) de most már szerintem jó lesz.

   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #211194   2017.04.16 08:51 GMT+1 óra  
igen, a másodikat, v1.063 PC 32bit
Most megkerestem a képet is, ott van a könyvtár meg a kép file is.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
Yokubo - Tag | 328 hsz       Online status #211193   2017.04.15 16:55 GMT+1 óra  
A második linket próbáltad? Ezt a hibát szerintem csak az első dobja mert ott kihagytam a képeket tartalmazó könyvtárat.

   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #211192   2017.04.15 07:57 GMT+1 óra  
nekem nem indul el,

log:

Kód:
Exception in thread "LWJGL Application" com.badlogic.gdx.utils.GdxRuntimeException: Couldn't load file: data/cursor/dwarven_gauntlet.png
at com.badlogic.gdx.graphics.Pixmap.<init>(Pixmap.java:147)
at com.warmage2.game.WarMageGame.create(WarMageGame.java:53)
at com.badlogic.gdx.backends.lwjgl.LwjglApplication.mainLoop(LwjglApplication.java:149)
at com.badlogic.gdx.backends.lwjgl.LwjglApplication$1.run(LwjglApplication.java:126)
Caused by: com.badlogic.gdx.utils.GdxRuntimeException: File not found: data\cursor\dwarven_gauntlet.png (Internal)
at com.badlogic.gdx.files.FileHandle.read(FileHandle.java:136)
at com.badlogic.gdx.files.FileHandle.readBytes(FileHandle.java:222)
at com.badlogic.gdx.graphics.Pixmap.<init>(Pixmap.java:144)
... 3 more
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
Yokubo - Tag | 328 hsz       Online status #211189   2017.04.13 13:37 GMT+1 óra  
Az előző nem volt jó ezt próbáljátok:

https://drive.google.com/open?id=0B_qhyxHugUTOd0EwdkJfeTJlU0U

   
Yokubo - Tag | 328 hsz       Online status #211188   2017.04.13 13:28 GMT+1 óra  
Ezt próbáljátok ki:

https://drive.google.com/open?id=0B_qhyxHugUTOUGM2UHpGTDllMjQ

Ez kicsit félkész verzió de azért gondoltam megmutatom. Elindul nálatok?

   
Instant - Tag | 80 hsz       Online status #211172   2017.04.08 11:36 GMT+1 óra  
Igen, szívesen készítenék.

   
Yokubo - Tag | 328 hsz       Online status #211169   2017.04.04 16:30 GMT+1 óra  
Hát elnézést a hallgatásért, most egy kicsit sok dolgom lett és az egész fejlesztői környezetet is át kell költöztetnem ami lelassítja a haladást.

Instant lehet hogy ezt már korábban ajánlottam de most hogy már van PC verzió újra aktuális lenne hogy ha készítenék egy jó pályaszerkesztőt akkor lenne kedved pályákat készíteni a játékhoz? Esetleg még tennék be egy-két terepobjektumot hogy érdekesebb térképek készülhessenek.

   
Instant - Tag | 80 hsz       Online status #211132   2017.03.20 20:28 GMT+1 óra  
Semmilyen téren nem emelkedik ki, ami a játékfejlesztést illeti, olyasmire gondoltam, amit írtál, bármi, a korlátaimon belül.
Ezt a megjelenő ablak - kattintás dolgot úgy képzeltem, hogy ráviszed a kurzort a térképen egy toronyra, erre pedig megjelennek a gombok normálisan amire még rá kell kattintani. Nincs nagy jelentősége, de jól mutatna.
Amúgy nekem elég kicsiben jelenik meg a játék, úgy a képernyő 1/4-ét tölti ki. valami átok 4:3 képernyőn.
Barkácsoló rendszer ellen nincs kifogásom, csak összetettebbé teszi a játékot, ami jó.
Küldetéseknek utánanézek majd még egyszer.

