játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5455
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2521

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2189
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Lord of Death
Labirintusjáték
Kategória: FPS kaland
A projectről:
A projekt ötlete Ian Livingstone - "Halállabirintus" című könyve alapján indult útjára.
Hasonlóan, mint a könyvben, a játékos egy halállabirintus kijáratát kell hogy megtalálja, az eszét és az érzékszerveit is használva, testi erejét megóvva a lényekkel való küzdelemre.
A játék Maléna városának közelében, az Északi hegyek gyomrába épített labirintusban játszódik...

Maléna közönséges kisváros volt a hatalmas északi hegyek lábánál. Kalandorok, a hegyek titkainak kutatói is csak ritkán vetődtek a közelébe. De ez már évekkel ezelőtt volt, még a bajnokok próbája meghirdetése előtt. Ez a nevezetes esemény hatalmas tömegeket vonz a városkába, kalandorok, harcosok jelennek meg évente, hogy elnyerjék a felajánlott hatalmas vagyont és a próba dicsőségét.
7 éve, Maléna egyik nemese Lord Hatis folytatta apja örökségét, egy halálos labirintus építését az Északi hegyek gyomrában.
A labirintusnak egyetlen kijárata volt és agyafúrt, halálos csapdákat, veszedelmes lényeket zárt magába, amelyek rejtve maradtak, csak a báró tudott a sötét titkokról, a labirintus építőin kívül, akik egytől egyig eltűntek az elkészülés után.
A báró, hogy alkotását kipróbálja, képzett harcosokat fogadott, akik nekivágtak a földalatti kamráknak és folyosóknak, de egyikük sem került elő élve. Így a meghirdette az első Bajnokok próbáját és hatalmas vagyont ajánlott fel a leendő győztesének. A városka felvirágzott, már hónapokkal a ceremónia előtt megkezdték az előkészületeket. A világ minden tájáról érkeztek már jelentkezők, azonban egyik évben sem sikerült bajnokot avatni, a harcosok örökre a labirintus foglyaivá váltak.
A Bajnokok Próbájának ötödik évében az egyik harcos a labirintus legmélyebb szakadékának a mélyére zuhant, de nem halt meg egyből. Sebektől vérezve, látomások gyötörték és utolsó erejével olyan rúnákat tört össze, amiket a hegyek védőszentjei alkottak és egy rég elfeledett, ősi gonosz börtönéül szolgáltak. A védőszentek tudták, ha újra kiszabadul, akkor végleg el kell pusztítani.
A gonosz Hatis labirintusában rejtőzött el, az egyik teremtmény testében, ezért a szentek nem férhettek hozzá, más megoldást kellett találni. Szeréna, az északi hegyek védőszentje egy meg nem nyugodott, élet és halál közt bolyongó, harcos lelkét megidézve pusztítaná el végleg a gonoszt, ha ez a lélek megteszi, amire kéri…

A főhősünk lesz ez a lélek, aki egy harcos testébe költözve nekivág a próbának...
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Cryengine;
3dsmax, Zbrush, Photoshop, Mindtex2
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2015
2019
Beküldve:
2016.02.12 11:13
Fejlesztő:
Triangle Games (2 fő)
Elérhetőség:
e-mail: 1palferenc@gmail.com
Tagok:
beküldő: babar
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: %

Képek - Lord of Death
Csizma
Csizma
2017.02.07. 10:56
Lázár_2
Lázár_2
2017.02.07. 10:54
Lázár_1
Lázár_1
2017.02.07. 10:53

