játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5444
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2188
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491
Minigame Horror - Eredményhirdetés 2010.11.15 18:45






Dobpergés, ujjongás, a morgolódások ellenére valószínűleg rekordgyorsasággal elkészült az eredményhirdetés:
Ez a verseny is véget ért, és szerencsére jópár nevezéssel lettünk gazdagabbak. Örülünk neki, hogy ennyire színvonalas alkotások érkeztek. Először is szeretnénk köszönetet mondani a nevezőknek az indulásért, és minden érintettnek a türelemért, hiszen a szokásokhoz híven, most sem ment minden zökkenőmentesen. Remélem ez senkinek nem vette el a kedvét, hogy a továbbiakban is induljon a versenyeken.
Lássuk az értékeléseket:

Rémület a temetőben
"Left4Dead utánérzés böngészőből", azt hiszem így lehetne összefoglalni a játékot három szóban. :) Adott egy kis temető, néhány sír, egy rakás csonti és zombi, és persze főhősünk, aki egy szál pisztollyal próbálja elhárítani az ellenség egyre csak növekvő offenzíváját. Az értékelést most a negatív dolgokkal kezdeném, szerencsére azonban egyik dolog sem kirívó.
Két dolog zavart nagyon. Az egyik, a kamera mozgása, ami nem követte elég gyorsan hősünket, így néha kicsit trükkösnek bizonyult a menekülés. A másik a fegyver lassúsága, amit azonban nem csak a két töltény ellövése közti idő befolyásol, de egy közeli ellenfél likvidálása is, tehát vagy fel kéne gyorsítani picit a lövési sebességet, vagy legyünk következetesek, és csak megfelelő időközönként lehessen lőni, az hogy eltalálok valakit, vagy nem, az ne befolyásolja a következő lövésemet (ha választhatok, inkább az első :D )!
Ami még zavaró, hogy a temetőből a karakter félig ki tud menni, és így belelóg a kerítésbe. Ez nem hiszem el, hogy nem jött ki tesztelés alatt, kb fél perc alatt javítható. :) Más bug-szerű dolgot nem vettem észre, ezen felül tényleg csak apróságok vannak, amik engem speciel zavartak. Itt van például a töltény, ami egy nagy ólomgolyóra emlékeztet, szerintem valahogy nem illett ide, vagy máshogy kellett volna tálalni, nem tudom. A pályán pedig kicsit lehetne még tuningolni, például 1-2 csontváz darab a földön, néhány lomb nélküli fa a kerítés mellett, kicsit sötétebb megvilágítás, ne adj" isten villámok, etc.
A zenéről csak személyes véleményt tudok mondani, miszerint nekem maga a zene tetszett, jól hozza az általa kelteni kívánt hangulatot, de maga a megvalósítás nekem nem tetszik, én nem szeretem az ilyen midi(?) zenéket. Ami viszont tetszett, hogy nem csak egyféle ellenfél van, a zombik ráadásul szívósabbak is. Az offenzíva ráadásul egyre csak nő, tehát idővel több és több ellenfél jön ellenünk. Az online pontlistát külön megemlíteném, mint pozitív extrát, vicces volt látni, hogy rögtön elsőre a megtisztelő huszonharmadik helyet foglalhattam el. :)
Összességében azt mondanám, hogy a játék kicsit túl van egyszerűsítve, pár aprósággal viszont fel lehetne dobni, de legalább egy kész játékról beszélünk, amiben szerencsére túl nagy hibák nincsenek.
Letöltés
Rex of Death
