játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5462
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2524

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2192
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1654
syam:    1491
2005/12 - Silent Vertigo: Solarah 2005.11.30 15:00


Bizonyára most sokan kérditek, hogy kiket is takar ez a bizonyos a Silent Vertigo csapat? ;) Nos, az alábbi részletes beszámolóból mindenre fény derül, és sok-sok érdekességet tudhattok meg a Solarah project-rõl. :)



Solarah a köbön, avagy "It's A Long Way To The Top, If You Wanna... MMORPG"

Magyarok! Férfiak és asszonyok! Hódoljatok a magyar költészet előtt és járuljatok Berzsenyi szülőházához térdencsúszva, ugyanis ha ez az ember nem alkot, most mi sem alkotnánk! Zseniálisan felismerte a kora nyújtotta lehetőségeket, hogy megfelelő táptalajt készítsen elő egy majdani MMORPGhez. Akkor kezdte el építeni karrierünket, mikor megszületett Egyházashetyén. És itt álljunk is meg egy szóra...

Kis veszprémi középiskolás csürhe kirándulást szervezett e lehetetlen helyre, mondván másképp a büdös életben nem jutunk el ide. És felszerelkeztünk és nekivágtunk és gyalogoltunk és dagonyáztunk és futottunk a vonatra... A lényeg, hogy közben kiteregettük egymásnak pihent agyunk pállott szennyesét, de a sárga földig süllyedt "intellektuális" poénkodás egyszercsak átcsapott "Mi lenne ha..." témájú, alkotó beszélgetésbe. Ácsi Lace és én egy Thrillion-féle, fórumalapú RPG vázát kezdtük el tervezni kedvenc szerepjátékunk, a MAGUS analógiájára, ám ekkor még nem is sejtettük, hogy ezt komolyan is lehet venni. Pusztán jó időtöltésnek bizonyult a 30 kilométeres túra teljes hosszára és elvonta a figyelmünket a dagonyáról, amit egy vaddisznócsorda is elkerekedett szemmel nézett volna végig tátott szájjal konstatálva, hogy ezek a mai fiatalok nagyon botrányos és undorító dolgokat művelnek és hogy bezzeg az ő idejükben a szolid sártúrás volt a divat. A fórumalapú játékot hamar elvetettük és hexákban kezdtünk el gondolkodni. Hehh! Modern sakk MAGUS szabályokkal Mindenkinek fix karakterképe lett volna és azt tologathatta volna a hexákon. Ha jól emlékszem ezt az éppen aktuális őrületünk a Shuluri Viadal nevű társasjáték ihlette, de ki tudja mi lakozott másfél évvel ezelőtt a pihent agyunkban?! De kinek van ilyenre igénye manapság? Talán a vaddisznóknak... de szegényeket hagyjuk már békén... Szóval testileg és agyilag fáradtan érkeztünk haza rengeteg ötlettel és elképzeléssel. Már csak működő formába kellett hozni valahogy. De sosem kezdtük el...

Itt ragadnám meg az alkalmat, hogy pár szót szóljak az induló csapatról. Ácsi, Lace, MC és én...A haveri MAGUSkörünk keménymagjának agya volt alkalmas arra, hogy az eszeveszett marhaságok elburjánzzanak benne. így volt ez most is. Ácsi, jelenlegi programozónk végigpörgette tekervényein a számítógép-adta lehetőségeket, majd ezt a kérges testen keresztül közölte a másik féltekével és a mozgatóközponttal is, amely közvetlenül a billentyűk lenyomásáért felelős, 3 szót köpött ki elénk az asztalra: "Meg lehet csinálni..." És mivel hármunk közül marhára nem ért senki a programozáshoz, jómagam pedig még a számítógépekhez is alig, hittünk neki. A túróba! Ha akkor beverjük a képét, most egy csomó embernek felhőtlen, vidám, munkamentes és szórakoztató hétköznapjai lennének! De nem, nem... Nyolc napon túl gyógyuló sérülések helyett figyelmet kapott tőlünk. Nem is volt rest. Ki is osztotta rögtön a feladatokat: Mindenki feladata volt a rendszer átdolgozása algoritmizálható formára, hiszen aki játszott már a MAGUSsal, az tudja, hogy változatlan formában bitekbe szedni csak egy zseni vagy egy fatálisan hülye ember áll neki. És mi habár a fatálisan hülyéhez közel állunk a lakáskulcsokat még mi kezeljük, a korosztályunkra beosztott zseni pedig Szász Marci személyében már foglalt, nekiálltunk átalakítani a szabályrendszert. Jöttek a jobbnál jobb ötletek és égetőbbnél égetőbb buktatók. Azért csak megalkottuk a vázát és ebből az lett, hogy egy teljesen új, egyedi szabályrendszert hoztunk létre.

