játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5432
FZoli:    4891
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2518

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2185
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491
Amit a csapatkeresésről tudni érdemes 2007.05.23 00:47


Mottó: Világhírű vonósnégyes keres elsőhegedűst, másodhegedűst és csellistát.

JF.hu fórum

Keresek egy Starcraft szerű RTS vagy FPS játék megírásához.
Akit keresek:programozó,grafikus/vagy modellező,zeneszerző

e-mail: xxxxyyyyzzzz@email.hu
ja,és még valami:Mobilra is szeretnék fejleszteni!



Elég gyakoriak az ilyen hirdetések a csapatkereső fórumon, amire általánabn 4-5 hozzászólásnyi lehordás a válasz... Persze ez nem azt jelenti, hogy az oldalon tilos lenne embereket keresni valamilyen posztra... csak annyit, hogy konkrétabb elképzelésekkel kell érkezni.

A játékfejlesztés nem ott kezdődik, hogy csapatot szervezünk!

Kezdetben vala az Ötlet. Meg fogja váltani a világot, a legnagyobb húzás a Tetris óta, stb. Nosza, keressünk rá gyorsan egy csapatot!? => Hibás válasz!
Ne álljunk ki egy halovány ötlettel. Vagy legalábbis ne a csapatkereső topikokba. Gondoljuk előbb végig, hogy valóban olyan jó ötlet-e. Ne féljünk belemenni a részletekbe, mert úgyis ezen áll vagy bukik a dolog. A nagyvonalú terveket nem lehet futtatni.
Nyugodtan beszéljük meg másokkal, több szem többet lát. De ne úgy beszéljük meg, hogy "jelentkezzetek a csapatomba,ami most alakul, ha belépsz, te lehetsz a második tag, majd a játékot még eldöntjük", hanem úgy, hogy "van egy ötletem, érdekelne a véleményetek". Ennek több előnye is van: egyrészt nem anyáznak le, mert már megint egy eleve kudarcra ítélt ötlet hirdetésével terheled a fórumot... másrészt akik hozzászólnak, véleményeznek, további ötleteket adnak, azok közül nagyobb valószínűséggel kerülnek ki olyan jövendőbeli csapattagok, akik tényleg komolyan gondolják a dolgot.

Ha átgondoltuk a dolgot, az ötlet egy fokkal mélyebben ki van dolgozva, akkor írjuk le. Nem baj, ha egyszer már le van írva, pl. egy fórumon, vagy egy logfileban; írjuk meg rendesen szövegként, weblapként, kisregényként, ahogy tetszik. Hogy miért? Hogy legyen mivel csábítgatni a potenciális fejlesztőket, továbbá, ha mégsem tisztult még le az idea, akkor éppen itt az ideje... Ha nem tudjuk leírni, ha homályos utalásokkal van teli, akkor még nincs kidolgozva, és nem áll készen arra, hogy játék készüljön belőle. Persze ha sikerült, az még nem garancia semmire, de legalább egy checkpoint kipipálható.

Álljunk neki! Igen, még mindig nem a csapatkeresés jön. Álljunk neki egyszál magunkban, hogy felmutathassunk valamit a jelentkezőknek. Ha a grafikához értünk, rajzoljunk pár concept artot, csináljunk valamilyen modellt vagy textúrát; ha programozni tudunk, akkor álljunk neki a kód alapjainak, nem baj, ha később ki lesz dobva az egész (ez úgyis elő fog fordulni jópárszor a fejlesztés folyamán...) (ez persze nem jelenti azt, hogy szándékosan gány kódot kell írni ;))
Ha egyik fenti kategóriába se tartozunk, akkor vagyunk a legnehezebb helyzetben, ekkor dolgozzuk ki tovább a játéktervet, csináljunk egy küldetés / pályaleírást, ha van értelme, háttértörténetet... (más: a háttérttörténet _nem_ kötelező minden esetben; logikai játékok többségéhez pl teljesen fölösleges...)

Most már tényleg a csapatkeresés jön...
De mekkorát? Kicsit! Első nekifutásra minél kevesebb emberrel kezdjük! Kevesebb embert könnyebb koordinálni, könnyebb megtalálni a közös nevezőt, meg a közös időpontokat. Az első időkben valószínűleg különben sem tudnak sokan dolgozni egy feladaton (tudjátok: a homokvár sem készül el gyorsabban , ha 2 helyett 12 gyerek építi...), ha sokan vannak, nagyon könnyen kialakul a "mindenki a másikra vár" helyzet.
De kiket? Érdemes először ismerősöket megkérdezni, tehát olyanokat, akiket már hosszabb idő óta ismerünk, ne adj isten már próbálkoztunk közös játék készítésével, vagy valamilyen más módon már dolgoztunk együtt. Megkönnyíti a kezdeti időszakot, mert nem kell vadidegen emberek szokásait megismerni. Persze annak elég kicsi az esélye, hogy csupa ismerősből sikerül megszervezni a kezdeti gárdát (kivéve persze akkor, ha eleve abban a társaságban közösen merült fel az ötlet).

És most jön az a lépés, amit a lelkes ötletgazdák általában előre raknak a sorban, hosszú flamewarokat váltva ki ezzel a fórumon: a csapatkereső hirdetés.
Mi legyen benne? Mutatkozzunk be, úgyis, mint csapat/projektgazda. Mindenképpen szerepeljen egy rövid, pár mondatos leírás a játékról: típus, stílus, stb... Tényleg ne legyen hosszú, ilyen esetben a háttértörténet kevésbé fontos. A hosszabb részeket (pl a fentebb elkészített leírást) linkeljük be. Ha van már egy weblap, concept artok, stb, akkor mindenképpen tegyük be. Szinte kötelező valamit mutatni a projektből, hogy elvárhassuk, hogy mások munkát fektessenek belé.
Milyen pozícióra keresünk embert? A hirdetés legfontosabb kérdése, lényeges az is, hogy hogyan van tálalva. Soha ne írjunk olyat, hogy "keresünk 3 programozót és 4 grafikust!" Egyrészt az elején úgyse kell ennyi ember... másrészt ezt az olvasók is tudják, és ezzel máris elveszett a hitelességünk egyik fele.
Két fő eset létezik: most induló csapat most induló fejlesztéséhez keres embert, vagy egy már bejáratott csapat működő projekthez. Az előbbi esetben nem kell nagyon körülírni a munkakört, hiszen A Programozó az első időkben úgyis egyedül fog minden programozással kapcsolatos munkát végezni, és A Grafikus fog modellezni/rajzolni. Csak később alakul majd ki az a helyzet, amikor azonos területen belül több, jól szétválasztható feladaton lehet dolgozni. Ekkor már azt is beleírhatjuk a hirdetésbe, hogy mondjuk "AI fejlesztésére keresünk ilyen meg ilyen programozót."
Ha most induló csapat vagyunk, ne írjuk, hogy "1 fő zenész, 1 fő weblaptervető stb..." Ezek olyan pozíciók, amiket nem sürgős betölteni, és ha ezzel foglalkozunk már az elején, az annak a majdnem biztos jele, hogy nem lesz az egészből semmi... Amíg nincs egy grafikailag és programozásilag működő techdemo, teljesen fölösleges zenéről beszélni, teszteléshez bármi megteszi. Hasonló dolog áll a weblapra, egy, a legfontosabb infokat tartalmazó tájékoztató jellegű weplapot összerakni egy délután. Persze aztán már fontos, hogy valahogy nézzen is ki az a lap, de az erre vonatkozó felhívást elég ott közzétenni.

Persze sok további kérdés merül fel még, pl. hogy hogyan tartsuk össze a csapatot, ha egyszer sikerült összeszedni elég embert, vagy hogy hogyan szervezzük a munkát... De ezek már nem a csapatkeresés körébe tartoznak, ezekről esetleg később, egy külön cikkben.

Remélem sikerült jó tanácsokat adnom; jó csapatkeresést és játékfejlesztést kívánok mindenkinek!

Szerk.: ha megvan a fentieknek eleget tevő tagtoborzó kiáltvány, akkor azt a megfelelő fórum megfelelő topikjában közöljétek. Köszi!

Értékelés: 9.35

Új hozzászólás
potatosack69          2016.12.25 15:43
Üdvözletem!
Metin2 játékfejlesztéshez keresek programozót! Alap szerver már installálva van. Bugtalanítás, és egyéb 'ötletek' készítésére keresek jó szakembert. E-mail: hejja98@gmail.com , skype: mod.eclipse
Köszönöm!
rapcsi95          2014.11.25 19:20
Marketinges társat keresünk játékfejlesztői csapatba.
Feladat; arculattervezés, profilozás, piaci igények meghatározása, játékaink értékesítése.
Jelentkezés: skygamteam@gmail.com vagy Facebook
kt96          2014.08.30 19:53
Sziasztok.
Szükségem lenne a csapatba egy ügyes grafikusra aki jártas 8 bites karakterek elkészítésében és animálásában.
A játék egy 2d-s oldalnézetes fantasy runner játék lenne.
Éerdeklődni és jelentkezni privátban vagy az idpgamestudio@gmail.com címen lehet.
jmarko          2014.07.14 11:55
Sziasztok! Én egy 14 éves játékprogramozó vagyok (persze hobbi szinten)!A Game Makertudio programmal próbálok fejleszteni játékot.A jelenlegi első komolyabb projektemhez keresek embert! Jelenleg én és egy velem egyidős grafikus dolgozik a 3D-s játékon.Az első dolog amit tudni kell a projekttel kapcsolatban hogy modellező nélkül készül.Ez úgy lehetséges hogy nem program által kreált modelleket használunk hanem alap formákból kóddal készítem a model-eket (Sajnos nem értek az UV mappoláshoz és nem tudok beimportálni .obj file-okat).Esetleg ha valaki ért a GM Model Creator 5.0-hoz (GM-ben írt primitív modell készítő program).Most megkérdeznétek hogy: mégis akkor mi kell?

