játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5441
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2186
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491
Játéktervezés
 C - Játéktervezés | 2015.11.10 -
Egy ideje fogalmazódik bennem ez a szösszenet, mert sok magyar fejlesztővel találkoztam már (online vagy élőben) és láthatóan ugyanaz a viselkedés ismétlődik újra meg újra vagyis, ugyanazokba a hibákba bukik bele a legtöbb játékfejlesztő.... tovább
15 hozzászólás
 C - Játéktervezés | 2011.08.16 - Kapitány
A PlanetX for Silverlight című játékom fejlesztése során merült fel az a probléma, hogy hogyan és hol lehetne majd közzétenni a kész programot. Elkezdtem keresgélni, és találtam néhány olyan oldalt, amelyeken Silverlightban készült játékokat is elfogadnak. Sajnos ezek többsége nem generál túl nagy forgalmat a programunknak, de azért érdemes próbálkozni. Ebben az írásban közzé adom, hogy milyen oldalakra leltem rá, úgy gondolom, ez hasznos infó lehet azok számára, akik szintén Silverlightban fejlesztenek.... tovább
2 hozzászólás
 C - Játéktervezés | 2011.01.13 - Kapitány
Miért is indul el valaki kalandozni? Egy játékos gondolatai.... tovább
16 hozzászólás
 C - Játéktervezés | 2009.11.24 - BitSculptor
A minap nézegettem pár régi alapozó cikket, és iszonyatosan megrökönyödtem pár dologtól, amit láttam. Rendben van, hogy alap szintű dolgok kezdőknek, de talán pont ezért nem volna szabad hagyni, hogy mindenféle tipikus hibákat elkövessenek pusztán azért, mert követik az itteni hibás leírást! Úgy gondoltam ebből kiindulva, hogy egy gyors és funkcionális hiánypótló cikket publikálok, mégpedig egy eléggé elévült(nek tűnő, de koránt sem az) témáról, a Tilemap-ről.... tovább
12 hozzászólás
 C - Játéktervezés | 2009.05.11 - Kapitány
Írásomban a számítógépes játékok és a mesterséges intelligencia kapcsolatát vizsgálom meg.... tovább
22 hozzászólás
 C - Játéktervezés | 2008.06.23 - Nyisztor Károly (Carlos)
A szoftverfejlesztés őskorában az emberek leültek a számítógépek elé, és megírták "A Programot". Azonban a gépek teljesítményével arányosan nőtt a megvalósítandó feladatok bonyolultsága. Leáldozott a "nekifogok és megírom" módszer és az egyszemélyes proje... tovább
34 hozzászólás
 C - Játéktervezés | 2008.06.17 - twilek
Nos, jó pár szóban szeretném nektek felvázolni milyen is az, ha valaki játékfejlesztésbe kezd, milyen buktatói lehetnek, és miken kell az embernek átrágnia magát.... tovább
42 hozzászólás
 C - Játéktervezés | 2007.10.19 - Szidi_Rezegh
A cikkben röviden a szovtverfejlesztés technikájáról szeretnék írni. Milyen módon lehet a fejünkben lévő ötletekből, egy használható szellemi terméket, esetünkben játékot megalkotni. Legfőképp az objektum-orientált programozást, és annak leíró nyelvét az UML-t helyezem előtérbe.... tovább
33 hozzászólás
 C - Játéktervezés | 2007.05.23 - WToma
Néhány megfontoladnó szabály, mielőtt feladnád a csapatkereső hirdetésedet...... tovább
116 hozzászólás
 C - Játéktervezés | 2006.12.30 - Matzi
Eredetileg hosszabb cikket terveztem, de kifutottam kicsit az időből, így a másik részét, ami konkrétan a számítógépes megvalósítással foglalkozik, majd később teszem közzé. Remélem - bár általánosságban nehéz erről műfajól beszélni - lesz, akinek nem csak újat, de hasznos információt is tudok mondani.... tovább
8 hozzászólás
 C - Játéktervezés | 2006.12.30 - Kapitány
... tovább
15 hozzászólás