   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #211119   2017.03.17 18:35 GMT+1 óra  
Elsősorban a játékmenetre koncentráltam, mármint játszani, átvinni, játékélmény, stb. Ami azt illeti, nem olvasok szinte semmit.
De volt egy bug a templommal asszem vagy mi is volt az? Amikor lementem a kezdő főháztól balra erdőt égetni, kiírta, hogy végre elértem a templomot. De aztán amikor tényleg elértem, akkor megint kiírta.
Meg be lehet építeni városfallal időnként az ellenfelet, és akad egy-egy üres mező, ami kifagy.

random gameplayt is áttvittem, amikor támadjuk a gépet, akkor a gép ha legyőz minket, folyamatosan folytatja a támadást, mert ott marad a csapat a területen belül. Nem tudom az ai mennyire van kész.
Aztán másodszorra ha játszok, minden megvan amit szereztem/vettem, és gyorsan belehet sprintelni a gép bázisába lerombolni azt, és könnyen legyőzhetjük a csapatát is, mivel akkor még ő is harcol és kikap itt-ott. Ezt nem tudom hogy lehetne kivédeni, csak megemlítem, mert a játék szempontjából nagy hiba, hogy egy perc alatt győzni lehet...
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
Yokubo - Tag | 328 hsz       Online status #211117   2017.03.17 14:38 GMT+1 óra  
ddbwo: Ismét nagyon köszönöm a tesztelést és a visszajelzést!
1. gyógyulás úgy megy hogy ugye egyrészt lehet gyógyitalokat inni. Ezeket lehet találni ládákban, győzelmek után vagy underground szöveges kalandok során.
Ha nincs gyógyitalod akkor pedig automatikusan gyógyul a csapat. Ha saját területen vagy akkor gyorsabban.
2. Farm: kaját termel, a mennyiség a búzamezők és a munkások szorzata. Földművelő emberkék többet termelnek mint a többiek. Aki éhezik az -5-tel támad
közelharcban. Aki jól van lakva az +5-tel (90%-os kajaszint felett)
3. Dungeon - adventure-ben nem történt semmi: állítottam rajta majd próbáld meg újra.
4. "Ha legyőzik a csapatunkat, ne kapjanak életet az egységek és ne lehessen azonnal visszatámadni, mert győzünk mindenképpen pár lépésből."
Igen ez jogos azt fogom csinálni hogy mondjuk min. 25% HP kell minden résztvevővél harc indításához.
"átvittem chapter 1-et": ügyes vagy! Ezek szerint a végigjátszás során nem volt a küldetésekben nem volt súlyos hiba? Mi a véleményed a sztoriról?
"a kincseket valahogy blokkolnia kéne a semleges(?) csapatoknak, mert egyszerűen körbe lehet futni és begyűjteni mindent harc nélkül":
Egyetértek ezt meg fogom csinálni.

Instant:
Scroll / zoom funkció: ezt nehéz megcsinálni és ráadásul a pixel grafika nagyon el tudna tőle rondulni.
De egyébként 1600x960-ban nincs is rá nagyon szükség.
"Még mindig szükségét látom egy új épületnek (boltnak), ahol potit, felszerelést stb. lehet vásárolni."
Én ennél jobbat mondok: legyen crafting rendszer és akkor mondjuk valamilyen növényeket lehessen találni az erdőben, meg mondjuk kelljen hozzá
gyémántpor vagy valamilyen lényből származó anyag és akkor mindenki főzhet magának gyógyitalt
"PC-n történő navigálás másabb kell legyen. Jobban ki kell használni azt, hogy ott az egér és a billentyűzet"
Igen egyetértek én is szeretek billentűket használni.
"Szívesen segítenék amiben tudok." Ezt hogy értetted? Ha van kedved segíteni akkor azt örömmel veszem. Meg talán egyszer meg is tudom majd hálálni.
Ha mondjuk keresel nekem jó free effekteket vagy animációkat amiket betehetek akkor az elég jó lenne.
Amit írtál a kurzor rávitelével megjelenő kis ablakról az tényleg jó ötlet. Főleg tárgyaknál vagy lényeknél lenne hasznos. De a kiválasztáshoz
vagy megnyitáshoz szerintem jobb ha rá is kell kattintani.
"Ezt már valószínűleg javasoltam, legyen több infó lekérhető a küldetésekről azután, hogy elfogadtad őket."
Igen ez jogos meg is fogom csinálni.
"A játékból visszaléptem a menübe, és pár gomb (beállítások ikon, exit gomb) sprite nélkül feketén jelent meg."
Köszi ezt javítottam.
"Térkép mozgatása: szerintem túl alacsony az érzékenysége, nem kezdi el mozgatni a térképet mihelyst kattintasz és elmozdítod az egeret. Ez a kisebb akadás kicsit feltűnő."
Ez igaz de az se jó ha egyből scrollozni kezd amikor csak egyet kattintok és véletlenül mozgatom közben. De egy kicsit tudok állítani rajta.
"Quests: Eléggé befejezetlenek. Például az orc raiders ott marad a menüben bár már teljesítetted, a the gray water tribe teljesítésekor pedig nem történik semmi. (nem kapsz jutalmat)"
Megnézem de az Orc Raiders az kipipálva marad ott, nem?
"Torony: Amikor rákattintasz, két ablak jelenik meg, az Attack Squad és a Tower; szerintem ez fölösleges, mert mindkettő ugyanazt csinálja, kivéve, hogy a Tower ablaknak wan "Shoot" gombja, de mégis fölösleges mindkettőt megtartani."
Szerintem kell mind a kettő: a Watchtower-nél a balliszta kezelőket tudod munkába állítani, az attack squad meg a csapatodat mutatja meg ha éppen ott vannak.

