játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5455
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2521

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2189
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491
Minigame MOUSE - Eredményhirdetés! 2007.07.14 15:00




Nem csalás, nem ámítás, íme a MiniGame MOUSE versenyünk hivatalos eredményhirdetése! Ez a mostani igen kellemes, 12 nevezés igencsak meglepett minket, már nem győzzük emlegetni versenyről versenyre, mennyire meg vagyunk hatódva, hogy minden egyes alkalommal megdől a mennyiségi rekord. :) Nem is koptatom tovább a szemeitek azzal, hogy üres fecsegést olvassatok, következzék a JF.hu Team értékelése:


Mutant Circles - Tumuslak Vorvahes Team

Pontosan ilyen játékokat vártunk, tökéletesen megfelel a kiírás szempontjainak, ilyen egy igazi minigame. Bár maga az ötlet nagyon jó és letisztult, talán egy picivel egyedibb is lehetett volna...kicsit merészebb megvalósítással, több fantáziával végképp tökéletes játékról beszélnénk, már ami a szórakoztatást jelenti. A kicsit bátortalan ötlet ellenére azonban becsületes iparos munkáról van szó, sok apróság bizonyítja, hogy befejezett, kerek alkotással állunk szemben (ami rettenetesen kiáltana egy Toplistáért....). Ami a grafikát illeti, nos, mindössze körök, vonalak és négyzetek összessége az, amik a látványvilágért felelnek, és ez így teljesen jól is van, annak ellenére, hogy a designban is érződik a visszafogodtság (engem pl. kifejezetten zavart a fekete háttér, kb. 5%-nyi kitöltöttséggel - FZoli). A zene szintén teljesen rendben van, összességében pedig, ez egy újabb olyan játék a rövid sorban, amit az értékelés után is elővesz az ember.


Koceka - Akybron

Igen ellentmondásos vélemények alakultak ki a zsűrin belül, ez a játék igencsak megosztott minket...:) Kezdjük mindjárt a legelsővel amivel szembesülünk, a SiD zene. Vicces, hogy véletlenszerű zene csendül (prüttyög?) fel minden indításkor, ami tény, hogy letűnt korok kellemes emléke, de azért ma már sokak fülét inkább bántja (ennek ellenére én tucatnyiszor elindítottam a játékot, csak a zene miatt :) - FZoli ) Maga a játék amúgy egy kellemes kis ládapakolgatósdi, a Mutant Circles-hez hasonóan 2D-s primitívekből összerakott pályával, ahol a futószalagon érkező mindenféle színű ládákat kell a megfelelő saját szalagukra tenni. Kezdetben sajnos nagyon lassú ez a futószalag, aztán meg nagyon megszalad vele a ló, és mindeközben semmi más nem történik, nem kerülnek új elemek a pályára, nincsen semmi váratlan, csak a monoton ládapakolgatás (mégha 2 perc játék után már füstöl az egér után az asztal).... A játékot néhány kellemetlenség is szinesíti, például az időnként hibásan méreteződő képernyő az instrukcióknál, vagy a tökéletes érzéketlenség az ESC gombra (amellett, hogy a játék szintén nem ajánl fel kilépési lehetőséget... semmilyet) Szintén jól esett volna neki egy kicsit több kreativitás.


Remote Control - Winoxish

Eme autós játék a 3D-s nevezések táborát képviseli, és az egyik legszebb alkotás (kár hogy ablakban fut). Továbbá talán ez a játék rendelkezik a legkiforrottabb menüvel és beállítási lehetőségekkel. A játékmenet egyszerű, a négy pályán kell egymás után végigmennünk, minél jobb összidőt érve el. Ellenfeleink nincsenek, nekünk legfelejbb az irányítással és a kameranézettel kell kűzdenünk :) A pályák változatosak és szépen össze vannak rakva (bár egy-két szerkesztési bug jelen van), kis elemes járgányunkkal még a világűrbe is kikerülünk :) Minden pályán 3 kört kell mennünk, a néhol felfestett rajtvonal ne tévesszen meg senkit: egy kör akkor ér véget, ha összegyűjtöttük a pályán fellelhető JF logokat. Az egész mókát kellemes zene kíséri, időnként (kicsit már erőltetett) narrátoros beszólásokkal tarkítva.


