játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5440
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2185
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491
3D Verseny: Eredményhirdetés 2013.11.14 22:45




Ismét lezárult egy verseny, és ismét szép számmal érkeztek értékelhető nevezések. Ez a tendencia egyébként dicséretes, és jó látni, hogy egy igen csak technikai megkötés sem akadályozta az indulókat. Az értékelés egy ennyire szórt stílusú mezőnyben nem lehet egyszerű feladat, mert nehéz közös összehasonlítási alapot találni, és a stílusok önmagukban is eltérő értékelést produkálnak ízléstől függően. Mindenesetre a játékélmény meglehetősen szubjektív mércéjével néztük a játékokat, ahogyan
eddig is ez volt a fő szempont.

A nyeremények felajánlását köszönjük a Danubisoftnak, akik nélkül ez a verseny ebben a formában biztos nem jöhetett volna létre.




1v1

Ez alapvetően egy korai demója egy amúgy nem különösebben bonyolult, ámde szórakoztató egy képernyős platform arénának. Klasszikus műfaj, a verseny kiírása miatt 3D-re hangszerelve, amely nem válik a játék előnyére, bár nem is ront rajta. Bár ez a félkész állapota miatt még nehezen megjósolható. A fizika konkrétan hézagosan működik csak, a grafika csupán placeholder, a játéklogika pedig első lépéseit teszi egy szebb jövő felé. Nem reménytelen ugyan, de egy tipikus első vázlat inkább, mint kész játék. Kis odafigyeléssel és sok munkával kinőheti magát afféle retro jellegű partijátékká, amilyennel régen szívesen játszottunk. Feladni nem kell, lehet még ebből jó játék.



A helyőrség

Egészen érdekes játék, bár a játszhatósága - számomra legalábbis mindenképpen - kérdéses. Afféle szimulátor jellegű repülős harci játék, ahol a valós viszonyokhoz való ragaszkodásból percekig nem történik semmi. Legalább van idő megszokni a repülő irányítását, ami egészen érdekes, és várni, hogy a beharangozott ellenség megérkezzen. Vagyis a repülő elérjen a szigetre, ami elsőre nem tűnik nagynak, de a feltételezett repülő sebességből valószínűsíthetően csak baromi messze van. Némileg részletesebb grafikával, vagy pár kósza fával, netán egyéb, nem szétlövendő ojjektummal lehetne éreztetni az arányokat, mert így csak tippelni lehet.
Van amúgy menü, hang, HUD, programmer grafika szép szerével, bár a harc nagyrésze inkább csak Z-fighting, és abból is kimaradunk, mire odaérünk.
Az igazat megvallva, nem is nagyon sikerül eljutni a játékig, mert nem könnyű. Hosszú percek repülése szükséges, hogy egyáltalán kiderüljön mit kell tenni, és az irányítás sem egyszerű. Így mire eljut az ember odáig, hogy történjen valami, már szinte unja. Ez egy komoly gyengesége, amit elsőként kellene javítani, talán előbb is mint a grafikai hibákat. Lenne benne potencia, csak át kell dolgozni kicsit.