   
Yokubo - Tag | 328 hsz       Online status #211095   2017.03.13 11:26 GMT+1 óra  
Sziasztok! Köszönöm a visszajelzéseket és örülök Instant hogy visszatértél Hamarosan reagálok majd érdemben is a megjegyzésekre de most nagyon át kell írnom az egészet mert szeretném ha HTML-ként tudna futni a játék és ott nem működik pár dolog például a mentés sokkal körülményesebb.

   
Instant - Tag | 80 hsz       Online status #211089   2017.03.11 12:29 GMT+1 óra  
Elnézést a hosszú és bejelentetlen kimaradásomért, igen elfoglalt voltam. Itt vagyok megint, egy viszonylag hosszú visszajelzéssel. (fontos: minden javaslat és észrevétel a pc verziót célozza meg)

Javaslatok:
Scroll / zoom funkció: PC verzión feltétlenül szükség van rá szerintem.
Még mindig szükségét látom egy új épületnek (boltnak), ahol potit, felszerelést stb. lehet vásárolni.
PC verzió - ezt erősen javaslom - : Tudom, hogy sok munkával jár, de azt javaslom, hogy tervezd újra a játék struktúráját és navigációját PC verzión. Miért? Mert a PC-n történő navigálás másabb kell legyen. Jobban ki kell használni azt, hogy ott az egér és a billentyűzet. Jelenleg túl sokat kell kattintani, fölöslegesen is. Pár példát szeretnék felhozni:
- szerintem teljesen fölösleges, hogy egy új ablakban jelenlen meg a "collected" értesítés. Ehelyett azt javasolnám, hogy egy sávbán jelenjen meg nagy betűkkel, amit le lehet enterezni vagy magától eltűnik (fade out)-al. Erről jut eszembe, (elnézést amiért ilyen nehezen lehet engem követni) ez is nagyon sok munkát jelent, de mint már korábban is ajánlottam, a dizájnt is jó lenne újratervezni, több animációt és effektet belevinni. Hiszem, hogy pillanatnyilag ez elsőbbséget élvezhet minden más fejlesztéssel szemben. Ez persze csak az én véleményem. Szívesen segítenék amiben tudok.
Visszatérve a fölösleges elemekre, ott van még az item informácós ablak ami ugye mindig megjelenik mikor rákattintasz egy itemre. Szerintem ezt jó lenne lecserélni kicsi mini ablakokra, amik automatikusan tűnnek és jelennek meg, mikor ráviszed a kurzort. (nagyon sok hasonló játékban ez így működik, te is tudod..) Valahogy így nézne ki: Kép persze jobban.. Fontos még, hogy ne azonnal jelenjen meg, hanem olyan 1-2 másodperccel azután, hogy rávitted a kurzort. ) hogy ne akadályozza más elemek böngészését)
A legjobb az lenne, ha a legtöbb dolognál a fentebb említett módon lenne megvalósítva a navigálás. Például ahelyett hogy a toronyra kattintva hívnád elő az ablakokat, elég csak a kurzort rávinned.
Tudom, és tényleg egy csomó munka..
Ezt már valószínűleg javasoltam, legyen több infó lekérhető a küldetésekről azután, hogy elfogadtad őket.


