játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5455
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2521

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2189
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Miku Project
Egyszerű TPS
Kategória: ACT
A projectről:
Előre szólok: ENNEK A PROJECTNEK EGY BITJE SEM KOMOLY! xD
Csak úgy poénból készült, gyakorlás 3D-ben, kicsit hozzászokni az enginehez, tapasztalatszerzés, időelütés.

Hatsune Miku (http://en.wikipedia.org/wiki/Hatsune_Miku#Hatsune_Miku) egy nap felébred, nem emlékszik semmire, körülötte rozsdás falak, és szintén rozsdás robotok.
Összezavarodott állapotban nagy nehezen kijut az épületből, ami hajdan valami féle gyár lehetett, amikor látja hogy az utcán is robotok hemzsegnek.
Amikor végigverekedi magát rajtuk, meglát egy tornyot, és vele szemben egy lepusztult McDriveot.
Úgy tűnik a pultos (depressziós-áruló-mcdonaldsos-hamburgerárus robot)az egyetlen értelmes robot a környéken, aki hajlandó is beszélni.
Elmondja hogy felbukkant a városban egy gonosz tinker, aki elhatározta hogy bezárja az embereket, és a robotok veszik át a helyüket.
Miku ezzel nekivágott, hogy megkeresse a tinkert, legyőzze és visszaállítsa a rendet.

Valami ilyesmi xD
Főkarakteren kívül minden ellenfelet én modelleztem (az árus és a főbossban segítettek megtervezni), pályákat szintén.
A főkaraktert loptam, megpróbáltam felvenni a kapcsolatot a készítőjével, de nem igazán sikerült.
A játékban található képek 99%-a netről szedett xD
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Visual C++ 2003
Milkshape
Metasequoia
Photoshop
;
Neeeet, sok kepet lopniiii!
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2008.08.18
2008.10.26
Beküldve:
2008.10.06 12:37
Fejlesztő:
DotDotDot (2 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: programmer.baz@gmail.com
Tagok:
beküldő: B@z
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Kész
Kész
Készültség: 100%

Képek - Miku Project
Menu
Menu
2008.10.07. 09:09
ScreenShot1
ScreenShot1
2008.10.07. 09:09

Fejlesztési napló - Miku Project
B@z 2008.10.26. 10:33
Elkészült a játék, lett szép telepítője meg ikonja is meg minden xD
Le lehet tölteni a profilban megadott linken!
B@z 2008.10.19. 14:53
egy kisebb javítás került fel.
a főboss bug javítása és a pályák végénél megjelenik egy kép hogy nyomj entert..
szal nem vált magától pályát.
+ még kisebb hibák javítása
várom a további hibákat

http://dotdotdot.extra.hu/FTP/MP_changes_2.zip
az eredeti zipet is felülírom
B@z 2008.10.12. 08:17
Frissítés:
- ütés effect hozzáadva (talán még fogok változtatni)
- fények hozzáadva (pályán és karaktereken egyaránt)
- kamera lecserélve
- kamera bug javítva (beakadás)
- ütés sebesség felgyorsítva
- ha a felbontás 1024x768 akkor teljes képernyőre rakja (más felbontásokra lehetetlen mivel a menü képekből áll.. :D)

Todo:
- talán lesz árnyék a karakter alatt
- "The movement is totally weird, the animation doesn't suit the movement, the animation needs to be way faster, and the movement needs to be slower, it looks very wrong right now. " ezt úgy én sem, környezetemben lévő senki sem érzékelte szal nemtom mivan :D
- várni a többi hibákat xD

letölthető innen:
http://dotdotdot.extra.hu/FTP/Miku%20Project%20changes.zip

csak frissített fájlok, be kell rakni a játék mappájába. a teljes játék zipjét is felülírtam, szal akinek nem volt meg eddig, annak elég csak azt letölteni

Hozzászólások - Miku Project
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #97573   2008.10.27 09:23 GMT+1 óra  
huh bennehagytam azt :|
megprobalom kijavitani (utolag xD)

a parancsikonos cucc elvileg mar jo, elfelejtettem working dir-t allitani.

thx az infoert ^^

   
Lord_Crusare - Törzstag | 1290 hsz       Online status #97561   2008.10.27 06:08 GMT+1 óra  
Na, hát gondoltam megint végig tolom ezt a gamét, ezúttal minél nagyobb pontszámra hajtva (186 000 lett... az jónak számít?).

