játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5455
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2521

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2189
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

RevoTable
prototípus versenyre készített, körökre osztott táblás játék
Kategória: stratégia
A projectről:
A RevoTable egy körökre osztott táblás játék, melyet kártyákkal kell játszani.
A lényege, hogy az azonos táblán levő játékosok minél több, és értékesebb mezőt birtokoljanak.
A koncepció még alakul, de a főbb játékmenet már látható.
HTML5 kompatibilis böngészővel játszható. Nekem működött Firefox, IE9, Google Chrome alatt. Operával kicsit lassú.
IE alatt nincs hang (szolgáltató miatt)
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Visual Studio 2010
Script#
Paint.NET
;

Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2012. október
???
Beküldve:
2012.10.29 09:54
Fejlesztő:
(1 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: kooow@windowslive.com
Tagok:
beküldő: kooow
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 30%

Képek - RevoTable
Pakliszerkesztő v2
Pakliszerkesztő v2
2012.11.11. 13:31
A játék táblája
A játék táblája
2012.10.29. 12:31
Pakliszerkesztő
Pakliszerkesztő
2012.10.29. 09:57

Fejlesztési napló - RevoTable
kooow 2012.11.12. 00:00
Chrome-ba keletkező bug javítva, a zenével volt gondja, kiszedtem így ott nem hallható.
kooow 2012.11.11. 13:28
Frissült a játék.
- Került bele 2 új kártya, és mindnek lett ikonja.
- Mostantól 1 körbe, csak 1 kártyát lehet kijátszani.
- Került bele 3 kihívás (többet akartam, de megcsúsztam).
kooow 2012.10.29. 12:37
Tudom, hogy nem éppen a legjobb ötlet körökre osztott játékkal nevezni, amikor pörgős játékok szerepelnek a versenykiírásban, de mégis e mellett döntöttem.
Kicsit elcsúsztam, remélem a hátralévő 6 nap alatt megcsinálok egy alap szintű ai-t, ami majd a kihívássorozatba irányítja az ellenfelet.

Hozzászólások - RevoTable
kooow - Tag | 71 hsz       Online status #188756   2012.11.12 11:45 GMT+1 óra  
Nos valószínűleg nem fog, mert a kódba van beleírva a képek és hangok elérési útja. Így azokat is le kellene szedni külön. De ahhoz meg a kódot (revotable.debug.js) kellene bográszni, h mit kell leszedni.
   
Matzi - Szerkesztő | 2521 hsz       Online status #188754   2012.11.12 11:23 GMT+1 óra  
Nos, ez esetben letöltöttem a weboldalt, remélem működni fog simán.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
kooow - Tag | 71 hsz       Online status #188753   2012.11.12 11:11 GMT+1 óra  
Honlapról érhető el. Forráskódot egy HTML5-ös játéknál felesleges, hiszen nyilvános (jobb gomb oldal forrása és látható a kód).
Kell belőle egy zipben futtatható változat?
   
Matzi - Szerkesztő | 2521 hsz       Online status #188752   2012.11.12 11:04 GMT+1 óra  
Letölthető változat? Forráskód? Valami?
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
kooow - Tag | 71 hsz       Online status #188740   2012.11.11 22:32 GMT+1 óra  
Azt tapasztaltam chrome-ba fagy. Egyelőre nem tudom az okát.
   
kooow - Tag | 71 hsz       Online status #188739   2012.11.11 21:32 GMT+1 óra  
Frissült a játék, fentebb olvasható hogy mi került bele. Nem hiszem, hogy holnap délig kerül bele új feature, de meglehet. A honlap címe nem változott.
   