Ezzel egyidőben rengeteg dolog történt, ami gyökeresen megváltoztatta a játékot és az irányelveket. Mindjárt a kezdés után egy héttel a bandához a párhuzamos osztályból csatlakozott Kicsy, aki ért a flashhez és minő meglepetés, felmerült a játék grafikussá változtatása. Különben nem kell félni, Kicsy sem lóg ki a bandából... olyannyira, hogy egy pihentagyúsági vagy elmeháborodottsági skálán tízből lazán nyolcast kap Szóval belépett és az ötlete tarolt. Ácsi továbbra is a messiást próbálta utánozni: a "Kelj fel és járj!" analógiájára Lacénak azt találta mondani, hogy "Ülj le és firkálj!" És Lace leült és rajzolt, ami belefért... Fegyvereket, embereket, ruhaterveket, karakterterveket és rengeteg házat izometrikus nézetből. Lace egyik jellemzője, hogy tanórákon alkot. Jóhogy nem vitt festővásznat palettát meg ecsetet és állította be biológiaórán a tábla elé. Valószínűleg azzal sem váltotta volna ki jobban a tanár haragját Egyszóval a rajzok durván 10 százaléka a kukában végezte Aztán rájött, hogy nemcsak a tanórákon lehet rajzolni, hanem a buszon is meg az utcán is. Képzeljetek el egy (akkor 17 éves) srácot, aki bárhol lopja a napot, lehetetlen helyzetekben és helyszíneken, rajzol. Mindenhol. Ceruzák a mellzsebben, tömb a hóna alatt, egy perc szabadidő egy pózna tetején és kész az instantkocsma. Bárcsak a való életben is így lenne! Bár a kocsmát nem kéne a pózna tetejére tenni! Fölfelé még csak haggyán! De lefelé?! MC feladata volt a sztori és a dialógusok. A sztorit hamar kiiktattuk, mondván hogy a karakter azt csinál, amit akar, nem kell ilyen BG-s vagy Icewind Dale-es lineáris cselekmény, inkább csak kisebb, egymástól független küldetések, ezeknek a megírását elnapoltuk, mert MC nem nagyon akart dolgozni. A dialógusok pedig nem is olyan egyszerűek, mint ahogyan az első pillantásra látszik, próbáljatok meg csak összehozni egy Icewind Dale-es párbeszédet egy NJK-val! Garantáltan meggyűlik vele a bajotok. Mi azonban kifejlesztettünk egy technikát, amivel ha nem is könnyedén, de áttekinthetővé lehet tenni az egészet. Az én feladatom akkor az MI vázának létrehozása volt, ami meg is történt, de mivel a játékba még nem lehetett beépíteni, a felejtés homályába veszett, de talán még ott lapul valahol Ácsi íróasztalának egyszerűen "Süllyesztőnek" keresztelt fiókjában. Így vész el a világ dicsősége és a meg nem értett művész műve... Hogy mér nem töröltem még az elején képen...

Szóval ott álltunk egy félkész játékkal, aminek kész volt a terrája, jópár háza és egy búzaföldje. Ez a falu volt Patakmellék... Igen, ezt a nevet mi adtuk neki, de vállaljuk ferde idegsejtjeink minden bűzölgő váladékát! Hohó és nemcsak épületek voltak, hanem statikus NJK-rajzok is, akikkel el lehetett beszélgetni. Ott volt Földműves Lajos, Peti a néma gyerek (a párbeszéd kissé leegyszerűsített tesztelésének terméke ) és egy kutya, akivel még mindig értelmesebb szavakat lehetett váltani, mint Földműves Lajossal. Ez az állapot egy erőteljes tesztverzsön volt, azonban már lehetett karaktert generálni és az internetről rá lehetett csatlakozni! Láttuk is egymást, mint szürke kis ellipszis alakú valamiket, amik a térképen mozognak összevissza. Jó buli volt, csak a suli szerverét meglehetősen leterhelte Nem is tudom, hogy mivel vesztegettük meg a számtechtanárokat, hogy megengedjék ezt a luxust. Talán Ácsi tudja... én nem voltam benn ebben a buliban, nem szeretem a korrupt játszmákat. Én inkább zsaroltam vagy fenyegettem volna Lehet, hogy ezért hagytak ki?! Hmm...

