játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5467
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2524

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2192
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1654
syam:    1491
README Subverison 2005.12.15 23:20


Motiváció
Esett meg már veled, hogy több napos, vagy hetes fejlesztés után géphiba vagy userhiba miatt elveszett a munkád? Vagy sok módosítgatás után rájöttél, hogy mégsem az új megoldás a nyerõ, és vissza kellene térni a korábbira? Vagy mondjuk bugzik a programod rendesen, de már nem emlékszel, hogy mit módosítottál két hónapja a rendetlenkedõ programrészen? Vagy mondjuk összejöttetek ketten, hárman vagy többen, és nehezen megy a fájlok cserélgetése, senki nem mer beleírni a másik forrásaiba, vagy nincsen egy konzisztens forrásfa?

Esetleg unod már, hogy a cvs nem kezel bináris fájlokat (a rajzolók, tervezõk, modellezõk egyfolytában nyaggatnak, hogy milyen jó a kódereknek, õk is szeretnének verziókezelni), és trükközni kell a könyvtárak kezelésénél is?

Az elsõ csoportba tartozó problémák megszüntetésére a megoldás a verziókövetõ rendszer használata. A cvs-el kapcsolatos problémákat pedig maguk a fejlesztõi orvosolták úgy, hogy nekiálltak egy jobb rendszer írásának, aminek az eredménye a Subversion lett.

Ez a cikk (vagy cikkek) a Subversion használatát mutatja be fejlesztõi szemszögbõl, de a szerverüzemeltetéssel és adminisztrációval kapcsolatos feladatokat nem érinti!

A teljes cikket elérheted ITT.

Értékelés: 0

Új hozzászólás
Nincs megjegyzés