THXGames - Tag | 70 hsz       Online status #188438   2012.10.31 12:13 GMT+1 óra  
Ok, hajrá, kíváncsian várom a finomhangolásokat.

   
kooow - Tag | 71 hsz       Online status #188419   2012.10.30 21:43 GMT+1 óra  
Az hogy egy területen különböző számú embereket lehet befolyás alá vonni, az jó ötlet. Én mégsem akarom ezt, mert az (még) bonyolultabbá teszi a játékot. Ne kelljen a játékosnak annyit számolnia. ( Kb. egy kicsit fentebb mint a sakk, olyan bonyolultságban gondolkodok. Lehet nem jött össze :-)

Először úgy volt, hogy 1 körben csak 1 kártyát lehetne kijátszani. Csak a kezdőkártyák miatt meghagytam így. Amit írtál az alapján sztem körönként 2 kártya kijátszás kiküszöbölné a problémát.
A finomhangolás valóban hátra van, meg a testőr kártya is hiányzik.

A finomhangolásra egyébként van egy egyedi ötletem. Írnék egy viszonylag elfogadható AI-t, ami játszana önmagával a mostani unit test-es környezetbe bedobva.
Kb. ilyen sandbox, elkülönülve.
Majd ezeknek a játszmáknak az elemzésével finomítanám a játékegyensúlyt.
   
THXGames - Tag | 70 hsz       Online status #188417   2012.10.30 21:16 GMT+1 óra  
Ha esetleg nem írtam volna, egyébként tök jó úton jársz szerintem, már csak a finomhangolás van hátra ahhoz, hogy igazán élvezhető legyen a játékmenet.

Csak így tovább!

Biha

   
THXGames - Tag | 70 hsz       Online status #188416   2012.10.30 21:07 GMT+1 óra  
Kipróbáltam azt, hogy az egyik játékossal nem csináltam semmit 20 körön keresztül, csak az utolsó körben léptem.

Így is rengeteget fel tudtam hozni a hátrányból, de ha két kört hagytam volna a végén, akkor szerintem simán meg is fordítom az állást, hiába uralta a másik a pályát végig.

Valószínűleg hasznos lenne valamilyen hatás célérték, ahonnan már nincs visszaút, nyer az egyik játékos.

Mondjuk ha a tüntetők 67%-át sikerül a saját oldalára állítania, akkor azonnal nyer.

   
THXGames - Tag | 70 hsz       Online status #188384   2012.10.30 15:14 GMT+1 óra  
Most már értem a logikát és így már át is látom a befolyást.(Pedig el is olvastam a szabályokat, úgy látszik nem elég alaposan)

Talán annyi lenne a javaslatom, hogy érdemes lenne nem automatikusan odaadni egy területet egy szónoknak, hanem apránként megszavazni neki a bizalmat(vagy elvenni tőle).

Most ha egy területet megbombáznak a kormánypárti szónokok akár öten, ha a következő körben ellépnek onnan, egy ellenzéki szónok azonnal átállítja az embereket, ami kevésbé életszerű, illetve nehezebb "terjeszkedni" mert csak a szónokaid közelében van befolyásod.

A számokra lefordítva a javaslatom:
Van 10 semleges ember egy területen.
Ha a kör végén az adott mezőre 3 kormánypárti és 1 ellenzéki szónoknak van hatása, akkor lesz 3 kp-i, 1 ell-i és 6 semleges. Ha minden más változatlan, akkor a következő körben 6kp-i, 2ell-i és 2 semleges

Ha már nincs semleges és valamelyik oldalról többen vannak, akkor átállítanak embereket.

De persze ez csak egy ötlet, nem akarlak befolyásolni.

   
THXGames - Tag | 70 hsz       Online status #188383   2012.10.30 14:46 GMT+1 óra  
Na, jól keresztbe kommenteltünk.

   
THXGames - Tag | 70 hsz       Online status #188382   2012.10.30 14:46 GMT+1 óra  
Tetszik a dolog.

Ami elsőre észrevétel:
Nem egyértelmű igazán a hatás első ránézésre.