Al and Ed

Ez az egyik olyan játék a mezőnyben, ami apróbb dolgoktól eltekintve szinte késznek mondható. Némi továbbfejlesztéssel eladható minőségűre is lehetne hozni, csak kellene némi munkát fektetni a felhasználói felületbe és a game- illetve level designba. A játék jellegéből adódóan ideális lenne mobil platformra, stílusban és formában is tökéletesen alkalmazható lenne abban a közegben. Mondhatni folytatást kíván.
A játék menet egyébként nem használja semennyire sem a harmadik dimenziót, de mivel ez nem volt megkötés, nem is érdekes. A grafika egyszerű, de azért igényes, még ha nem is ártana egy kis átdolgozás a későbbieket illetően. Mindenkinek ugyan nem tetszhet, de bármikor el tudom ezt képzelni egy gyerekek számára készített fejlesztő játéknak. Külön jó, hogy olyan apróságok is meg lettek oldva, mint hogy a szereplők beszólnak, amikor kiválasztásra kerülnek.
A játéklogika megvalósítása talán az egyetlen olyan gyengesége, ami megakadályozta, hogy mindenki favoritja legyen a játék. A feladványok nem különösebben bonyolultak, de könnyen elronthatóak, így rövidtávon frusztrációba csaphat át. Ezt sajnos nehéz kiszűrni, mert a játékmenet élesen megoszlik a tervezés és a kivitelezés között, vagyis nincs sok lehetőség menet közben korrigálni. A limitált átváltási szám túlságosan kihangsúlyozza azt, hogy előre pontos tervvel lehet elkezdeni minden pályát, és egy rossz mozdulat esetén az egész kezdhető elölről, még akkor is, ha nem halt meg egyik szereplő sem, csupán véletlenül túl korán váltottunk. Ezért javasolnám, hogy néhány vaktesztet le kéne folytatni akár ismerősökkel is, akik rámutathatnának, hogy mi nem működik úgy, ahogyan az ki lett találva.
Ami mellett viszont nem tudok elmenni szó nélkül, az az irányítás. Minden egyes alkalommal a súgót kellett bújnom, hogy melyik gomb mit csinál, és az indokoltnál jóval többször kezdtem elölről a pályákat véletlenül. Ez nagyjából percek kérdése, de sokat dobna a játék használhatóságán. :)



Brainforcer 3

Ismét egy igényes, és rendkívül kidolgozott játék. FPS nézetű logikai mászkálós, aminek a nevéből is látszik, hogy nem az első a sorozatban. Itt szeretném megemlíteni abbéli reményemet, hogy a készítők valóban a versenyre készítették. Mivel a korábbi játékelemek felhasználása nem tilos, a korábbi tapasztalatok beépítése pedig egyenesen ajánlott, így nem csoda, hogy ez a játék az egyik legjobban sikerült nevezés. Az értékelés alapján az egyik legkevésbé vitatott játék ez, szinte mindenki ugyanazt a helyezést adná neki, amit végül is kapott.
A fejtörők zömében elég jól össze vannak rakva, és az egész játék összességében elég jól működik. Akadtak azért problémák az elindításával, mert a engine.dll vírus mivoltáról nehezen feledkeztek meg a vírusirtók. Bár feltételezem ez a Blitz 3D érdeme, nem a készítőké. A pályák amúgy igényesen összerakottak, ha nem is kimondottan kifinomultak, azért teljesen használhatóak. Talán egy némi grafikai után igazítás nem ártana, mert a legtöbb textúra rettentően monoton, és jellegtelen, bár ezek nagy részét egy tapasztalt grafikus pár mozdulatból meg tudná oldani. Ez alapvetően a játék teljes megjelenésére igaz, hiszen most pont azok az apróságok hiányoznak belőle, amik az elmúlt 10-15 év során alapkövetelménnyé lettek az ilyen játékokban, pl: ambient occlusion, lightmap, normal map, stb… Még mielőtt valaki azt kérdezné, hogy miért rovok fel egy verseny nevezésnek olyan dolgokat, amiket nagy játékoknál szokás számon kérni elmondanám, hogy ez inkább építő kritika a jövőre nézve. És természetesen jó érzés, hogy a versenyeinkkel ott tartunk, hogy ehhez hasonló “hibákat” tudunk csak felvetni. :)
Gondolom a készítőnek amúgy is feltett szándéka, hogy folytatja a sort, így ehhez mindenképp sok sikert szeretnék kívánni.
Csak így tovább! ;)