 C - Játéktervezés | 2006.12.17 - robar
Ez a cikksorozat a játék designjának kialakításáról, megtervezéséről és megvalósításáról szól, kicsit más szemszögből.Ebben a részben áttekintjük, milyen alapdesignok, "alapsablonok" vannak, s melyikük milyen játékhoz passzol a legjobban, milyen első benyomást keltenek. Remélem, így, a sorozat első részénél, hogy hasznos és a "design-szemléletet" kibővítő cikkeket sikerül létrehoznom. Nosza, hát akkor vágjunk is bele! ... tovább
13 hozzászólás
 C - Játéktervezés | 2006.11.22 - szeki
Sok oldalról meg lehet közelíteni ezt a kérdést. Az egyenlet egyik oldalát nézve bizony rá kell jönnünk hogy az új játékok nagy része lemásolja a már jól bevett szokásokat és attól remél sikert illetve hasznot....... tovább
20 hozzászólás
 C - Játéktervezés | 2006.08.10 - Daani
Egy középiskolás kiugrott a 26. emeletről, mert nem ért el helyezést a LAN partyn. Az ilyen hírek már szinte mindennaposak kis világunkban. Ezek után joggal támadhatja mindenki a számítógépes játékokat, de miért nem beszél senki a jótékony hatásairól is. Bizony bármilyen meglepő az is van neki, mert ugye mindennek van jó és rossz oldala is egyaránt. Na de nem is pazarlom tovább a szót, beszéljenek maguk a tények.... tovább
9 hozzászólás
 C - Játéktervezés | 2006.05.30 - szeki
Játék – ez a szó minden korban és minden embernek mást jelent. ... tovább
26 hozzászólás
 C - Játéktervezés | 2006.05.27 - AITIA
Gyakran vádolják a számítógépes játékokat azzal, hogy elválasztja egymástól az embereket. Valójában sok stratégiai játékban a szereplők egyfajta virtuális társadalmat alkotnak. Összetartó, osztályok szerint finoman rétegzett csoportokkal...... tovább
20 hozzászólás
 C - Játéktervezés | 2005.11.10 - TDawn
Azért fogtam bele a cikk megírásába, mert a JF fórumán körülnézve azt tapasztaltam, sokszor nincsenek tisztában az emberek azzal, mit is szeretnének elérni egy GP létrehozásával...... tovább
5 hozzászólás
 C - Játéktervezés | 2005.10.17 - EJME
Az Elektronikus Játékkultúra Magyar Egyesülete (EJME) egyik fõ programja jelenleg az európai PEGI korhatár-jelölési szisztéma magyarországi bevezetésének elõkészítése.... tovább
0 hozzászólás
 C - Játéktervezés | 2005.09.28 - codename47
Hogyan is néz ki a játék szoftvergyártó ipar? Mit kell tennie, mihez kell értenie valakinek ahhoz, hogy bekerüljön a „kiválasztottak” közé?... tovább
1 hozzászólás
 C - Játéktervezés | 2004.06.17 - keleti
Minden amit szerettél volna tudni a 3D játékokról, csak nem merted megkérdezni ;-)... tovább
2 hozzászólás
 C - Játéktervezés | 2005.05.05 - WToma
Ez egy olyan kérdés, ami minden játékfejlesztéssel kapcsolatos FAQ-ban elõkerül, és a fórumokon hetente többször is megkérdezik. Jó kérdés, de a válasz rá nem egyszerû.... tovább
0 hozzászólás
 C - Játéktervezés | 2005.04.26 - WToma
Gyakran kérdeznek arról kevés, vagy akár semmilyen programozási tapasztalattal nem bíró lelkes amatõrök, hogy hogyan is kell „elkezdeni a játékfejlesztést”...... tovább
1 hozzászólás
 C - Játéktervezés | 2005.04.19 - WToma
Azok, akik játékot szeretnének fejleszteni, gyakran kezdik olyan kérdésekkel, mint "Hogyan kell játékot írni?" esetleg "Olyan játékot szeretnék készíteni, mint a Quake / Everquest / Starcraft, és…"... tovább
2 hozzászólás
 C - Játéktervezés | 2005.03.06 - J.C.
Tanácsok stratégiát fejlesztőknek... tovább
0 hozzászólás

  Oldal: 1/ 1 - 50 cikk oldalanként - 25 cikk a rovatban