2016.08.05. 10:27

2016.08.05. 10:27

2016.08.05. 10:25

2016.08.05. 10:25

2016.07.17. 05:29

2016.07.17. 05:29

2016.07.17. 05:29

2016.05.20. 12:57

2016.05.20. 12:57

2016.05.10. 12:25

2016.05.10. 12:25

2016.05.10. 12:24

2016.05.10. 12:24

2016.04.21. 08:47

2016.04.21. 08:47
Csapat_logó
Csapat_logó
2016.03.20. 02:20
Az ikrek
Az ikrek
2016.03.14. 02:52
Barlang
Barlang
2016.03.14. 02:51
csapdákhoz használt lándzsák egyike
csapdákhoz használt lándzsák egyike
2016.02.20. 04:00
kulcs a háromszög alakú kulcsnyílású ajtókhoz
kulcs a háromszög alakú kulcsnyílású ajtókhoz
2016.02.20. 03:58
3db-os kötszer
3db-os kötszer
2016.02.20. 03:56
ajtónyitó panel, 3 lehetőséggel
ajtónyitó panel, 3 lehetőséggel
2016.02.20. 03:55

2016.02.18. 07:43

2016.02.18. 07:38

2016.02.18. 07:38

2016.02.18. 07:38

2016.02.13. 05:57

2016.02.13. 05:57

2016.02.13. 05:57

2016.02.13. 05:57

2016.02.13. 05:56

2016.02.13. 05:56

2016.02.13. 05:56

2016.02.13. 05:55

2016.02.13. 05:55

2016.02.13. 05:55

2016.02.13. 05:55

Fejlesztési napló - Lord of Death
babar 2017.02.07. 10:51
Készülőben a trailer; a játék logója cserélve lett
babar 2016.07.17. 05:27
A karaktert próbaként sikerült betenni a pályára, a rig-et még módosítani kell.
babar 2016.05.10. 12:22
Elkészült az első karakter.
babar 2016.04.21. 08:44
Készülőben a játék logója, a főkarakter és a borítókép is, valamint zenei betét van már készen, ezt a borítókép megléte után hallgathatjátok meg.
Hosszabb átgondolás után, a játék külső nézetes lesz, valamint Férfi és Női karakter közül lehet majd választani. Ez haladástól függően kerül majd bele a demóba.
babar 2016.03.20. 02:17
Elkészült a csapat logója.
babar 2016.02.20. 04:03
Készül az új logó...
babar 2016.02.16. 12:16
Elkészült a sztori angol fordítása is. A zene és a mesélő hangja folyamatban van.
babar 2016.02.14. 02:25
Elkészült a sztori tálalása is:
https://www.youtube.com/watch?v=IehsbNdAzAE
Ez majd az új játék kezdetekor lesz olvasható. Jelenleg fordítás alatt van, ezért Magyarul olvashatjátok elsőként. Az aláfestő zene is készülőben van.
babar 2016.02.13. 06:26
A játék dokumentációt 2014 végén kezdtem el megírni. Jelenleg egy demó pályán dolgozunk, amit a nyár környékén szeretnék letölthetővé tenni. Pályabejárásról készült már egy kis videó, de azóta sok minden változott, pl a bevilágítást teljesen előröl kellett kezdenem.
A videót itt találjátok meg:
https://www.youtube.com/watch?v=e_X63S9ocC8
Ez még picit sötét, de azóta módosítottam.

Hozzászólások - Lord of Death
babar - Tag | 44 hsz       Online status #210978   2017.02.07 18:53 GMT+1 óra  
Sziasztok!!

Néhány infó

Jelenleg egy rövid trailer-en dolgozunk, ami kicsit bemutatná a játék stílusát, képi világát.
Végre zeneszerző is társult a csapathoz, így a zenei betétek és effektek is egyediek lesznek.
Sajnos a karakterek kicsit lassabban készülnek, de úgy vélem érdemes lesz rá várni. Töltöttem fel némi ízelítőt, mert a főkarakter (Lázár) is cserélve lesz...
A képek még elég korai fázisról készültek, de a csizma már tükrözi a megcélzott kidolgozottságot.

Üdv.
Babar

   
babar - Tag | 44 hsz       Online status #210731   2016.12.24 21:34 GMT+1 óra  
Köszönöm!!!

Kellemes Ünnepeket Mindenkinek!!!

