játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5440
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2185
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491
Minigame Világvége Eredményhirdetés 2012.02.02 13:25


Minigame Világvége

Eredményhirdetés


Egy izgalmas versenyen vagyunk túl, és egyelőre még a világnak sincs vége, szóval itt az ideje, hogy eredményt hirdessünk. Kicsit formabontó módon történt ennek a versenynek a lebonyolítása, így a zsűri mellett az indulók is értékelték egymás munkáit, valamint a törzstagoknak is lehetősége nyílt elmondani a véleményét, a közönségszavazás mellett, természetesen. Ennek köszönhetően már minden játékhoz sok értékes hozzászólás lett fűzve. Ezekből is szemezgetve készült a végső eredményhirdetés, illetve a ti sorrendjeitek alapján lett a végső pontszám is megállapítva. Köszönjük a közreműködéseteket, mint indulóként, mint értékelőként!
Minden játék legfeljebb 100 pontot érhetett el - azt abban az esetben lehetne, ha mindenki első helyre sorolná a játékot - minden helyezés egy pont értékkel bír (1. hely 10 pont, 2. hely 9, stb...) ennek megfelelően egy pontérték a végeredmény, mely végösszeghez hozzájárulások:
- 60 pontot lehetett szerezni a nevezőktől (6 fő),
- 20-at a zsűritől (2 fő),
- 10-et a törzstagoktól (2 fő, 0.5-ös súlyozás),
- 10-et pedig a közönség szavazásból (55 szavazat).


Dark End
“Technikailag nagyon profin megvalósított proto-rts, grafikailag is teljesen vállalható, de a játékmenetet én kicsit egysíkúnak találtam.”
Ebben a világban a világ vége a sötétség formájában személyesen jön el, és bár a túlélésre esély sincsen, hosszú percekkel hosszabbíthatjuk meg a megmaradt egységek életét, miközben jól odapörkölünk a gonosz pusztulás fekete katonáinak.
“Érezni rajta, hogy inkább az alap engine van kidolgozva, nem annyira a gameplay.”
Az összkép kicsit felemás. Egyrészt a kidolgozás szép, de valahogy nem tökéletes. A háttér túl fehér, szinte égeti az ember szemét, a lövedékek összefolynak, a hóesés sokat ront a helyzeten, és gyakran nem könnyű megtalálni az egységeinket, pedig a pálya nem túl nagy. Ezen a téren elég sokat lehetne javítani a játékon. Viszont a menü, a HUD, a hangok és a zene nagyon jól meg vannak csinálva, elismerés értük.
“A játékélményt megszerzendő achievmentek segítik, amik miatt érdemes újra játszani.”
Az achievment-ek szerepeltetése jó ötlet, bár nem biztos, hogy ez önmagában elég a játék újrajátszásához, ami azért nem ártana, mert összesen egy pálya, és csupán párféle egység választható. Az RTS irányítás majdnem stimmel, pár funkció másként működik, vagy hiányzik, mint például a rally-point, vagy a több egység kijelölése egy húzással.
“A Dark End-et egy kicsivel változatosabb átláthatóbb grafika, és jobban átlátható esemény előrébb mozdíthatta volna, de így is nagyon ígéretes darab.”
Az ellenfelek is csak úgy megjelennek, nem sokat segítenek azon, hogy stratégiát lehessen kialakítani, csupán a villámgyors egység mozgató képességeinkben bízhatunk. Különösen amiatt, hogy még a pénzt is kapkodnunk kell a pályáról. Némi csiszolással ebből is jó és érdekes játékot lehetne kreálni.
“A grafika vitán felül ebben a projektben a legszebb, de túl egysíkúnak érzem, több szín lehetne benn, minden olyan.. hát.. fehér.”

Értékelés:
- Indulóktól:44/60
- Zsűritől:9/20
- Törzstagoktól:8/10
- Közönségtől:6/10
Összesen:63/100