Két bugot találtam, az egyik, hogy a nagy nyílt pályának nagy nyílt vége van, amin nagyon egyszerű túlmenni, ezáltal ugye kikerülhetsz a pályáról. Nem ártana oda valami láthatatlan fal, ami miatt a játékos nem mehet tovább. A másik pedig, hogy a játékot parancsikonról indítva a program szabálytalan műveletet hajt végre (küld hibajelentést? nem küldök hibajelentést). Ezt jó volna orvosolni.

Egyébként ennyi, és grat. a kész projekthez.

   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #97495   2008.10.26 10:33 GMT+1 óra  
Nah hat ezzel kesz is a project
1 honapot kesett most megnezve xD
bar mostanaban nem igazan csinalgattam

koszonom szepen mindenkinek aki velemeny mondott rola, tesztelt, es segitett kijavitani a hibakat.

a profilban lathato linkrol le lehet tolteni a telepitot.
nem irkalja bele magat a registryben meg semmi szal meg lehet nyugodni xD
ha uninstallaljatok utana toroljetek le a mappajat, mert bennehagyja a menteseket.

   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #97486   2008.10.26 09:23 GMT+1 óra  
Csizmas Kandur:
ertem xD
nem teszem kikapcsolhatova. tudod ez nem egy beepitett feature, hanem az alap szerkezet xD

gondolom jo sok jatekot keszithettel ha szerinted egy jatek elkeszitese a modellek betoltesebol all xD

   
Csizmás Kandur - Tag | 436 hsz       Online status #97481   2008.10.26 06:13 GMT+1 óra  
Idézet
B@z :
csizmas kandur: ez milyen prog nyelv? xD
mind1, majd max a legkozelebben, ezt at kene irni az egesz szerkezetet ha valtoztatni kene, masik meg az hogy akkor nem lenne ertelme az egesznek


C# 3.0. Jó picit ez magas lehet egy C++ codernek tudom, de jól esett. Szóval ti ezt auto kamerának hívjátok. Na azt az izé hogyishívjákot kéne kikapcsolhatóvá tenni.

A tanulás részt nem értem. Irrlicht egy komplett engine, amivel huszadrangú kérdés a modellek betöltése, textúrázás, kamera meg ilyenek. Hol van itt a tanulás? Az OOP-t nem itt kell elkezdeni.
dynamic calc = GetCalculator();
var sum = calc.Add(10, 20);
   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #97479   2008.10.26 04:19 GMT+1 óra  
hat a kesz van mar? kerdesem alatt azt ertettem hogy van e vmi bug amit ki kellene javitanom xD
de ha nincs akkor jo
nah akkor csinalok telepitot meg readme irogatas meg miafranc xD
kosz mindenki a tesztelest ^^b

a kovi projekt szinten ezzel a karakterrel (a model mas ) egy multiplayer usd vagd jatek lesz
nemeppen hardcore jatekosoknak inkabb azoknak akik szeretnek esz nelkul kattintgatni xD

   
fpeti - Törzstag | 1291 hsz       Online status #97476   2008.10.25 18:30 GMT+1 óra  
Akkor meg is adtad a választ a 'kész van-e már?' kérdésre - igen, kész van.
Köszönjük.
Mivel nem véres gamma, fiatalabb korosztályoknak is bátran lehet ajánlani, jó 'kapu-drog' lehetne a president-evil és gears-of-war irányok fele.

(Másik projekt milyen lesz?)
   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #97472   2008.10.25 17:23 GMT+1 óra  
csizmas kandur: ez milyen prog nyelv? xD
mind1, majd max a legkozelebben, ezt at kene irni az egesz szerkezetet ha valtoztatni kene, masik meg az hogy akkor nem lenne ertelme az egesznek