Ha jól értem, akkor minden mezőn semleges emberek állnak eredetileg és a szónokok hatására állnak valamelyik oldalra?(Piros és kék emberek)

Ebben az esetben talán jobban ki kellene emelni a színüket, hogy világos legyen a helyzet.

Mekkora a hatósugara az egyes szónokoknak?
Az adott kockán belül megoszlanak az emberek vagy a kocka átlagos hangulatát figyeled?

Persze simán lehet, hogy félreértettem.

   
kooow - Tag | 71 hsz       Online status #188381   2012.10.30 14:34 GMT+1 óra  
A SPACE-t kell lenyomni, és akkor látszik, hogy melyik mezőket birtokolják. Ilyen bekapcsolt állapot látható A játék táblája című képen.
Ha mindkét oldali szónok területe "összeér", akkor egyiküké sem lesz az adott mező.
   
THXGames - Tag | 70 hsz       Online status #188380   2012.10.30 14:27 GMT+1 óra  
Ok, most már elindult. Az nem esett le, hogy a húzás fázisban nem kellett csinálnom semmit.

Viszont a szónokaimnak nem láttam semmilyen látható hatását.
Honnan derül ki, hogy ők milyen hatást generálnak a közelben állókra?

Szerk: Rájöttem, hogy lépni kell velük.
Kérdés visszavonva.

   
kooow - Tag | 71 hsz       Online status #188377   2012.10.30 13:41 GMT+1 óra  
A szabályok menüpontban részletezve van a játék menete, lehet h útmutató kellett volna legyen a címe.
A játék menete:
Először húzunk lapot (ez automatikus), aztán a fázis vége gombra kell kattintani.
Majd kiválasztjuk a kijátszani kívánt kártyát, kijelöljük hogy hova idézzük a táblán, majd újra fázis vége gomb.
Aztán lépünk a bábú(kk)al, majd kör vége gomb. És ugyanígy a másik játékossal.
Egyenlőre csak a 2 játékos mód van még benne, most készül az AI.
   
THXGames - Tag | 70 hsz       Online status #188374   2012.10.30 13:22 GMT+1 óra  
Egy shooter meg egy gondolkodós játék is lehet izgalmas, nem a műfajon múlik a játékélmény.
Egyébként a koncepció egy nagyobb stratégiai játék egy kis szeletkéje, tehát ehhez közelebb áll az általad képviselt stílus.

Viszont lehet hogy béna vagyok, de nem tudtam játszani vele.

Vagy a két játékososhoz két ember is kellene?

   
kooow - Tag | 71 hsz       Online status #188362   2012.10.30 08:45 GMT+1 óra  
Oh kössz ramoryan. Jobban haladtam volna, ha nem állok neki rajzolgatni őket, mivel programozó vagyok.
Sztem a mozgósítás meg az oszlatás kicsit béna.

Ismert hibák: a kártyapakli szerkesztő már úgy jön be, hogy belerakja azt a lapot, ahol tartózkodik az egér, a főmenüből való belépéskor. Oka: egyszerűen túl gyors a program, így a főmenüben való kattintás után, újabb kattintást érzékel, mivel nincs a képernyők között átmenet.

Új pakli létrehozása: menjünk be szerkesztőbe, válasszunk ki 16 lapot, írjunk egy nevet a textboxba, majd mentés. A többjátékos menüpontba ki tudjuk választani.

Szívesen várok minden javaslatot a játékkal kapcsolatban.
   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #188346   2012.10.29 20:57 GMT+1 óra  
Az ikonjaid marha jók, kooow!
Kellett egy ilyen játék is a tüntetős kategóriában, úgy érzem.
Meg ez közelebb áll - szerintem - a THX eredeti elképzeléséhez, mint a miénk krees-el...

Mindenki hozza a maga stílusát, pont ez tetszik benne.

   
kooow - Tag | 71 hsz       Online status #188340   2012.10.29 17:54 GMT+1 óra  
: RevoTable
   
> 1 <