Trucking - Flashback

Még egy 3D-s alkotás, viszonylag szép grafikával, eszméletlenül kellemetlen irányítással. Tipikusan az a játék (és nem is az egyetlen a mezőnyben), amire csak rá lett erőltetve az egeres irányítás. A fizika meglehetősen túlérzékeny, és sajnos az ütközés-detektálás néha köhint egyet, és beragadunk. Hiába van azonban itt is jelen a Terep-ből ismerős helyrebillentő- gomb, míg a klasszikusban akár az egekbe is "fel-billenthettük" a kocsinkat, itt bizony csak teknősbéka módjára fogunk hintázni ha felfordulunk, de felkelni nincs sok esélyünk. A feladatunk roppant egyszerű, kis kockákat kell platós autónkra gyűjtögetnünk, mely kis kockák természetesen a platón is ide oda dűlöngélnek, úgyhogy az első felvétele után az addig féktelen száguldások üresben való tötymörgéssé lassulnak. Egyébként mókás kis játék lenne, ha kevésbé lenne brutálisan nehéz, és a beragadások sem jelentenék a játék végét (aka ne lennének beragadások). Némi zene szintén jót tett volna.


Carpark - Streamwave Entertainment

Egyszerű, sokat látott koncepcióra épülő, viszonylag kellemes grafikával megáldott logikai játék lett a Carpark. A parkolóba beszorult verdánknak kell a többi parkoló autó tologatásával szabad utat adnunk. Sajnos a pályák nem jelentenek komolyabb kihívást, így még szöszmörögni sem szöszmörög sokáig vele az ember. Jóval nagyobb méretű parkoló, határozottan nehezebb (és több) feladvánnyal remek kis darab lehetett volna, amit később is szivesen elővenne az ember. Logikai mivoltának hála viszont a jelenlegi rövid játékideje sem egy adrenalin-pumpáló megmérettetés :D




BetűCéllövölde - Johnny Cash Band

Vidám kis játék, szép és igényes grafikával, meglehetősen fura ötletet megvalósítva :) Arról van szó, hogy a céllövöldében mozgó "bábukat" a felettük lévő szó virtuális bebillenytűzésével lőhetjük le... Mókás, hogy ezek a bábuk a JF-hu Team avatarjai, pláne figyelmességre vall, hogy a nehézség függvényében mindig erősebb rangú taghoz tartozik az adott szó :) (az én avatarom szavait már alig tudtam bepötyögni - FZoli :) ) Ezek ellenére maga az összhatást a szememben rontotta a látványvilágból telejsen kilógó avatarok jelenléte, valami kis zsákból vart teddy maci meg kacsa, nyúl és egyéb jószágok talán jobban illettek volna az egyébként igényes környezetbe. A zene szintén egész jól eltalált, az egyetlen negatívuma a játéknak, hogy profi megvalósítása ellenére sem hosszúéletű darab. Az avatarokat lecserélve és billentyűzetre portolva viszont a boltban kapható "tanítsuk a gyereket gépelni" csodákat játszva felülmúlná.


Mouse Rider - Wolfee

Ezúttal egy DarkBASIC-es játékkal kerülünk szembe, sajnos volt, amelyikünknél el sem indult. A játékban felülnézetből kell kis versenyautónkkal lavírozni a derékszögű kanyarokkal felszerelt pályán, majd ha az adott pályát már végigmeccseltük egyszer, akkor saját vezetésünk ghost-ja is ellenünk lesz. Sajnos grafikai elem igen kevés van a játékban, ugyanúgy, mint fantázia és lehetőség. Valós ellenfelekkel, kicsit tarkább képi világgal jó kis játék lenne ez. Sajnos a célvonalon való forgolódással pedig versenyt is lehet nyerni...





Runner - Matzi

Kellemes kis űrhajós játék - lett volna, ha nem haltunk volna meg mindannyian annál a böhöm nagy aknamezőnél.. :) Egyébként a grafika egészen jó, szépek az effektek, a robbanás hangja is nagyon ott van, sőt az egyébként ákom-bákom menüben nagyon tetszett a villogó neon MiniGame felirat...:) Mivel fogalmunk sincs, mi vár az aknamező után (én sikerrel továbbjutottam, :) de utána sajnos rögtön ki is lépett a program.. :( - HG), ennél többet nem nagyon tudunk mondani (a korábbi demora támaszkodva feltehetőleg ellenfelek is várnak minket), ennek ellenére kis finomhangolással szivesen játszanánk még vele. (és egy bug: ki lehet menni a pályáról már rögtön a kezdőpontnál, és le lehet menni a játéktérről - Kuzanth).


Magnetic - Syntax Entertainment & Golam Games

A mezőny egyetlen LAN-ban (illetve a Hamachi nevezetű program segítségével akár interneten keresztül is) játszható, és sajnos erősen alpha stádiumban lévő játéka. Űrrepülőnkkel különféle pályákon szálldosva kell csatáznunk a többi játékossal, amit sajnos igencsak megnehezít az egeres irányítás. Ezen felül többen tapasztaltuk a játék böszme nagy gépigényét, ami feltehetőleg az egyébként csak ízesítésként jelen lévő Ageia fizika miatt van, továbbá a motion blur és egyéb effektek következtében. Sajnos a grafika mégsem nevezhető lenyűgözőnek, és a kapkodás a játék könyvtárán is meglátszik: a jelenlévő (100 megányi) fájlok jó részét a játék nem is használja. :) Nos, az igen hosszúra sikeredett feketeleves után azért kijelenthetjük, nem kell ezt a játékot leírni: némi fejlesztéssel, az egeres irányítás kidobásával ez is egy remek darab lesz, hiszen a netes kód végülis jól teljesít és egymást online lepuffogtatni mindig jó móka. :)