Először azt hittem, hogy egy német juhász kutyával kell majd embereket enni, de szomorúan konstatáltam, hogy ez "csak" egy rex-játék. :) Node félretéve a viccet, kicsit felemás a véleményem a játékról. Amit azóta sem tudok eldönteni, hogy ki az, aki horror kategóriában rex játékot indít? Félek, ilyen csak akkor fordul elő, ha valaki már készülőben lévő játékot akar indítani egy versenyen. Elnézést, ha tévedek. Magához a horrorhoz amúgy a játéknak túl sok köze sajnos nincs, néhány dolog emlékeztet a horrorra, de azoknak meg a játékhoz nincs közük. Furcsa egyveleg volt ez, pedig maga a rex durván el van találva, gyönyörű a grafikai megvalósítás, és a fizika is. Néhol a számolás bugos, vagy csak én nem tudok összeadni 70-et meg 50-et (ami szerintem kisebb, mint 150, mert 150-es játékot toltam), de ilyen esetben is sokszor a következő játékos jött. Ami megint nagyon jól meg volt csinálva, az a végén a lefejezés. Ez megint egy olyan rész volt, ami ismét azt erősítette bennem, hogy ez a játék bizony nem most készült, és már eleve rengeteg munka van benne. Az irányítást kicsit szokni kellett, de amúgy kezelhető (játszottam már néhány rex/snooker játékkal, ott is hasonlóan volt ez kidolgozva).
A zene illett a kiíráshoz, a gomba eldöntése pedig egy nagyon jó kacajt hozott magával. Összességében nem nagyon tudok dönteni, nem hagy nyugodni az a gondolat, hogy ez a játék nem most készült, valahogy túl kidolgozottnak tűnt néhány része. Másik problémám, hogy csak bizonyos "mondvacsinált" elemeiben (pl vér az asztalon, kivégzés a végén) emlékeztet a verseny témájára, de a fő irányvonala mégis csak egy rex játék. Kiváncsi leszek a többiek hogyan vélekednek erről (függetlenül attól, hogy önmagában nagyon szép munka és csak gratulálni tudok hozzá).
Korrekt Rex játék, horrornak nem különösebben horror. A golyók kicsit könnyűnek tűnnek, vagy a súrlódás alacsony, meg a pirosnál nem számol dupla pontot.
Letöltés
Az erdő
Kicsit fura alapötlettel rendelkező, de nagyon hatásosan elkészített játékkal találkoztunk "Az Erdő" kapcsán. Sötét erdő, mennydörgés, szörnyek, ijesztő hangok...van itt minden! :) A játék a "Piroska és a farkas" történetét dolgozza föl, de kaphatta volna a "Piroska a farkas" nevet is. :) Szegény piros ruhás lánykánkat ugyanis megharapta egy csúnya, gonosz farkas, így hát rajtunk a sor, hogy nyakunkba vegyük az erdőt, és összeszedjük azon gyógynövényeket, amelyek megmenthetik szegénykét az átváltozástól. Ebben néhány apróság fog minket segíteni, mint a földön található almák, melyek életerőnket töltik vissza, és a gyertyák, melyek azon felül, hogy világítanak a sötétben, hatásos fegyverként használhatóak a néha-néha megjelenő szörnyek ellen, és a gyógynövények növekedésében is nagy szerepet játszanak.
Az egész játékkal kapcsolatban összesen egy nagy negatívumot tudok mondani, ez pedig a szöveg font, amiket az átvezetőkön kívül láthatunk. Rettentően csúnyák, ezt le KELL cserélni. De ezzel el is mondtam minden negatívumot. Minden más nekem nagyon tetszett. A hangulat hozza a színvonalat. A kacaj és gyermeksírás hangokat én ugyan nem értettem, hogy mi értelmük volt, helyettük inkább szélfúvást, farkasüvöltést raktam volna be. Az átvezető képek megint csak jól néztek ki, és az a font, amit itt láthattunk egész jól hozta a gyermekmesés hangulatot, amit a piroskától elvárhatunk. A grafika pedig szintén megfelel az elvártnak, a sötét helyek csak fokozzák az amúgy is darkos hangulatot.
Összességében engem a játék megvett, örülök, amikor ilyen jó alkotásokkal találkozunk! Gratulációm érte! :)
Az elképzelés és a megvalósítás is remek, az egyetlen probléma, hogy a játékmenet egyáltalán nem követi a narráció által sugallt durvulást, nem eszkalálódik. Ugyanazt kell megcsinálni hatszor, amitől kissé unalmas is lesz. Egy horror játéknál eléggé alap követelmény volna a kiszámíthatatlanság, ha pedig a történet is a lassan végbemenő változásokról szól a főszereplőben, akkor ez történjen is meg. Legyen durvább minden fejezet, illetve eleve legyen más minden fejezet, mert így nem sok értelme van egyáltalán ezekre bontani a játékot.
Letöltés