Adacs: kosz a velemenyt. igazabol ez olyan mint a space invader fele jatekok. vegig lehet menni ugy rajta hogy kimesz a kepernyo szelere es csak kilovod az elotted levovel, tobbivel nem foglalkozol, de igy mi a jatek? amint latod pont rendszer van, amennyi ellenfelet legyozol annal tobb pontot kapsz.. most vegigviszed a gamet, lesz 200 pontod es orulsz xD
igy valoban nincs ertelme. de hat persze ahhoz szeretni kell a hasonlo jatekokat
hat ha legyozted volna minden ellenfelet, akit meglattal, nem kellett volna hatrafele futnod xD

hat csiszolni mar nem naon fogok rajta xD
ha van vmi konkret hiba, akkor kijavitom de mostmar szeretnek a kovi projektemmel foglalkozni xD (nem ezt atirogatni gyokerestul xD)

   
Adacs - Törzstag | 706 hsz       Online status #97470   2008.10.25 16:03 GMT+1 óra  
Baz már leírta hogy ezen nem akar változtatni. Szerintem a játékkészítés is olyan mint a művészet, vannak emberek akik olyan képeket festenek amit senki sem ért meg, bár ezt szóváteszik ő a következőt is hasonló stílusban festi meg. Nem ez az első olyan projekt amiben sokan javasolnak valamit, az mégsem lesz változtatva. Sokszor jogosan, hiszen úgy van megírva hogy azon egy teljes változtatás kellene, vagy mert a készítő túl makacs.
Ez a rendszer igazából nekem sem tetszik, játszottam vele, kinyírtam mindenkit aztán rájöttem hogy nincs értelme, ezért végigfutottam a pályákon ( ahol elállták az utat azért öltem), azt az egyik pályán (a nyilt terepen) csúnyán bebugolt a pálya szélénél (ahol el akartam slisszanni), aztán úgy gondoltam hogy annyira nem kötött le hogy még egyszer elvigyem odáig. Néha zavaró volt a kamera, hátrafelé kellet futni meg hasonlók, és a játék nem tetszésébe beletartozhat az is hogy nem annyira szeretem ezt a játéktipust.
Tanulásnak megfelelő lehet, én nem tudom, tudásom még nincs ilyen szinten, bár talán a belső tér sokat nehezít az autocamon (ami nem túl szimpatikus hogy van a játékban).
Sok sikert a csiszoláshoz.
Mosolyogj! A holnap rosszabb lesz a mánál. Arthur Bloch

   
Csizmás Kandur - Tag | 436 hsz       Online status #97468   2008.10.25 14:23 GMT+1 óra  
Idézet
B@z :
persze vegulis miert ne lehessen benne gepfegyverrel menni vagy akar fps modban xD


Úgylátom érted a problémát, tehát:
XYGombPushEvent = ()=> autoAim = !autoAim;
Előre is köszönöm.
dynamic calc = GetCalculator();
var sum = calc.Add(10, 20);
   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #97467   2008.10.25 14:18 GMT+1 óra  
persze vegulis miert ne lehessen benne gepfegyverrel menni vagy akar fps modban xD

   
Csizmás Kandur - Tag | 436 hsz       Online status #97463   2008.10.25 11:00 GMT+1 óra  
Ezt az aimbotot szerintem jó lenne, ha ki lehetne kapcsolni.
dynamic calc = GetCalculator();
var sum = calc.Add(10, 20);
   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #97435   2008.10.24 16:18 GMT+1 óra  
gratulalok xD

kijavitom meg a palya lepes pontokat aztan sztetek kirakhatom kesz jateknak?

   
ALIENwoods - Tag | 87 hsz       Online status #97407   2008.10.24 02:35 GMT+1 óra  
Végig Vittem !

   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #97248   2008.10.20 00:28 GMT+1 óra  
aha, akkor igazitok a pontokon.
Az meg azert volt ugy, hogy amikor automatikusan valtott, akkor eleg kozel kelljen menni
meg lattam mas palyaknal is hogy rosszul van ott, ezert kell meg igazitani

hogy kesz e... nemtom
igazabol en akartam olyat hogy a palyak kozott atvezeto animaciok... az nem jott be ezert akkor legalabb kepek... de nincs ki megrajzolja
legalabb azt akartam hogy az elso palya elott, a mcdriveos robotnal, es a vege utan legyen vmi...
aztan lehet hogy en fogom megrajzolni, de akkor lejebb megy a szinvonal xD
sztetek?