Slalom Flight - Kristf

Ismét egy űrhajós puffogtatás, ezúttal egy klasszikus scrollozós shoot 'em up személyében. A felbukkanó falak kicsit új megközelítést adnak a műfajnak (bár úgy sejtem ez sem nagy újdonság - szeki) de sajnos a játékmenet kiegyensúlyozásának hiányában nem sok játékidőt biztosít. Oda kell figyelni ilyen apróságokra, gyakorlatilag elkerülhetetlenek az ellenfelek lövései, sokszor a falakat sem tudjuk olyan iramban lőni és kerülgetni, ahogy felbukkannak. Ugyanez a játék nagy sikereket ért volna el a Retro versenyen, itt azonban sajnos csak egy egérre erőltetett klón. Kihívásokat szerető játékosok jókat fognak vele izzadni, mi meg várjuk a könnyített verziót. :)



The Big Pig Kick - Intrinsic Softwares

Érdekes koncepció, ártalmatlan poén, játékélmény nélkül. Mivel láthatóan a tréfa volt a cél, nem is próbáljuk meg értékelni, mert úgysem tudnánk. Aki kiváncsi rá, próbálja ki, de senki se vegye túl komolyan. :)









Puck Parade - GaborLabor

És végül, de nem utolsó sorban egy igényes, bár szintén sokat látott darab következik az értékelések listáján. Kis töltési idő után kellemes bár kicsit túlméretezett menü fogad minket, a beállítások között tele finomhangolási lehetőséggel. Maga a játék roppant egyszerű, valamelyik féleszű designer JF logokat, meg aknákat pakolt egy jégtáblára és mi, a bátor Jég-korong célunknak tűztük ki az akn... khmm a JF logok összegyűjtését. :) A kicsit kényelmetlen kamerakezelés sajnos sokunk kedvét elvette a hosszútávú csúszkálástól, ami nagy kár, mert egyébként jó poén lett volna (Ékes bizonyítéka, hogy érdemes foglalkozni a game-design-nal még ilyen kis projecteknél is, hiszen a látószög helyes megválasztása, vagy az egér invertálása rengeteget dobott volna a játékon - kicsy).


Summa Summarum, jó kis játékokat küldetek be :) Mint mindig, pár moderátor (ugye kicsy?:)) megint elhatározta, hogy csinál valami díszmunkát a versenyre, hát ebből megint nem lett semmi, nem is tudom miért hoztam fel... Sokkal fontosabb viszont az első 3 helyezett, nézzük kik lettek végül:




Első helyezett: Winoxish - Remote Control (72p)





Második helyezett: Johnny Cash Band - Betűcéllövölde (69p)




Harmadik helyezett: Tumuslak Vorvahes Team - Mutant Circles (66p)




A további sorrend pedig a következőképp alakult:

4. GaborLabor - Puck Parade (61p)
5. Akybron - Koceka (55p)
6. Flashback - Trucking (52p)
7. Matzi - Runner (50p)
8. Kristf - Slalom Flight (44p)
9. Syntax Entertainment and Golam Games - Magnetic (31p)
10. Streamwave Entertainment - Carpark (27p)
11. Intrinsic Softwares - The Big Pig Kick (18p)
12. Wolfee - Mouse Rider (16p)

Minden résztvevőnek csak gratulálni tudunk, az első három helyezett között pedig a következő ajándékokat osztjuk ki (választani ők fognak, a helyezésük sorrendjében):



A versenyt a PCX Webáruház támogatta, a nyerteseket PM-ben értesítjük.


Összességében szólva ismét egy jó versenyt izgulhattunk végig, köszönjük hát minden nevezőnek a részvételt, találkozunk Ősszel, a következő MiniGame versenyen!




JF.hu Team

Értékelés: 9.25

Új hozzászólás
szombatha          2007.07.18 07:37
látom lenyugodtak a kedélyek , akkor megyek is
Bacce          2007.07.17 11:04
Nah, ezt a smile-t sem láttam még élőben, de veled vagyok..
szombatha          2007.07.17 06:40
azért mert "irhattam volna zsűrikritikákat"? és innen eljutottunk szerencsétlen Trucking-hoz. Adjatok hajat, hogy kitéphessem .