-Grafikus kerestetik! (Akár 2D-s is lehet!)

A jelenlegi grafikusommal nagyon lassan haladnak a munkálatok.Ha valaki tudja kezelni az előbb említett programokat akkor talán annak a segítségét is elfogadnám mert egy repülőt már nehezebb kivitelezni..

-Modellező kerestetik! (GM Model Creator 5.0)

A játékról:
A játék egy 3D életszimulátor lenne.Egyenlőre csak lehetőségekkel szeretném feltölteni a játékot de később lehet szó arról hogy történet kerüljön a játékba és feladatokat lehetne ez ügyben végezni (persze nem kötelezően ez választható).Egyjátékos és Többjátékos mód is várható és külön Mapeditor.
A játék egyszerű modellekből áll és ilyen mesefigura szerű a grafika szóval a 2D grafikusok is nyugodtan jelentkezhetnek.Hamarosan a garázsprojektekben lehet hogy megjelentetem addig is elérhetőséget megadok ha valaki most kíváncsi a játékra és küldök neki pár screenshot-ot

Elérhetőségem: jmarkogames@gmail.com
Facebook (Itt gyorsan elérhettek): https://www.facebook.com/jaksa.marko
Skype: markword3
taptomi          2014.04.08 20:35
Üdv!

Csapattársakat keresünk, autós játék fps-el keverve. Projekt közepén állunk kb. Modellező és Grafikus kerestetik Érdeklődni: taptomi@gmail.com

Hardsheeps
ivj94          2013.09.08 17:03
Üdv Mindenkinek!
Csak azt írhatom, amit már annyian leírtak előttem is Projektünkhöz keresek embereket! Mivel most raktam csak fel a garázsprojektek közé a Budapest:TWIC című projektet, ezért még sajnos nem látható. Remélem hamarosan elérhető lesz. Ha mégsem illetve azoknak, akik nem tudnak várni (jó vicc) azoknak felrakom ide a garázsprojektben leírt szöveget:


Figyelem, közlemény!!
A játék fejlesztése a tervezettnél lassabban halad, mivel csak hárman vagyunk fejlesztők. Ezenkívül a segédeszközök használatát is nem régen kezdtük el tanulni. Ne értsetek félre, már ezelőtt is használtunk ilyen eszközöket. Így ezek elsajátítása nem fog túl sok időd igénybe venni. (Maya 2013, Maya 2014, 3D's Max, Zbrush, Photoshop CS5 és Cryengine 3) Azért ezeket az eszközöket választottuk, mert használatuk gyors, könnyű és egymással kompatibilisek.
Akik jártasak ezeknek az eszközöknek a használatában, és a bemutatás után kedvük támadt segíteni, szívesen várjuk őket! (Pontos jelentkezési lehetőség lejjebb)



Alapvetően a játék történetéről nem szeretnék túl sokat mondani. Véleményem szerint egy játékban az a legkiábrándítóbb, ha valaki lelövi a lényegét. Ebből adódóan kicsit másképp szeretném megközelíteni a projekt leírását.



A Budapest: The War is Coming egy trilógia első része, mely a fővárosunkat hivatott népszerűsíteni a nagyvilágban.
Ez nem egy egyszerű játék lenne. Ötvöznénk a CryEngine adta grafikát a Batman: Arkham Cityben megismert látványvilággal és a Mass Effectben megismert kapcsolati/válaszadási lánccal.
A storyboardot a nyár alatt elkészítettük, ezen nagyon már nem változtatunk. Ahogy a fejlesztés halad előre, megadott %-onként egy-egy képet vagy rövidebb trailert rakunk fel, amiből a történet egy-egy darabkájára derül fény.

ivj94          2013.09.08 16:59
Játékleírás: 2026-ban indul a játék. Ekkor Magyarország nem a ma megszokott képét mutatja. A játék előrehaladtával a töltőképernyők alatt kisebb nagyobb videók úsznak be, melyek megmutatják évről évre, hogyan emelkedett fel Magyarország és vele együtt Budapest. Egyik ilyen fontos momentuma a 2018-as válság. A világ újabb recesszióba zuhan. A kicsi kelet-európai országok nem képesek kikászálódni önerejükből a válságból, ezért blokkba tömörülnek. Létrejön a Kelet-Európai Országok Szövetsége, mely az Unión belül egy stabilabb, gazdaságilag kiforrottabb államot hoz létre. A szövetségi állam a világ élvonalába kerül, hiszen gazdasága hihetetlen mértékben nőni kezd. Ezzel együtt létrejön egy technológiai világcég, az MMO. Azonban sötét titkok rejtőznek a cégen belül. Bevételeinek nagy részét titkos kormányzati megrendelések adják. Több kutatólaboratóriumot hoz létre a világ számos táján, de kevesen tudják, hogy egy ilyen húzódik a fővárosunk alatt... A történet egy pilótával indul, de a játékos hamar rájön, hogy ennél egy sokkal komplexebb világba csöppent, ahol egy világcég kezében tartja a kormányokat, próbálja eltussolni egy idegen civilizáció létezését. Vajon miért? Lehet, hogy már nem is emberek irányítanak bennünket? Lehet, hogy az általunk ismert világ nem is létezett?
Ki tudja? egy biztos: A játék nem a megszokott egyszerű játékmenetet fogja követni. Tele lesz fordulatokkal, meglepetésekkel, melyek megváltoztathatják világképünket! Emellett a játékos sokkal szabadabb kezet kap, hiszen ő rajta múlik, hogy a világ elpustúl, életben marad vagy esetleg egy harmadik civilizációval szövetségre lép-e.
ivj94          2013.09.08 16:58
Itt szeretném megjegyezni újonnan, amit a projekt elején leírtam: Mivel csak hárman dolgozunk a projekten - ezen belül is olyanok, akik iskolába járnak -, ezért elsődleges célunk, hogy olyan embereket toborozzunk, akik a leírás után kedvet kaptak egy jó hangulatú játékban részt venni. Egyenlőre sem weboldalt, sem képet a játékról nem szeretnénk felrakni, mivel egyszerre több terv készítése is folyamatban van és nem döntöttük el, melyik lesz a végső elképzelés.
Akikre szükségünk lenne:
- 3 programozó (C++ nyelven tudjon)
- 1 koncepció rajzoló
- 1 zeneszerző
- 4-5 ember, akik Zbrush-ban és/vagy Mayában és/vagy 3D's Maxben jártasak
- 2-3 ember, akik a Cryengine 3 SDK-ban jártasak
- 2-3 ember, akik a textúra készítésben (Photoshop elsődlegesen) jártasak!
- 2 ember, akik a (PHP, MySQL, HTML CSS stb. elsődlegesen) weboldal elkészítésében és fenntartásában segédkeznének!
Alapvetően egy adatbázisba töltjük fel a teendőket, ahol mindenki kedve szerint választgathat. Ezekért krediteket kap, majd a játék elkészülte után a kreditek alapján osztjuk szét a beérkező összegeket.
Jelentkezésért vagy pontosabb történet- egyéb leírásért itt jelentkezhettek: ivj94@freemail.hu . Tárgy lehetőleg utaljon erre. Pl. Programozónak jelentkezés Budapest:TWIC-hez.
Reméljük mihamarabb közölhetünk végleges koncepciókat a tervvel kapcsolatban!
Üdvözlettel:
Budapest: TWIC csapata!

Ui.: ugyanígy az ivj94@freemail.hu email címen tudsz érdeklődni!
SINECRON          2013.07.07 22:12
Szervusztok

Gravity munkanevű projektünk fejlesztésének felgyorsításához keresünk 3D modelezőt, textúrázót, environmental artistot. Előre kidolgozott design alapján szükséges dolgozni, persze egyéni kreativitást is hozzáadva.

A projektnek nem vártan erős marketing háttere alakult ki, a fejlesztés menetéről cikksorozatot közöl a Gamestar.hu, emiatt szeretnénk bővíteni a csapatot.

Jelentkezéseket emailben várunk az alábbi címre:
k.nagy.erno 'at' gmail.com
varmolmobile          2013.07.05 03:20
Üdv!

A Varmol mobile startup fejlesztőket keres android és ios platformra akik szívesen dolgoznának szabadidejükben. Játékokat és programokat készítünk. Jelenleg 2 játék és 1 program van fejlesztés alatt. Ezenkívül már van egy kész programunk ami felkerült amazon app store-ba és hamarosan elérhető lesz google playen is. Jelenlegi csapatunk 8 fős. A következő tudású embereket keressük:

- Java,C/C++,Opengl programozókat
- Grafikusokat

Amennyiben szeretnél egy gyorsan fejlődő csapatban dolgozni akkor várjuk jelentkezésedet. Jelentkezni/érdeklődni üzenetben és a varmolmobile@gmail.com email címen lehet.
Ronnin          2013.06.04 02:24
Üdv!

Androidos alkalmazások fejlesztéséhez a következőket keresünk:

- Grafikust
- Openglben jártas programozó
- Java programozót

Akit érdekel az írjon a varmol8@gmail.com email címre és megbeszéljük a részleteket.
Balazs          2013.04.24 19:59
Hello

Egy Unity-s Multiplayer vadász játékon dolgozom és ehhez keresek fejlesztő partnert, elsősorban a scriptelős része ami nekem nehezebben megy.