A csürhe szép lassan csapattá kovácsolódott és kellett neki valami név is, amivel megfelelő kezdeti ismertséget szerezhettünk magunknak. Ekkor lettünk MIAF. Kicsy fertelmes ötlete volt ez és mind a mai napig nem merjük a nyilvánosság elé tárni, minek a rövidítése, mert nagyon könnyen lincselés lenne a dologból Legyen elég annyi, hogy Kicsynek két hétig a sarokban, kukoricán térdepelve kellett dolgoznia e felettébb undorító és embertelen húzása miatt... Ha már egyszer játékot gyártunk, legyen neve is. Több kézenfekvő ötlet is rendelkezésre állt, de mi a gémnek a teremtett világára való tekintettel az Erion nevet adtuk. Aki nem ismeri Ynevet, annak elmondom, hogy ez a kontinens központi metropolisza, ami irdatlan nagy és változatos, amolyan nyújork-féle, csak itt nem tart egy szittyós luvnya, aki királynőnek képzeli magát egy orbitálisan nagy korongecsetet a levegőbe. No meg talán a sárga taxi is hiánycikk, de ezt most hagyjuk. (Aki több információt akar szerezni Erionról, annak ajánlom az Első Törvénykönyvet.) A névválasztás minden bizonnyal utalt megalomániánkra és egyben távlati célunkra, miszerint egyszer talán még ebben az életben lemodellezzük ezt a gigantikus hangyabojt. Örömmel tudatom mindenkivel, hogy erről még nem mondtunk le! Csak kicsit reálisabban látjuk a dolgokat...

Habár Erion modellezéséről még nem mondtunk le, a játék további ilyen jellegű építéséről igen. Az ok nagyon egyszerű: bombaként robbant be közénk Gagxy, aki egyben győri kirendeltségünk igazgatója, leányvállalatunk irányítója lett és a mai napig navigálja ottani egyszemélyes intézményünket no meg belső Star Trek fan-klubunkat. Egyszerűbben fogalmazva: a maga ura, de még szóba áll velünk Mégis azt mondom, hogy rosszkor született... Ha 200 évvel ezelőtt sír fel, tuti, hogy megnyertük volna a győri csatát, mert mégegy ekkora hazafit, mint ő még nem láttam. Nekünk viszont nem kisebb távlatokat nyitott puszta létezésével és jelenlétével, mint a 3d modellezés lehetőségét. Legszembetűnőbb jellemzője, hogy megszállott Blenderista és programja nélkül olyan, mint a huszár a lova nélkül vagy mint a harckocsiparancsnok a tankja nélkül. Ezidőtájt változtattuk a játék nevét Solarah-ra, pontosabban Tabula Rasa, nulla bitről noch einmal: Majdnem mindent újrakezdtünk. A névváltás ismét Kicsy nem éppen egészséges agyából pattant ki, szóval őt illeti a virág, a bonbon, a korbács, a bitó vagy a spanyolcsizma. Még egy pár ilyen húzás és ő lesz a csapat bűnbakja Minden balhét ő visz majd el és rákenjük még a jövő hetet is

