játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5455
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2521

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2189
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

 C - Szoftverek | 2011.05.14 - 4Bit
Nemrég belekezdtem a Construct Engine használatába. Mint többségében minden kezdő, munkámat vele egy egyszerű játék fejlesztésével, illetve a dokumentáció, és a tutorialok átnyálazásával kezdtem. Hogy miért is írok erről az új engine-ről? Mert a fent említett két dolognak sajnos hiányát éreztem fejlesztéseim közben, vagy ha találtam is valami kézen foghatót, abban is egy bő fél óráig tartott, míg kimazsoláztam valamit a SourceForge-on feltüntetett kusza írásokból. Ez a tutorial sorozatot azért hozom létre, hogy segíteni tudjak más Construct felhasználóknak kiigazódni a motor lehetőségein, illetve hibáin, vagy éppen a felületén.... tovább
2 hozzászólás
 C - Szoftverek | 2006.12.31 - Dodo55
Ez a cikk a Valve Hammer Editorral való pályaszerkesztésről szól. A Valve Hammer Editor egy BSP editor. Ez azt jelenti, hogy elméletileg bármilyen játékhoz készíthetünk vele BSP formátumú pályát. Még soha nem próbáltam, hogy lehet –e vele például Quake II... tovább
64 hozzászólás
 C - Szoftverek | 2006.12.31 - Addict
Sok olyan ember van, aki új ezen a téren, nem tudja, mit hogyan, milyen eszközökkel érdemes elkezdeni, persze olyan is van, aki már évek óta űzik a fejlesztést, mégis szükségük lenne egy új/jobb programra, mint az előző. Ez a cikk mindkét oldalnak, de tal... tovább
22 hozzászólás
 C - Szoftverek | 2005.11.27 - Seeting
Sokan a járnak úgy a Dark Basic Pro kóderek közül, hogy belevágnak a játékukba, megírnak hozzá egy motort, de aztán mikor már a pályamodellezésre kerül a sor, elakadnak szoftver hiányában.... tovább
3 hozzászólás
 C - Szoftverek | 2005.04.19 - keleti
Azt gondolnánk, hogy az Everquest vagy a World of Warcraft a világ legnépszerûbb online játéka. Nos, a maguk kategóriájában lehet, de az is igaz, hogy egyszerûbb, java vagy flash alapú internetes játékok titkárnõk és menedzserek millióit vo... tovább
0 hozzászólás
 C - Szoftverek | 2005.04.08 - HomeGnome
Az Adventure Game Studio segítségével könnyedén készíthetünk a '90-es évek népszerû Sierra és Lucasarts klasszikusaihoz hasonló point-and-click stílusú grafikus kalandjátékokat... tovább
0 hozzászólás
 C - Szoftverek | 2005.07.10 - ShAdeVampirE
Egy rövid ismertetõ, amolyan kedvcsináló, az ingyenes Notepad++-hoz.... tovább
1 hozzászólás
 C - Szoftverek | 2005.10.30 - kicsy
A CVS lényege, hogy minden tag szinkronizálhatja egy-egy mappáját a közös szerveren lévõ adatokkal...... tovább
0 hozzászólás
 C - Szoftverek | 2005.12.15 - kiskami
Ez a cikk (vagy cikkek) a Subversion használatát mutatja be fejlesztõi szemszögbõl...... tovább
0 hozzászólás
 C - Szoftverek | 2005.04.23 - Deotron
Ezen írás még 2004-ben készült afféle jegyzetként...... tovább
2 hozzászólás

  Oldal: 1/ 1 - 50 cikk oldalanként - 10 cikk a rovatban