Észrevételek:
A játékból visszaléptem a menübe, és pár gomb (beállítások ikon, exit gomb) sprite nélkül feketén jelent meg.
Térkép mozgatása: szerintem túl alacsony az érzékenysége, nem kezdi el mozgatni a térképet mihelyst kattintasz és elmozdítod az egeret. Ez a kisebb akadás kicsit feltűnő.
Quests: Eléggé befejezetlenek. Például az orc raiders ott marad a menüben bár már teljesítetted, a the gray water tribe teljesítésekor pedig nem történik semmi. (nem kapsz jutalmat)
Torony: Amikor rákattintasz, két ablak jelenik meg, az Attack Squad és a Tower; szerintem ez fölösleges, mert mindkettő ugyanazt csinálja, kivéve, hogy a Tower ablaknak wan "Shoot" gombja, de mégis fölösleges mindkettőt megtartani.

Azt kell mondjam, tetszik amit látok, szép munka!

   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #211087   2017.03.08 16:04 GMT+1 óra  
Tök jó, így már eljátszottam egy darabig vele.

Viszont pár dolgot nem tudok, hogyan működik.
1. gyógyulás (elég sok kör után történik valami, esetleg időre?)
2. a farm
berakom a parasztokat a négyzetekbe, de semmi nem történik, míg a bányában a bányászok az aranyat kiszedik.
3. a dungeonba beküldött ember nem talált semmit, pedig játszottam egy órát vele.

u.i.: közbe kitapasztalom a játékot és megnéztem a súgót is.

Intelmek:
- Ha legyőzik a csapatunkat, ne kapjanak életet az egységek és ne lehessen azonnal visszatámadni, mert győzünk mindenképpen pár lépésből. Valami hátrány kéne, nulla hp-s ember nem jelenik meg a mezőn, vagy ilyesmi. Bünti nyilván nem lehet az idő, mert az elüldözi a játékost, ha nem csinálhat semmit.
- A kincseket csak eladom, mert nem igazán érdekes az előbbi miatt turbózni a csapatot.
- gyógyulásra valami egyértelmű rendszer illetve help, ha már megvan.
- valami bug van a farmmal, mert egyik betöltésnél mutat pár zsák cuccot, másiknál meg eltűnik közvetlen utána betöltve.

átvittem chapter 1-et

u.i.2:
És majdnem elfelejtettem, a kincseket valahogy blokkolnia kéne a semleges(?) csapatoknak, mert egyszerűen körbe lehet futni és begyűjteni mindent harc nélkül.

Ezt a hozzászólást ddbwo módosította (2017.03.08 20:32 GMT+1 óra, 163 nap)
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
Yokubo - Tag | 328 hsz       Online status #211086   2017.03.08 11:21 GMT+1 óra  
És íme az új PC trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=leDagEjtCaU

Hamarosan lesz voice-over is

   
Yokubo - Tag | 328 hsz       Online status #211085   2017.03.08 11:07 GMT+1 óra  
ddbwo: Közkívánatra betettem az End Turn gombot:

https://drive.google.com/open?id=0B_qhyxHugUTOX21NMnRyRS1OU28

A jobb alsó sarokban keresd majd ha elfogyott a mozgáspont. Persze ez az ellenfél mozgáspontjait is feltölti.

Kör számlálót nem terveztem mert alapvetően nem körökre osztott stratégiát szeretnék készíteni hanem inkább valami olyasmit ami a városépítős casual játékokra hasonlít. Nem is cél hogy gyorsan végezz az AI legyőzése után szépen össze lehet szedegetni a pályáról mindent.

   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #211064   2017.02.28 16:30 GMT+1 óra  
Ezzel jó a kattintgatás, nálam 800x480-ban megy.
Viszont ha új játékot kezdek, a gold ugyan annyi marad.