Jelenleg a játék ott tart hogy
- Saját szerver és Kliens kész
- A teljes pálya kész
- 4db animált állat modell kész
- a lövésznek van élete (majd az állatok visza támadnak) és ki tudja lőni az elhelyezett AI állatokat, valamint a többi vadászt továbbiakban írom miért....
- Chat kész
- Néhány hang effect kész, (lépés, erdei háttérzaj, lövés)

A késöbbi célom, hogy lehetőség legyen csapatot választani, Vadász és Vad között, A vadász lőni tud, az állatok pedíg közelharcolni, természetesen a pálya jó bozótos így van lehetőség elbújni és lesből támadni.
És egy Tab-ra előhívható eredmény tábla és persze késöbb regisztrációs lehetőség, ami lehetővé teszi a menthető eredményeket, akkokat..

Itt van pár kép a játékról:
http://www.image-share.com/ijpg-2167-289.html

Szóval akinek van kedve csatlakozni a projekthez, vagy mert ért a scripteléshez, vagy csak úgy, ötletekkel, bármivel, az legyen szíves keressen meg mondjuk privát üzenetben, majd skype-n tudjuk folytatni

Ha nem foglalkozol ingyen ilyesmivel, akkor is keress meg bátran, mert ha elakadok és sehogy sem tudok tovább menni, tudjam kire bízni a munkát.
webprogrammer0          2013.04.01 13:57
Helló!

2D vagy 3D modellezőt keresek karakterek, tárgyak elkészítéséhez, egy Böngészős online akció játékhoz társként.

Amennyiben jelentkezel, akkor azt a következő elérési lehetőségek egyikén tedd meg:
- Email: webprogrammer0@hotmail.com
- Skype: webprogrammer0
- Itt privátban.

A jelentkező teljes felvilágosítást kap a játék tervről és bemutatást a 12%-ban kész játékból.
Nem fog csalódást okozni!

Köszönöm!
Tisztelettel, Udvardi Attila!
soundwave76          2013.03.02 12:05
Üdv UDK programozót keresek egy Alien Resurrection remake elkészítéséhez
ha érdekel akkorj írj egy levelet a cyrax76@gmail.com címre
a játék jelenleg így néz ki: http://cyrax76.deviantart.com/art/newborn-ingame-test-357043927
kt96          2013.01.06 20:15
2D grafikust keresünk a csapatunkba
Jelentkezni privátba, vagy az idpgamestudio@gmail.com e-mail címen lehet.
LBandy          2012.09.25 23:07
Zeneszerzőt keresünk hamarosan elkészülő endless-runner játékunkhoz, projekt-munkára! A feladat egy loopolható zenei alap elkészítése lenne pengetős hangszerekre (leginkább gitár különböző fajtái és rokonai).

Rövid leírás és képek a játékból:
http://www.sealman.tv/velociboard

Bővebb információ és részletek e-mailben: andras@sealman.tv
Kapusi Zsombor          2012.09.03 18:37
Sziasztok!

Egy árupiaci közösséget fejlesztek, amihez programozót keresek. A design már teljesen készen áll a megvalósításra.

Facebook elérhetőség:
http://www.facebook.com/polli.hu?ref=hl

Sok információt nem adok meg, de ha bővebben érdekel, mert megvan a tudásod és akaratod egy összetett projekt kivitelezésére, kérlek írj a zsomborkapusi@gmail.com címre.
atiati1978          2012.03.27 20:08
Sziasztok már 3.1-es verziónál tart a gyárjátékom. Keresek olyan társakat akik segítenének a settingsek előállításában, valamelyest megy nekem is de egyedül kevés vagyok hozzá megköszönöm ha megnézitek, és segítetek amennyiben ez szükséges természetesen mellékelem az adott settingshez a nicked nevét, amennyiben ezt Te kéred.
Játék : http://gyarjatek.atw.hu
Mail : gyarjatek@freemail.com
boneshunter          2012.02.14 05:32
Üdvözlet

3D grafikus vagyok, kezdő/haladó szinten. Belekóstoltam már az animálásba,character valamint environment modellezésbe. Hobby szinten űzöm jelenleg a modellezést és szeretnék csatlakozni különböző projektekhez, mint beugró grafikus.

Egy két általam csinált modell/animáció:

http://3dhunter.deviantart.com/gallery/

http://www.youtube.com/user/boneshunter1/videos

Ha esetleg felkeltettem az érdeklődésedet írj privát üzenetet.
Feca96          2011.12.02 20:24
Lelkes 15 éves toboroz csapattársat. Dizájner, animatőr, modellező grafikus, stb. ugyancsak hasonló korú lányok, fiúk jelentkezzenek. Csak a géphez érts! Nagy terveim vannak. Ötletek vannak nagyon jók. bármihez értesz írj! email: iiamm@citromail.hu. Ha írsz elérhetőséged is említsd meg. Köszi.
tomolino          2011.09.06 17:15
Sziasztok!

2D animációs filmhez keresek :

-sztori/történet írót
-Grafikust (csak karakterek/háttér rajzolásához (Photoshop))

Egyenlőre még nincs alap ötlet, de már csak egy ütős sztori hiányzik, amiből lehetne egy jó kis animációs sorozatot készíteni. (Gondolj itt ilyenekre: South Park, Family Guy ...)
Egyenlőre nincs fizetés, de ha komoly dolgot össze tudunk hozni, akkor garantált a fizetés.

Jelentkezni: animaciostudio@yahoo.com
ZoleeSt          2011.08.30 12:21
A levél 3 részben van fent!!
A Figyelemtől olvasd el és felfelé haladj de szerintem ez alap.
Ha egyben Akarod elolvasni akkor nézd meg itt:
http://kepfeltoltes.hu/110830/felh_v_s_www.kepfeltoltes.hu_.png
ZoleeSt          2011.08.30 12:15
Kiket is keresünk:
-Akik értenek a Cryengine3-hoz
-Értenek a 3ds Max-hoz de ez nem anyira feltétel.(Lehet Maya is.)
-Tudnak "Programozni" De végülis a CryenginHez nem is sok kell.
-Menü készítő
-Weblap Készítő
-Multiplayer
Ami már nem kel de jöhet:
-Világítás teknika
-Átvezető videókhoz ember
-Story hoz se kell.
-Szerver futtató

Egyenlőre jöhet mindenki aki csak akar, munkabér jelenleg nincs csaka játékot kapja meg.
De ha majd sikerül a játékot jól összehozni és majd esetleg több játék is leszs akkor megvásároljuk a motort, meg a jogot és kiadatjuk és az ebből befojó összeget szétosztjuk egyenlő részekre.Persze ha valaki semmit sem csinál csak a csapat tagja az nem kap semmit. De ez majd csak a jövő zenéje.
Addig csak a játék marad és a weblapon mindenkinek egy reklámfelület.
A weblap egyenlőre Atw lessz de majd később .hu -s.

Várom/juk mindenki jelentkezését. Akár ide írd le alá kommentbe vagy Küldjél E mailt.
[email]kisgomboc94@gmail.com-ra[/email] A tárgy legyen az hogy: Stúdió_Neved

A megbeszélések Skype-n szokot lenni videó konferencián.
TOVÁBBI INFÓÉRT KÉRDEZZ...
ZoleeSt          2011.08.30 12:15
-A grafikus motor az most jelenleg a CryEngine3
(De válthatunk is ha erre kerűl a sor de mindenképp nem az unity3d mert azzal nem vagyok kibékülve.)
-Hangok: Azokkal nem kell sokat törődni mert a 99% az eredeti játékból szedjük ki, jah és a zenét is.
-Objektumok: Azoknak a nagyrésze készen van 3ds formátumban, úgy mond a 75% van készen eddig.
-Karakterek: na azokkal baj lessz, mindösze a szereplő, dínók, néhány ember, van készen eddig de végül is ennyi elég.
-Járművek: Azok készen vannak mert ugyan is a nyg részét lábbal kel megtenni, de ám van 2 kocsi és 1 motor.
-Átvezető kisfilmekhez készen vannak a modellek.
- A játékbeli átvezető Rövid jelenetek szinte készen vannak.
-A játékban a Mozgás animáció nincs kész de a nagyrészét a Crysis2-ből lehet kölcsönözni úgy a 20%-át.
-A felvehető tárgyak fizikája és törésmodelje nincs kész.
-Fegyverek Modelje készen van és a működését is lehet crysis2-ből venni.
-Fényefektek, tűz és hasonló készen van.
ZoleeSt          2011.08.30 12:14
[center]! Figyelem ![center]
"ZoltánStúdió" nevű aprócska csapat egyenlőre feloszlott, 5 fő volt abból 2 animátor, 1 engin felelős, 1 menü, és végül de nem utoljára az optimalizásó. Most arra kérek mindenkit aki lelkes és ügyesnek érzi magát és persze az akkor jelenkezzen de miről is van szó?