DieDie!Planets
“Kivitelezésben abszolút profi, elsőrangú, XBLA-n a helye!”
A világvége témát csak lazán érinti, legalábbis nem az a tipikus játék, amire az ember számítana ebből a témából. Ezen kívül egyébként jól kidolgozott játékkal van dolgunk, korrekt menüvel, igényes és egységes grafikával, még ha egyszerű is, de a maga módján nagyszerű. Fő az egység, az pedig megvan, bár egy kis zene elfért volna még. Illetve a helyesírásra is lehetne kicsit figyelni, vagy magyarul írni a játékot, ha angolul nem megy tökéletesen, de ez csak apró probléma.
“Ez a legkerekebb játék. Már csak azért is, mert a legtöbb játékelem kerek.”
Egy kerek bogyóval kell ámokfutást rendezni, és sorra robbantani a bolygókat (világokat?), míg végül az utolsó pályán megküzdhetünk a főellenséggel. Közben veszedelmes körfűrészek, ágyúk, tüskék, elektromos kerítések és egyéb akadályok gördülnek utunkba.
“Nem titkoltan a World of Goo ihlette a készítőt, át is jön a hangulat.”
Az igazat megvallva az irányítás néha kicsit furcsa, bár ezen sokat nem lehetne segíteni, viszont néha könnyen elveszíti az ember a fonalat, hogy hol is jár, és merre kéne menni. A gravitációk használata jó ötlet, ahogyan az összegyűjthető életek és a “túlvilág” is.
“Valóban nehéz, de mégis rávett valami, hogy újracsináljam. A grafika aranyos, az irányítást szokni kell.”
Néhány apró hibától eltekintve kereskedelmi minőségű alkotás, már amennyire egy ekkora terjedelmű játéktól ez elvárható. Minimális csiszolást igényelne csak, illetve több pálya, esetleg új játékelemek is felbukkanhatnának benne, természetesen már nem minigame verseny kereten belül.
“Grafika, technologia, design, abszolút minden a helyen van, a jatékmenet maga pedig élvezetes, bar kicsit - ahogy a program írja is - kegyetlen néha.”

Értékelés:
- Indulóktól:56/60
- Zsűritől:19/20
- Törzstagoktól:9/10
- Közönségtől:10/10
Összesen:94/100


Felhajtás
“A regi Damocles/Midwinter jatekokra emlekezteto perspektiva, es a kalandelemek rendben vannak, de tobb tartalom nem artott volna, hogy fenntartsa a jatekos erdeklodeset.”
Egészen különc játékkal van itt dolgunk, már csak a platformját tekintve is, ugyanis böngészőben futó scriptről van szó. A grafikája a régi időket idéző 3D, ami ugyan böngészőtől szép teljesítmény, de a játékot nem kimondottan széppé.
“Nagyon ígéretes kezdés - kicsit a klasszikus kalandjátékokra emlékeztető kezdés után, ahol is járműbe kell pattannunk, és elindulni a varos fele - után leül a játékmenet, és nem teljesen egyértelmű mit kell csinálni.”
Az irányítás sem egyszerű, bár rá lehet jönni, de nem a szokásos, és nem is túl kényelmes. Pár rövid utasítást leszámítva a játékos magára van utalva, többször nem túl egyértelmű mit kell csinálni, és gyakran még az sem, hogy merre kell menni.
“A kidolgozás minimalista, de egy ilyen típushoz nem is kell több. Talán valami hangulatos zene ráfért volna.”
Ami a kidolgozást illeti elég vegyes a kép. A modellek egészen jók, de a játéktér nem igazán áll össze, a város néhány házból áll egymástól kilométerekre, a közlekedéssel külön meg kell szenvedni. Az egyetlen kihívás az egészben az idő, amiről gőzünk sincs mennyi van, és a rengeteg mászkálás közben azon kaphatja magát a játékos, hogy nem is nagyon érdekli.
“Nagyon vontatottnak tűnt a játékmenet, több potenciált érzek még benne.”
Az biztos, hogy a lehetőség van benne, elsősorban a technológiában, és a retro kinézet sem feltétlenül probléma, de valami még azért hiányzik az egészből, hogy igazán jó játék lehessen.
“Bírom az ilyen minimalista 3Ds modelleket a Nintendo 64-et juttatja az eszembe.”

Értékelés:
- Indulóktól:17/60
- Zsűritől:12/20
- Törzstagoktól:3/10
- Közönségtől:5/10
Összesen:37/100