Canal Maze

Túlélős FPS játék a csatornában. Persze sok veszély nem fenyegeti a játékost, csak a gyilkos csatornavíz, a monotonitás, és hosszabb távok lefutásakor jelentkező ujjzsibbadás és heveny unalom. Ennyire nem vészes persze a helyzet, de azért valamivel fel lehetne dobni, mert huzamosabb ideig egy irányba futni, hogy aztán kiderüljön, hogy mégsem arra kell menni, azért nem kellemes. Főleg ha sok más nehézséget nem tartalmaz a játék. Kicsit olyan demó jellege van, amiből kimaradtak az ellenfelek, vagy a végleges pályák, netán az ügyes fejtörők. A grafika egyszerű, minimál, de megteszi, ellenben a hangok furák, és olyan, mintha magassarkúban steppelne a főhős.
Sajnos ilyen rövid idő alatt nem könnyű teljes játékot készíteni, főleg nem a semmiből, és ezért nem is érdemes bejáratott motor nélkül nekivágni, és az az érzésem hogy itt is ez történt. Nem reménytelen, csak még nagyon nincs kész. Ebben pedig az indulók értékelései is egyetértenek. Talán a következő versenyre már lesz egy stabil alap, amivel lehet indulni, és akkor ez is ott lesz a legjobbak között. Egy működő motort összehozni is szép munka ennyi idő alatt, szóval a a folytatás sem reménytelen.



Dark Tower

Íme egy játék, ami tökéletesen hozza, és túl is szárnyalja az élvonalbeli nagy játékokat. Kár hogy csak gépigény terén. Fejlesztőként el is mondanám, hogy szép teljesítémény, és sugárkövetés, és végtelen lehetőségek, de valahogy nem ez jut róla eszembe. Az átlagos játékosról meg nem is beszélve, mert a homálytól nem lát az ember konkrétan semmit sem. A rettentő kis felbontás nem sokat segít abban, hogy az ember belelássa a jövő technológiáját, meg a csillogó effekteket.
A játék lényegében egy egyszerű 3D platformer TPS nézetből, amiben néha lőni is lehet, ha az embernek van kalapja, és fogalma arról, hogy merre is kéne neki. A grafikáról a blur miatt sok minden nem mondható el, vannak homályos textúrák, homályos modellek, és homályos elképzelésünk arról, hogy mi is van a képen. Mindez a legmagasabb grafikai teljesítmény mellett, amitől egyébként elég könnyen ki is fagy a program. Előnyére legyen mondva a játéknak, hogy multiplatform, így elvileg több operációs rendszeren is kipróbálható.
Reméljük egyszer születik olyan változat is a játékból, amiből látni is lehet valamit.



Ddrone 3D

Egészen érdekes kísérlet ez, amelyből kiderül, hogy egy minimál jellegű demóból nem lesz játék akkor sem, ha megengedjük, hogy lehessen lőni. Attól a kérdéstől, hogy ez egy demoscene rendezvényen milyen helyezést érne el, inkább tekintsünk el. Sajnos a játéklogika, ami egy gyengébb railshooter korai prototípusának szintjén áll, az utolsó percekben került bele, ehhez mérten nem is várhatunk tőle sokat. Persze, rá lehet fogni, hogy művészi, és hogy szándékosan engedi át az egérkattintást a játék ablakán a program, de ez sokat nem jelent.
Ez a nevezés osztotta meg leginkább az értékeléseket, egészen szélsőséges reakciókat kiváltva. Nem is tudom mit mondjak, lehet, hogy ha a teljes verseny időtartamát kihasználta volna a készítő, és nem csak annyit, amennyit feltételezhetőleg ráfordított, akkor még akár jobb helyezést is elérhetett volna. Így azonban olyan alapvető elemek hiányoznak belőle, mint a játék design és az érdemi interakció. Talán nem tűnik fontosnak, de ettől lesz játék a játék, és nem a lövéstől.



Defend It!

Ez a játék jelentősen jobb helyezést is elérhetett volna, ha pár komoly apróság nem jött volna közbe. Kissé nehéz egy olyan játékról sokat írni, ami az emberek nagy részének ugyan azt a végzetes hibát produkálta, így az első lépéseken sem sikerült vele túljutni. Azért próbáljuk meg.
Szóval egy tower defense, kissé kötött épület elhelyezéssel, és hordában támadó lények tömkelegével. Nincs ezzel semmi gond. A grafika is egyszerű, de funkcionális, még ha szépnek nem is mondanám, a menüre is igaz ez, működik és igényes. Van töltőképernyő, hangok, tippek, építési animáció, és jópár apróság, ami jó. Sajnos viszont nem igazán akar működni, ami nagy kár, mert szívesen kipróbáltam volna teljes pompájában.