Én ez a "mostmárvégképpnemtudomhogyhivták"-ot kinyirom.
FZoli          2007.07.17 06:13
szombatha: jogos amit írsz (fogadjuk el a kritikát), de az "énsetommárhhhívták" hsz-éből (amit csak erős jóindulattal, de most nevezzünk kritikának) nekem inkább az jött le (-lol-), hogy elértük, ami a minigame lényege: olyanok is bátrabban neveznek, akik gyengébb skillekkel rendelkeznek a jf/prog terén. És ez számomra jó, mégha ő dilettáns magatartásnak is fogta fel...(és ezt az állíátását bízom benne a közeljövőben még megindokolja...)
Kuz          2007.07.17 06:06
"
szombatha 194.176.224.41 Törlés 2007.07.17 10:10

bakofece: hát egy ilyen szókimondó hozzászólás után szerintem akár ne is nevezz. A stilusoddal nem értek egyet, de amit irtál annak egy részét bizony én is osztom.

Ha valaki, akkor én irhattam volna zsűrikritikákat, mivel a közönséhszavazat alapján 2. a zsűriszavazatok alapján pedig 6. lettem, de nem tettem, mert igy vagy úgy biztos jó okuk volt rá.
...
"
Gondolom ezért .
szombatha          2007.07.17 05:58
oké csak azt nem értem, hogyan jutottunk el a Trucking-ig onnantól, hogy valaki csúnyákat irt nektek?
Kuz          2007.07.17 05:48
Nincs gond a negatív kritikákkal, de azért példákat is hozzon! Ha csak annyit mond, hogy "hülye vagy", meg hasonlókat, annak nincs sok értelme, és erre jogosan jön a szintén negatív reakció. Az értékelésben sztem minden nevezett játéknál elmondtuk, hogy mik a jó és mik a rossz pontok, mi az ami húzza, mi az ami rontja a végeredményt. Másrészt - bár ez nagyon erősen szvsz -, hogy a zsűri véleménye nagyon eltér a közönség véleményétől, ugyanakkor jórészt hasonló egymáshoz, az két dolgot jelent :
1. a zsűrinek megvolt a maga pontozási rendszere, és ezek alapján értékeltük a játékokat (azaz nem egy dologra koncentráltunk, hanem minden részt megnéztünk, és ez alapján jött össze egy végső pontszám),
2. a közönség sajnos hajlamos vagy részre hajlani, vagy elveszni egy bizonyos részletben (pl grafika), és emiatt vagy a szívére hallgat az esze helyett, vagy inkább az egy dologban neki tetsző játékot preferálja. Nem véletlenül mondtam többször is, hogy csak azért, mert valami 8D-ben készült, még nem feltétlenül lesz jobb egy 2D-snél!
HomeGnome          2007.07.17 05:47
Nade skacok, én bakofece19853-höz hozzá sem szóltam... Majd ha normális stílusban kérdez, akkor válaszolok neki. Én csakis szombatha-nak intéztem a mondanivalómat, és szerintem abszolúte normális stílusban. Vagy nem? :? Csakis építő jellegű kritikának szántam, és egyáltalán nem azért, hogy elverjem rajta a port...
szombatha          2007.07.17 05:31
Héhé, srácok, elhiszem hogy a "nemtudommármivoltaneve" hozzászólása nem esett jól, nekem se tetszett a stilusa, de légyszi ne rajtam verjétek el a port, csak azért mert ő nem válaszolt. Én már el is felejtettem ezt az egészet.

Én nem kritizáltalak benneteket. Levontam a következtetéseket, de megtartom a véleményemet.

Szó nincs róla, hogy nekem elmenne a kedvem. Az én tevékenységem a játékfejlesztésben teljesen független az oldalatoktól. Szép is lenne, ha ez a weboldal befolyásolna Ez egy kis kitérő volt mindössze.

Viszont a kritikát ugyanúgy viseljétek és fogadjátok el, mint ahogy ezt a versenyben résztvevők is megtették és próbáljátok a jót kilátni belőle még akkor is, ha valaki elitélhető módon alpári stilusban közli veletek. A fórumokon azt már megszokhattátok, hogy a monitorok mögé bújva egy kicsit egyesek khm, khm mondjuk úgy bátrabbak
Bacce          2007.07.17 05:09
Nem lehet mindenkinek tetszeni, szerintem felesleges is, és már bocs de ez a bakofece19853-nek rossz napja volt, véletlenül erre sodorta a szél, reggelt, benyögött pár bunkót és ti meg egymás torkának estek emiatt, hát sztem az ilyenre oda se kéne figyelni... nemtom mért haragosodott el ez a verseny ennyire de remélem nem veszi el a rendezők kedvét.(mert akkor én fogom a hibások torkát átharapni ám ... )
Nah, megpróbáltam óvatosan fogalmazni hogy nehogy valakiben haragot gerjesszek.
HomeGnome          2007.07.17 03:37
Kedves szombatha!