Goodbye America
“Az alapötlet jó, nagyon inspiráló a mögöttünk folyamatosan bomló földkéreg.”
Ugyan leírva sehol nincsen, de elég hamar nyilvánvalóvá válik, hogy a világvége közeleg, szó szerint. Egy autóval kell száguldani a sivatagban, a leszakadó föld pedig valósággal kergeti a játékost. Néhol akadályok, néhol a fizika pontatlansága, néhol pedig az igazságtalan zsákutcák jelentenek komoly kihívást.
“Egyszerű ötlet jó megvalósítással, kivéve sajnos az irányítást, ezert nagyon hamar frusztrálóvá válik a játék.”
Az autó irányítása és az ütközés vizsgálat hagy maga után kívánnivalót. A gépigénye is elég komoly, ekkora grafikához nem kellene ennyi teljesítmény, ráadásul több embernek is problémái voltak az elindítással, másoknak pedig a kilépéssel.
“A fantasztikus zeneválasztás miatt sikerült a világvége koncepciót feel-good cruising usa futammá változtatni”
A játék zenéje jó választás, kihangsúlyozza a nem túl komoly hangulatot, amivel az apokalipszis kezelve van. A menü a helyén van, egyszerű de funkcionális. Az öt pálya sem sok, cserébe hosszúak és sokszor nehezek.
“Hát az igen furcsa, és inkább bugos mint szokni szükséges irányítás ellenére elég sokszor neki futottam a játéknak, nem mondom volt bennem egy kis "már csak azért is" érzés, de ez is kell.”
Sajnos a pályaépítésre nem jutott sok idő, a már említett zsákutcákon kívül a ritkás és unalmas környezet némi energiaráfordítással esztétikusabb környezetté is lehetne varázsolni. Bár van egy második tileset is, nem könnyű eljutni odáig, és csupán egy pálya készült rá. Összességében kissé befejezetlen, de játszható a játék.
“Jó, tudom világ vége van, kinek van ideje szervízbe vinni a kocsit.”

Értékelés:
- Indulóktól:44/60
- Zsűritől:16/20
- Törzstagoktól:6/10
- Közönségtől:3/10
Összesen:69/100


Harbinger
“A Mass Effectre hajazó irányítás teljesen korrekt, jól kezelhető.”
A történet kissé ködös, valami teleportációs kísérletre kerül sor, de hogy mi okozza az apokalipszist, az igazi rejtély. Sajnos nem ez az egyetlen, ami befejezetlen, lévén az egész inkább egy techdemó, mint valódi játék. Pedig némi energia ráfordítással egész korrekt játékot ki lehetne hozni ebből az alapból.
“Mivel a játékban nem lehet meghalni, így gameplay-ről nem beszélhetünk, ez inkább egy technikai demo, annak viszont elég közepes.”
A grafika szép, a lehetőségekhez képes, animált modellek, és minimális effektek megjelenése várható. Szintén a befejezetlenség számlájára írható, de a halott ellenfelek egyszerűen eltűnnek. Hiányzik a menü is, és a környezet változatossága is hagy kívánnivalót maga után.
“Azt viszont nem értem, hogy jön a világvége témához, de mindenképp folytatni kell.”
A hangok jelenléte dícséretes, bár némi zene sem ártana. Az ellenfelek ügyesen lövöldöznek, és használják a fedezékeket, néha még mozognak is, bár egyiknek sincs komolyabb szerepe, lévén a játékos halhatatlan. A pályák ciklikus ismétlődése már szinte említést sem érdemel, lévén nagyobb problémák is vannak.
“A grafika kitűnő, az animáció és a fedezék rendszer szenzációs.”
Ez is egy olyan játék, amit érdemes volna a verseny után kibővíteni és teljes, valódi játékká formálni. Nagy falat, de az elkészült elemek ügyesen vannak kivitelezve, ezzel az alapossággal tényleg jó játék lehetne belőle.
“Kár, hogy nem volt idő befejezni, mert egyébként ütős lehetne.”

Értékelés:
- Indulóktól:30/60
- Zsűritől:4/20
- Törzstagoktól:6/10
- Közönségtől:9/10
Összesen:49/100


