játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5455
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2521

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2189
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

atomracer
Ügyességi ugrabugra :)
Kategória: Ügyességi
A projectről:
A játék a Function 2008-ra készült volna, viszont addigra sajnos nem készült el, így úgy döntöttem beregisztrálom külön projektként.

Lényegében a "Skyroads" nevű játékra hajazó programról van szó. Aki nem tudja mi az, próbálja ki ;)
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
GCC, Code::Blocks;
GIMP, PhotoShop, 3D Studio Max, FruityLoops, Audacity
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2008.08.19
Beküldve:
2008.09.27 03:22
Fejlesztő:
DynArt (2 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: gopher@vipmail.hu
Tagok:
beküldő: gopher
regisztrált tagok: MMRobi



Fejlesztés állapota:
Ideiglenes felfügggesztve
Ideiglenes felfügggesztve
Készültség: 30%

Képek - atomracer
Készül már a demó - Holnap várható :)
Készül már a demó - Holnap várható :)
2009.10.31. 18:39
Majdnem kész HUD
Majdnem kész HUD
2009.10.01. 12:04
Bónuszok
Bónuszok
2009.09.12. 04:21
Egy új menü és egy űrhajó :)
Egy új menü és egy űrhajó :)
2009.09.06. 16:35

2009.08.16. 09:22
Robbanás teszt
Robbanás teszt
2009.07.19. 14:52
Alakulóban...
Alakulóban...
2008.09.27. 03:28
Ez van, amikor nem akarnak összejönni a dolgok :)
Ez van, amikor nem akarnak összejönni a dolgok :)
2008.09.27. 03:27

Fejlesztési napló - atomracer
gopher 2009.11.01. 13:45
Új dolgok:
+ hangok, zene
+ két demo pálya
+ oxigén, fuel (reakciók)

Javítások:
- rengeteg bugfix, de még mindig vannak bugarak
gopher 2009.09.17. 14:51
Új dolgok:
+ bónuszok
+ érintkezés vizsgálat / reakció

Javítások:
- editor billentyűkezelése javítva
gopher 2009.09.06. 16:36
Új dolgok:
+ menü
+ obj betöltési lehetőség
+ űrhajó (köszönet Molnár Róbertnek!)
gopher 2009.08.16. 09:24
- Grafikai javítások
- Irányítási javítások
gopher 2009.08.09. 12:50
+ Minimál fényeffekt
+ Pálya adatstruktúra módosítás
gopher 2009.07.19. 14:52
Új dolgok:
- Robbanás animáció (gagyi, de van :)
- "Gyilkos" tileok
gopher 2009.07.18. 06:46
Irányítási javítások:
- "Dupla ugrás" lefele irányú mozgás és ugrás gomb megnyomása esetén
- Levegőben is lehet jobbra-balra menni (természetesen lendülettel együtt)

Grafikai javítások
- Tileok oldalának kirajzolása

Új funkciók:
- Tile magasságok megadhatóak

Hozzászólások - atomracer
PGames - Tag | 151 hsz       Online status #142013   2010.10.08 18:55 GMT+1 óra  
Nagyon jó játék! Kár lenne abbahagyni, ebből még valami nagyot lehet alkotni!
   
gopher - Törzstag | 496 hsz       Online status #142005   2010.10.08 17:31 GMT+1 óra  
Határozatlan időre felfüggesztve. Kód = használhatatlan tákolmány (pure c egyébként). A későbbiekben talán újra megírom, de akkor nem lesz kör alakú a pálya, és valamilyen meglévő engine-t fog használni (pl. Irrlicht).
   
Geri - Törzstag | 2189 hsz       Online status #130924   2010.04.13 17:57 GMT+1 óra  
hogy élelmiszerré és elektromos árammá alakítsam

   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #130792   2010.04.11 16:55 GMT+1 óra  
Geri, miért kell mindent eladni ami csak kijön a kezeid közül?
   
Geri - Törzstag | 2189 hsz       Online status #130739   2010.04.10 00:17 GMT+1 óra  
Írd meg, és add el. [pofátlan önreklám]És vegyél hozzá titaniumgl-t is, úgy az igazi. ;Đ[/pofátlan önreklám]

   
Matzi - Szerkesztő | 2521 hsz       Online status #130736   2010.04.09 23:20 GMT+1 óra  
Él még a projekt?
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
gopher - Törzstag | 496 hsz       Online status #120974   2009.11.03 14:20 GMT+1 óra  
DMG: oké, hamarosan keresek egy tárhelyet.

gberes: hangok recsegésére nem tudok mit mondani, remélem csak "szezonális" volt a probléma. A "game over" felirat direkt maradt kint addig, de már te vagy sokadik, aki ezért szólt, szóval valószínűleg lesz "press any key", de azért várni minden féle képpen kell majd egy picit

"nem lehet látni, hogy miért robbanok fel" - hát, ezzel sokat nem tudok kezdeni, a Skyroads-ban sem volt mindig tiszta. A kamerát nem fogom megállítani, ill. szerintem akkor sem látnád. Egyébként: ha elölről mész neki egy falnak, akkor robbansz. Ha oldalról, akkor nem.