A Truckingon valóban látszik, hogy profi munka, ezt elismerem, és gratulálok is hozzá! De sajnos a legnagyobb hiba pont az volt a játékoddal, ami ezen versenyünk sarkallatos pontja volt, a megadott téma, vagyis az egérhasználat. És itt bizony akárhogyanis, de az az érzése volt az embernek, hogy erre a játékra bizony csak rá lett erőszakolva az egérkezelés. Ez a stílus egyértelműen billentyűzetes irányítást igényel (esetleg botkormányosat ). Ha például a Kocekát vagy a Mutant Circlest nézem, azokat el sem tudnám képzelni billentyűzetes irányítással. Ha autós játék lett volna a megadott téma (és billentyűzetes az irányítás), akkor csillagos 5-ös, de így sajnos a fenti okok miatt csak a középmezőnyben végzett. Tehát nem a megvalósítás miatt nem lett dobogós, hanem a nem megfelelő koncepció miatt.. Gondolj csak bele, ez pont olyan, mintha egy kutyakiállításon a bernáthegyiek szépségversenyére egy magyar agárral neveznél.. Csak mert rumoshordót raksz az agár nyakába, attól még nem lesz belőle bernáthegyi. Ellenben ha gyorsasági versenyt rendeztek volna, akkor porig aláztad volna a bernáthegyieket.. Remélem már érted mi volt a probléma a játékoddal, és még egyszer mondom, nem a megvalósítással volt a gond, mert az tényleg profi! Remélem azért nem ment el végleg a kedved, és legközelebb - egy jobban átgondolt alapkoncepcióval - szép sikert érhetsz el!

A pontozásról pedig annyit, hogy 6 zsűritag sorrendjét számoltuk össze, és ehhez jött hozzá hetedikként a közönségszavazás (tehát mintha 7 zsűritag lett volna).
Kuz          2007.07.17 02:55
Egyébként volt a zsűri közt is vita arról, hogy mit hogyan kell értékelni. Elhihetitek, hogy nem 5 perc alatt dőlt el a végeredmény. Ugyanakkor abban megegyeztünk, hogy hiába nevezne be egy NFS : Most Wanted a minigamre, a legtöbb szempont alapján nemhogy utolsó lenne, de sztem ki is zárnánk a nevezők közül. Hiába a csili-vili grafika, ha a játék nem a kiírtaknak megfelelően működik.
hypocrite          2007.07.17 02:38
Egyetértek, ezeknek a versenyeknek nem az a lényege hogy kitud minél jobban programozni. Hanem hogy menyire használja a kreativitását, hogy alkamazkodik a kikötésekhez. Bocs szombatha de személy szerint én is hátrébb rangsorolnám a truckingot pedig az is nagyon tetszett. A játékélményre kell ráhajtani és máris f*sza helyezésed lesz.
FZoli          2007.07.17 01:58
a helyesírásért utólagosan is bocs.
FZoli          2007.07.17 01:57
Egyetértetek vagy sem, nem két emebr szavazott, többek véleménye tükröződik az értékelésben, és hiába van valakinek rengeteg munkája a kódolásban, ez nem programozó verseny. Számomra igenis számított, h a Trucking időnként bugzott, és SZOKNOM kellett. Valószínűleg nem is indítottam volna el egynél többször, ha nem let tovlna "muszály", ennek ellenére 6. hely, igen, nem dobogós, viszont nem jelenti ez azt, hogy rossz játék lenne. szeki és a közönség kivétleével pedig mindneki hasonló értékelést adott rá mint én. A beküldött játékok közül talán az utolsó 2-3-r amondanám, h nem ütnek meg egyfajta minőséget, de a többi játék mind jó, és játszható. Ettől függetlenül mindet nem rakhattuk dobogós helyre, ezt meg kell értsétek.

Remélem - a fejlesztőeszközök változatosságfa mellett- azt megértitek, hogy nem a programozásba fektetett időt értékeljük, a mutant circles kb. 2 délutános munka, míg a truckingon látszik a meló rendesen, de mondjuk akkor élből kiesne egy GM-es játék egy c++ + DX-el szemben...

Bizony isten még sosem kellett magyaárzkodnunk értékeléssel, pedig ez már az 5. inigame, és mi nem romlottunk...
Kuz          2007.07.17 01:13
Ez olyan tipikus magyar hozzállás, nem? Nem tetszik az eredmény, és emiatt mindenki szemét hozzánemértő gennyláda! Nekem már egy picit tele van a f...izé...hátitáskám az ilyenektől.
Más lenne a helyzet, ha olyanokat írnának, mint pl "sztem ez, meg ez jobb volt az x játékban, mint az y játékban, én ezért nem így értékeltem volna", vagy hasonló, de nem, ők jönnek a "..." (inkább nem is írom le) hsz-ekkel, és azt hiszik, hogy most jól megmondták a tutit, és büszkék is magukra. Nekem (és nyílván a többieknek is) értékes óráim mentek el a teszteléssel, értékeléssel, úgyhogy a legkevesebb, hogy a csak fikázásból álló megjegyzéseiteket megtartjátok magatoknak!
szombatha          2007.07.17 01:10
bakofece: hát egy ilyen szókimondó hozzászólás után szerintem akár ne is nevezz. A stilusoddal nem értek egyet, de amit irtál annak egy részét bizony én is osztom.

