játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5441
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2186
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Neutron 2.0
A Neutron új változata korszerűbb engine-nel
Kategória: felülnézetes multiplayer shoot'em-up
A projectről:
A Classic Multiplayer minigame versenyen második helyezést elért programot szeretném tovább fejleszteni. A Blitz3D környezet helyett egy korszerűbb eszközzel, a Unity-vel végzem a fejlesztést, ami egyúttal egy remek tanulóprojekt is, mivel az ötletek és a contentek már meg vannak csak az új rendszer sajátosságait kell megismernem.

Annak aki nem tudná milyen is volt az előző változat, íme a leírása:
A játék egy "capture the flag" játék: minden pályán meghatározott számú adatfolyam található amit meg kell szerezned. Ha mind a tiéd akkor nyertél, viszont ha meghalsz akkor minden addig gyűjtött adatolyamodat elveszted. Hogy mi ez az "adatfolyam"? A Neutron tulajdonképpen egy számítógépben játszódik, ahol a falak a bitek, a lövegtornyok pedig a beépített védelmi rendszer. A falak szétlőhetők (rombolható környezet (!!!) ami manapság slágertéma! :) ), így utat csinálhatsz magadnak ott is ahol nem tudnál egyébként átmenni. Mivel a tudás hatalom, ha minden adatfolyamot birtokolsz, tiéd lesz a számítógép feletti hatalom. (Tudom, kicsit erőltetett, de ez van. :) ) A játékban a legfőbb ellenséged nem a pályán lévő lövegtornyok, nem azokat kell szétlőnöd hanem a másik játékost kell legyőznöd. A cél nem az, hogy megtisztítsd a terepet, hanem az, hogy birtokolj minden adatfolyamot. Ezért ha valaki módszeresen nekiáll harcolni a tornyokkal, miközben a másik játékos sorra szerzi meg az adatfolyamokat, az előbb utóbb veszíteni fog. A játék célja a hatalom, az adatfolyamok megszerzése, nem a pálya megtisztítása. Persze van amikor nem lehet megúszni a dolgot, főleg ha egy torony véd egy adatfolyamot. Lesznek még egyéb, az informatika világában létező érdekességek a pályán, de ezek egyenlőre legyenek meglepetések. Hamarosan megjelenik a Tron című film folytatása, ezért gondoltam egy ilyen, számítógépben játszódó játékra. A grafikával próbáltam kicsit visszaadni az eredeti film hangulatát, de szándékosan nem másoltam. Igyekeztem a kiírásban szereplő feltételeknek megfelelni:
"* Az értékelési szempontok közül előnyt élvez a közös játékélmény, a játék ötletessége és pörgőssége! Ne feledjétek, a játék lényege a szórakoztatás!"
Remélem sikerült egy pörgős, akciódús játékot összehozni.

Video a kész verzióból:
http://www.youtube.com/watch?v=k0GHpMDO-nU
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Unity
;
A Neutron korábbi anyagai
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2010.10.15.
Beküldve:
2010.11.25 12:30
Fejlesztő:
DeadLock Games (2 fő)
Elérhetőség:
e-mail:
Tagok:
beküldő: Elf
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: %

Képek - Neutron 2.0
szép lassan alakulgat
szép lassan alakulgat
2010.12.05. 08:07
Neutron 2.0, első lépések
Neutron 2.0, első lépések
2010.11.25. 14:27
Neutron 1.0, Blitz3D, DirectX7
Neutron 1.0, Blitz3D, DirectX7
2010.11.25. 14:26
Neutron 1.0, Blitz3D, DirectX7
Neutron 1.0, Blitz3D, DirectX7
2010.11.25. 14:26
Neutron 1.0, Blitz3D, DirectX7
Neutron 1.0, Blitz3D, DirectX7
2010.11.25. 14:25
Neutron 1.0, Blitz3D, DirectX7
Neutron 1.0, Blitz3D, DirectX7
2010.11.25. 14:25

Fejlesztési napló - Neutron 2.0
   
| A fejlesztési napló nem tartalmaz bejegyzést.

Hozzászólások - Neutron 2.0
PGames - Tag | 151 hsz       Online status #144849   2010.12.11 11:29 GMT+1 óra  
egész jó... mint a többi játék
   
Asylum - Törzstag | 5441 hsz       Online status #144537   2010.11.30 17:10 GMT+1 óra  
Idézet
Wolfee :
a képekre ránézve az első szó, ami eszembe jutott: LSD



Miben esdé el? Én beg begfáztam..ha-hapci!!
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
Wolfee - Törzstag | 1336 hsz       Online status #144536   2010.11.30 16:41 GMT+1 óra  
a képekre ránézve az első szó, ami eszembe jutott: LSD
FZoli jóváhagyásával XD

   
Elf - Törzstag | 932 hsz       Online status #144399   2010.11.25 22:48 GMT+1 óra  
Köszi az ötleteket! Azt hiszem így, hogy nem sürget az idő, lesz lehetőségem mindenféle huncutságot kitalálni, meg aztán a Unity is elég jónak tűnik a Blitz után. Az első újdonság már látszik is az első képen: a pálya végre tényleg 3D-s lesz, azaz bizonyos részek alá be lehet majd menni, és ha szétlövöd az alapját rád szakad az egész! Ez néha menekülésnél jól jön. A másik változás, hogy nem kell nyomkodni a tűz gombot hanem elég rátehénkedni és a fegyverek "okádják" magukból az anyagot (amíg túl nem melegszenek), a Unity engine simán elbírja ezt mindenféle effekt mellett.
Újdonság már most, hogy a fegyverek tényleg különböző erősségűek, azaz van olyan amelyik csak sokadik lövésre lövi szét a falat, míg van amelyik azonnal. Magyarul szívás ha erős fegyvered van és véletlenül felveszel egy gyenge vacakot...
Ja, és lesz energiatöltés (pedig nagyon nem akartam...).

Ezt a hozzászólást Elf módosította (2010.11.25 23:04 GMT+1 óra, ---)
I, Robot
1. A robotnak nem szabad kárt okoznia emberi lényben.
2. A robot engedelmeskedni tartozik az emberi lények utasításainak.
3. A robot tartozik saját védelméről gondoskodni.
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1287 hsz       Online status #144397   2010.11.25 22:38 GMT+1 óra  
Na, ez királyság, már épp kezdtük megunni az előző verziót

Ebbe akkor rakhatnál pár újdonságot játékmenet terén is, pl. újfajta powerupok (rövid ideig halhatatlanság, nagyobb sebesség, esetleg további fegyók, pl. követő rakéta, ami elől X ideig menekülni kell hogy ne találjon el), és jó volna ha lennének szerelő padok, amiken állva töltődik a HP (ezutóbbi talán a legfontosabb).

Szóval kíváncsian várjuk, milyen lesz, és két tesztelőd már tuti van

   
Elf - Törzstag | 932 hsz       Online status #144394   2010.11.25 20:30 GMT+1 óra  
DeadLock Games: Neutron 2.0
I, Robot
1. A robotnak nem szabad kárt okoznia emberi lényben.
2. A robot engedelmeskedni tartozik az emberi lények utasításainak.
3. A robot tartozik saját védelméről gondoskodni.
   
> 1 <