   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #210713   2016.12.22 07:06 GMT+1 óra  
Nagyon jól néz ki, csak így tovább!
   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #210710   2016.12.20 19:16 GMT+1 óra  
Szép, látványos map.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
babar - Tag | 44 hsz       Online status #210708   2016.12.20 17:10 GMT+1 óra  
Sziasztok!
Készítettem két egyszerű videót az aktuális pályáról...

https://www.youtube.com/watch?v=OXKJEgxtpTE
https://www.youtube.com/watch?v=kkSaP88Ipfw

   
babar - Tag | 44 hsz       Online status #209986   2016.08.05 18:24 GMT+1 óra  
Sziasztok!!

Amíg épülgetek, addig tettem fel néhány modellt a "Sketchfab"-ra, hogy körbe tudjátok forgatni.
Folyamatosan töltögetek majd fel, véleményeket továbbra is szívesen fogadok.

https://sketchfab.com/models/792e5745d8a144a19262e4430606513f
https://sketchfab.com/models/b107ae24ae064963b3923ec71589d2ca
https://sketchfab.com/models/d475419ddd204f688a06028dbc7491ed
https://sketchfab.com/models/bb57b885978f41318e445f2de8694810

Üdv. Babar

   
babar - Tag | 44 hsz       Online status #209857   2016.07.17 13:32 GMT+1 óra  
Sajnos egészségügyi okokból nem tudok foglalkozni a projekttel, de gyors próbaként sikerült a főkaraktert betenni, persze a rig még nem jó, amint tudom, módosítani fogom.

   
babar - Tag | 44 hsz       Online status #209630   2016.05.20 20:58 GMT+1 óra  
Egy vízkerék hajtású csapdán dolgozom, ennek a kerék része már elkészült, töltöttem fel képet.

   
babar - Tag | 44 hsz       Online status #209594   2016.05.14 08:02 GMT+1 óra  
Köszi!!

   
Instalok - Tag | 545 hsz       Online status #209589   2016.05.13 10:46 GMT+1 óra  
Szépek a contentek, hajrá!

   
babar - Tag | 44 hsz       Online status #209571   2016.05.10 20:27 GMT+1 óra  
Elkészült az első karakter, akit Lázár (Lazarus) néven ismerhettek majd meg.

   
babar - Tag | 44 hsz       Online status #209490   2016.04.21 16:48 GMT+1 óra  
Frissítésként két új kép...

   
babar - Tag | 44 hsz       Online status #209216   2016.03.17 16:33 GMT+1 óra  
Igen, köszi. Már más is küldte.

   
Elodin - Tag | 173 hsz       Online status #209213   2016.03.17 14:07 GMT+1 óra  
Itt biztos találtok vmi használhatót:
https://www.humblebundle.com/cryengine-bundle

Mivel ti Cryengine-t használtok, gond nélkül válogathattok a Ryse contentekből is

   
babar - Tag | 44 hsz       Online status #209185   2016.03.14 10:49 GMT+1 óra  
Köszi!
Írtam vissza.

   
Zozzy90 - Tag | 2 hsz       Online status #209184   2016.03.14 10:00 GMT+1 óra  
Üdv! írtam neked egy e-mailt a játékkal kapcsolatban szívesen segítenék

   
babar - Tag | 44 hsz       Online status #209183   2016.03.14 09:45 GMT+1 óra  
Köszönöm!!!

Elméletileg 3-an vagyunk a projektben. A programozó a legújabb, de még nem haladtunk vele előrébb+ egy rajzoló és minden más az enyém. Kicsit el is akadtam, mert a pálya lényegében kész, még a bevilágítással kell babrálnom, meg egy kicsit optimalizálni a modellek számát és a textúrákat (ezek azok a dolgok, amit szívesen csinálok), viszont a karakterekkel kell most babrálnom és elég akadozva megy, főleg, ha valami hiba miatt, többször előröl kell kezdenem