Egy játék modern adaptációja azaz egy régebbi játékot át kell írni egy maji szintre, ami persze csak 90%-ot takar mert a maradék 10% az általunk kiegészített dolog lessz. Ami most a terítéken van az nem más mint a kevés sikernek ürvendett Trespasser. Persze nem hű adaptációja lessz mert az irányítás bosszantott, ojanra kell gondolni mint egy modern Fps játékra csak nem is pont arra egy kicsit eltérő lessz. A játékban eredetileg emberekkel nem is találkoztunk ez most megváltozik majd, okosítorr dínók, film bejátszások, effektek, plusz történeti szál és más objektumok fogját feldobni a játékot.
Remélem tetszeni fog majd mindenkinek, mire is gondoltunk?
zsoltika          2011.08.14 11:47
Sziasztok!
Bögre Zsolt vagyok kezdő zene"készítő". Kész felvételekkel dolgozom. Samplereket vágok össze. Nem nagy dolog,de néhány alap zenét tudok készíteni A legjobb kettő zeném:
http://www.youtube.com/watch?v=6wILDFasYoc&feature=relmfu (a végét elrontottam,rossz helyen vágtam le)
http://www.youtube.com/watch?v=2sUuw19DPfQ&feature=channel_video_title
4Bit          2011.04.14 23:27
Ezeket véletlenül nem a CSAPATKERESÉS topicba kell írni, és nem az értékelésbe belefirkálni hirdetéseket?
Szerintem a cikkben normálisan le vagyon írva, hogy mit kell tenni...
metaxa          2011.03.15 19:28
Jajj itt már nincs post szerkesztés. Annyit lehagytam, hogy van a csapatban nagyon jó rajzoló, egyszerűbb rajzoknál jómagam is besegítek és az engine is már alakulgat. A kép betöltő és animáló rész szinte teljesen kész, szóval mehet a meló.
metaxa          2011.03.15 19:24
Na jó, nemtudom mennyire felkapott ez a felület, jár-e ide olyan ember akit én keresek. Nekem kivételesen nem egy komplett csapat kell : ) Azért bevágom ide a hírdetésem.

3D Animátort keresünk, textúra nélküli nagyon egyszerű vázlatos modelleket kéne készíteni és animálni(lehetőleg 3ds max-al), amit aztán néhány képkockánként lerenderelve (Ink n' paint effekttel) át tudunk majd kézzel rajzolni a játékhoz. A játék a Davirintus
Egyszerű a munka, adunk pár rajz sablont amiket nagyvonalakban kell lemodellezni. Az animáció a fontos, hogy nagyjából reális legyen, ehhez sajnos nincs rutinunk azért kéne ember.

Jelentkezéseket személyes üzenetben, vagy msn-en várom.

Köszönjük.
Kowalsky          2011.01.10 07:07
Filharmonikusok, Guitar Hero-k, DJ-k, Rock bandák és Megasztárok figyelem!

A Mind Quest garázsprojekt tagfelvételt hirdet!

Munkakör
Szükségem lenne a projekt elkészítéséhez egy tehetségre aki a menünek és magának a játéknak zenét szerez.

Azon túl, hogy a játék képi világához illő instrumentális muzsikát szeretnék (nincs ének csak hangszeres zene) semmilyen megkötés nincs, így a feladat nem más mint a játék hangzásvilágának elkészítése.

Fizetség
Az elismerés. A játék jelenleg kizárólag kedvtelésből, szabadidős tevékenység gyanánt készül, így annyit tudok felajánlani, hogy a neved megjelenik a játék készítőinek listájában, illetve te is használhatod a kész játékot mint referencia munkát a zeneszerzői tehetséged bemutatásához, reklámozásához.

A projektről
A szándékaim a projekt befejezését illetően komolyak. A fejlesztés már túllépett az első mérföldkövén és az érdeklődők számára letölthető a demó verziója is.
Honlap, demo: Shadow Games
Garázs projekt lap: Mind Quest

Kapcsolat[\b]
Privát üzenetben itt a JF.hu- vagy levélben a shadowgames@hotmail.hu címen.
Sziky          2010.10.10 17:15
az email lemaradt szikora0531@yahoo.de
Sziky          2010.10.10 17:14
Sziasztok!
Egy online játékhoz keresnék egy vagy két programzót, főleg PHP és MYSQL szükséges, de a js sem árt.
BlueDeath          2010.10.08 14:42
Az idő szűkössége és a feladatok sokasodása miatt C++ programozót keres az ActionWorks csapata.
Ha esetleg ismered a playground sdk-t, az csak plusz jó pont.
Jelentkezni az actionworks@indamail.hu címen lehet, a játékról találtok infókat az adatlapján illetve az actionworks.net16.net weboldalon.
Bloody          2010.09.22 14:26
Sziasztok!

A Double P Games Studio fél éve indult projektjéhez csapattagokat keres az alábbi posztokra:

- 3d modellező/Textúrázó
- Koncept rajzoló
- Animátor
- Hangeffekt készítő
- Weboldalfejlesztő

Jelentkezni az info@dpg-studio.com címen lehet, de egyéb a projektel kapcsolatos kérdéseket is ide várunk.

Bővebb információk a projektről a www.dpg-studio.com címen érhetőek el.

Üdvözlettel: Double P Games Studio
RadiusGames          2010.08.14 23:12
Sziasztok!

A Radius Games csapattagokat keres a jelenlegi projektjéhez.

További információk:
http://www.radiusgames.co.cc illetve
http://www.radiusgames.co.cc/forum oldalon

Akiket keresünk:
- modellezők
- 3D Artist
- SFX/Zenekészítő

A kapcsolatot felvehetitek velem az említett webcímen. Ha kérdésed van a projektel kapcsolatban, bátran írj a fórumba!

Üdvözlettel: Radius Games
zsoltika          2010.07.23 10:09
Sziasztok!
Grafikusként szeretnék jelentkezni bármelyik kisebb projectjű csapatba.
A teljes nevem Bögre Zsolt.
MSN: bogre-zsolt@hotmail.com
Skype: bogre.zsolt1
Referencia képek:
http://img8.imageshack.us/gal.php?g=bloodt.png
blkcoder          2010.07.20 19:33
Sziasztok!

A Bloodmakers Entertaiment további csapattagokat keres meglévő projektjéhez!

- Modellező(ket) (egyenlőre betelt)
- Grafikus(okat) (Concept artist)
- Zeneszerő/Zenekészítő(ket) (már csak SFX, effekt)
- Karakter Animátor

A játékról annyit szólnék, hogy nem kisléptékű játékról van szó, hanem egy olyanról, amit kereskedelmi forgalomban szeretnénk látni. A játék FPS lenne (Horror), a megjelenítésért azonban az Unreal Engine 3 felel. A játék nem mindennapi történetet dolgozna fel. Amennyiben kalandvágyók keresik fel a csapatot, nekik most elmondanám, hogy nem vagyunk rájuk kíváncsiak, ugyanis egy jatekot igy elkesziteni nem lehet.

Amit kérünk:
- Titoktartasi kötelezettség
- Csapatmunka

A projektre szánt időt mindenki maga osztja be, de ha megad egy időpontot akkor azt el is várjuk tőle, hogy addigra kész legyen az adott objektummal.

Elérhetőségek:
Mail: bloodmakers [kukac] gmail.com
(Akinek mindez nem elég, az kérhet tájékozatast a projektről a megadott levelezesi cimen)

A game concept az első 5 levelig kész van.

Akit érdekel a projekt és úgyérzi, hogy képes lenne együtt dolgozni annak várjuk szíves jelentkezeset!

Tovabbi szép napot mindenkinek.

Bloodmakers Entertainment
tzs007          2010.06.01 16:33
Sziasztok!

Mielőtt elküld mindenki a retekbe nem a Tetris 312314. részéhez keresek csapatot

Arra vagyok kiváncsi, hogy valaki foglalozik e behatóbban Unity3D-vel? Konkrét munkáról van szó, aminek a demoja készül, de egyedül kevés leszek a folytatáshoz.

Azok kíméljenek akik 1x elinditották és tudtak rajzolni egy kockát. A profik jöhetnek csapatostul is! Sőt...

Jelentkezéseket ide: tzs@glaskugel.hu Tárgy: Unity 3D fejlesztő

Üdv

Takács Zsolt
blkcoder          2010.05.24 12:58
Sziasztok!
A Bloodmakers Enertainment CONCEPT ARTOS kollegá(ka)t keres meglévő projektjéhez, a Dangerous Life-hoz. Ez egy horror fps lenne, amihez lenyűgöző grafika társulna. (Unreal Engine 3)
Aki szeretne csatlakozni a csapatomhoz, az írjon e-mail-t : bloodmakers@gmail.com
msn: coder91@windowslive.com

(aki régebben vett fel, elnézését kérem, h nem tudott elérni, csak levélben)

Köszönöm!
BlueDeath          2010.05.24 11:15
Zenéért és hangokért felelős embert keresünk casual játékunkhoz, valamint 2D grafikust keresek a casual játék iPhone verziójának grafikai megvalósításához. Sürgős lenne, kb. 3 hónap az egész project (a BitKnights írja a kódot, azt mondták 3 hónapra van szükségük). A játék tervezete teljesen kész, már hegesztjük a pc verziót is, csak a fentebb említett posztokon még van üres hely.
Jelentkezni az [email]actionworks@indamail.hu-n[/email], vagy msn-en a [email]bluedeath@vipmail.hu-n[/email]
Czakó Péter          2010.03.21 10:04
Grafikus(oka)t keresek!

Ha valaki jól ért a 3D modellezéshez, textúrázáshoz ill. textúrák készítéséhez, vagy éppen jól tud karaktereket animálni, akkor keressen meg (alakryon@gmail.com)!

A progi egy fantasy világban játszódó FPS-jellegű MMORPG (a garázsprojektek között Szigetek/Islands néven található meg, avagy a czpgame.blog.hu)-n tekinthető meg), a megvalósítás folyamatosan nagy léptekkel halad, tulajdonképpen ami igazán még hátravan, az a grafikai elemek elkészítése, pályákba szervezése és a szerveroldal kialakítása (ez utóbbi már folyamatban van). A játékmotor nagy része már kész, kb. 90%-os szinten van most.

