játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5440
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2185
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491
Beszámolók, tapasztalatok
 Postmortem | 2015.05.17 - Tarsoly Ede
A Meridian: New World című RTS fejlesztése egy több, mint 10 évvel ezelőtti ötletkezdeménnyel indult. A fejlesztés menete teljesen máshogy alakult, mint ahogy eredetileg gondoltam, rengeteg mindent dobtam ki vagy készítettem el másként, és persze ott van a jó öreg „ha újra fejleszteném, jobban csinálnám” faktor is. Mindezek mellett most először volt közvetlenül közöm a marketinghez, és most először volt dolgom a Steam rendszerével fejlesztői szemszögből. Ezeket a tapasztalataimat írom most le.... tovább
16 hozzászólás
 Postmortem | 2010.01.05 -
... tovább
23 hozzászólás
 Postmortem | 2009.12.19 - Seeting
Az én cikkem tárgya a Magnetic című projekt, amit 2007-ben fejlesztettem közösen Kozma Péter kódnevű jó barátommal együtt. A játék egy entry volt az akkoriban futó aktuális játékfejlesztő versenyre. A versenynek nem volt játékdesign-nal kapcsolatos kikötése, csupán annyit határozott meg előre a program végkimeneteléből, hogy azt egérrel kelljen irányítani.... tovább
5 hozzászólás
 Postmortem | 2009.12.09 - Szidi_Rezegh
"... - Tag | 410 hsz Online status #27561 2006.08.25 22:26 GMT1 óra Szerintem is tök jó, már így az új képekről is! A demót is mindjárt letöltöm. A végén még egy Redalert/Starcraft szintű tankos-bányászós rts-t kapunk! Sok sikert! ..."... tovább
7 hozzászólás
 Postmortem | 2009.12.06 - Kapitány
A PlanetX egy űrben játszódó stratégiai játék, amelyet a Tumuslak Vorvahes Team fejlesztett 2007-ben. A csapat tagjai már az ősidők óta kedvelik a sci-fi-t és a stratégiai játékokat, így kézenfekvő volt az ötlet, hogy mi is készítsünk egy ilyen stílusú programot. Az elképzelés eredetileg Samuraj fejéből pattant ki. A gondolatot aztán tett követte, és afféle „na akkor essünk neki” hozzáállással meg is kezdtük a fejlesztést. A programot végül Turbo Delphiben írtuk meg, ami adott volt, hiszen a csapat tagjai ezt a programozási nyelvet ismerik legjobban.... tovább
9 hozzászólás
 Postmortem | 2009.12.04 - Carlos
egy valódi történet alapján...... tovább
15 hozzászólás
 Postmortem | 2009.11.24 - Kuz
Olvasgatván a kiírást, eszembe ötlött, hogy én is szívesen megosztanám veletek a lehető legtöbb tapasztalatomat, amit a GW fejlesztése során eddig szereztem. Már most hangsúlyoznám, hogy - érthető okok miatt - ez a cikk nem vesz részt a versenyen, egyszerűen csak elsősorban a friss gp-sek épülésére szolgál, éppen ezért kicsit el is rugaszkodok a kiírástól, és megpróbálom olyan formában közzé tenni tapasztalataimat, ahogy azt szerintem a legkönnyebb megemészteni.... tovább
45 hozzászólás
 Postmortem | 2009.11.21 - Demecs Norbert
Blahh, hol is kezdjem?:) Egyik este, valamikor januárban ha jól tévedek, nézegettem a casual portálokat, milyen cuccok vannak, jó párat kipróbáltam, és sikeresen leragadtam az egyik Jewel Quest mellett, ami néhány hiányosságtól eltekintve, nagyon tetszett. Puszta kíváncsiságból nekiálltam összehozni, és egy nagyon kezdetleges demóféleséget sikerült is összehozni néhány óra alatt. Akkor megörültem, hogy csak ki kell egészíteni néhány ötlettel, és mindenki boldog. Tévedtem.:P [nem akartam szétbarmolni a cuccot, ezért raktam csak linket a képekhez - a logó meg pici.:P]... tovább
8 hozzászólás
 Postmortem | 2009.11.16 - BitSculptor
Első körben szeretnék köszönetet mondani mindenkinek, aki eddig segítette a project fejlődését, előrehaladását. Olybá tűnik, hogy minden (eddigi) erőfeszítés ellenére a játék kifogott rajtunk. Sok konzekvenciát levonhattunk menet közben, azt, hogy amég nincs kész a játék, addig ne reklámozzuk be 'ekkorra, vagy akkorra elkészül' címszóval, mert biztosan meghiusul, illetve, a sör melletti 'Brainstorming' nagyon jó dolog a játék alap ötletével kapcsolatban, kivéve, ha ezt akkor csináljuk, amikor a project már félig kész.... tovább
25 hozzászólás

  Oldal: 1/ 1 - 50 cikk oldalanként - 9 cikk a rovatban