A tervezett játékmenetben a csapdák egy része elkerülhető lesz, odafigyeléssel, egy részük meg hatástalanítható, persze ha megtaláljuk az ehhez szükséges szerkezetet. Lesznek rejtett kutak, amikben varázserejű víz folyik, ez visszaállítja az életerőnket a kezdeti értékre, bármilyen állapotban is vagyunk. Bizonyos sérülések után, sebkötözőt kell majd használnunk, különben az állapotunk folyamatosan romlani fog.
A harchoz találhatunk majd fegyvereket, amik lényegében ki lesznek "egyensúlyozva", vagyis nagyobb-lassabb-nagyobbat sebez és kisebb-gyorsabb-kisebbet sebez. Választható lesz, mivel is akarunk küzdeni, de egyetlen fegyvert vihetünk majd magunkkal. Hasonlóképpen a felvehető tárgyakat is jól át kell gondolnunk, mert maximalizálva lesz a terhelhetőség. A harcban lesz többféle ütés, esetleg rúgás, ha teljes alakos karaktert is sikerül összehozni.

Egyébként bármit kérdezhettek, szívesen válaszolok

   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #209181   2016.03.13 19:13 GMT+1 óra  
Hangulatos! Szépek, kidolgozottak a modellek, igényes munka! Grat!
   
Elodin - Tag | 173 hsz       Online status #209176   2016.03.12 14:31 GMT+1 óra  
Üdv!

Jól néz ki

Harc illetve csapdák gameplayileg hogy fognak működni?

És amúgy hányan dolgoztok a projecten, ha nem pofátlanság megkérdezni?

   
babar - Tag | 44 hsz       Online status #209082   2016.02.21 16:07 GMT+1 óra  
Köszönjük!!!

Igyekszünk valami jót összehozni, a demóval eldől minden. Benne lesznek az alapok, menürendszer, karakterjellemzők, csapdák, tárgykeresés, fejtörők és egy ellenfél is, persze kevesebb, mint a végső játékban.
Ha a demó sikeres lesz, a többivel nem lesz gond csak kicsit tovább fog tartani

   
Summoning - Tag | 13 hsz       Online status #209080   2016.02.20 20:09 GMT+1 óra  
Én is kíváncsi leszek a végeredményre! Sok sikert!

   
babar - Tag | 44 hsz       Online status #209079   2016.02.20 12:02 GMT+1 óra  
Találhattok néhány képet a játékhoz felhasznált kellékekről...

   
babar - Tag | 44 hsz       Online status #209067   2016.02.18 15:45 GMT+1 óra  
Töltöttem fel képeket a demó pálya megszerezhető fegyveréről és a karakterünk kezéről.
Az elkészült játékban a páncélzat fejleszthető lesz és új fegyvereket is szerezhetünk...

   
babar - Tag | 44 hsz       Online status #209060   2016.02.17 15:13 GMT+1 óra  
Köszönjük a jókívánságot!!!

Az angol narráció már folyamatban van, de ezt írtam is a fejlesztési naplóban és a zene is a szöveg-videó alá. Az angol szöveget ezért le is lassítottam, hogy a mesélő ne hadarjon, gondolva a gyengébb angol tudással rendelkezőkre. Idővel szeretnék majd pár nyelvi fordítást bevonni, de ez lehet hogy csak feliratként jelenik majd meg.

   
wiesztdani - Tag | 14 hsz       Online status #209058   2016.02.17 12:38 GMT+1 óra  
Hát ez nagyon jól néz ki. Sok sikert a fejlesztőknek.

   
Lord_Crusare - Törzstag | 1290 hsz       Online status #209056   2016.02.17 10:43 GMT+1 óra  
Na, ez egész jól néz ki. Viszont a "sztori tálalásának" egy kicsit kevés az, hogy egy ennyire brutál hosszú szöveget végigolvasunk... érdemes lenne egy kis videó, amiben ezt egy narrátor elmondja, vagy ilyesmi.

   
babar - Tag | 44 hsz       Online status #209035   2016.02.12 19:13 GMT+1 óra  
Triangle Games: Lord of Death

   
> 1 <