játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5441
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2186
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491
Grafika
 C - Grafika | 2012.04.06 - Bitsculptor
Sokaknak, köztük nekem is gondot jelentett elég sokáig az a probléma, hogy a játékomban összerakjak egy szép égboltot, vagy adott esetben csináljak egy bolygót... tovább
7 hozzászólás
 C - Grafika | 2010.05.27 - Kapitány
Amatőr játékfejlesztőként gyakran szembesül az ember a megfelelő grafikai tartalom hiányával. Régen elmúltak azok az idők, amikor néhány színes figura elegendő volt egy játék piacra dobásához. Ma már az amatőr fejlesztések esetében is alapvető elvárás, hogy a program többé-kevésbé jól nézzen ki. Írásomban azt tekintem át röviden – afféle gondolatébresztőként –, hogy milyen lehetőségek állnak egy amatőr játékprogramozó előtt, ha programjában túl szeretne lépni az abszolút primitív grafikai megjelenítésen. Ha valakinek további ötletei, tippjei vannak a témával kapcsolatban, azt örömmel várom :-)... tovább
4 hozzászólás
 C - Grafika | 2009.06.14 - sirpalee
Mit is jelent a BRDF? Bidirectional Reflectance Distribution Function, azaz parasztosan kétirányú tükrözése szétosztási függvény (huhu). Kicsit érthetőbben fogalmazva, egyszerű függvényeket jelentenek, amik 2 paraméter függvényében (bejövő fény iránya és kimenő fény iránya, pontosabban többtől is függnek, de ez a kettő a legfontosabb) megadják, mennyi is visszaverő az adott felület. Ez gyakorlatilag nem jelent mást, mint a klasszikus specular és diffuse shading értéket. Nem egy modell létezik, és mindegyik más és más fajta felületekre használható jól.... tovább
18 hozzászólás
 C - Grafika | 2006.12.03 - Lazarus
Beállítás, trükkök, tanácsok.... tovább
9 hozzászólás
 C - Grafika | 2005.10.03 - HomeGnome
Adós vagyok Nektek egy beszámolóval, úgyhogy következzen most egy erõsen szubjektív összefoglalója a szept. 30-ai, 3ds Max 8-at bemutató konferenciának, az én (HG) szemszögembõl... ;)... tovább
0 hozzászólás
 C - Grafika | 2005.09.27 - nagyy
Az utóbbi idõkben elég sokat foglalkoztam különféle 3D formátumok programból való feldolgozásával..... tovább
1 hozzászólás

  Oldal: 1/ 1 - 50 cikk oldalanként - 6 cikk a rovatban