   
fpeti - Törzstag | 1291 hsz       Online status #97247   2008.10.19 16:52 GMT+1 óra  
Alakul, minden működött ahogy kell.
A MacDrive-os robotnál a 'press enter..'-es szöveg elég nehezen jelent meg - a bódé felé kellett folyamatosan nyomni az 'előre'-t, és akkor be-beugrott.
Néhol egész sötét van - lassan lámpa kéne neki. (a múltkor meg túl világos volt nekem, ne is hallgass rám )
- akkor lassan kész is?
   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #97246   2008.10.19 15:47 GMT+1 óra  
kerult fel frissites, olvassatok el a naplot

   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #97199   2008.10.18 11:06 GMT+1 óra  
miert jo az ahogy van xD
bar le kene cserelni mert az etherealm project nem sikerult.. xD

   
Gismo - Tag | 5 hsz       Online status #97156   2008.10.17 14:12 GMT+1 óra  
Majd lenne pár ötletem a csapat weblapjához.
   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #97137   2008.10.17 04:49 GMT+1 óra  
jaertem xD

attol meg hogy sok az ellenfel, nem kene kifagynia

a beszorulas meg remelhetoleg mar nem lesz, javitottam rajta (azokon amiket en tudtam.. )

   
Gismo - Tag | 5 hsz       Online status #97128   2008.10.16 15:48 GMT+1 óra  
Robi tudod te (Ricsi)
Sztem attól hogy sok volt az ellenfél és beszorultam valahova, 5.pályán a legelején.
   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #97127   2008.10.16 15:20 GMT+1 óra  
hattemeg ki vagy xD

es pontosan hogy hol fagyott ki?

   
Gismo - Tag | 5 hsz       Online status #97125   2008.10.16 15:06 GMT+1 óra  
egyszer 5. pályánál kifagyott
   
Gismo - Tag | 5 hsz       Online status #97124   2008.10.16 15:05 GMT+1 óra  
20 perc alatt végig játcottam
   
Gismo - Tag | 5 hsz       Online status #97123   2008.10.16 14:46 GMT+1 óra  
Grat B@z jó lett további kellemes fejlesztést OPrendszer órák alatt
   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #97100   2008.10.15 20:42 GMT+1 óra  
a boss bugot enis eszleltem, mar javitottam

az hogy nem tudsz megallni valoszinuleg azert volt, mert valoszinuleg pl nyomtad az eloret es akkor esc, vagy vmi ilyesmi.
szal egyszeruen beragad ilyenkor megint megnyomod az eloret es utana mar mukodni fog

   
fpeti - Törzstag | 1291 hsz       Online status #97099   2008.10.15 17:26 GMT+1 óra  
Most megint ment (reboot kellett neki), megcsináltam a 9-es szintet, utána a 10-est, minden ok volt, eztán újratöltve a 10-est sok minden történt, pl nem a toronyba kerültem, és nem tudtam megállni, mindig ment (kép):
http://www.ilab.hu/jf/datas/users/776-miku%20lost.png
Amikor jó helyen kezdtem, akkor meg a nagy robot állandóan a halál-animját játszotta le, és egy ütéssel mindig leterített.
Pár próbálkozás után fagylalt

(szvsz nem a DirectX-em gyenge )
   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #97034   2008.10.15 01:03 GMT+1 óra  
fpeti: hat halozathoz semmi koze szal biztos az?
de erdekes... eddig mindenkinel mukodott de nalad hibaval leal... xD erdekelne hogy miert
rossz driver, regi dx vagy ilyesmik?

lord_crusare: thx ^^ igazabol minden palyan van egy pont ahol atdob a masik palyara, de tervezek beepiteni egy olyat, hogy ha odamesz nem egybol atdob, hanem kiirja hogy nyomj entert ha at akarsz menni, es ha entert nyomsz atdob.

   
Lord_Crusare - Törzstag | 1290 hsz       Online status #97031   2008.10.14 23:21 GMT+1 óra  
Nna, én végigvittem. Még életemben nem nyomtam le ennyiszer az "X" gombot .

Így már sokkal jobb az egész, az irányítás nagyon király, egyedül az nem kéne, hogy magától átdob egyik pályáról a másikra, szvsz sokkal jobb lenne, ha mindenképp meg kéne találni a kijáratot.