GalaxyBlaster

Kicsit fura ez a játék, mert rengeteg dolog van benne, de valahogy mégsem működik. Mármint nem mint program nem működik, mert a unity elég jól gondoskodik erről, hanem játéknak nevezni nehéz. Vannak benne modellek, meg valamiféle textúrák is, effektek dögivel, hangok, és űrhajó, de valahogy nem az igazi. A Glow effektől megfájdul az ember szeme, az ambient occlusion meg nem helyettesíti a textúrákat, és hiába részletesek a modellek, ha az egész egyetlen fehér pacává folyik össze. A hangok is monoton módon, idegesítően ismétlődnek, a játéklogika meg nem hogy nincs elmagyarázva, de valószínűleg még készen sincs.
A főszereplő hajót, egy jelentősen nagyobb hajóból kidobják egy ismeretlen okból fánkalakúra épített űrállomás felszínére, amihez a feltehetően paranoid építtetők a halálcsillagnál már alkalmazott ágyúkat szerezték be. Ezek lőnek ugyan, de nem teljesen tudni, hogy minek, lévén ugye nem igazán próbálnak eltalálni semmit sem. Cserébe vannak nagy méretű erőterek, amiket csak három irányból lehet megkerülni, és pár dolgot ki lehet lőni, ha van az embernek kedve hozzá. Cél ugyanis szemlátomást nincs.
Nem kell hozzá komolyabb szakképzettség, hogy lássa az ember, hogy ez nem készült el, dacára a valószínűleg beleölt sok órának.



Junctiorama

Ha valami, akkor ez igazi programozó játék! Persze annak az egyszerűbb fajtából, de azért kíváncsi lennék, hogy egy átlagos halandó mennyire könnyen igazodik el a kapcsolók tengerében. Az irányítás kicsit furcsa, és kell pár próbakör, mire az ember rájön az összes kombinációra, de ettől eltekintve elég intuitív, legalábbis nekem az. A játékmenet érhető, még ha nagyon passzív is, ám rengeteg teret tartogat további fejlesztéseknek. Már látom is szemem előtt a kézzel vezérelhető lámpát, vagy a különböző boostereket, amelyek különböző irányba módosíthatják a közlekedési szituációt. Afféle kis minijátékokat játszhat az ember, amíg csorognak az autók. Külön kiemelendő, hogy a játéklogika tökéletesen alkalmazható táblagépekre, ha telefonokra nem is ajánlanék ennyi kapcsolót kirakni. A jövőben érdemes lenne multiplatform irányban gondolkodni, ha már ezt a unity elég könnyen elérhetővé is teszi.
Ilyen egy jó játékdemó, 100% funkcionalitással, egy teljes pályával, így folytatásért kiált. Mert hogy ez a legnagyobb gyengéje, hogy nincs befejezve. A grafika nagyon szép, igényes és stílusos is, bár azért a háttér még szerepelhetne. A kamera korlátoltságával is vannak apróbb gondok, meg annak a kijelzésével, hogy melyik lámpa melyik kapcsolósorhoz tartozik. Ezek lényegében apróságok, nem is érdemes nagyon rágódni rajtuk. Így is a mezőny egyik legerősebbje, a legtöbb értékelés szerint dobogót érdemel. Szerintem pedig folytatást.