Szepi: esetleg holnap kaphatsz egy linux binárist

[Szerk] Na közben meg lett a nagy ötlet. Lesz majd beállítási lehetőség (easy, medium, hard) ütközési sebességre. Minél nehezebb a fokozat, annál könnyebben robbansz. (Most is megáll, ha nagyon lassan mész neki a falnak, szóval a jelenlegit fogjátok fel "hard"-nak ).

[Szerk2] Bocsi a frissítésért, de kaptam tárhelyet. Innentől a cím: http://atomracer.clickroom.hu

Köszönet a clickroom.hu-nak!

Ezt a hozzászólást gopher módosította (2009.11.04 14:14 GMT+1 óra, ---)
   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #120973   2009.11.03 14:07 GMT+1 óra  
Ubuntu-n nem nagyon megy wine-nal (na meg anelkul se..)
--- permanent temporary signature ---
   
gberes - Tag | 38 hsz       Online status #120944   2009.11.03 12:16 GMT+1 óra  
Nagyon jó lett a demó! Xp-n néhány perc után a hangok elkezdtek recsegni, és úgy is maradt, bár hanggal csak egyszer játszottam. Win7-en ment rendesen állítgatás nélkül, a hanggal sem volt baj. Easy pálya pár perc alatt sikerült, hardhoz kellett vagy másfél óra, mire összejött Ami nem tetszett, az a viszonylag sokáig látható game over felirat, a 100. próbálkozás után elég idegesítő volt az az egykét másodperc, továbbléphetne pl. enterre. A másik meg hogy sokszor nem lehet látni, hogy miért robbanok fel, nagy sebességnél nemigen lehet megkülönböztetni a kiálló fényeket azoktól, amiken át lehet menni. Várom a többi pályát

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #120906   2009.11.03 04:28 GMT+1 óra  
Az ilyen megaupload-ról leszokhatnátok már.

Na senaj, előbb utóbb majdcsak lejön.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
bbm - Tag | 10 hsz       Online status #120870   2009.11.02 10:38 GMT+1 óra  
nekem nagyon tetszik a játék még a zene is illik hozzá pedig nem annyira szeretem az ilyesmit ... nekem elég érzékenynek bizonyult hardon; talán azért is tünhetett olyan nehéznek ...ami még egy jo dolog lehetne; ha lenne vmi option hogy a repülő 'kanyarodásának' érzékenységét be lehessen álítaní! talán az se lenne rossz .. így tovább

   
mmrobi - Tag | 52 hsz       Online status #120848   2009.11.02 04:47 GMT+1 óra  
Nem könnyű a játék. (nekem)

   
MaNiAc - Szerkesztő | 1735 hsz       Online status #120847   2009.11.02 04:18 GMT+1 óra  
Idézet
2SD :
Idézet
MaNiAc :
...Már évek óta ezer helyen lehet ezt olvasni ezt az aero kikapcsolasos dolgot...


Erre bőven tudnék ellenpéldát mondani, amikor win7 volt a gépemen, az 1-2 éves játékok legtöbbször nagyon nem akartak menni aeroval - általában a rendszer kilőtte alapból, de volt, amikor manuálisan kellett.

Tudtommal full screenben a win alapbol felfuggeszti az aero futasat. (Legalabbis, amig a jatek ablaka topmost + maximized) Mondjuk nincs regota Win7em, de mikor felkerult, akkor kapasbol azzal inditottam, hogy OpenGL-t tesztelgettem rajta es meg olyan orult kombok is jol mentek, mint ablakban WPF + OpenGL, etc. Jatekok siman mennek egyenlore, a legregebbiek amikkel probaltam, UT99, Q3, Diablo II, Starcraft.

Vistam nem volt sokaig, talan probakeppen 1-2 napig, de XPhez kepest tul lomha volt.
Dare to imagine!
http://www.insaneidea.hu
   
gopher - Törzstag | 496 hsz       Online status #120846   2009.11.02 04:13 GMT+1 óra  
Matzi: "arcbamászó" bónuszok javítása: http://net-face.org/atomracer_demo_patch.zip, töltsd le, csomagold ki, majd írd felül az eredeti exe-t a zipben találhatóval.