Amúgy gratulálok, tényleg jó lett.

   
fpeti - Törzstag | 1291 hsz       Online status #97030   2008.10.14 19:17 GMT+1 óra  
Ha pont most elindítom, akkor azonnal hibát észlel és leáll, még holnap kipróbálom (ma este ) lehet az új tűzfal gixerel be valamit. (most raktam fel, minden baja van)
ps: VS debuggere szerint access-viola NULL-ról próbál olvasni valamit... hát ez nem sokat segíthet, új mappába tömörítés se segít, holnap megnézem még, addig üljél tűkön
   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #97029   2008.10.14 16:11 GMT+1 óra  
dvorgaz: koszi

fpeti: huh? elvileg ha nincs eppen ellenfel kijelolve, akkor attesz a kovetkezo palyara (epp most azt csinalom hogy entert kelljen nyomni hogy attegyen xD).. szal az elkepzelheto hogyha tul messze volt toled az ellenfel, akkor atdob...
viszont az erdekelne, hogy csak akkor ott fagyott ki, vagy barmikor amikor be akarod tolteni (szal pl most ) a 10es palyat, kifagy?

   
fpeti - Törzstag | 1291 hsz       Online status #97027   2008.10.14 14:59 GMT+1 óra  
Tényleg jobb lett, az új kamera, + lightmap-ok is sokat dobtak rajta, (mondjuk én kontrasztosabbakat csinálnék, de akkor meg túl félelmetes lenne).
Egy fura bug előjött az utolsó előtti pályán: épp beszorítottak a falhoz (Miku nem is látszott ), hajlabdát akartam nekik adni, erre áttett a 10 pályára, pedig még az összes robot megvolt a kilencediken - a 10-esen meg egyből vége lett (utolsó), levertek kb 5 másodperc alatt. Be akartam tölteni a 10-est, erre kifagyott.
   
dvorgaz - Törzstag | 575 hsz       Online status #97019   2008.10.14 12:44 GMT+1 óra  
Irányítás így már sokkal jobb szvsz
   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #97018   2008.10.14 11:45 GMT+1 óra  
xD oke..
es vmi velemeny?

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #97002   2008.10.13 23:41 GMT+1 óra  
Én leszedtem, de mi a változtatás?

Jah nem szoltam, csak a poszott olvastam eddig.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #97001   2008.10.13 22:29 GMT+1 óra  
valaki megnezte ?

   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #96953   2008.10.12 08:18 GMT+1 óra  
történt frissítés pls töltsétek le, és próbáljátok ki
a teljes game-t éppen pakolom fel, szal ha nem jön le, vagy hibás akkor azt jelenti hogy még nem ment fel
a csak változtatások zip már fentvan.

   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #96786   2008.10.08 11:49 GMT+1 óra  
hat ugylaccik a kezelesre nagyon sokan panaszkodtak, szal lehet hogy ugykodok valamit vele.... persze nem igerek semmit xD
de az ellenseg fele fordulas az mindenkepp meg lesz, csak max beepitem azt, hogyha nincs ellenfel, akkor szabadon lehessen futkarozni. majd meglatjuk

arnyekokkal is megprobalok ugykodni valamit, csak az igazat ferfiasan bevallva foggalmam sincs hogy hogyan kell hozzaalni az ilyenhez majd utanaolvasok.

felolem nincs harag xD

   
Lord_Crusare - Törzstag | 1290 hsz       Online status #96764   2008.10.08 06:28 GMT+1 óra  
Ehh, már sajnálom, hogy elmondtam a véleményem. A grafika annyira nem is lényeges, ha a játék jól kezelhető (!), és fenntartja az érdeklődést. Itt viszont semmi ilyesmit nem találtam.
DE!
Ez az én véleményem, én csak leírtam, úgy tudom erre van ez a fórum. B@z, veled pedig semmilyen személyes problémám sincsen, és hidd el, jóval többre tartom a munkád még így is, mint azokét, akik fognak egy Game Maker-t, és fél nap alatt "játékot" készítenek. Abban viszont igazad van, hogy nem írtam építő jellegű kritikát.