Halloween Shooter
Sorban a második shooterünk ez a játék, reméltem is, hogy nem lesz belőlük hiány. Túl nagy storyra nem kell számítani, csak töltsük szorgalmasan a töltényeket, osszuk a fejeseket a képernyőn balra-jobbra mozgó ellenfeleknek és reménykedjünk, hogy elegendő pontot szereztünk a következő pályához. Ha ez mégsem jönne össze, akkor egy toplistában rögzíthetjük a megszerzett pontjainkat. Az egész játék amúgy engem egy cirkuszi lövöldére emlékeztetett, kár, hogy a fegyvert nem lehetett látni, pedig jól nézett volna ki valamilyen egyszerűbb, a stílushoz illő lőszer potyogás és töltés. Ez persze csak amolyan extra lenne, a játékélmény ettől még jó. Egy egyszerű, de jó kis shooterrel lettünk gazdagabbak ezen játékkal.
Letöltés
Torony
Egyszerűnek ígérkező ugrálós játék, rohangáló tökfejekkel. Kissé ugyan határesetnek érzem a téma felhasználását, mert sem sok halloweeni, sem sok horror nincs benne. Ettől függetlenül a játék szép, bár kissé furcsa, hogy a torony falán szép effektek villognak, míg a figura csöppet kidolgozatlan. Az irányítás picit fura, hogy mindig a kamerával fordul szembe a karakter, és a gomblenyomás után csak akkor indul el, amikor a figura is megmozdult. A feladatok teljesíthetőek, és a checkpointok is jók, de sajnos ha visszaesünk, akkor előbb meg kell, hogy haljunk, hogy újrakezdhessük. A ritmusérzék elengedhetetlen a feladatokhoz, ami nem baj.
Az egész ugrálás, ütközésvizsgálat témát lehetne még finomhangolni, ez sokat levon egy platformjáték élvezeti értékéből.
Letöltés
Jack Flipper kalandjai halloweenkor
Ez a gamemakerben készült játék elég erős gyerekbetegségektől szenved. A megjelenése egy dolog, nem mindenki születik grafikusnak, de számos hiányossága van programozás terén. A per pixel ütközés fura dolgokat produkál, például a fegyver csövén támaszkodva lehet ugrani, illetve lehet, de nem érdemes, mert a figura akkorát ugrik, mintha terhes lenne, ami a képe alapján amúgy is elhihető. Minden statikus, és a főhős olyan kemény, hogy a fejbúbjával hajigálja a golyókat. A pályák rövidek, és sokszor csak reméli az ember, hogy nem a semmibe ugrik. Szerencsére egyik sem nehéz, így nincs szükség mentésre, sem másra. A főellenfél legyőzése után óvatosan kell nyomkodni a gombokat, mert visszadob a menübe, az ember lehet, hogy észre sem veszi, hogy nyert.
Örülünk minden új alkotónak, és a lelkesedésnek is, mert egy befejezett játék több, mint sok félúton abbamaradt, azonban itt van mit javítani. Nem is baj, a hibáiból tanul az ember, és remélhetőleg legközelebb egy még színvonalasabb játékot kapunk a készítőtől! :)
Letöltés
Áramszünet
Ismerős helyzetet vázol fel a játék. Hétvége van, este, egyedül fekszik az ember az ágyban, és nézi, ahogyan zúg a TV, majd hirtelen áramszünet. Jó felvezetés, igazi dráma a hétköznapokban. A mi feladatunk a főhőst átkalauzolni a sötét házon keresztül, összeszedni olyan hatalmas erejű eszközöket, mint például zseblámpa és fogó. A játék jó, helyenként inkább hidden object, de szerencsére nem kell sokat szöszmötölni, a legtöbb dolog megvan hamar. A játékidő sem hosszú, zsákutca nincs, egyedül az bosszantó, az viszont nagyon, hogy az előszoba szerűségbe akárhonnan megyünk be, mindig ugyanabból a sarokból látjuk, amitől ha az ember picit nem figyel oda, és nyomja előre a gombot, hirtelen megint kint találja magát valahol, ahol nem kéne. A hangulat átjön, és az ember a legrosszabbra számít, de végül inkább csak a sejtetés marad. A kidolgozás jó, a grafika élethű, az irányítás nagyjából jól kezelhető.
Letöltés
Last Mission
Egy nagyon jól kidolgozott 2D-s platformjáték, furmányos ijesztésekkel. A bejátszások jók, hangulatos a környezet, a hangok is a helyükön vannak, kidolgozott a figura, rombolható a pálya, tényleg kiváló alkotás. Számomra mondjuk az irányítás kissé nehézkes volt, tudom, hogy a controllerhez szokott emberek számára nem volt olyan nehéz, de akkor sem volt könnyű. Külön bosszantó, hogy gyakran nem is a feladat a nehéz, hanem a megfelelő kezelés, hogy azt csinálja a főszereplő, amit szeretnék. Ez persze apróság csupán, kis gyakorlással áthidalható.
Ez egy jó kis játék, bár a horror témához nem tudom hogy jön :) Szépen kivitelezett, mondjuk a célzás-lövés művelet valószínűleg egérrel könnyebben kezelhető lett volna.
Tetszett, hogy a szétlőtt massza darabjai is megsebeztek, oda kellett figyelni, meg az ajtónyitogatós küldetések sem tűntek monotonnak. Sajnos mikor egy elhalálozásnál nemkicsit messze lévő checkpointra kerültem vissza, elfogyott a motivációm.