2SD: Hm. Hát akkor csak kell az az Aero ki/bekapcsoló kód az elejére-végére. Csak ahhoz meg kéne egy Win7 a gépemre, és most lusta vagyok feltenni. De a teljes verzióra megoldom ígérem.

sirpalee: ok, todo-ba felvéve a custom mp3
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #120844   2009.11.02 04:09 GMT+1 óra  
Idézet
MaNiAc :
...Már évek óta ezer helyen lehet ezt olvasni ezt az aero kikapcsolasos dolgot...


Erre bőven tudnék ellenpéldát mondani, amikor win7 volt a gépemen, az 1-2 éves játékok legtöbbször nagyon nem akartak menni aeroval - általában a rendszer kilőtte alapból, de volt, amikor manuálisan kellett.
C4Ninja
   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #120836   2009.11.02 03:57 GMT+1 óra  
Mert ide lehet írni, hogy mi a véleményünk... Nem mindenkinek tetszik ez a stílus.

Gopher addig jó, amíg nem írok zenét neked .

A legtisztább megoldás az lenne, ha csinálsz egy könyvtárat, ahova lehet custom zenét bepakolni. Mint a gta-ban . És akkor no para, ha valakinek nem tetszik valami.
raytraceisten és übermedic
   
Bacce - Bacce | 1783 hsz       Online status #120834   2009.11.02 03:17 GMT+1 óra  
Én nem tudom mi a probléma a zenével, a wipeout készítőinek sem írtok levelet hogy "figy' má' metált nekünk."
Making the world a better place, one line of code at a time.
http://bacce.uw.hu
   
gopher - Törzstag | 496 hsz       Online status #120828   2009.11.02 02:55 GMT+1 óra  
MaNiAc: kösz az infót! Csak azért írtam oda, mert egy ismerősömnél kék halált okozott Vista alatt, de akkor valószínűleg nem volt jó a videó kártya drivere.

Matzi:
"az arany pénzek ne repüljenek már az ember képébe"
Még dolgozom az ügyön, tényleg "sok" lett kicsit az az effekt.

"Meg ha már leestem, ne pörögjön a pálya, mert rosszul lesz tőle az ember. "
Ha meg megáll, akkor olyan fura

Wolfee: örülök, hogy így gondolod

sirpalee: "A teljesben jó lenne ha több easy level pályával is találkozhatnánk. "
Lesz, lesz.
sirpalee: a drum&bass marad, ha csinálsz hozzá más zenét, és illik bele, szívesen beteszem ()

Szerkesszük már a hsz-t, amíg lehet! Köszi! - Kuz

Ok

Ezt a hozzászólást gopher módosította (2009.11.02 03:01 GMT+1 óra, ---)
   
Matzi - Szerkesztő | 2521 hsz       Online status #120827   2009.11.02 02:55 GMT+1 óra  
A céges gépen Vista fut, és jóval.... hm... komótosabb.
Van idő megfontolni mit szeretnék tenni. Az otthoni gépemen repeszt.

Egy észrevétel, az arany pénzek ne repüljenek már az ember képébe. Engem kicsit zavar
Meg ha már leestem, ne pörögjön a pálya, mert rosszul lesz tőle az ember.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
Wolfee - Törzstag | 1336 hsz       Online status #120824   2009.11.02 02:48 GMT+1 óra  
kipróbáltamm. baromi jó szerintem az utóbbi 1-2 év legszínvonalasabb és legszórakoztatóbb GPje
viszont a nehéz pálya az istennek sem sikerül...
FZoli jóváhagyásával XD

   
MaNiAc - Szerkesztő | 1735 hsz       Online status #120808   2009.11.02 02:27 GMT+1 óra  
Idézet
gopher :Csak XP alatt tesztelve, Vista alatt valószínűleg ki kell kapcsolni az Aero-t. Win7 alatt egy régebbi verzió futott Aero-val (természetesen kell a gyári videó kártya driver), remélhetőleg ez is fog
Már évek óta ezer helyen lehet ezt olvasni ezt az aero kikapcsolasos dolgot, mert valami hülye anno egy külföldi fórumon elkezdte ezzel riogatni az XPseket es terjed a dolog mint egy rossz meme. Tehát: Vistan fullscreenben az OpenGL kb. ugyanolyan performance-ot hoz, mint XP-n, Win7 alatt pedig mar ablakban is. Nekem meg egyetlen OpenGL progihoz sem kellett aerot kikapcsolnom - a legrosszabb ami tortent, hogy par 5-6 eves, mindenfele GL hacket hasznalo progi osszeomlott, de ez kb betudhato driver diffinek is, etc.
Dare to imagine!
http://www.insaneidea.hu
   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #120794   2009.11.02 00:56 GMT+1 óra  
Kipróbáltam, tetszik Azonban tényleg nehéz egy kicsikét. A teljesben jó lenne ha több easy level pályával is találkozhatnánk.
   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #120791   2009.11.01 23:17 GMT+1 óra  
Pontosan. Azért kérdeztem, hogy olyanokra nem gondolsz, akik rühellik ezt a zenei stílust?
raytraceisten és übermedic
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #120787   2009.11.01 17:35 GMT+1 óra  
Idézet
gopher :
sirpalee: "Zeneileg kicsit más stílus is, mint választási lehetőség?" - Ezt most nem teljesen értem


