játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5470
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2524

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2193
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1654
syam:    1491
Ted Boardman : 3ds Max - a 3D világa 2007.07.20 08:23


Ted Boardman : 3ds Max - a 3D világa



Adatok:

Kiadó:Perfact Kiadó
Bolti ár:6090 Ft
Felhasználói szint:kezdő, közép
Méret:192 x 255 mm
Oldalszám:348
Kiadva:2007. Június
ISBN szám:9789638729231


Rövid ismertető:

Milyen újdonságokat kínál az Autodesk 3ds Max 9? Érdemes-e az új változatra frissíteni? Hogyan teheti hatékonyabbá a munkáját a 3ds Max?

A kötet szerzője, Ted Boardman sok más egyéb mellett ezekre a kérdésekre is választ ad könyvében, amely napjaink egyik piacvezető térgrafikai és animációs alkalmazásához, a 3ds Maxhoz kínál átfogó útmutatót. Nem csak a modellezés és az objektumok animálásának folyamatait sajátíthatja el, hanem azok működését is megértheti. A könyv példáinak és gyakorlatainak elvégzése során megismerheti a 3ds Maxot annyira hatékonnyá és egyszerűen használhatóvá tevő új funkciókat. Mind az új felhasználók, mind a munkavégzésük hatékonyságát fokozni kívánó "rutinrókák" hasznosnak fogják találni az alábbi, részletesen kidolgozott témaköröket:
  • Modellezési módszerek a számítógépes erőforrások hatékony felhasználásával
  • Procedurális modellezési módszerek az egyszerű szerkeszthetőségért
  • A térbeli jelenetek térhatását fokozó bevilágítási és anyaghasználati praktikák
  • Kamerák és objektumok animálása sebességszabályozással
  • A jelenetek látványosabbá tétele különleges hatásokkal

Ted Boardman az Autodesk 3ds Max utazó szaktanácsadója, az Autodesk képesített mesteroktatója. Oktatási tevékenységének elsődleges célja, hogy segítsen hallgatóinak elsajátítani azokat az alapismereteket, amelyekkel növelhetik munkájuk hatékonyságát. Ted számos 3ds Maxról szóló könyv elkészítésében közreműködött, a CAD és a vizuális modellezés témájával foglalkozó, évente megrendezett Autodesk University szakmai fórum díjnyertes előadója.

Tanuljon Ted Boardman mesteroktató gyakorlataiból!

"Ted Boardman oly régóta tölt be meghatározó szerepet a térbeli modellezők közösségében, hogy talán Platónt is ő ösztönözte a tökéletes testek tanulmányozására. Jól ismerem Ted munkásságát, amelyet felhasználói csoportok, online vitafórumok, szemináriumok és szakmai kiállítások vezetőjeként végez, és nem győzőm csodálni, ahogy ezt az összetett témát tanítja. Ted könnyen használható és gyakorlati példák sorozatán keresztül mutatja be a 3ds Max alapjait. Felhasználói szintjétől függetlenül biztos lehet benne, hogy a mestertől ön is elsajátítja a szakma legfontosabb trükkjeit és fogásait. A kötetben tárgyalt anyag minden 3D grafikusnak biztos alapot jelent majd."
- David Marks
Frantic Films


Tartalomjegyzék:
  • Bevezetés
  • 1. Munkafolyamat
  • 2. Alapfogalmak
  • 3. Hatékonyságnövelés a 3ds Max kezelőfelületével
  • 4. A modellezés alapjai
  • 5. Háromdimenziós modellezés
  • 6. Kamerák
  • 7. A bevilágítás alapjai
  • 8. Haladóbb bevliágítás
  • 9. Képkiszámítás
  • 10. Minőségi anyagminták létrehozása
  • 11. Térbeli anyagok
  • 12 Global Illumination
  • 13. Az animáció alapjai
  • 14. Térbeli animáció
  • 15. Hatások - Effektek
  • 16. Animációk egyerűbben inverz kinematikával
  • 17. Dinamika és parancsfájlok
  • 18. Jelenet-összeállítás
  • Tárgymutató



Kapcsolódó linkek:

Értékelés: 0

Új hozzászólás
Nincs megjegyzés