M.G.V.V.
“Nagyon szép grafika, látványos, kihívásokkal teli játék.“
A történet szerint - amelyet a játékban olvashatunk - a világ vége néhány távirányítású robot platóján nyugszik, amelyet megállíthatatlan hévvel ostromol az égből hulló áldás. A feladatunk tehát összerakni egy űrhajót, amely a meteorzuhatag ellenére is kilőhető, és megsemmisíti a világ végzetét jelentő sziklatömböt. A kihívás adott, a lehetetlennel kell szembenézni, sajnos kicsit túlságosan is.
“Sajnos ez a játék is csak épphogy köthető a világvége témához, és sajnos ezen a véletlenszerű meteorzápor sem segít, ami inkább frusztrálóan unfair, mint érdekesen nehéz.”
A közönséget elég jól megosztotta a fizika mértéke és használhatósága, ahogyan egyeseket eltántorított, másokat újrajátszásra sarkallt a - kissé valóban igazságtalan - meteorzápor. A fizika sajnos néha elég komoly gátat tud állítani, apróság csupán, de érdemes rá figyelni.
“A játék maga hangulatos, bár már korábban jeleztem, hogy az ügyességi játékokat nem igazán sorolnám azok közé, amik hitelesen tudják kimeríteni a drámai témát, de ne legyek ennyire betokosodva, ez is egy megközelítése a világ végének.”
Az irányítással nincs komolyabb gond, bár a szétrobbant részecskék komoly problémákat tudnak okozni, a kiszámíthatatlanul hulló meteorok pedig rendkívüli módon megnehezítik a játékot, mert szinte lehetetlen kikerülni őket. A grafika egyszerű és letisztult, egészen szép, megfelelő effektekkel, bár a menü elég minimalista, ez bőven elnézhető neki. Érdemes még megemlíteni a zenét, ami megadja a hangulatot, jó választás volt, valamint a hangeffektek is a helyükön vannak.
“A játékon belüli help hasznos volt, és bár az irányítás kissé nehézkes, rá lehet állni.”
Külön öröm, hogy a játék fejlesztése nem állt le, számos módon továbbfejleszthető, némileg talán könnyíthető is, és rejlik benne lehetőség.
“Nagyon érdekes kis játék, a 8/16 bites korszakra emlékeztető, kicsit absztrakt játékmenettel.”

Értékelés:
- Indulóktól:34/60
- Zsűritől:16/20
- Törzstagoktól:9/10
- Közönségtől:7/10
Összesen:66/100


Over Game
“A harcrendszer kissé nehézkes, de használható, a grafika és a hangok pedig szintén a helyén vannak.”
Időutazás, kataklizma, most. Természetesen mi vagyunk az egyetlenek, akik megakadályozhatják a világ végső pusztulását. Ehhez nem kell mást tennünk, csak felfedeznünk, harcolnunk, meg hősnek lennünk, de elsősorban a rendfentartókon átjutni, mert nagyon nem egyszerű.
“Ugyan a rendfenntartók állandóan megöltek, de gyanítom tovább is van.”
Sokaknak meggyűlt a baja a rendfentartókkal, a bűnözőknek sem lehet könnyű dolga ebben a világban. Mindenesetre a játék tartalmaz egy furcsán kezelhető harcrendszert, amire azért ráférne némi csiszolás.
“A grafika szépen kidolgozott, a classic rpg engine is jól működött, amennyit láttam belőle, de nem tudom eldönteni, ezekből mennyi saját és mennyi stock.”
Zene is van, hangok is, egész jók is, meg persze retro grafika, és RPG maker motor hozzá, bár a elég rövid az egész, pedig még egy egész érdekes történet is van. Lehetne még keveset fejleszteni rajta, kezdésnek egy kicsit könnyebb és egyértelműbb harci menet, mert az ember elsőre azt sem tudja hol van vagy mit kéne csináljon.
“Jó sok a bevezető szöveg, a grafika rendben van, a HUD egész dizájnos, érdekesen indul, de sajnos sehogyan se jutottam tovább az első ellenségnél.”

Értékelés:
- Indulóktól:28/60
- Zsűritől:7/20
- Törzstagoktól:7/10
- Közönségtől:2/10
Összesen:63/100


Polgármester a pácban
“Ahhoz képest, hogy bosszúhadjárat, egész aranyos kis játék lett.”
Ez is egy böngészős alkotás, a retró kategóriában. Gyorsan kattingatva kell építkezni és ezzel élni túl a házainkra fenekedő meteorit rajt, a házak pénzt termelnek, de befektetést igényelnek. Szerencsére az infrastruktúra fejlesztésébe sokat nem kell ölnünk, mert a házak megépítése is leköti a figyelmünket.
“A verseny leginkább pehelysúlyú versenyzője, sem bonyolultságban, sem jatékidőben nem mérhető a többihez. Viszont nagyon pörgős, úgyhogy az 1-2 perces játékidő alatt”
A játékmenetről sokkal többet elmondani nem lehet, érdekes módon minden meteor biztosan házra esik, és így nagyon nem kell taktikáznunk, hogy bombabiztos mintázatokban építkezzünk. Annyi a dolgunk, hogy a pénzt jól fektessük be, és reménykedjünk, hogy nem pusztul el az utolsó ház is, mert akkor vége a játéknak.
“Némi extra elemmel megtűzdelve játszhatóbb lenne, a végeláthatatlan klikkelést hamar megunja az ember.”
Rendkívül rövid, és kisméretű alkotás, néhány perces időtöltésre megfelelő, sokat nem kell tőle várni. A grafika egyszerű és pixeles. Fejleszteni lehetne rajta, és akár teljesértékű játék is lehetne belőle.
“A játék a legminimalistább az összes közül, kis fejlesztéssel azonban adiktív kis cucc lehet belőle.”