Ha valaki, akkor én irhattam volna zsűrikritikákat, mivel a közönséhszavazat alapján 2. a zsűriszavazatok alapján pedig 6. lettem, de nem tettem, mert igy vagy úgy biztos jó okuk volt rá.

Ha nem tetszik a rendszer keress más portált. Nemsokára lesz alternativa is
FZoli          2007.07.17 00:59
Kérlek fejtsd ki, te hogyan értékeltél volna, és miért is vagyunk mi dilettánsok, mert ez most engem foglalkoztat, de nagyon....

Várunk az őszi versenyen!
bakofece19853          2007.07.16 23:08
tegnap este láttam az "eredményhirdetést", hát vagy 10 percig gurultam a nevetéstől. Most komolyan ha ezt tudom én is indulok, pedig fél éve sem programozok. Az eredménylista kockadobással dőlt el? Mert szakmailag biztos nem! Azt hiszem a zsűritagok akkor tudnának értékelni, ha maguk nem volnának dilettánsok a témában. Ha azok akkor meg minek "jatekfejlesztes"-nek csúfolt oldalt kreálni? Na mindegy, szóval legközelebb én is indulok. Ha marad a zsűri "hozzáértése" akkor a dobogó garantált.
FZoli          2007.07.16 18:24
Jah, akkor ha kapom az PCX.hu-tól (először ATX.hu-t írtam lol, most meg h leírjam, h ATX, leírtam h PCX...xD) a kérdőrevonó levelet, majd forwardolom hozzátok, ok?
kicsy          2007.07.16 17:54
Én a trackballt, kuzanth a wireless egeret, a többiek még osztozkodnak
Bacce          2007.07.16 16:49
naés, ki mit válaszott?
Kuz          2007.07.16 14:03
Ooopsz, azt hiszem lemaradtam a hírdetésről (de legalább volt egy iszonyatosan jó hosszú hétvégém a haverokkal a Tisza mellett ...). Mindenkinek külön gratulálok, de arra az egy dologra szeretném a továbbiakban jelentkezők figyelmét felhívni, hogy mielőtt nekiugrik a játékának, először PONTOSAN olvassa el a kiírást, és pl egeres minigamenél figyeljen arra, hogy a billentyűzetet nem illik használni ! A helyezés pedig senkit se riasszon vissza, lesz az még jobb(/rosszabb ) is!
Wolfee          2007.07.16 06:08
gratulálok mindenkinek, úgy néz ki, számomra nem úgy jött össze a dolog, ahogy szerettem volna/számítottam rá
kicsy          2007.07.15 15:22
Nálam volt toplista, csak nem lehetett használni
Akybron          2007.07.15 13:17
Meg van bocsátva.
Csak kérlek vegyétek ki a "nomeg egy toplista...." mondatot az eredményhírdetésből.
Van éppen elég negatívuma enélkul is , amik amúgy teljesen jogosak.
FZoli          2007.07.15 12:57
Az ALT+F4 nem a te érdemed...
FZoli          2007.07.15 12:57
Mea culpa, pedig már megtöltöttem énis a toplistát, nemtom miért írtam oda, h nincs...
Akybron          2007.07.15 12:51
Ja és a kilépési lehetőség: ALT-F4.
Bacce          2007.07.15 12:46
Akybron: szerintem a nevezés lezárásakor aktuális verzió versenyzett, nem a legfrissebb.... Akkor az enyém se lenne "játékélmény nélkül.".
Szombatha: Nem mondom hogy nem sikerült felkelni a géppel, csak hogy egy elszigetelt esetben nem olyan egyszerű... de szerintem fújd ki magad, és olvasd el megint a HSZ-emet.
Akybron          2007.07.15 12:31
Először is gratulálnék a győzteseknek!