No Signal

Harmadik nézetű túlélő játék, zombikkal, meg placeholderekkel. A zombik létét csak feltételezem, mert két nekifutás és 10-10 perc játék nem volt elegendő, hogy egy is előkerüljön. Van ugye magasságtrékép alapú terep, cserélődő skybox, modellek, minimális fizika, járművek és elvileg fegyverek is. Valahogy az az érzésem, hogy azért félkészebb a félkésznél, mert sok sok tutorial anyaga be van dolgozva, de nem lett összedolgozva rendesen. Emellett a játék jóval nagyobbnak indult, mint amekkorát reálisan be lehet fejezni ennyi idő alatt. Ez lényegében egy nagy nyitott világ, divatosan mondva sandbox játék, nagy content igénnyel és még több design teendővel. A grafika, bár látszik, hogy egyszerű, és feltételezhetően internetről összegyűjthető anyagokból áll, még nem is lenne rossz, de a játéklogika annyira hiányos, hogy még nem igazán játék. Abbahagyni nem kell, mert lehet ebből még valami, ha más nem is, de tanuló projektnek ideális.



Steam Rod

Egészen sajátságosan félkész játék ez is. Ugyan a később feltöltött verziót már sikerült is kipróbálnom, mert az eredeti azonnal közölte, hogy veszítettem, így is rengeteg dologban hiányos. A legfájóbbak talán, hogy egyetlen egyenes pálya van csak, és az egyetlen ellenfelünk a maximális sebesség tizedével ha vánszorog, így nem nehéz nyerni. A kevésbé fájók közül való a rettenetesen érzékeny irányítás és fizika, aminek köszönhetően mégsem olyan könnyű nyerni, mert a kanyarodás leghalványabb szándékának gondolatától, és az oldalra nyilak érintésétől egyből felborul szegény járgány, és a szorulásos nagymama tempójával közlekedő ellenfelünk váratlanul mégis nyer. Lényegében ezeken, a játék legfontosabb részein kívül, minden elég jól áll. Vannak hangok, zene, nem is akármilyen, a grafika is egyszerű, retró, de a célnak megteszi. Menü is van, töltőképernyővel, garázs, alkatrész vásárlás, még arra is futotta, hogy az ellenfél üres sértéseket vágjon a fejünkhöz. Jah igen, kezdésből nézhetne az autó orra felé a kamera, mert így rögtön úgy tűnik, hogy tolatva indulunk. A garázsmenüt azért szeretném külön kiemelni, mert tök jó, hogy összecsukhatóak és szétnyithatóak egyes fontos részek, igazából mindig lehetnének nyitva. Legalábbis eddig nem találtam rá okot, hogy miért ne lehetne. Ez mondjuk már tényleg lényegtelen apróság.
Remélem a versenyen kívül elkészül a játék, mert bár a nagy elődökkel nem játszottam, de a tüskézett kerekek és a gőzhajtású vasládák kellően érdekesnek ígérkeznek éles játékban is.



The Room Diary of Death

A mezőny egyik horror FPS játéka, úgy néz ki a 3D kiírásból többen is erre a műfajra asszociáltak. Talán nem is meglepő, lévén a sötétség, és a fantázia sokat hozzá tud adni a hangulathoz, az pedig viszonylag kevés erőforrást igényel. Meg persze a hangok, amik ha jól vannak elhelyezve, ijesztőbbek tudnak lenni sokmindennél. Ennek a játéknak is ezek az ismérvei, de azért jópár dolog hibádzik, számomra legalábbis mindenképpen. Az egyik, hogy a méretezések nagyon el vannak csúszva, a karakter egészen mélynövésű, és az épület is egészen fura. Vannak ijesztések, hanggal-képpel, ahogy illik, de nekem az atmoszférája nem jött át igazán, sokkal több tárgy és hang kellett volna bele, mert így nagyon üres, és unalmas. Ezen felül az elemek is szokatlanul rövid életűek, nélkülük meg egészen nehéz dolga van a játékosnak a helyenként vak sötétben. Egyéb apró problémák is vannak, a falak makacsul ragadnak az emberhez, a lépéshang is furcsa, meg persze az eltévedt varjú is meglepő.
Nem lenne ez rossz játék, de egy kicsit igényesebb grafika, egy picit jobb hangok, némi bugfix, és egy picit több játék teszt sokat tudna rajta javítani. Jah és még valami, az angolság. Értem én, hogy egy játékkal többen tudnak játszani ha angolul van, de akkor az a pár mondat, ami szerepel a játékban legyen helyes legalább. A nevezők értékeléséből is jól látszik, hogy vegyesek az érzelmeik, sokan nagyon szerették és előre rangsorolták, de páran nagyon hátra. Talán a sorozat harmadik része már mindenkinek a kedvence lesz