Nem csípi a drum&bass cuccokat. [én nem próbáltam, ha nem ez van benne akkor ne engem szidj, ő mondta!]
2x megnéztem a videót, de már fáj a fejem, szóval szerintem ez nekem kimarad. De hajrá, a videóban úgy néz ki, hogy tényleg olyan, amilyennek lennie kell.(gyomorforgató)
C4Ninja
   
gopher - Törzstag | 496 hsz       Online status #120785   2009.11.01 16:52 GMT+1 óra  
Vót időm gyakorolni
   
fpeti - Törzstag | 1291 hsz       Online status #120784   2009.11.01 16:44 GMT+1 óra  
Lehet, hogy wii-n is jól mutatna a cucmócs.
Videó: nagyon profi vagy benne
   
gopher - Törzstag | 496 hsz       Online status #120783   2009.11.01 16:37 GMT+1 óra  
Ja ééértem (asszem ). Szóval a Lisa-hoz képest más stílus, és ezért egy választási lehetőség, hogy ilyet csináljak? Igen
   
gopher - Törzstag | 496 hsz       Online status #120782   2009.11.01 16:33 GMT+1 óra  
sirpalee: "Zeneileg kicsit más stílus is, mint választási lehetőség?" - Ezt most nem teljesen értem

Addig is, a türelmetleneknek () egy videó (valamiért nagyon low quality) az összes bónusz felszedéséről: http://www.youtube.com/watch?v=w-SxOKOolcg
   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #120781   2009.11.01 16:07 GMT+1 óra  
Kipróbáltam, easy sikerült, az fasza . Hardhoz meg most nincs türelmem.

Alakul

Zeneileg kicsit más stílus is, mint választási lehetőség?
raytraceisten és übermedic
   
gopher - Törzstag | 496 hsz       Online status #120773   2009.11.01 15:48 GMT+1 óra  
Bacce: köszi! Az oldalra mozgás az tényleg másképp megy mint a nagy Ősben, viszont nekem így tetszik

Matzi: visszatérve a nehéz játék kérdésre, azt elfelejtettem írni, hogy természetesen a reakcióktól függően fognak nehezedni-könnyedni a pályák. Az eddigi tapasztalatok alapján tényleg egyszerűsíteni kell (pl. szélesebb utak, nem kiálló dolgok - amiben fent akadhatsz) ...
   
Bacce - Bacce | 1783 hsz       Online status #120771   2009.11.01 15:30 GMT+1 óra  
Nekem teljesen átjött a skyroad-os hangulat, nagyon eltaláltad... sztem inkább az oldalra mozgás volt kicsit lassú, bár gondolom megszokás kérdése. Nagyon tetszik.
win 7 rc-n kifogástalanul ment.
Making the world a better place, one line of code at a time.
http://bacce.uw.hu
   
gopher - Törzstag | 496 hsz       Online status #120769   2009.11.01 15:20 GMT+1 óra  
Az ugrás úgy működik, hogy esés közben (amikor már lefele tart), figyeli, megnyomtad e még egyszer az ugró gombot. Ha igen, akkor az esés után rögtön újból ugrik. Ez így működik az eredeti játékban is (Skyroads).

Az űrhajó méretein már nem változtatok, mert erre van belőve az érintkezés vizsgálat.