Egy dologgal kapcsolatban kézdezném a zsűrit:
Nálatok hogy-hogy nem volt toplista?
Jó verziót próbáltatok?
(Koceka.exe 1376768 byte 2007.06.30. 21:44)
Kapitany          2007.07.15 10:28
Örülök a harmadik helyezésnek, és ezúton gratulálok a többi versenyzőnek is!
Kristf          2007.07.15 09:32
Szerintem jó lesz az őszi, lesz egy újabb ok, hogy ne kelljen tanulni.
hypocrite          2007.07.15 09:07
Az Ősz tényleg messze van. Ráadásul már sulival is számolni kell. Nem lehtne egy nyár záró augusztusi?
szombatha          2007.07.15 08:08
Bacce: Miért probléma áruljátok már el légyszi. Lenyomva kell tartani a jobb egérgombot és magától feláll (mármint az autó ). Nem értem a küzdés okát. Szivesen javítanám ha tudnám, hogy mit kell. Én ha borulok kb 2 másodperc múlva talpon vok több konfiguráción is.
Bacce          2007.07.15 07:51
Nekem sikerült leszedni őket a fáról, sőtt, naon tetszett mert legalább egy kis színt visz a játékba, nem csak monoton kockapakolás... Egyszer sikerült felborulnom úgy hogy a labdás fal jobb oldalon volt, és én meg közvetlenül a tövében. Akkor megharcoltam egy kicsit a felállással. Lehet szerencsésebb lenne ha nem csak az egyik oldalra borulna a kocsi amikor visszajön defaultba. Amúgy nálam Gf4Mx440-el nem volt ablakméret bug.
FZoli          2007.07.15 06:56
Hát ez van, noob vagyok.

Ha le lehet szedni, az ok, csak féltem h az is bug
szombatha          2007.07.15 06:33
GForce-szal nem volt alkalmam tesztelni, talán itt keresendő a 4x10-es ablak jelenség, én sehol nem láttam ilyet és nem vok biztos benn, hogy nem a gépeden keresendő a magyarázat. Azért, majd megpróbálok utánnannézni. Köszönöm az infókat.

UI:
Gondolom nem leplek meg, ha azt írom, az internetes közönségszavazatoknak a legkevesebb a jelentősége, mert sajnos nagyon manipulálhatók és ez alól nincs kivétel. Csak a betyárbecsületben lehet bizni.
szombatha          2007.07.15 06:22
Ha megmondom, hogyan kell leszedni, akkor elveszem tőled a játékélményt. Le lehet szedni hidd el apró ötlet kell. Igy elhiszem már, hogy nem tetszett

A barátnőm kb 5 perc játék után leszedte mindegyiket, komolyan mondom, pedig utál játszani, meg a számitógépek is utálják őt. . A fene megette már ha ennyit kell magyarázni

Szerezz egy kis skill-t a vezetésben és menni fog!
FZoli          2007.07.15 06:21
Egyébként ha megnyugtat, érétkelés ide vagy oda, senkitől sem (a közönségtől sem) kaptál kiemelkedő pontszámot. Szóval nem adtól lettél 6., mert éppen nálam előjött teszt közben minden létező bug (amúgy a kb 4x10 px méretű ablakban futás továbbra is előjön időnként....)
FZoli          2007.07.15 06:18
Asus P5PL2, IntelP4 3.1 Ghz, 1024MB RAM, NVidia GF7600GS 256 MB
szombatha          2007.07.15 06:15
ha a hátára fordul, akkor az egeret vidd középre és tartsd hosszan lenyomva a jobb egérgombot. Azért ajánlatos középre vinni az egertet, mert ha "nyomod a gázt" , akkor a kerekek tehetetlensége és forgási energiája miatt (pördület) ellenerők dolgoznak és nehezebben áll fel a kocsi.

Milyenek a géped paraméterei amin teszteltél?
FZoli          2007.07.15 05:56
Hát, bevallom a platós húzás jó volt, de ettől még egy egérre erőltetett autós játékról van szó... a bugokat azóta sem siekrült előhoznom, pedig 5percet kínldtam teszt alatt mert a hátára fordult a verda és nem kelt fel Szintén a teszt dsorán azokba a keskeny fa pallókba is felakadtam állandóan...Mikor újraindítottam, akkor meg egy 2x2 px méretű ablakban futott a játék Egyébként a tereptárgyakon/fákon lévő kockákat le lehet valahogy szedni?

u.i.: a mutant circles szvsz fényévekkel jobb játék, mint a truckling.
szombatha          2007.07.15 05:50
Köszönöm, hogy ilyen lelkes vagy, de azért nem olyan sürgős. Ráér a jövő héten is.

Ilyen kánikulában inkább strandra menj.

Nem tagadom, nagyon meglepett az eredmény, főleg a "Mutant circle"-s alkotás helyezése. Azt hiszem nem egy hajóban evezünk és nem egy irányban és nem ugyanazon a vizen . Igy nem fog emelkedni a beküldött játékok szinvonala, sőt.
FZoli          2007.07.15 05:23
Én megértem, és töltöm is a frapsot, mert látom bizonyítanom kell
szombatha          2007.07.15 05:20
Hát Zoli nem lesz könnyű dolgod, ha azt akarod bizonyitani, hogy nem áll talpra a kocsi ha az egeret középre húzod (ez nem is kötelező) és folyamatosan lenyomod a jobb egérgombot. Elakadni meg csak annyira tud elakadni, mint amennyire a valóságban elakadna egy teherautó egy hasonló terepen, ha az irányitással nem vagy csak keveset barátkoztál.