The Sixth Key

Egészen egzotikus módon rezonál a horror FPS műfaj a JavaScripttel és a monokróm designnal ebben a nevezésben. A meglepő az egészben, hogy néhány apróbb irányításbéli problémától elég jól működik a dolog. Nem vagyok nagy híve a technológiák ilyetén kicsavarásának, de ez egy ügyes kis program, ha szabad ilyet mondanom a készítőtől általam látott eddigi legjobb. Ez mindenképpen elismerést érdemel, lévén ez egy egész, bár nem túl nagy méretű, de engine. Sajnos maga a játéklogika már nem ilyen zseniális, lévén elég egyszerűen egy labirintusban kell mászkálni, és szinte láthatatlan szellemeket kerülgetve kulcsokat, és italokat gyűjteni. Ha nem kapnánk térképet hozzá, akkor roppant frusztráló lehetne, így meg kicsit még túl egyszerű is. Mindenesetre sok minden elmondható róla, de bonyolultnak éppen nem nevezhető. Egy kis játékmenetbéli csavar, gondolkodni való vagy akció nem ártott volna bele. Tudom, a technika elég sok lehetőséget elvett a klasszikus eszköztárból, de pont ez adna teret valami meglepőre, mint amilyen a szellemek megjelenése.



Trouble in the Deep

Nocsak még egy horror jellegű FPS játék, ezek mintha csak szaporodnának versenyről versenyre. :) Nem mintha ez baj lenne, úgyis a kivitelezés a fontos, ami ebben az esetben némileg felemás. Egyrészt a környezet hangulatos, ha nem is a klasszikus értelemben véve szép, például pár textúra még elférne, de egységességében meggyőző, ám a játék hossza, és az interakciók kicsiny száma sajnálatos. Lényegében némi séta a díszletben, pár ajtóval szeparálva, és persze a fantáziából kiegészítve. A lebegő holmik szerintem kimondottan ötletesek, nagy kár, hogy sok ilyen nem került bele. A helyszín választás is ügyes, már ennyi képes feléleszteni az emberben a szunnyadó klausztrofóbiát (ami nevének hasonlósága esetén sem egyenlő a santaclaustro-fóbiával, a mi a mikulásoktól való beteges félelem). Az irány jó, de némi idő és munka ráfért volna még, szóval nem abbahagyni a fejlesztést.



TubeGame

Ez is egy afféle befejezetlen alkotás. Érthetetlen oknál fogva üveglabirintusba zárták űrhajónkat irgalmatlan mennyiségű aszteroidával, amiket kedvünkre kilőhetünk. Ha lenne benne némi kihívás, akkor még szórakoztató is lehetne. Van amúgy minden benne, sebzés, lőszer, pontvadászat, és elvileg valahol egy kijárat is, de motiváció az mondjuk nincs. Legalábbis nincs előrehaladás érzet, a pontok csak úgy jönnek, és nem igazán vannak ellenfelek sem. Eltévedmi mondjuk lehet, meg falnak menve felrobbanni. Szóval hiányzik még valami, aktív rész, ami miatt érezné az ember a késztetést a folytatásra.
Amúgy technológiailag rendben van a játék, kissé programmer art mondjuk, de ezen a szinten is lehetne egy jó prototípust összehozni. Irányítással sem volt komoly gondom, ám a hangok hiányoztak.