Nekem személy szerint az irányítás volt a legnagyobb gond, egyáltalán nem kellene az ellenség felé fordulnia a figurának magától. A grafikának MÉG VÉLETLENÜL SEM kell Crysis szinten lennie, én max. előre generált árnyékokkal toldanám meg később, attól egészen dögös lenne. Ennyi.

Mégegyszer elnézést, ha a véleményem nem egyezett meg máséval.

   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #96749   2008.10.08 01:29 GMT+1 óra  
Nem az a lényeg, hogy minden beregelt játék AAA kategória legyen! Ha csak 1-2 modellezős rendert tud felmutatni az illető, és a felhasznált eszközöknél sincs semmi utalás valamilyen progira, ami meg is mozgatja a dolgokat, na akkor nem szoktuk engedélyezni a projectet. Ennek a gp-nek volt ingame képe - tény, hogy nem egy crysis, de ki a fenét érdekel, majd alakul az is -, ami annyit tesz, hogy maga a játék legalább félig-meddig tartalmaz valós játékfejlesztő munkát is. Tény, hogy nem tudunk - és én legalábbis nem is szoktam - kipróbálni minden újonnan regisztrált programot, mert dolgozunk, egyéb programunk van, ezért mi is hibázhatunk, de ebben az esetben, ha jelzitek ezt, akkor korrigáljuk magunkat. Az meg, hogy maga a játék nem tetszik... Hát bocs, ilyen alapon a játékipar túlnyomó részét visszaküldeném a fejlesztőkhöz, mert mondjuk nekem nem tetszik...
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #96747   2008.10.08 00:30 GMT+1 óra  
hat nekem attol hogy gyakorlas attol meg arra hajtok hogy jatek legyen belole mindig is ezt csinaltam xD
thx^^

   
Gadam - Tag | 102 hsz       Online status #96746   2008.10.07 22:17 GMT+1 óra  
Én se mutogatnék olyan projectet amiben csak gyakorolnám a játékfejlesztést, de nem azért mert ciki hanem azért mert én ilyen vagyok, le is van írva hogy ez gyakorlás 3d-ben, ahoz képest hogy első project szerintem elég jó.

   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #96740   2008.10.07 16:40 GMT+1 óra  
fpeti: thx xD igazabol hangok be voltak tervezve, egy resze meg is volt valositva, aztan rajottunk hogy mikunek nincs igazi szinkronhangja, mivel egy enekprogi... megprobaltam azzal a progival alkotni, de eleg erdekes hangzasa volt, szinkronhangot meg egyenlore nem talaltam, szal egyenlore fel kellett adnom ezt ha lesz hang, bele fogom rakni xD
Amugy ha nem latjatok az ellenfelet, megis ugy jelzi mintha ott lenne, nyomj egy tabot, akkor elvileg el kell szednie rola a fokuszt

   
fpeti - Törzstag | 1291 hsz       Online status #96738   2008.10.07 15:32 GMT+1 óra  
Én toltam kb. 3/4 órát mire sikerült a boss-t (gonosz iker ) legyakni. Életembe' nem játszottam még rts-sel, így nem tudok viszonyítani, eddig ez a legjobb. Eredeti ötlet hagymával robotot püfölni szvsz (ez magában elvitte a hátán a gémet ) - pörgős fejű robot a legjobb. Néha én se láttam, mit üt szegény Micu, de nem lett belőle baj.
Utolsó előtti-előtti(-előtti?) pályán alig tudtam kimenni, mintha a falban lett volna még egy ellen, de nagy nehezen kioldalaztam-hátráltam a pályáról.
Ha a zenén kívül is lettek volna hangok ('micu-hairball-go!' -szigorúan japánul ), dobott volna még rajta egyet.
   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #96737   2008.10.07 15:05 GMT+1 óra  
Lord_Crusare: hat szerintem ha a projekt rontana az oldal szinvonalat a modik letorolnek.
Ha letorlik nem szolok egy szot sem, de ha nem, akkor ugyanezt elvarom masoktol.
Ha megvalositas valamelyik reszevel van baj, elfogadom a kritikat, de az hogy beszolnak hogy hatezszar, az illetlenseg es modortalansag.
a kritika nem arrol szol hogy leszolunk vmit hanem arrol hogy megmondjuk hogy mi rossz, es hogy lehetne javitani rajta, ha meg az egesz egy magaban nem teccik akkor fogjuk a szajunkat es megnyomjuk azt a hatalmas X gombot a kepernyo jobb folso reszen.
Masik: attolmeg hogy kis jatek, attol meg jatek, es mire valo egy jatek? arra hogy jattszanak vele az emberek. az emberek nem tudnak jatszani vele, ha nem mutatjuk meg.
milyen jatekfejleszto az aki szegyenli a jatekat?
En felraktam ide, mert lehet hogy van legalabb egy olyan ember akinek okoz 5 kellemes percet, es akkor mar megerte megirni ezt a progit.
En ezek utan is be fogom regelni a hasonlo projectjeimet, mert ha nem is nagy, dolgoztam vele, es szeretnem ha eljutna az emberekhez.
HA nem teccik, vagy nem nezed ezek utan azokat a gp-ket, amik melle oda van irva hogy B@z, vagy fellazadz es megmondod minden moderatornak hogy ne engedelyezze a progijaimat.
Felolem megteheted, te dolgod, de az is az en dolgom hogy milyen projekteket regelek be...