És ekkor jött a "Sasszem": Ácsi rátalált a jatekfejlesztes.hu-ra és regelte a játékot. Gyakorlatilag innen ismeritek a fejlesztés menetét, erről az időszakról sok infót találtok a fejlesztési naplóban és a projekt honlapján. Az alapkoncepció az volt, hogy minél hangulatosabbá tegyük a gémet és ennek érdekében több konferenciát is tartottunk. Egyöntetűen arra a megállapításra jutottunk, hogy bízzuk a profikra a dolgot, ennek érdekében kapcsolatot teremtettünk néhány íróval, festővel és zenésszel, akiknek a segítségét kértük. Az írók készségesen elküldték a műveiket, hogy változatlan formában felhasználjuk őket. Valószínűleg ezekkel béleljük ki a különböző tekercseket meg könyveket. A festőkkel meg a zenészekkel még folyamatban vannak a tárgyalások, de én bizakodó vagyok. Az írók egyike, Quest külsősként rengeteget segít nekünk, mivel ynevológus. Kikutatta vincseszterének legalsó bitjei közül a teremtett világgal kapcsolatos írásokat, szótárakat és hasonló nyalánkságokat. Nem csupán átdobta nekünk az infót, hanem kivonatokat is készített a gördülékenyebb munka érdekében. Jelenleg segít a demo-falu történelmének és legendáinak kidolgozásában, ami a kötetlen, nem lineáris sztorivezetésben lényeges szempont. Fontos itt megjegyezni, hogy a játék részünkről teljesen ingyenes lesz egy fillér bevételünk sem származik majd belőle közvetlenül. No persze a közvetett hatásai maximálisan meglovagolhatók... Gondolok itt az egyes csapattagok hírnevére, akik mint referenciát tudják felmutatni a projektet és miért is sajnálnánk magunktól a zsíros állásokat? Első sorban célunk az alkotás, hogy megmutassuk, hogy ilyet is tudunk, no meg hogy legyen mire ráfogni a matek kettest Nehommá legyen egy kis szabadidőnk! Én mára már MSN-függő lettem, mert a sok szükséges információcsere rászoktatott. Komolyan... Két nap után jelentkeznek az elvonási tünetek: szünet nélkül mozognak az ujjaim, rátapadok minden 19" átlójú téglalapra, és a táskámban hordok egy egeret. Tisztára hülyének néznek a buszon, mikor felszálláskor vindóz-bejelentkező hangot adok és köpök egyet Néha képzelődök is: ha találkozok egy ismerőssel az utcán, a fejemben az a szokásos MSN bejelentkező-gong szólal meg. Egyszer úgyis a pszichiátriai rendelőben végzem, csak azt nem tudom, hogy melyik oldalon Úgy értem megvan rá az esély, hogy én kezelem majd a kulcsokat, de a fene tudja...

Szeptember végén csatlakozott hozzánk Murni, aki a szövegezéssel foglalatoskodik, már amikor az ideje engedi. Nem ez az elsődleges elfoglaltsága, de mindig szívesen segít. A közelmúltban azonban újabb hurrikán söpört végig mifelénk. Mit nekünk Katrina! Az amcsik elmehetnek a sunnyogóba! De nem is Ivan, hanem 5z3k!. Nem C3PO és nem is R2D2, hanem Szeki a 3d grafikus. Megkeresett minket, mert tetszett neki a gém és mivel mi úgyis ki akartuk terjeszteni a projektet Nyíregyházára, pont kapóra jött. És nem utolsó szempont, hogy vannak kapcsolatai Sopronban! Talán egyszer oda is elér a polip karja Hallottatok már Sztahanovról? Na ő például sírva kért receptet Szekitől, hogyan kell sokat dolgozni. Éjt napallá téve gyártja és textúrázza a házakat, templomokat, szobrokat és karaktereket. Az ő jelenlétéhez fűződik a Solarah legutóbbi reformja: Blenderről áttértünk Maxra. Ha most ezt a történetet szóban mesélném, jól hangzana, hogy a "vájt fülűek", de mivel írásban közlöm, hülyén nézne ki, hogy "vájt szeműek" ezért inkább azt mondom, hogy aki figyelmesen olvasta a cikket ezidáig, annak feltűnik, hogy bizony a huszár alól kilőtték a lovat! Gagxy megvált a Blendertől egy időre és nekiállt Maxot tanulni. Micsoda önfeláldozás, kérem! Vastapsot neki! Aki elfordul attól az asztaltól, ahonnan evett csak azért, hogy a projektnek jó legyen, az óriási önfegyelemmel bír és megérdemli az elismerést!

A Solarah-reform egyik fontos eleme az is, hogy végre lecseréljük a MIAF csapatnevet. Sok civakodás, tanakodás és verekedés után több verziót kipróbálva, ízlelgetve végülis a Silent Vertigo név mellett döntöttünk. Minden bizonnyal ez már a végleges. Legalábbis remélem... Bár még szoknom kell, mert akárhányszor belegondolok abba, hogy mit jelent, mindig más jut eszembe. Az eredeti fordítás "csendes szédülés" A jómúltkor "csendes szélütésként" emlegettem, a minap pedig a "csendes szellőzés" nevet adtam neki. Lace rosszmájúan megjegyezte, hogy a következő a "csendes székelés" lesz.

Szóval ezen az úton haladunk tovább a célunk felé, bár előre látom, hogy nem lesz könnyű menetelés. Ahogy egy optimista latin közmondás mondja: Taenia saginata, taenia solium, azaz "Simafejű galandféreg, horgasfejű galandféreg" ööö... izé... ezt is mondja, de amit igazán mond: "Per aspera ad astra!", azaz "Rögös úton a csillagokig!"