Értékelés:
- Indulóktól:16/60
- Zsűritől:5/20
- Törzstagoktól:3/10
- Közönségtől:5/10
Összesen:29/100


S.E.L.F.
“A téma nekem már önmagában nagyon ütős, a megvalósítással sem volt különösebb gondom, és ami a leglényegesebb, órákra leszögezett a monitor elé.”
Egészen érdekes megközelítése ez a világvégének. Amolyan stratégiai játék erőforrás gazdálkodással, melyben egy elszabadult mesterséges intelligenciával kell a világ népességét a nullához konvergáltatni. A kivitelezés elég jól sikerült, bár grafika nincs sok a játékban, az igazat megvallva egy térkép és némi menü az egész.
“Hát ez is biztos érdekes, de a leghalványabb lila fingom sincs mit kell csinálni.”
A koncepció ugyan ötletes, és ügyesen ki van találva, de a vele való játék koránt sem intuitív. Jó pár nekirugaszkodás szükséges, mire az ember egyáltalán arra rájön, hogy mit kéne és miként is kell játszania. Az értékek magukban nem sokat árulnak el, magyarázat pedig nincs.
“Összességében az ötlet remek, és az első olyan játék, ahol nem tudok komolyabb negatívumot említeni.”
Az ötlet felhasználása ügyes, és minimalista stílusa ellenére egy jól játszható, izgalmas játék. Ha a játékelemek és akciók jobban ki lennének fejtve, egy amolyan civilopédiába, akkor az sokat dobna az összképen és a játszhatóságon.
“A tipikus resource/wargame jatek LENNE, ha nem használná fel nagyon ügyesen a verseny témáját, és az AI ötletet.”

Értékelés:
- Indulóktól:54/60
- Zsűritől:14/20
- Törzstagoktól:6/10
- Közönségtől:9/10
Összesen:83/100





Végeredmény


Most pedig következzék, amire mindenki várt, a végső sorrend:

Dobogo

1 DieDie!Planets
2 S.E.L.F.
3 Goodbye America
4 M.G.V.V.
5 Dark End
6 Harbringer
7 Over Game
8 Felhajtás
9 Polgármester a pácban


A nyereményekkel megkeressük a győzteseket, és legyetek ott a március 31.-i találkozón is, hogy megünnepelhessük a verseny lezárását!

A győztes jutalma:
- 2 darab szabadon választott játékszoftver, Reptile, azaz Vasvári Balázs felajánlásával
- 1 darab játékzene elkészítése, a Wandarin Interactive kft jóvoltából.
- 1 darab Humble Bundle kulcs, LugaidVandroy felajánlásával.

A második és harmadik helyezett jutalma:
- 1-1 darab szabadon választott játékszoftver, Reptile, azaz Vasvári Balázs felajánlásával

Nagyon köszönjük a részvételt, reméljük a továbbiakban is számíthatunk hasonlóan színvonalas nevezésekre, és ilyen lelkes közönségre!

JF.hu Team

Értékelés: 10.00

Új hozzászólás
Matzi          2012.03.07 18:58
Fejlécek javítva.

Következő verseny még nem tudni mikor lesz, ha van rá elég jelentkező, akkor nagy verseny is lehet, de persze az nem esélyes. A találkozót viszont ne felejtsétek!
gopher          2012.03.07 17:01
Grat mindenkinek! Ez egy jó verseny volt, jól sikerült játékokkal
ramoryan          2012.03.07 06:16
Ez a :hagyma a V3 smile lett volna.
ramoryan          2012.03.07 06:15
Gratula mindenkinek!