Es szerintem ez az oldal nem arra valo hogy a huhhanyevgyakorlatosprofik programjait mutogassak, hanem arra hogyha valaki kuzdott hogy megcsinaljon valami jatekot, akkor legalabb legyen egy hely ahova fel tudja rakni.

Amugy semmi szemelyes ellenszenv, csak ezt a gondolkodasmodot utalom.
Elhiszem hogy te sokkal jobb progikat irsz, lattam is a gamedet, es tenyleg huuztam egyet, de azert nem kene masokat leszolni. Szvsz

   
Lord_Crusare - Törzstag | 1290 hsz       Online status #96734   2008.10.07 14:53 GMT+1 óra  
Nem így értettem, és nem azon volt a hangsúly, amire Te válaszoltál. Nekem is van rengeteg gyakorló projektem, egyik-másik sokkal rosszabb, mint ez a projekt. DE. Az ember az ilyen gyakorlásokat azért nem mutogatja publikusan, mert ilyen erővel minden apró kis agymenést be lehetne regelni (ahogy sajnos sokan meg is teszik), ami rontja az oldal színvonalát.

   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #96732   2008.10.07 14:26 GMT+1 óra  
dvorgaz: jah es altalaban tavol levo ellenfelekre nem lockol ra
waypointos rendszerrel dolgozik, a palyakon lathatatlan modellek vannak leteve, azokra lockol ra, es ha kozel mesz hozza atvalt a kovetkezore.

   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #96731   2008.10.07 14:20 GMT+1 óra  
dvorgaz: a kamera direkt van ugy megcsinalva, marmint hogy mindig fix pozra nez. ez a lenyege a jateknak viszont a beakadassal meg dolgozok, koszi

Lord Crusare: hat ez a velemenyed, nemtok mit ellene kezdeni. elnezest hogy beletiportam a lelkivilagodba ezzel az atkozott jatekkal, hogy masfel honap alatt nem crysis 124-es grafikat csinaltam egyedul, prince of persias jatekmenettel.

HCodename47: thx, hat a jelentett hibakat kijavitom aztan mar nemigazan szandekozom.

   
HCodename47 - Törzstag | 231 hsz       Online status #96727   2008.10.07 12:28 GMT+1 óra  
Miért ne mutogathatná? Valahonnan meg kell tudni, hogy mit gondolnak mások.
És szerintem a hibái ellenére, tök jó .
De remélem dolgozol még rajta B@z.
Maximális tisztelettel: Codename47

-Desktop PC: Intel i5 2.8 Ghz, 8Gb DDR3, ATi HD 5770 (W7 SP1 x64)
-Laptop: Acer Aspire 5112 - AMD Turio64 x2 1.6 Ghz, 3Gb DDR2, ATi Mobility Radeon X1600 (XP SP3 x86)
http://codename47.bayi.hu
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1290 hsz       Online status #96726   2008.10.07 12:25 GMT+1 óra  
Érdekes? Szerintem ez inkább rossz. Sőt, NAGYON rossz. Játszhatatlan, unalmas, és ronda. Nem azt mondom, C-ben gyakorló projektnek biztosan nagyon szép, de az ember az ilyesmit nem mutogatja...