A feladat a játék egész világának megalkotása, benépesítése, szóval kihívás és bizonyítási lehetőség van benne bőven, akinek eddig nem volt alkalma, most megmutathatja, hogy mit tud, és kiemelkedőt alkothat...

A lényeg az lenne, hogy egy adott (középkori fantasy-világ) stílusban kell elengedni a fantáziát, megcsillogtatni az egyéni kreativitást, és kitalálni, létrehozni mindent, ami kellhet... (tájak, épületek, növények, sziklák, emberek, szörnyek, használati tárgyak, fegyverek, speciális effektek, stb.)
blkcoder          2010.03.14 13:48
Sziasztok!
A Bloodmakers Enertainment modellezőket/grafikusokat keres új projektjéhez, a Dangerous Life-hoz. Ez egy horror fps lenne, amihez lenyűgöző grafika társulna. A játékmotor DX9es része van még csak kész, de a DX10-11 támogatás sem fog elmaradni.
Aki szeretne csatlakozni a csapatomhoz, az írjon e-mail-t vagy vegyen fel az alábbi msn címre: bloodmakers@gmail.com

Köszönöm!
BlueDeath          2010.03.12 21:59
Casual játék fejlesztéséhez keresek lelkes embereket. Mivel egyedül vagyok egyelőre, mindent keresek. Jöhet programozó, grafikus, zenész, designer...
Ha akad aki ért az iPhone fejlesztéshez, annak külön is örülök.
Jelentkezni lehet mail-ben, msn-en: bluedeath@vipmail.hu, illetve skype-on: bluedeath85
Fire          2010.02.27 11:24
Helló!


Szeretnénk embereket toborozni jatekkeszitő csapatunkba hiszen kevesen vagyunk,mindenféle munkaerő nagyón jóljonne...Legfőképpen modelezők és olyan embereket keresűnk akik dolgoztak mar v
tudják használni az unreal engine-t annak is leginkább a kismet reszét persze bárki más jelentkezeset is szivesen várjuk....ha szeretnel tagjalenni NEW csapatunknak
msn: gamern15@hotmail.com
vagy
yahoo:simon_norebert2000@yahoo.com! Előre is köszönöm és várjuk a jelentkezoket!
Fire          2010.01.01 14:11
Helló!

Főként programozókat keresünk egy új garázsprojekthez, de bárki jelentkezését szívesen fogadjuk. A játék lényegében egy futkozós logikai játék amelyben egy kincsvadászt alakítunk aki egy piramis mélyén mászkál. A játékban többfajta logikai fejtörő és labirintusok lennének. Alap vetően egy Dark Basic-es projekt lenne de nem ragaszkodunk a Dark Basichez. Természetesen full 3D lenne. Nem fizetős meló kezdőket nem igazán keresünk hiszen nem szeretnénk hosszúra nyújtani a munkát.
Elereseim: gamern@citromail.hu yahoo:simon_norbert2000@yahoo.com gamern15@hotmail.com 1 igazan kis projektrol lenne szo..1 honap tol 3 honapig levo munka..!
tomolino          2009.12.25 06:57
Hello!
Egy online játszható böngészős játékfejlesztő csapatot szeretnénk alapítani...
Van egy hatalmas ötlet, ami tuti befutó és sikeres lenne/lesz...
A fejlesztés ideje alatt nincs fizetés, de a játék indulását követően fejenként komoly százezreket hozna...
Tehát a csapatba kellenek:

-programozók(PHP...) --> minnél több
-Grafikus(Photoshop--> ebből elég egy)
-FLASH (minnél több)

Ja, és nem teljesen kezdők jelentkezését várjuk, hanem olyanokét, akik már elég jól értenek a dolgokhoz...
Tehát a játék indulását követően komoly, PASSZÍV jövedelem lenne...

mail: tomolino01@gmail.com
Várjuk a jelentkezőket, minnél többen vagyunk, annál gyorsabban lesz bevétel...
Mindenképp jelentkezz, nem veszíthetsz semmit...
Üdv.
fodormik          2009.12.18 02:41
Sziasztok,

olyan szakembert keresek, aki már sikeresen végigvezetett egy fejlesztési projektet és szép profitot csinált a csapatának. Most pedig egy új ötlet alapján új terméket szeretne kifejleszteni, amit nagyszerűen tudna marketingelni (bannert terveztetni, social marketing, benevezni garázsprojekt versenyekre stb.)

Tech-demo szinten áll a projektem http://www.ilab.hu/jf/gp.php?id=7c881987a3d7f65, ami azt is jelenti, hogy első lépésként egy jó grafikussal kéne vonzóvá és eladhatóvá tenni a játékot. Ha esetleg csapat is van körülötted, akkor beszélhetünk az ötlet pl. 3Ds továbbfejlesztéséről, amihez már komoly programozás kell, de az eredmény is olyan lesz hogy mindenki megnyalja a 10 ujját.

Grafikus, programozói vagy egyszerűen marketing/business hátterű emberek egyaránt jöhetnek.

miklos.fodor@gmail.com v. 06703120142

Fodor Miklós

PS: természetesen osztoznánk a profitból...
HadaHector          2009.11.15 04:32
sorry: e-mailom: hada.adam@gmail.com
HadaHector          2009.11.15 04:31
Szívesen csinálok ikonokat, menüket, logókat bármilyen méretben (nem vektorgrafika).
Szerintem lesz jelentkező. NA persze nem várok el érte pénzt. (HA meg adsz nem utasítom vissza)
Danzig777          2009.09.09 02:37
Sziasztok, én modellezőket keresek, akik nagyjából sokat ráérnek. Egy robotos fps játékhoz kellene modelleket csinálni, bővebb infó-t msn-en tudok adni, msn címem: glenndanzig777@hotmail.com
a modellek elsősorban X formátumban kellek, de ha csak más van az is jó, akkor jelentkezéseteket várom, a fenti címen, sziasztok
SINECRON          2009.09.06 00:51
Bocsi, telefonszám lemaradt:
Nagy István
06/70 607 4000
SINECRON          2009.09.06 00:51
Sziasztok,

egyszerű flash játékhoz keresek programozót. A játék hasonló a "kis hal megeszi a kisebbet, a nagyobbak viszont őt eszik meg; ha megesz egy halat akkor egyre nagyobb lesz" típusúhoz, persze nem halakkal, és egy apró extra feature-rel.

Garázsprojekt, tehát munka közben nincs fizu, de mikor teljesen kész van, tudok érte fizetni.

Telefonon is elérhető vagyok.
tomolino          2009.08.13 14:15
Sziasztok!
egy Online netes játékhoz keresnék embereket!
-programozó(kat)(PHP, MySql,...)
-és designerekre...

Érdeklődni:

tomolino01@gmail.com
Shade          2009.08.10 06:26
Szevasztok, sokat nem is mondok itt minden levan írva. http://www.radical-games.mlap.hu/
LQ75          2009.07.07 03:13
Sziasztok,

Ez nem game, hanem photoshop tool lenne.

Keresek egy programozót aki meg tudna csinálni egy-két plugint. Sajna
most fizetni nem tudok érte, de pénzért arulnám és abból kapna
részesedést. Tudom elég magyar a dolog de pillanatnyilag nincs pénzem.
Ezek nem gagyi már létező pluginok lennének, szerintem lehetne vele
keresni. Ismertek, már jó rég nyomom a ps-t és nem véletlen, hogy
ezeket meg akarom csináltatni.



amit tudnia kell a pluginokanak:

1. lenne egy vektoros görbés körbe rajzoló olyasmi mint ami most is
van a ps-ben, de az egy kacat. Ez azzal tudna többet, hogy lehetne a
pontok között a vágás élességét állítani, és tudna nyitott alakzatot
is. pl. egy hajszálat elég lenne egy görbével meghatározni. első pont
2 pixel a vége 1 pixel és a kettő között meghúzná a maszkot lineárisan
vagy görbésen kicsinyedve.

2. ugyan erre a görbékre támaszkodva annyit tudna mint a torzító
proggik. meghúzok egy görbét pl. a csaj derekánál majd ha a görbét
elmozdítom akkor a közelében lévő pixeleket elhúzná magával mint egy
mágnes. ahogy távolodnak a pixelek egyre kevésbé húzza. ezzel lehetne
a kövér emberből soványat de nem egy esetlen liquify módszerrel, mert
az szintén kacat és pontatlan.

3. ez egy bőr tisztítő lenne, amit gyakorlatilag a photosopban lévő
basic dolgokkal meg lehet csinálne de ez egybe fogná ezeket a
műveleteket és valós időben mutatná a változást. ( erről bővebben ha
valakit érdekel ) azt hiszem az alap filterek lehet ingyenesen is
hajtani, mert adják a forráskódot. de ez nem biztos, minden esetre
lehet belölle lopni jól )) ez annyira kiforrott eljárás, hogy
sikerült vele bejutnom az ország egyik legnagyobb fotó stúdiójába. de
kézzel macerás a dolgot nagy mennyiségebn előállítani. Még a bőr kicsi
mintáit is megtartja az melett, hogy a nagy pattanásokat leszedi és
rendezi a bőr szinet. Ez a lehetsz te is szép plugin még ha ez nem is
igaz ))


Mindenkinek köszönöm a türelmet
SINECRON          2009.06.19 01:12
Sziasztok!

Designert keresünk egy browserben játszható, flash alapú kártyajátékhoz.