Next? :hagy�m� ?
LugaidVandroiy          2012.03.06 17:20
Én is gratulálok mindenkinek, az összes játékkal jól szórakoztam Na, de mostmár tényleg nevezek én is következő alkalommal
Matzi          2012.03.05 16:03
Na majd kirakom a linkeket a fejlécekre, de amúgy a versenyek menü alatt a minigameknél fel van sorolva, hogy hány darab induló volt, az elvisz arra az oldalra, illetve a főoldali kiírás részletei alatt is ott vannak a nevezések.
TomX          2012.03.05 14:28
A minigame projectek oldalát hol lehet elérni?
pisti72          2012.03.05 13:48
Most is - ahogy eddig is - hiányolom a linkeket az értékelt játékokhoz. Ennek ellenére kaptatok egy 10-est.

glezmen: Köszi a biztató szavakat! A többiekétől különböző gondolkodásmód hozhat csak sikert. Ez mindenre igaz az életben. Aki normálisan gondolkodik, annak az élete is normális, azaz középszerű lesz. Ha együtt mozdulok a többekkel pl az androidos casual tower deffense játékokra, akkor csak egy leszek az 500.000 androidos játék közül.
glezmen          2012.03.05 11:23
pisti72: szerintem ne keseredj el, elegge kulonbozik a gondolkodasmodod a tobbieketol, ami nem baj!
en szemely szerint birom a jatekaidat, csak mindig azon huzom fel magam, hogy nem jovok ra hogy kell hasznalni (pontosabban, hogy rosszul mukodik, vagy csak en vagyok hulye hozza )
pisti72          2012.03.05 11:02
Az elején elkeseredtem a két utolsó hely miatt, de ne örüljetek! Ezután is igyekszem ott lenni a versenyeken, hogy a minimalista böngészős retros játékaimmal megörvendeztesselek Titeket.
Gratula a nyerteseknek!
DMG          2012.03.05 08:29
Én szerintem meg úgy értik, hog ynincs zenéje, az meg lehet amiatt van mert alapból ki van kapcsolva.
krees          2012.03.05 08:06
Szerintem úgy értik, hogy kevés a zene, de ennyire futotta, bocsi Majd talán továbbépítem, abban lesznek új zenék.
Tibsy          2012.03.05 05:51
Gratulálok mindenkinek.
Akybron          2012.03.04 21:48
Grat mindenkinek, jó kis értékelés.
Egy megjegyzés:
Miért látom itt is azt leírva, hogy a Die-Die-nak nincs zenéje?
Nálam ugyanis van zenéje.
Sokat nem változtatna, mert ennél jobb helyezést nem tud elérni.
krees          2012.03.04 21:10
Jelenleg baromi elfoglalt vagyok, ügyködik a Cogwheel pár apróságon, és ezek közül az egyik még határidős is De megpróbálkozok valami extrákat beledobni, ha már ennyire tetszett

És gratulálok a többieknek is, remélem hó végén összefutunk
Matzi          2012.03.04 20:41
glezmen:
Képek pótolva. Eredetileg is tervben voltak, csak elfelejtődött.

Amúgy a readme sem árult el túl sokat szerintem a játékról.
glezmen          2012.03.04 19:59
meg egy megjegyzes: szerintem jo lett volna ha a regebbi ertekelesekhez hasonloan itt is szerepel egy-egy screenshot a jatekbol, a nevezesek kozul ketto is volt amelyiket nem sikerult elinditanom
glezmen          2012.03.04 19:51
grat a gyoztesnek, szerintem ez nem volt tul meglepo, es varjuk a kibovitett jatekot

en meg orulok a masodik helynek, ez az elso szamottevo eredmenyem itt az oldalon, virul a fejem
mondjuk nem vagyok benne biztos, hogy a sracok elolvastak a jatek melle pakolt readme.txt-t, de ez a vegeredmeny szempontjabol ugyis mindegy

a talalkozo reszemrol kerdojeles, egyelore fogalmam sincs milyen orszagban leszek majd akkor, de megprobalom ugy szervezni hogy ott legyek
DMG          2012.03.04 18:56
Gratulálok mindenkinek.

Igyekszem befejezni a projectet, csak elöbb azokat, amiket emiatt félre raktam.
Lord_Crusare          2012.03.04 17:58
Nincs hozzászólás szerkesztés, de annyit még hozzátennék, hogy gratulálok krees, megérdemelten kaptad az első helyezést
Lord_Crusare          2012.03.04 17:51
"NEEEE Ez komoly?"

Én ugyanígy reagáltam, amikor megláttam, hogy a Goodbye America van harmadik helyen...
krees          2012.03.04 17:39
NEEEE
Ez komoly?
Köszi srácok.. hú basszus, azt sem tudom, mit írjak, de talira megpróbálok menni
Köszönöm szépen