A nehéz fokozaton van egy rész, ahol oda-vissza kell ugrani "táp"-ért. Kb. az 1/3-ánál van. Ha azokat felvetted, és mégis meghalsz, akkor gyorsabban kell menni

Tudom, hogy szemét egy játék, de az eredeti sem bánt kesztyűs kézzel a játékossal Persze ettől függetlenül örülök és köszönöm, hogy véleményezted a stuffot! Remélem, majd a teljeset is ki fogod próbálni
   
Matzi - Szerkesztő | 2521 hsz       Online status #120766   2009.11.01 15:01 GMT+1 óra  
Jó kis játék, nekem tetszik. Viszont mintha túl széles lenne az űrhajó, nagyon könnyen nekimegy mindennek, és néha duplán veszi be az ugrást. Kicsit lehetne elnézőbb a játék.
A nehéz fokozaton hogy lehet eljutni a végéig? A tüzes mezőknél mindig elfogy a benzinem.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1290 hsz       Online status #120764   2009.11.01 14:48 GMT+1 óra  
Köszönöm! Töltöm és kipróbálom.

   
gopher - Törzstag | 496 hsz       Online status #120763   2009.11.01 14:33 GMT+1 óra  
fpeti: Örülök, hogy tetszik. A billentyűkre majd lesz "options", addig is a saját billentyűzetem miatt lett ez.

Lord_Crusare: feltettem céges tárhelyre, de nem lesz itt sokáig (pár napig): http://net-face.org/atomracer_demo.zip
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1290 hsz       Online status #120761   2009.11.01 14:16 GMT+1 óra  
Nem tudnád esetleg máshová feltölteni? Koleszneten vagyok, és nem engedi leszedni .

   
fpeti - Törzstag | 1291 hsz       Online status #120759   2009.11.01 14:14 GMT+1 óra  
Nagyon szép,és még nehéz is, mentem ez idő alatt vagy 200 menetet, a hardon még nem vagyok túl .
(ugrás lehetne space is, vagy egy betű az alsó sorból, kényelmesebb lehetne..)
   
gopher - Törzstag | 496 hsz       Online status #120757   2009.11.01 13:54 GMT+1 óra  
Ja igen, irányítás:

F - ugrás
Jobb, bal - jobbra, balra
Fel, le - gyorsítás, lassítás (állandó a sebesség!)
   
gopher - Törzstag | 496 hsz       Online status #120756   2009.11.01 13:43 GMT+1 óra  
A DEMO LETÖLTHETŐ INNEN: http://www.megaupload.com/?d=VMLWOX43

Figyelem! Csak XP alatt tesztelve, Vista alatt valószínűleg ki kell kapcsolni az Aero-t. Win7 alatt egy régebbi verzió futott Aero-val (természetesen kell a gyári videó kártya driver), remélhetőleg ez is fog

Bármilyen észrevételt szívesen meghallgatok.

Üdv: gopher
   
gopher - Törzstag | 496 hsz       Online status #120732   2009.10.31 18:40 GMT+1 óra  
Most kicsit befáradtam a pályaszerkesztésbe, meg a bugfixelgetésbe, de holnap folytatom
   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #119279   2009.10.15 07:20 GMT+1 óra  
Köszi!
   
gopher - Törzstag | 496 hsz       Online status #119235   2009.10.14 12:23 GMT+1 óra  
Üdv!

Az author épp beteg, így ritkán jön fel ide mostanában

Demo remélhetőleg november környékén várható.

OBJ formátumot használok, de nem saját betöltőm van, hanem innen szedtem le, és egy minimálisat módosítottam benne (a textúra koordinátáknál alapból 3-at akart beszedni, azt írtam át kettőre).
   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #119194   2009.10.13 15:29 GMT+1 óra  
Köszi, de az author miért nem postol?
   
Joga - Törzstag | 1791 hsz       Online status #119079   2009.10.12 02:34 GMT+1 óra  
Hát, ha jól emlékszem, az előző demóban még display listákkal dolgozott, amiket obj-ból hívott elő saját betöltővel
(ಠ ›ಠ) Stewie!

   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #119065   2009.10.11 15:56 GMT+1 óra  
És milyen modell formátumot használ? Saját engine, vagy valami más amiben meg van írva a betöltőrutin? Vertex array vagy Vertex Buffer Object?
   
Joga - Törzstag | 1791 hsz       Online status #118832   2009.10.08 06:59 GMT+1 óra  
OpenGL
(ಠ ›ಠ) Stewie!

   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #118788   2009.10.08 02:02 GMT+1 óra  
OpenGL vagy DX alatt készül a cucc? Mikor lesz már demo?
   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #118537   2009.10.04 16:01 GMT+1 óra  
Wow! Skyroads remake! Imádtam azt a játékot...
   
gopher - Törzstag | 496 hsz       Online status #117784   2009.09.23 00:47 GMT+1 óra  
kicsy: én is meglepődtem
   
Joga - Törzstag | 1791 hsz       Online status #117766   2009.09.22 13:12 GMT+1 óra  
Idézet
kicsy :
Ööö, az szerintem véletlen volt

(ಠ ›ಠ) Stewie!