Feladatok:
- játéktér megtervezése, logikus elrendezés kialakítása, felépítése
- kártya keretek, ikonok, hátlapok megtervezése, kivitelezése
- tervek, javaslatok a játékkal kapcsolatos információk megjelenítésére

Követelmények:
- a terveknek megfelelő munkavégzés, precizitás
- határidők tartása
- csapatmunkában való aktív részvétel
- heti rendszerességű, budapesti helyszínű meetingeken megjelenés

Az eredménytől függően lehetőség van további projectekben is hasonló területen munkavégzésre.

Fizetős project.

A referenciákat telefonos elérhetőséggel e-mail-ben várunk.

Nagy István
06/70 607 4000
Burwor          2009.06.06 14:35
Sziasztok grafikusok!

Ennek a flash jateknak a masodik, harmadik reszehez keresek 2d grafikust: Flapo

Kisebb modositasok, szepitesek vagy akar teljes ujra designolas, ezt te dontod el. A jatek sikeretol fuggoen egy kis penz is befigyelhet a reklamokbol.
Tetszoleges rajzoloprogramot hasznalhatsz, de a vegeredmenyt a TileStudioba kell beillesztened. Ha van kedved palyat szerkeszteni, arra is van lehetoseg.
TéR          2009.05.26 08:56
TéR 3

Helyesbítés, a jelentkezők saját elszántságukból jelentkezzenek, mert projekt fejlesztése teljesen ingyenes és a csapattársak megállapodása szerint nem fizettünk külön fejlesztőket, és freeware programokkal dolgozunk, szóval csak olyan emberek jelentkezzenek akik a munkát INGYEN VÁLLALJÁK.
TéR          2009.05.25 11:55
TéR 2. információ

A projekt még mindig él, bár az moderátorok az oldalon még mindig nem fogadták el. A fejlesztésre szánt 3 év alatt folyamatosan jelentkezhetnek azok, akik ezt projektet látván felajánlják a segítségüket a játék fejlesztésben. Szóval ha érdekel akkor csatlakozhatsz a HLI csapathoz persze miután a játék honlapján lévő jelentkezési útmutató alapján megírt levelet elküldted a megadott címre és befogadtunk a csapatba.

Játék oldala: http://newgame.extra.hu v. newgame.extra.hu
Játék e-mail címe: demostratorsanspolicmans@gmail.com
Fejlesztő csapat e-mail címe: HunLifeSim@gmail.com
TéR          2009.05.11 12:54
Hello mindenkinek!

Embereket keresnék a T.é.R. nevezetű játékhoz:
Betöltendő pozíciók: - Grafikus tervező
- Programozó
- Zene "készítő"

Ez egy kicsit nyers, de további kérdéseiteket feltehetitek itt, a játékról több infót megtudhattok htt://newgame.extra.hu.
zsoltika          2009.04.25 05:54
Sziasztok!

Szeretnék alapítani egy 2d MMO vagy 3d MMO létrehozó csapatot!
Keresnék
-1,2 programozót(TP,Delphi,C+++,stb.)
-1 zeneszerzőt
A grafikusi posztot magam tölteném be(persze a 2d-st),ezért még
-1 modellezőt!

Első játékunk egy 2d-s,tankos MMO lenne...
hoarrr          2009.03.02 10:33
Üdv!

Egy elég érdekes projekthez keresek PGCEdit-hez, Adobe Encore-hoz, és egyén DVD szerkesztő programokhoz értő embereket, valamint modellezőket.

Alapjában véve egy asztali DVD lejátszókra készülő játékról lenne szó. Egy akció játék. Igen elég érdekes elképzelni hogy DVD-n akció??? Igen, lehetséges. Egy igen finoman kidolgozott menürendszer lesz az egész. Már láttam DVD-re játékot( Tomb Raider: The Action Adventure), ami igaz nagyon élvezetes volt, de nem volt elég interaktív, vagyis nagyon sok minden előre elvolt döntve. Leginkább itt is reflekszre, és logikára lesz szükség, de lesznek benne rendes PC akció(tps/fps) elemek is (pl lövöldözés célzással: nem olyan profi szinten, de kivitelezhető egész szépen)

Akit komolyabban érdekelne a projektbe beszállni, érdeklődjön msn-en: j.mhorvath@hotmail.com vagy e-mailban: chesterlinkin@vipmail.hu -n.

Köszönöm
Csizmás Kandur          2009.02.23 06:47
A lényeg, hogy érdemes volt megírni ezt a cikket, ahogy a mellékelt ábra is mutatja.
kicsy          2009.01.20 13:14
kicsipista          2009.01.08 13:11
hello!!!
még embereket keresnék egy jo kis fejlesztőcsapatba
egyenlőre 4 tag van, de várjuk a további jelentkezőket


MSN: jatekfejlesztes@windowslive.com
csucsi          2008.12.08 01:16
Sziasztok!

Én nem feltétlenül csapatot kersnék hanem egy programozót aki megtudna tanitani engem programozin C++-ban mert úgy tudom abban csináljátok a játékokat.Ha az valamivel megkönnyiti a helyzetet akkor Turbo Pascalban tudok programozni mert informatikusnak tanulók de még csak tizedikes vagyok és még csak ezt tanultam de ahoz a magam szintjén eléggé értek.Ha kell akkor külön órát is vennék és fizetnék érte.Elpre is köszönöm a válaszokat.
zsoltika          2008.12.05 08:32
Sziasztok!Csapatot kersenék grafikusként!Most csak egy béna munkámat tom bemutatni:
http://kepfeltoltes.hu/081205/rune_sword_draw_www.kepfeltoltes.hu_.gif
Ha valamelyik csapat felvenne akkor ide a fórumra vagy a mail címemre írjon.
Mail:
bogre(pont)zsolt(kukac)gmail(pont)com
ghost20          2008.06.18 22:04
Én csak GM-hez értek
de weboldalt szivesen csinálok azt vágom (html, php, fórum telepítés/üzemelés.....) kell valakinek játékához vagy programjához weboldal szóljon
Gadam          2008.05.25 08:33
Modellező vagyok. Ha valakinek kellek, akkor itt az msn címem: g.adam2@hotmail.com
gaborlabor          2008.05.24 07:20
Úgy látszik, az utolsó előtti mondat néhány embernek "kimaradt".
Omega          2008.05.23 12:32
Sziasztok

A Rawen Group csapatába keresnék budapesti illetőségü emberkéket.
A projekt : 2d-s online kártyajáték.

Amire szükségünk van : kreativitás,kitartás ezen felül

- egy jó 3d-s emberke /max,maya
- egy delphis guru - tools fejlesztéshez

ha írsz küldj képet, vagy kódrészletet
elérhetőség : developer@rawen.hu

Üdv.
Omega
Roland14          2008.04.16 05:44
upsz az alját néztem
mind1 akkor is irjatok
Roland14          2008.04.16 05:43
mi a rák 1 éve nem irt ide senki???!!!
Akkor msot irjatok
krahenke          2008.03.22 11:50
Sziasztok!

Én egy FPSC projecthez keresnék csapatot. A játék nevét még nem adtam meg, mert egyelőre még csak maga az ötlet van meg nagyjából. Kísérleteztem a FPSC-vel, csináltam néhány mini-gamet (model pack, script, ambience tesztek, menü tesztek stb.). A legtöbb dolgot kitapasztaltam

A játék maga egy brutal horror shooter lenne (zombie game xD). Rendelkezem a FPSC 1.08-as verziójával + 11 model packel(#1 - #11) na meg persze a Sprite Pack. Én magam is most tanulom a FPI scriptet és akarok tanulni 3d modellezést is. 3rd party programok a teljes Magic FPS, Signs, Firma V2, ButterCutter Free Edition.

Akik kellenének :
- 3d modeller (minél több xD)
- Level designer
- Webdesigner
- Valaki, aki jó retexture-oakt csinál

E-mailt küldeni lehet a krahenke@gmail.com címre.

Várom jelentkezéseket
monostoria          2008.02.10 08:53
szvsz kétfajta koncept art van

egy ami készülhet belső használatra, lehet akármilyen firmálmány, ha kielégíti pl a modellező igényeit, és van a másik fajta, ami a nagyközönségnek is mutatja pl a hangulatot, a karakter karakterék (ez igen normális megfogalmazás lett )... de remélem értitek a lényeget
Gibor          2007.11.12 08:03
Hát nemtom én leírtam róla legaláb 10mondtatot egy egész regényt ítam és semmi választ nem kaptam...
Bacce          2007.08.25 08:54
Nem szépségre megy persze, nem is ezt akartam mondani, sőtt nem is ezt mondtam(írtam).
De azért nem árt ha nem hányom el magam miután láttam a képet. Nah igen, ez is szubjektív...
kicsy          2007.08.25 07:50
Egy konceptnek nem feltétlenül az a lényege mondjuk hogy szép legyen
Bacce          2007.08.23 09:15
Uh... ezigen.. kezdek kicsit félni... akkor most mivan?!
Geri: Már-már irodalmi szint egy filozófiai síkjára emelted a fórumot.
Történetet lehet úgy is írni hogy már látod minden részletét magad előtt, és csak leírod, utána szépítgeted. Meg lehet úgy is hogy leírsz egy oldalt, aztán filózol hogy hova tovább, és mind a kettő lehet ku*va jó!!
A cikkhez meg még annyit szeretnék hozzáfűzni hogy ha valaki nem jó "főnök" akkor legyen neki hihetetlen jó sztorija meg koncepthalma, egy csapatot össze is kell tartani, mert szvsz ott ha komolyan gondolják akkor mindenki próbál annyi ötletet hozzáadni amennyit lehet, és ha ezeket nem bírják összeegyeztetni abból csak balhé lesz, ami után kiválnak, új tagok jönnek, aztán az egész már nem is hasonlít az eredeti ötletre.
Szerintem egy jó csapathoz jó vezető kell, vagy egy olyan társaság ahol mindenki egy húron pendül, és persze olyanok akik értenek ahoz amit csinálnak. Személy szerint útálom az igénytelen koncepteket.
Geri          2007.08.15 06:18
Orhpy: olvasd el alaposabban. A kódról szó sem volt.
Orphy          2007.08.01 05:22
Uhh, miről maradtam le...

