játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5444
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2188
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491
Könyvismertetők, könyvajánlók
 C - Könyvek | 2011.09.21 - JF.hu
Az iPhone-alkalmazások fejlesztését nem nehéz megtanulni. A könyv példákra építve, jól követhetően vezet be az Apple iPhone SDK alapjaiba, és rendszerezett ismeretanyagot ad az Objective-C nyelven készült iPhone-alkalmazások programozásának módszereiről.... tovább
0 hozzászólás
 C - Könyvek | 2011.04.03 - Kapitány
Beregi Tamás könyve, a Pixelhősök 2010-ben jelent meg a Vince Kiadó gondozásában. Az alcím szerint a számítógépes játékok első ötven évének történetét ismerheti meg az olvasó a több mint négyszáz oldalas könyv végigolvasása során. Ez az ötven év az 1950-es évek hőskorszakától a 2000-es évek elejéig, a videojátékok nagykorúvá válásáig terjedő időszakot öleli fel. A Pixelhősök hiánypótló mű: tudomásom szerint magyarul még nem jelent meg hasonló témájú alkotás.... tovább
2 hozzászólás
 C - Könyvek | 2010.10.31 - Kapitány
Matt Barton angol nyelvű könyvében, melynek címe Dungeons and Desktops, The history of computer role-playing games, nem kisebb feladatot vállalt fel, mint a számítógépes szerepjátékok – avagy a computer role-playing games (CRPG) – történetének áttekintését.... tovább
1 hozzászólás
 C - Könyvek | 2008.11.01 - Kapitány
Előző cikkemben, mely az angol nyelvű, játékfejlesztéshez kapcsolódó könyvekről szól, a bőség zavarával küszködtem, amikor konkrét könyvket szerettem volna példaként felhozni. A magyar nyelvű könyvek esetén sajnos nem ilyen kedvező a helyzet. Léteznek ugyan magyar nyelvű művek, de ezek jó részét még a nyolcvanas években adták ki. Angol művek fordítása esetén előfordul, hogy az eredeti kiadás még a hetvenes években jelent meg. Így a könyvek zöme nem igazán mondható naprakésznek - bár ötleteket meríthetünk belőlük. Írásom hangulata így némileg retrójellegű lesz, de ettől függetlenül érdemes megismerkedni a magyar könyvkiadás játékfejlesztéshez kapcsolódó kiadványaival.... tovább
7 hozzászólás
 C - Könyvek | 2008.10.24 - Kapitány
A magyar fejlesztők sajnos ritkán találkozhatnak magyar nyelvű, témájában a játékfejlesztéshez kapcsolódó könyvekkel. Régebben megjelent ugyan néhány könyv, de ezek nagy része mára már elavult – ki akar manapság BASIC nyelven kalandprogramot írni, vagy Turbo Pascalban közvetlenül kezelni a videomemóriát? Úgy látszik, Magyarországon nincs annyi érdeklődő, hogy a kiadóknak megérné ilyen jellegű könyveket megjelentetni. Angolul viszont számos olyan, többé-kevésbé naprakész mű jelent meg, amely kimondottan a hobbifejlesztőknek szól. Írásomban néhány érdekes, a témához kapcsolódó kérdést járok körül – a játékokat szórakozásból készítő programozó szemszögéből.... tovább
8 hozzászólás
 C - Könyvek | 2007.07.20 - Perfact Kiadó
Milyen újdonságokat kínál az Autodesk 3ds Max 9? Érdemes-e az új változatra frissíteni? Hogyan teheti hatékonyabbá a munkáját a 3ds Max?... tovább
0 hozzászólás
 C - Könyvek | 2007.05.13 - Szak Kiadó
Könyvünk azoknak a lelkes programozóknak és leendő fejlesztőknek szól, akiket lenyűgöz a számítógépes grafikában és játékprogramozásban rejlő számtalan lehetőség, és alkotókedvüket ezen a területen szeretnék kamatoztatni...... tovább
23 hozzászólás
 C - Könyvek | 2007.05.04 - Kiskapu Kiadó
Az OpenGL, amelyet a 3D alkalmazások fejlesztésének egyik legkedveltebb programozási felületeként széles körben használnak videójátékok, bemutató-modellező és szimulációs programok, CAD-, virtuális valóság- és komputeranimciós alkalmazások készítésére, aj... tovább
8 hozzászólás

  Oldal: 1/ 1 - 50 cikk oldalanként - 9 cikk a rovatban