Ímhol lássuk hogy-e sok szövegnek mi a foganatja. Az értékelés során nagy súllyal számított be az indulók egymást való értékelései, ezen felül a szponzor és a stáb zsűrizésével alakult ki a végső sorrend. Nem volt egyszerű, mert nagyon szoros értékelések születtek, de végül csak kialakult a dobogó. Íme:

I. Brainforcer 3
II. Junctiorama
III. Al and Ed

IV. Steam Rod
V. The Sixth Key
VI. The Room Diary of Death
VII. Trouble in the Deep
VIII. Defend It!
IX. TubeGame
X. A helyőrség
XI. Canal Maze
XII. No Signal
XIII Dark Tower
XIV. GalaxyBlaster
XV. Ddrone 3D
XVI. 1v1



Nyeremények:
Első helyezett: 100 000 forint
Második helyezett: 50 000 forint
Harmadik helyezett 30 000 forint


A díjazottakkal rövidesen felvesszük a kapcsolatot.

Még egyszer szeretnénk megköszönni a részvételt, és reméljük a következő versenyünk is ilyen eredményes lesz. Külön köszönet az egymásnak nyújtott építő kritikákért és támogatásért. Jó volt látni, hogy a közösség egymást segítette a verseny folyamán. A következő versenyig is jó játékfejlesztést mindenkinek!
JF.hu team

Értékelés: 10.00

Új hozzászólás
kiskami          2013.11.20 10:08
Gratulálok minden résztvevőnek, a nyerteseknek külön is!
Geri          2013.11.19 18:30
tényleg elég jók lettek a játékok, és szinte mindegyik. a pénznyeremény lehetősége meghozta az emberek kedvét a fejlesztésre.
dAlex65          2013.11.16 13:02
Gratulálok minden résztvevőnek, a dobogós helyemnek pedig külön örülök, szépen fénylik a bronzérem is !!!
Latka X-treme          2013.11.16 09:27
Ejha. Azért erre nem számítottam.
Jó tanulság, hogy csakmert valami félkész egy próbát megér beadni. Pláne, hogy nekem főleg az jelenti a legnagyobb sikert, hogy életemben először csináltam valami játszhatót...

Percsich-hez hasonlóan én is köszönöm mindenkinek az értékelést, és persze gratulálok a többieknek!
pisti72          2013.11.16 06:45
Gratulálok a nyerteseknek! Érdemes volt várni az eredményhirdetésre, mert részletes, szórakoztató, korrekt és olvasmányos! Klassz volt a mezőny, jó játékok születtek. Várom a következő versenyt!
syam          2013.11.16 00:13
Kongratulacio mindenkinek :3
ddbwo          2013.11.15 22:36
Nagyjából ilyesmire számítottam, csak az a mondat még hosszabbra is sikerült.
"olyan alapvető elemek hiányoznak belőle, mint a játék"
Marcsello          2013.11.15 20:55
Hú, másfélhónapos gyomorgörcsnek lett vége, igazából örülök a fejemnek, mert ez volt az első játék, amit "végig" csináltam, és a célom csak annyi volt, hogy ne utolsó legyek (igaz, a 8. helyet targetoltam de így se rosz) Természetesen gratulácijó nem csak a dobogósoknak, hanem mindenkinek, mert jó látni, hogy így összekapja magát az összes mindenki, és alkot, egy élmény volt!
krees          2013.11.15 19:13
Gratula mindenkinek, jó verseny volt Szoros volt, az értékeléseket látva, de így is elégedett vagyok. A harmadik meg majd egyszer. Említették mások is, hogy meg kéne próbálkoznom fejlettebb motorral, lehet megfogadom a tanácsot és a következőt már valami ügyesebb cuccban készítem
percsich.hu          2013.11.15 18:49
Fú, atyaég.

Nagyon szépen köszönöm mindenkinek, aki az értékelésével hozzájárult ehhez, valamint természetesen nagy köszönet a versenyért és a zsűrizésért.

glezmen          2013.11.15 16:54
ja es termeszetesen grat a nyerteseknek es minden indulonak!
Torrents          2013.11.15 14:56
Jómagam is körülbelül arra a helyre lőttem be a játékot, meg vagyok elégedve az értékeléssel
glezmen          2013.11.15 14:32
eltartott egy darabig, de vegre itt van, allok is neki olvasni