Letöltés
Cursed cinema
Fekete fehér, billeg a kamera, néha az sem tudom hol vagyok, és jönnek a papírmassé katonák. Ez is az életből merít, az ember bemegy egy moziba, ahol csontvázak, múmiák és zombi mikiegerek kergetik, a termek egymásból nyílnak, és nem mindenhol van szék, ahol van, oda is létra kell a beüléshez. Lássuk be, ez bármikor, bármelyikünkkel megeshet. :) A fizika kicsit érdekes, be lehet ragadni a popcorn automatába, és az irányítás sem az igazi. Ennek ellenére nem egy elveszett játék, és látszik, hogy a készítő foglalkozott vele. A játék elején lévő besorolási címke például szerintem nagyon jópofa.
Ha a túlzottan gyors mozgás és egyéb kivitelezési problémák nem vágták volna haza, elég hangulatos játék lenne. Bár végsősoron csak zombit (vagyis múmiát, arra tényleg jobban hasonlítanak a wcpapírfigurák :)) meg csontvázakat kell lőni meg kaszabolni, de azt legalább feketefehérben.
Letöltés
Mentsd meg a haverod
A horror témakörét ez az alkotás is csak karcolgatja az aranyos rajzfilmszerű
grafikájával, azonban a játékmenet már nem mentes a rettegéstől és a borzalmaktól. Ugyanis ha bárhol az ember nem tanulmányozza a pókok és denevérek mozgását hosszasan, akkor bizony kampec, és kezdheti előről. Nem tudom hány pálya van, mert az elsőt végigvinni sem sikerült, de nem ártanak egy checkpoint rendszer, és hogy első pályaként valami rövidebb,
és élvezhetőbb, több sikerélményt adó kihívást állítson a játékos elé a készítő. A grafika procedurális, és nincs vele semmi gond, talán csak a főhős lehetne kicsit kidolgozottabb.
Az irányítás elviselhető, bár a tárgyhasználat rendszer nem volt teljesen nyilvánvaló, és a figura mozoghatna gyorsabban is, mert ez így elég frusztráló tud lenni. A főmenü egészen puritán, ami még nem lenne gond, de meghaláskor egy teljesen értelmetlen fekete képernyőn közli a program, hogy „meghaltál”, amit nem lehet kinyomni, és pár másodperc múlva vissza is dob a főmenübe. A belefektetett munka látszik, de szerintem az animált karakterek helyett inkább a játékmenetre kellett volna kicsit több időt fordítani, és akkor sokkal jobb is lehetett volna az eredmény. Ja, és még valami apróság, a nevezett program neve lehetőleg utaljon a játék elnevezésére. (A horror.zip nem utal.)
Letöltés
Történetek az akkumlátortemetőből
Első ránézésre a hollywoodi klisék köszönnek vissza, kicsit másként, ebben a történet generáló alkalmazásban. A helyzet az, hogy ehhez a programhoz nem kellett volna silverlight, de ez még nem is ügy, a nagyobb gond az, hogy sajnos csupán egyetlen történetsablon áll rendelkezésünkre, és csak a paraméterek változnak. Így is szerezett azért néhány kellemes percet a program. Azonban mivel ez így nem egy játék, sajnos nem tudjuk úgy értékelni.
Letöltés


A közönségszavazás és a zsűri véleménye alapján az alábbi sorrend született:


Gratulálunk mindenkinek, reméljük ti is élveztétek a versenyt, ahogyan mi is, és legközelebb is eljöttök! :)
Addig is jó fejlesztést!
JF.hu team

Értékelés: 9.60

Új hozzászólás
Matzi          2010.11.27 23:54
Hontfoglaló:
Nem kell szabadkoznod, ezt hívják úgy, hogy építő kritika. Fogadd meg, nem lesz belőle bajod.
Mioline          2010.11.27 23:11
Talán az Anim8or-t kellene kipróbálnod. Nem a legprofibb, de hobbifejlesztésekhez szerintem tökéletes, kezelése pofonegyszerű és jó pár tutorial is található a neten hozzá.
Hontfoglaló          2010.11.25 20:01
Na, bocs a dupla postért. Nem tudna valaki egy "magamfajta, kissé lusta" embernek ajánlani egy Blendernél könnyebb jó grafikus programot?
Hontfoglaló          2010.11.25 19:58
Én ezekhez csak annyit tennék hozzá, hogy (semmi bajom a nyertesekkel, és játékaikkal) ez egy MINIGAME verseny, úgyhogy ne panaszkodjanak a Jackra, hogy a játék rövid lett. A "semmibe ugrásról" annyit, hogy más játéknak is vannak ennél szerintem komolyabb nehézségei, úgyhogy ez igazán apróság.
Design. Hááát, igen. Nem lett nagy cucc. SŐŐŐT! Bocsánat, nem tudok még blender féleségeket használni. Amúgy nyugodtan higgyétek azt hogy a Jackel bókolni akartunk! Nekem a legjobban az Áramszünet és a Mentsd meg a haverod nevű játékok tetszettek, de mindegyik tök jó lett.
molbal          2010.11.25 10:25
Gratulálok!
paragliding          2010.11.23 08:19
Értem, gratulálok az indulóknak!
misi          2010.11.22 16:26
A Nightmare Adventures időn kívül érkezett.
paragliding          2010.11.22 16:11
A "Nightmare Adventures" értékelése hol van? Átsiklottam valamit, vagy a játék nem került be az indulók közé?
Orphy          2010.11.22 13:31
Az ok, hogy Jack Flipper, de igy leirva, hogy Jack F... Kimondva JackEff. Ez direkt van?

Amúgy gratula minden versenyzőnek, ügyesek voltatok.
Adacs          2010.11.22 02:28
Ja, és egy kérdés. A Jackot miért Jack F.-nek írták?

Mert a jf.hu-nak Jack Flipper (jobb oldalt pózol a kék pólóval) a "kabalaállata" , és gondolom ő (is, mint ahogyan én is) egyből Flipperre gondolt a Jack láttán/olvasatán.
kicsy          2010.11.21 23:52
Ja, és egy kérdés. A Jackot miért Jack F.-nek írták?

Mert nem fért ki
Swinkx          2010.11.21 20:47
Grat a nevezőknek
Meg kell, hogy mondjam nagyon igényes lett az eredményhirdetés, szintén grat
Hontfoglaló          2010.11.21 19:29
Ja, és egy kérdés. A Jackot miért Jack F.-nek írták?
Hontfoglaló          2010.11.21 19:25
Mi tudtuk hogy nem elsők leszünk, néhány helyezeten meglepődtem(rossz és jó értelemben), de jó gamek készültek.
Geri          2010.11.21 17:45
Azt a kurva, de jó hogy nem vettem részt a versenyben, ugyanis pont egy ugyanolyan játékkal szándékoztam benevezni, mint a torony. Ez komoly. Szerencsére nem volt rá affinitásom hogy foglalkozzak vele, és úgy is tűnhetett volna hogy esetleg egyikőnk a másiktól nyúlta az ötletet, holott ez nem így lett volna.
ragoon          2010.11.21 17:24
Gratulálok mindenkinek!
Akybron          2010.11.21 16:16
Profi eredményhirdetés! megérte a + 1 hetet!
Gratulálok a nyerteseknek!
gaborlabor          2010.11.21 15:43
Gratula a nevezőknek is, és a zsűrinek is, de főleg annak, aki az értékelő cikk grafikáit készítette! Dexter promo utánérzés
krees          2010.11.21 15:26
Csatlakozom gopherhez, gratula mindenkinek 7. lettem, elégedett vagyok magammal
gopher          2010.11.21 14:12
Szerintem ez egy nagyon jól összerakott eredményhirdetés