Teszteltem 1.8-as CPU-val felszerelt géppel, őskori videokártyával (ATI radeon 7000), aztán 3-as CPU-val OnBorad videokártyával, aztán 3-as procin közepes videokártyával, aztán, csúcs videókártyával, aztán 2.4-es CPU-n közepes videókátyával és mindig mindenhol ment rendesen a talpraállítás és nem akadtam el soha. Megértheted, hogy ezek után kicsit furcsállom, hogy pont nálatok jelentkeztek ezek a gondok(?).
FZoli          2007.07.15 04:31
részemről nem 5 perc volt a teszt, és minden, az értékelésben leírt dolgot akár videón is alátámasztok neked, ha ennyire nem hiszed el....
szombatha          2007.07.15 04:22
Én is gratulálok mindenkinek.

Elolvastam a Trucking-ra kapott kritikákat , sajnos az ott leirtak arra utalnak, hogy kb. 2 percig tartott a zsűri részéről a játék próbája, ami egy kicsit elkeserítő, mert az irányítás kb 5 perc után tökéletesen megszokható, erről játékban teljesen rutintalan gamer-ek győztek meg (köztük sok számítógépre allergiás hölgyemény). A felborult autó minden esetben visszafordítható, ha közben nem "nyomod" a gázt mind süket a dudát . Ha a ládákat a felszedésük után középre lepakolod, akkor utánna megint "féktelenül száguldozhatsz" a következőért (játékstratégiai ismeretek!!! ).

Szóval egy kicsit még beszélgessünk, várom a reakciókat.
[Riel]          2007.07.15 03:42
WoW Yuppíííí!
Köszönöm a Gratulációkat és viszonzom minden résztvevőnek. Valóban erős mezőny volt, bevallom reménykedem a győzelemben és néhány nevezést meglátva kissé elbizonytalanodtam, de úgy tűnik mégiscsak a mienk tetszett (mégha csak egy picivel is) a legjobban.
Hát igen, volna még ezen is mit javítani, én is nagyot néztem amikor megláttam a makettvilág pályát in-game, hát nem egészen úgy nézett ki mint ahogy elkészítettem, de ez leginkább a winoxish engine 1 hibája. A 2.0-ás engine verzió eszméletlenül jó lesz, bali kitett magáért.
A díjat majd ő megválasztja, azt mondta gány az egere szeretne egy jobbat.
Még 1x grat mindenkinek!
FZoli          2007.07.15 01:51
Matzi          2007.07.15 01:43
Grat mindenkinek! Már épp ideje volt, hogy eredményhirdetés legyen!

De azt nemértem, hogy a zsűri miért nem látott ellenfelet a játékomban, már az első pályán is van, még az aknamező előtt! Igaz, azok maguktól is meghalnak, ha jól megy oda az ember.
Kristf          2007.07.15 00:14
Áh végre itt az eredmény, ilyen szoros még sosem volt. Nagyjából hasonló sorrendre számítottam (főleg a középmezőnyben), bár akad egy-két meglepetés is, egyébként grat. a játékokért.
Sedrien          2007.07.14 23:46
Grat srácok!!!
Bacce          2007.07.14 18:11

Vérig vagyok sértve hogy nem én lettem az első, de a Wolfee sztem jobbat is megérdemelt volna, engem iszonyastosan lekötött, igazából simán átadnám a helyem... lehetséges?! Őszinteén nekem kb ha nem is dobogó, de 8.-9. helyet saccoltam neki.
Jah, amúgy csatlakozom, tudom hogy ez nem sokat számít, de azért gratula mindenkinek.
Ez komoly hogy csak ősszel lesz újabb Minigame?! Akkor addig most tényleg komolyan kellen fejleszteni?!
Szerintem simán belfeérne egy tét nélküli verseny, habár nem ismerem a népet, de nemhiszem hogy a nyeremények olyan sokat nyomnak a lattba... de cáfoljatok ha tévedek, hajlamos vagyok rá.
Többet is írhattatok volna rólam, és kikérem magamnak hogy játékélmény.....
satöbbisatöbbisatöbbi... amúgy kicsit ittas vagyok szóval megint ne vegyetek komolyan.
hypocrite          2007.07.14 16:58
Váá eddig ez volt a legjobb minigém, szoros mezőny volt! Grat all!

Ősz
Asylum          2007.07.14 16:45
Grat mindnekinek
gaborlabor          2007.07.14 16:30
Gratulálok mindenkinek!
Pompás játékokat hoztatok össze!

Ősszel megint találkozunk!
Wow már alig várom!
kicsy          2007.07.14 16:25
A díszmunkát egyszer befejezem, jó kis gáma
Grat minden indulónak, ősszel újabb rekordra törünk
burny          2007.07.14 16:24
Sitnyikk          2007.07.14 16:22
Grat mindenkinek!