És egyszerűen nem tudom kivárni a harmadik kört, mert civ4 hardcore vagyok és a sebességre nagyon érzékeny. Csak pörögjön az a játék. 8 perc marad vissza, aztán várhatok. :/ aztán megint 8 perc és huh... azt nem bírom ki. 16 kör helyett 2 kör lemegy 20 perc alatt.. Nagyon lassú. Három számot végig kell hallgatni, mire léphetek.
Ezt nagyon nagy hátránynak érzem, miatta nem is játszok vele. 60 perc alatt 6 kör az nálam játszhatatlan kategória.
Kör számláló nincs? az is valami, mert akkor lehet mihez mérni a "sikerességet".
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
Yokubo - Tag | 328 hsz       Online status #211060   2017.02.27 14:32 GMT+1 óra  
ddbwo: légyszi próbáld ki ezt:
https://drive.google.com/open?id=0B_qhyxHugUTOS2FfakJJUk5OcEE

Most ha 1600x960-as vagy jobb felbontásod van akkor 1600x960-ban ablakban fut ha kisebb akkor 800x480 ablakos módban fut.

   
Yokubo - Tag | 328 hsz       Online status #211056   2017.02.27 10:41 GMT+1 óra  
Ez a 10 perc várakozási idő ez igen mást is zavar pedig szerintem jó ilyenkor lehet átnézni az inventory-t, építkezni idézni, stb.. Türelemre nevel a játék Nem tudom lehet hogy majd meg kell változtatnom ezt.

Ha újra kezded akkor nem kell törölni. De azon gondolkodom hogy lehet hogy nálad valamiért nem tud menteni a játék. Hova telepítetted ki milyen elérési útra? Lehet hogy nincs ott írási joga? Vagy lehet hogy a preferences fájlt nem tudja menteni?

Hamarosan felteszek egy újabb verziót amiben a te felbontásodon is rendben kellene majd futnia.

   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #211053   2017.02.26 17:54 GMT+1 óra  
Törlés után működött a játék, lépkedtem, harcoltam egyet, pénz is volt,, loot, meg ami kell. csak azt a 7 perc várakozási időt nem tudom megvárni, mert túl sok nekem.
Nem lehet valami büntiért vagy ilyesmi skippelni? Vagy csak nem vettem észre vmi "end turn" gombot?

Meg ha jól vettem észre, minden új játék előtt törölni kell a dolgokat.

1024x768-es felbontáson van.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
Yokubo - Tag | 328 hsz       Online status #211050   2017.02.26 13:50 GMT+1 óra  
Kipróbáltam a másik gépemen 1280 x 1024-es felbontáson és nekem is jelentkezett ez kattintás rossz helyre érzékelési hiba. Szóval most szerintem csak 1600 x 800 vagy jobb felbontáson működik a játék rendesen. Majd hamarosan javítom ezt.

   
Yokubo - Tag | 328 hsz       Online status #211049   2017.02.26 13:36 GMT+1 óra  
Erre a kérdésre valahogy nem válaszoltam:

"A játék logika mennyire van kész?"

Szóval készen van nagyjából minden Androidon játszható már a játék bár hibák még lehet hogy előfordulnak. Tervezek még változásokat a logikában is és vannak terveim a tovbábbfejlesztésre is. A PC verzió meg most készül.

   
Yokubo - Tag | 328 hsz       Online status #211045   2017.02.25 19:52 GMT+1 óra  
Próbáld meg azt hogy törlöd a c:\Users\username\.prefs könyvtárból a WarMage Preferences fájlt és abból a könyvtárból ahova telepítetted az összes .txt fájlt. Ez olyan mintha törölnéd a mentett állást.
A kattintásról tudnál küldeni screenshotot? Milyen felbontáson próbáltad?

   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #211044   2017.02.25 09:46 GMT+1 óra  
Most van zöld ember kampányban is, lehet lépkedni, felveszi a tárgyakat és nem fagyott ki, de elcsúszott a kijelölés. két mezővel lejjebb kell kattintgatni.

Ezen kívül továbbra sem tudok mit csinálni, mert nincs emberem. A játék logika mennyire van kész?
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
Yokubo - Tag | 328 hsz       Online status #211043   2017.02.24 16:20 GMT+1 óra  
ddbwo köszi a tesztelést.

Új PC verzió link:
https://drive.google.com/open?id=0B_qhyxHugUTObGEtekVkZEFvYXc

Próbáld ki légy szíves ezzel.