Ezenfelül gratulálok minden indulónak, tényleg erős mezőny volt
kicsy          2010.11.21 13:02
Ha már a szabályok, ha visszaütsz egy golyót az alapvonalon túlra, akkor azt le kell venni, és vége a körnek pontszerzés nélkül, akkor is, ha utána visszagurult a pályára. (Általában nem szokott, mert mondjuk valami bőr van ott, csak ha nagyon állatként megküldöd - meg ugye amit írtam is, hogy a súrlódás is nagyobb szerintem, normál esetben jobban lassulnak)
Kuz          2010.11.21 12:50
Én vagyok amúgy az, aki azt feltételezte, hogy itt többről van szó, mint egy minigame versenyre készült játék (a többiek szimplán csak nem ellenkeztek ). Számomra volt egyszerűen túl jó bizonyos dolgok (főleg a grafika és a fizika) kidolgozottsága. Természetesen, ha azt mondod tényleg nem létezett a játék a verseny előtt, én elhiszem. Ha sport témakör lett volna a verseny témája, a nevezésed tuti befutó lenne. Elnézést a feltételezésemért, azonban az értékelésben ezek a dolgok hidd el, nem játszottak szerepet, tehát a te művedet is ugyanolyan feltételek mellett értékeltük, mint bárki másét.
SX          2010.11.21 12:43
Ja! A számolós bug nagyon érdekelne, de nem lehet, hogy nem érintkezett a két golyó legutolsó lökésnél, és azért vette le a pontot? Viszonylag sokat játszottunk a játékkal, de ilyesmit mi nem vettünk észre párommal.
A piros golyót már említették páran, hogy mintha az dupla pontot érne, de a neten talált játékleírásban ez nem szerepelt, ezért nem került bele. Én meg vagy 15 éve nem játszottam már Rex-et, ezért nem rémlett ez a rész, de lehet, hogy bele fog kerülni utólag
SX          2010.11.21 12:37
Ömm. Nem tudom, morogjak, vagy örüljek, hogy nem hiszitek el, hogy a Rex of Death-t nem a verseny kiírásakor kezdtem el programozni. Abban igazatok van, hogy nem a verseny kiírásakor indult a fejlesztés - egy héttel utána fogtam bele, 10.02-án. Amint kiraktam a játék lapjára is a fejlesztési naplót, kb. 112 óra munka van ebben a játékban (a leadás pillanatáig, mert azóta is csinosítgatom). Az pedig, hogy miért csak 4 hétig készült, egyszerűen azért van, mert nem volt ötletem, míg egy nap barátnőm újságolta, hogy kiötölt a képregényéhez egy olyan részt, ahol a szellemek billiárdot játszanak, méghozzá szemgolyókkal. Mivel a billiárd bonyolultabb, mint a Rex, ezért lett Rex, utána már jöttek az ötletek. Tényleg erőltetett a horror téma, de az biztos, hogy nem volt meg belőle semmi (még ötletszinten sem), mielőtt a versenyre neveztem. Illetve a Hypa-Ball-ban is használt alap igen, de az pár betöltőfüggvényt, és egy fekete képernyőig eljutó alap inicializálást jelentett. Talán annyi előnyöm van még, hogy a szakmám programozó, de ezt nem láttam kizáró oknak
Ja, ha ránéztek a Hypa-Ball repository-ban a log-okra(link a Hypa-Ball Remake-nél), látható, hogy oda tettem fel ideiglenesen a RoD-ot (azóta elkerült a saját repo-jába). Itt az első commit log-ja:

Revision: 35
http://hypa-ball.svn.sourceforge.net/hypa-ball/?rev=35&view=rev
Author: sxtheone
Date: 2010-10-10 19:22:30 +0000 (Sun, 10 Oct 2010)

Log Message:
-----------
Rex Of Death - game for a competition. Temporary place

...


Harag nincs, azt tudtam, hogy nem leszek első, saját kitartásomat és tudásomat teszteltem ezzel a fejlesztéssel, de ne gondoljátok még véletlenül se, hogy csaltam.
(Ja, a grafika is saját, a textúrák pedig feltűntetett forrásból vannak)