Geri:
Aranyos volt a hasonlat, jót nevettem, de nincs igazad...

Ha valaki játékkészítésre adja a fejét, tetszik-nem tetszik, a tervezés elkerülhetetlen.
Ha ezt valaki elmulasztja, annak a kódja (tapasztalattól függően) rövidebb-hosszabb idő után egy átláthatatlan, használhatatlan trutyivá válik...

Sokszor még megfelelő tervezés esetén is vannak teljesítménybeli, stb problémák, amikkel aztán többnapos szívás van, amíg sikerül optimalizálni, hát még egy átgondolatlan koncepciónál...

Jobb helyeken ez úgy működik, hogy a programmer addig egy sor kódot sem írhat, amíg nincs meg a részletes terv.
Kuz          2007.07.24 09:23
Geri próbált rávilágítani, hogy a legtöbben, akik VMMMO-t csinálnának, azok csak saját ( = rossz) ötlettel rendelkeznek, és utánna a vita elment ebbe az irányba ahelyett, hogy a csapatkereséssel foglalkoznánk ! Van ez így...
FZoli          2007.07.24 07:18
A lentiekből látszik, mi történik, ha egymás után, szünetek nélkül nézzük meg a csillagok háborúja két trilógiáját, majd benyomunk 6 tábla csokit alvás előtt.

Amúgy nemtom, lehet csak én vagyok noob, de mire is föl indult ez a filozófikus teadélután? Van bármi köze ennek a csapatkereséshez?
Geri          2007.07.24 07:01
it már túl off lenne, túl hosszú, meg ilyesmi.
Geri          2007.07.24 07:00
na majd erről mesélek mindjárt msn-en
Kuz          2007.07.24 06:58
Nem láttam még embert, aki tudás NÉLKÜL tudna alkotni...
Geri          2007.07.24 06:55
A tudás nem ahhoz kell, hogy alkoss. A tudás ahhoz kell hogy azt, amit a fejedben megalkottál, fizikailag megtestesíthesd.
Kuz          2007.07.24 06:53
Feltételezem, te már megtapasztaltad azt a bizonyos tudatot. És akkor tök jó, mert sem tehetség, sem gyakorlás nem kell, hogy olyat alkoss, amiről itt szó van. Mármint kezedbe kapod a hangszert (ok, zongorát mondjuk nem kapsz csak úgy kézbe ), aztán lemész alfába, zenélsz egy jót, felébredsz és voila, kész a mestermű. Hát sajnálom, én maradok a tehetségnél, a sok gyakorlásnál, és tudod mit, ez az eddigiek alapján bevállt! Én a koncerten teljesen más világban vagyok. Megmondom őszintén, hogy azt, amit koncerten játszok, ha megszakadok sem tudnám megismételni/utánozni pl otthon. Én tudom milyen az, amikor a zene megérint. Tudom milyen a zenével együtt sodródni, és úgy játszani, mintha be lennél lőve. Nem mindig sikerül ezt beismerem (sőt, kevésszer), és ennek bizony a jelenlegi tudásom az oka. Mert ez az egész a tudásról, tehetségről szól! Szerintem....(Csak szerintem...)
Geri          2007.07.24 06:41
Nem akartam kétségbevonni a képességeidet, csak elmondtam, hogy hogy lehetnél igazán nagy zenész.
Én kényszerből próbálkoztam zenekészítéssel, és eléggé silányul is sikerült mind, a dallam, a zene, minden, játszódott a fejemben, de nem tudtam ezt zenévé levetíteni, dallamokból összerakni, mert nincs tehetségem és hozzáértésem a zenéléshez. Na látod, ehhez kell a tehetség, nem a dallamok kitalálásához!
Aminek te azt hiszed hogy improvizáció, az részben ebből a speciális tudatból származik, amit mondtam.
De ez semmi az egészhez képest.

Az a bajj hogy (még) nem tapasztaltad meg ezt a speciális tudatot, amiről beszélek.

De ha egyszer elcsendesíted elmédet, felcsendülhet benne egy zene, amit nem te írsz, nem te döntöd el, hogy mi lesz a következő dallam, nem te irányítasz, egyszerűen csak szólni fog. Nem tudod leállítani. Nem tudod megmondani neki, hogy mikor szóljon. Olyan, mint az ihlet. Akkor leszel igazán nagy zenész/festő/stb hogyha ez megtörténik.
Seeting          2007.07.24 06:35
"És hozzá még arrogáns, nagyképű is lesz, hogy ő milyen okos. "

Ugye Geri? ...
Kuz          2007.07.24 06:34
Folyt.

Nem tudom, hogy tudsz-e zenélni, továbbá nem is akarom megítélni, hogy zenész vagy-e vagy sem (éppen emiatt kérnélek, hogy te se tedd ezt, pláne látatlanból), de nekem azért van némi tapasztalatom zenei téren, hidd el! Az, hogy én magamat nem tartom (még) igazán jó zenésznek, az nem jelenti, hogy ne látnék bele bizonyos dolgokba (továbbá nem támasztja alá, hogy szerinted sem vagyok jó zenész, hiszen látatlanból ítélsz meg). Van néhány koncert a hátam mögött, és improvizáltam már eleget úgy, ahogy a fentebb említett zongorista. Ezt persze csak akkor tudjuk megbeszélni, ha hasonló tapadztalataid vannak, addig kicsit nehéz lesz...
Kuz          2007.07.24 06:34
Nem baj, hogy nem értünk egyet, elvégre különbözőek vagyunk. Amíg nem anyázzuk egymást, addig nincs is gond ha egy kicsit vitatkozunk (= véleményt cserélünk). Ennek tudatában : amit a zenei dolgokról írsz (a fekete betűs), azt úgy hívják IMPROVIZÁCIÓ (aki nem tudja mit jelent, annak tárgytalan ez a hsz, ugyanakkor feltételezem te tudod, így ez most első sorban neked szól, minden flame-érzet nélkül).
Szóval improvizáció. A legnehezebben elsajátítható dolog, tanulni lehetetlen, érezni nehéz, csinálni viszont csak és kizárólag az alábbi dolgok megléte esetén lehetséges : tehetség, hosszú évek gyakorlása, továbbá gyakorlás, gyakorlás, gyakorlás, és ha mindez megvan, akkor mégtöbb gyakorlás! Az a zongorista, akit te leírtál, az improvizál. A tudása és tehetsége alapján. A sok gyakorlás hozza ki belőle azt, hogy szinte nem tud mellényúlni, így már a kezdő dallam is "tökéletes". Ez nem a zene hatása miatt van. Egyszerűen csak a sok gyakorlás után már rááll a keze arra, hogy "jót játsszon". Aztán amikor már elhangzott az első néhány hang, utánna már "magától" jön a többi is. Ebben már meglátszik az eddigiek hatása, de történjék bármi is, az eddigi tudása alapján fog zenélni. Megfelelő tehetség esetén viszont az ember képes arra, hogy a már meglévő tudása alapján új dolgokat csináljon. Ez a kreativitás. Ekkor sem a zene hozta létre az új dolgot, egyszerűen csak besegített, de ez akkor is az ember érdeme!

Folyt. köv.
Geri          2007.07.24 05:51
a programok a nagyságnak csak a látszatát próbálják mesterségesen kelteni.

A jó programozó olyan, mint a leghíresebb, régvolt zongoristák.
A jó zongorista mikor zenét akart írni, nem hallotta előre a fejében a dallamot.
A jó zongorista keze nyúlt a billentyűk elé, még mindig nem volt gőze sem arról, hogy mit fog játszani.
A jó zongorista kezei márcsak miliméterekre voltak a billentyűktől, és közeledtek... Még mindig gőze sem volt arról, hogy mit fog lenyomni először. Már csak atomi távolságok voltak a zongora és a művész ujjai között, de a zongoristának még mindig fogalma sem volt arról, hogy mit is fog játszani.


DE AMIKOR HOZZÁÉRT A BILLENTYŰKHÖZ..............

az összes nagy zenész így csinálta.

Aki azt hiszi, hogy a zenét ő maga írja, az sosem lesz magasabban egy csehóban bozseváló cigány szintjénél. És hozzá még arrogáns, nagyképű is lesz, hogy ő milyen okos.
Játékkészítők! Vagy kitisztítjátok elméteket, és hagyjátok, hogy a lelketek egy másik síkból táplálkozva a kollektív öntudaton keresztül elkészítse a művet - vagy senkik maradtok.
Én a helyetekben ezt 1-2 köpés után azért áttgondolnám.