   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #211027   2017.02.19 15:37 GMT+1 óra  
Nekem elindul, de kampányban semmit nem tudok csinálni, azaz eladni búzát, de mást nem, randomban meg el lehet lépkedni a figurával, de ott sincs semmi, ha rálépek valamire, kilép.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
Yokubo - Tag | 328 hsz       Online status #211021   2017.02.17 10:55 GMT+1 óra  
Facebookos GameDev Show and Test csoportban megkértem hogy próbálják ki és ott valakinek működött a telepítő úgyhogy itt is nyugodtan ki lehet próbálni van rá esély hogy elindul.

   
Yokubo - Tag | 328 hsz       Online status #211016   2017.02.16 15:59 GMT+1 óra  
Azt hiszem ez most még egyedül csak az én gépemen tud futni. Pályagenerálás során lefagy. Hamarosan javítom addig azt hiszem kár vele próbálkozni. De ha valakinek esetleg véletlenül elindul akkor az kérem jelezze

   
Yokubo - Tag | 328 hsz       Online status #211015   2017.02.16 15:46 GMT+1 óra  
Próbáljátok ki a PC verziót! (lásd fejlesztési napló bejegyzés)

   
Yokubo - Tag | 328 hsz       Online status #210819   2017.01.19 13:05 GMT+1 óra  
Megcsináltam hogy a tulajdonságok mind adnak valamilyen bónuszt (vagy levonást). A karizmával nem tudtam mit kezdeni Instant nincs valami ötleted?

   
Instant - Tag | 80 hsz       Online status #210733   2016.12.25 14:44 GMT+1 óra  
Hali. Örömmel hallom.
Igen, sok helyen látni ilyet. De szerintem nem feltétlenül kell, hogy szuper előnyhöz juttasson, elég, ha valami menő dolog. Mit is hozzak fel példának... például az pár skin ami nagyon jó pénzforrás a Valve számára.
Kellemes ünnepeket!

   
Yokubo - Tag | 328 hsz       Online status #210724   2016.12.23 16:28 GMT+1 óra  
Na végre sikerült megoldanom az összes problémát az alkalmazáson belüli vásárlásokkal kapcsolatban. Hamarosan felteszek egy újabb verziót.

Valahol egyébként azt olvastam hogy érdemes kitenni valami drágább cuccot is akár 100$-ért is mert lesz majd olyan aki megveszi, igaz nem sok de azokat a lehetőségeket nem szabad elszalasztani. Csak még nem tudom hogy mit adjak ilyen drágán. Gondolom valami szuper prémium csomag lehetne sok ládával meg tekerccsel meg ritka cuccal.

   
Instant - Tag | 80 hsz       Online status #210573   2016.12.01 17:14 GMT+1 óra  
Hali! Hát..
A játék semmiképpen ne legyen túl "vedd meg" központú, erre különösen érzékenyek a játékosok.
A reklámok kikapcsolása jöhetl de reklámok ne legyenek se túl gyakran, se túl zavaró helyen. Lényeg, hogy semmi ne legyen ráerőszakolva a játokosokra, app rate-nél sok helyen láthatod, hogy a reklámokra panaszkodnak.
Ez az előnyökre ugyanúgy igaz. Jöhetnek pénzért előnyök de csak mértékkel.
Summong scroll 1 USDért nél csak 1 tekercsre gondoltál?
Ládák közül szerintem talán jöhet a random.

   
Yokubo - Tag | 328 hsz       Online status #210568   2016.11.29 09:33 GMT+1 óra  
Szia Instant! Dolgozom az in-app-purchase megoldásán meg a többi dolgon is de kíváncsi lennék a véleményedre (meg a többiekére is ha valaki még olvassa ezt) hogy mit tennél fizetőssé a játékban? Én eddig a következőkön gondolkodom:
- Reklámok kikapcsolása örökre 1 USD
- Summoning Scroll 1 USD
- Greater Summoning Scroll 10 USD (uncommon vagy jobb egység)
- tárgyak közül esetleg valamenyik? Vagy véletlen random láda?
- Exclusive ritka adott típusú egység 10 USD ami a játékból máshogy nem szerezhető meg

   
> 1 < [2] [3] [4] [5]
Korábbi postok