Amúgy ez nem egy itt lévő 1-2 emberre specifikált köcsögösködés volt, (nem is Kuzanthnak szólt főleg) hanem kollektív lebaszás.
Akinek nem inge, nem veszi magára. Sajnos itt az emberek 99,9%nak inge. Sokszor még nekem is.
Geri          2007.07.24 05:50
Hát akkor nem vagy igazi zenész! Még nem! Lehet, hogy sosem leszel az, ha ezt, amit most írok, nem fogod megérteni. Had osszam meg röviden és tömören a véleményemet ezekről a dolgokról, a vége lesz a lényeg, ki is emelem:

A festészetben azon művek, amelyek pusztán iskolahatásoknak köszönhetik létüket, sosem lesznek híresek - hiányzik belőle valami, ami az egész festménynek a szellemet adja örökül. Nem attól lesz egy programozó nagy programozó, hogy 200 könyvet áttbújt, 400 algoritmust bemagolt (ezek maximum megkönnyíthetik a dolgát) hanem attól, hogy olyan egyszerű, kézenfekvő dolgot, programot, játékbeli megoldást ír, játékot, módot, eljárást gondol ki, amire az egyszeri felhasználóknak majd kicsordul a könnye, hogy wow.. szóval ezt lehet így is.. És milyen durva már... A jó programozó az egyediség varázsát, az egyszerűség tökéletességét, ugyanazt a szellemet adja örökül programnak, mint az igezi festő a képének. A program ezektől lesz értékes, és attól az időtől, amit a programozó vele töltött. Nem pénzbeli érték ez, hanem eszmei, az igazi alkotás értékét pénzben nem lehet kifejezni, az igazán nagy alkotások a társadalom tulajdonát kell hogy képezzék. Amely programoknál, játékoknál ez nem így, azok

folyt...
Kuz          2007.07.24 05:12
"Geri : Amikor az ember zenét ír, nem a gitár komponálja a dallamokat. És nem is a zenész."

Hát 14 év gitározás után ezt valahogy nem tudom alátámasztani. A zenét igenis én írom, mivel az ötlet már akkor megszületik a fejemben, mielőtt leülnék a gitárhoz. Az megint más, hogy a készülőben lévő zene maga is alakít a végső formán, hiszen van, hogy egy bizonyos részről beugrik egy olyan dallam, ami az alap ötletben nem volt benne, de még ekkor is én írom a dalt! A zene csak befolyásol, és nem teremt!
Egy új játék (alap)történetét az ember találja ki. Már csak azért is, mert ő kezdi úgy, hogy "legyen ez egy fantasy rpg", és ebben az esetben rögtön be is határolt bizonyos dolgokat (pl. a sárkány nem fog lézerkarddal szaladgálni...). Aztán kitalálja, hogy a történet forogjon egy elveszettnek hitt ereklye körül. Innetől pedig (ahogy fentebb is próbáltam érzékeltetni) az alaptörténet már befolyásol, hiszen minden, amit addig leírtál valamilyen formában befolyásolja a nagy egészet. De ettől még nem a történet írja magát, hanem az ember. De feltételezem ebben nem fogunk egyetérteni !
Kuz          2007.07.24 04:53
Már megint az anyázás megy az észérvek szembenállítása helyett! Erről sosem fogunk leszokni?
Geri          2007.07.23 16:59
Hát, a ammi szennyezett itt, az a te hozzászólásod volt, drága barátom
kicsy          2007.07.23 14:15
Geri, örülök hogy megosztod velünk a fantasztikus felfedezéseid és megint hülyét csinálsz magadból, de ne szennyezd már a hülyeségeiddel a cikket plz.
Matzi          2007.07.23 05:01
Na, ez így már picivel közelebb van az igazsághoz, azthiszem
Valóban igaz, hogy a történet behatárolja a lehetőségeket, és az író tudásától függ, hogy a produktum eltalálja e az "ideális ívet", vagyis egy jó történetet még el lehet b*szni a kifejtéskor. De szerintem ez is inkább a tapasztalaton és a tudáson múlik, csak maximum ha jön az ihlet akkor úgy érzi az ember, hogy szinte magától íródik a cselekmény.

Mindenesetre történetíróra szükség van!
Más kérdés, hogy az amatőr, "van egy zsír ötletem, ma reggel találtam ki" jellegű egyének alkotásai mennyire használhatóak.
Geri          2007.07.22 17:46
Rosszul fogalmaztam. Azt hiszem hogy valami ilyesmit akartam magyarázni, hogy

A cselekményt a történet írja.
A történetet az ember találta ki.
De a cselekményt nem az ember írja, hanem a történet.

na.
Geri          2007.07.22 10:42
Megy a csiga az úton, egyszercsak leesik a fáról a villamos, és meghal a befagyott tó jegén úszó tehén.

Íme. Ilyen, amikor nem a történet írja magát, hanem az ember írja a történetet.
Matzi          2007.07.22 10:01
Szerintem a történet nem egy létező entitáns, és mint ilyen, valószínűtlen, hogy bármiféle (akár önképző) tevékenységet folytasson. A filozófiai síktól elrugaszkodva látható, hogy az író alkotja meg a művet, és mint ilyen akkor is nélkülözhetetlen, ha már amúgy félkész a történet, az ugyanis nem fog magától befejeződni. De látom ebben az esetben is annyira meg vagy győződve az igazadról, mint a másik esetben, szóval nem terhellek tovább az eretnek gondolataimmal...
Geri          2007.07.22 08:42
Nem. Az írók csak megfogalmazzák. Látszik hogy közöd sincs hozzá, sosem fogsz jó történetet írni.
Matzi          2007.07.22 08:25
Hmm... ezek szerint a hülye írók, akik ebből élnek, csupán a tollat fogják, amíg a történet megírja önmagát... Teljesen logikus, hogy semmi szükség rájuk, hiszen a legkisebb érdemük sincsen benne, hogy a mű milyen lesz. Igazából azt sem értem te miért gondolod, hogy ezzel foglalkozol, hiszen vagy megírja magát a történet, és akkor közöd sincs hozzá, vagy te írod, és akkor szar lesz.
Lehet, hogy csak nekem tűnik úgy, de ez megint azafajta (alaptalan) kinyilatkoztatás a részerdől, amit a zseniális MI-d környékén tettél.
Geri          2007.07.22 07:56
Nem.
Én, mint ezidáig 2 játéknak történetet teljesen kidolgozó és a játékot gyakorlatilag a 0-ról közben összeállító, pár kisebb novellát elkészítő, továbbá a novellaíró ismerőseim által nekem elküldött kb 25 kisebb novellát értékelt, áttiratott, tanácsokkal ellátva részben újrairatott, 10 éve ilyen téren ténykedő emberke, állíthatom, hogy a TÖRTÉNET ÖNMAGÁT ÍRJA. Ahol nem, na az a történet egy nagy szar.
Matzi          2007.07.22 07:05
Geri, ez most egy gyengére sikerült irónia akart lenni, vagy komolyan gondoltad, amit írtál?
Geri          2007.07.22 04:05
Amikor az ember zenét ír, nem a gitár komponálja a dallamokat. És nem is a zenész.
Az a bajj, hogy a sok kezdő bejön promózni, és azt hiszi,a történetet ő írja. Pedig nem. A történet önmagát írja.
~Cre@tine~>          2007.07.19 08:23
Lejátsszuk? Ne keménykedj, mert nyomok egy akkora entert, hogy még a modem másik oldalán is beszédülsz.
Kuz          2007.07.18 17:05
Egyszerűbb, ha rögtön tarkón lőjük az újdonsült tagokat . A régiek meg tanulják meg mi a rend és a fegyelem !
~Cre@tine~>          2007.07.18 08:17
A logikai IQ teszt után egy verbális IQ teszt sem árt. Még 1-2 C/C++, C#, XNA vagy 3ds max teszt kitöltése is kötelező lenne csak a formalitás kedvéért. Esetleg pszichológiai teszt is. A tesztek alól felmentés egyetemi, vagy főiskolai bizonyítvány fénymásolatának beküldése után lehetséges!
Matzi          2007.07.18 07:35
Kuzanth:
Akkor minimum hogy bele is kellene kérdeznie az oldalnak, hogy biztosan elolvasta e, meg mondjuk lehetne ott mindjárt egy IQ teszt is, hogy van e elég agya a delikvensnek, hogy meg is értse.
Kuz          2007.07.17 03:09
Elképzelek egy frissen regelt, 13 éves gyereket, amint VMMORPGFPSTPS-ével feljön, és ugyanúgy nyitja a topicot, mint eddig. Sztem ennek akkor lenne igazán értelme, ha a csapatkeresőben új topic létrehozásánál először ez a cikk jönne be, és csak utánna lehetne továbblépni a tényleges topic nyitáshoz. Onnantól meg, ha nem megfelelő az új topic, flame és figyelmeztetés nélkül már töröljük is. Persze ezt nem egyszerű összehozni, de azért talán érdemes lenne elgondolkodni rajta...
~Cre@tine~>          2007.07.16 07:55
Hát nem tudom érdekes. Az a baj az se mindegy milyen projecthez. Ha csak egy shareware szintű faltörő a cél azt a modellezők/grafikusok rövid kacaj után elvetik még ha kiadható játék a cél akkor is és ha a program 90%-ban készen van akkor is. Ha meg egy kicsit komolyabb kategória a cél akkor meg: "én ehhez még kevés vagyok", illetve semmi reakció a többiektől.

A másik meg, hogy tényleg úgy működik, hogy elsőre csak 1-2 ember kell aki legalább alkot valamit amit be lehet mutani és aztán talán beindulhat egy önmagát gerjesztő folyamat, hatalmas szerencsével és kitartással.
hypocrite          2007.07.15 02:08
Ez már kellet. Szép leírás!
gopher          2007.05.26 05:42

Tehát, a következő játékomnál így kell tennem ...
gaborlabor          2007.05.25 10:53
Remek leírás!
Minden csapatkereső embernek illene elolvasni.