Vigi gondolatai után pedig néhány szó a csapat tagjairól, elsőként Vigiről:

Vigi (18):
Én vagyok a Silent Vertigo Ajkai Kirendeltségének ügyvezető igazgatója a kezdetektől. Jelenleg minden ajkai tag nekem felel. Tekintettel arra, hogy ez egy egyszemélyes intézmény, a magam ura vagyok. Azért néha dolgozok is. Hogy mit? Mindig mást. Valójában semmihez nem értek az ég világon, csak csinálom a csikágót. A projekt házatáján valahol a kibic és a dzsóker között helyezkedek el. A hivatalos címem talán Tanácsadó, Rendszerfejlesztő Művészeti Tökvakaró. Nem mintha nem dolgoznék, de bizony rugdosni kell. Mindig épp azt, amihez senkinek sincs gusztusa Szép nagy szeletet hasítottam ki a rendszerfejlesztés tortájából, szövegezek, Questtel készítem a helyszín részletes földrajzát, történelmét és néprajzát. ő a szakértő én meg keretbe foglalom, szóval nélküle nem sikerülne. Én tartom a kapcsolatot az egyes írókkal, festőkkel és zenészekkel, akiket a cikkben már említettem. Apropó cikk! Az ilyen cikkeket meg agyament írásokat is jórészt én készítem. Ja és egyszer anno rávettek az illetékes kollégák, hogy Blenderben modellezzek embereket! Megdobtak valami hülyebiztos progival én meg futószalagon szállítottam a modelleket. Csak aztán grafikus pályafutásom itt meg is torpant: leköröztek a profik Maradok szimpla kibic.

Kicsy (18):
Név: Kiss Péter, származási hely: Litér. A litéri kirendeltség vezetését legnagyobb részt én végzem, mivel MC nem dolgozik A csapatban kezdetben, még a flashes időben az egész (actionscript) programozást én végeztem, azonban azoknak az időknek már vége. Ma a megtisztelő engineprogramozó címet viselem, ami annyit jelent, hogy megpróbálom megérteni és használni a grafikus motort. Egyébként mindenbe szívesen beleütöm az orrom, Szekit rendszeresen megőrjítem, és mostanában felvettem Vigi munkatempóját. Persze azért a project mégis halad valahogy, sőt, a project nagyon jól halad, a project jó, a project szeret téged, te is szereted a projectet! (Micsoda árnyalt csavar és az olvasó tudatalatti befolyásolása, figyelitek?) Hogy mivel játszom? A fejlesztés mellett sajnos nincs sok időm játékra, de általánosságban elmondható rólam, hogy a stratégiát kedvelem. Régi kedvencem a Cossacks, pár éve sokat játszottam öcsémmel hálóba, de sajnos egy ideje nem mer kiállni ellenem, és a mesterségesen intelligens gépek között sem találok méltó ellenfélre. Ezenkívül kezdő szerepjátékosként rendszeresen elverem Ácsiékat az igen komoly szellemi felkészültséget kvánó Munchkin-ban. Többet azonban nem írhatok magamról, mert az életrajzírómmal kötött szerződés tiltja. Pár év múlva mindent megtudhattok

MC (18):
Szevasztok!
MC vagyok, és kb semmit nem csinálok a projektben. Na jó ez igy teljes egészében nem igaz, mert a storyért én vagyok felelős, ami azt jelenti, ha eljutunk addig hogy működik minden és be lehet ágyazni a történetet akkor kezdek el igazán dolgozni. Addig csak szaktanácsadó vagyok, és párbeszédeket írogatok. Szívesen Mohazom, Magust olvasok (mivel ujra adnak ki könyveket)

5z3ki (25):
Azt hiszem a név és a származási hely itt feleseleges, de azért hogy ne lincseljenek meg a többiek, Németh Viktor vagyok, és Sopronból származom, bár Nyíregyházán élek (egyeztesse mindenki össze ), de igazából inkább azt mondanám el magamról ami igazán vagyok. Óriási játékszenvedélyemnél csak fantáziám nagyobb . Javarészt életem 90%-át fantáziavilágban élem, gondolok itt arra, amikor reggel felszállok a "17-es sárga hintóra" ami a maga kehes lóerejével felvánszorog az ódon városba ahol az emberek húzzák az igát. Időm nagy részét is szerepjátékkal és design-al (ezt magyarul hogy kell leírni?) töltöm. A szerepjátékban pedig a KM részét töltöm be úgy 99%-ban. Csak akkor nem én mesélek, ha nem játszunk. Már régóta piszkálgatta valami a fantáziám, mikor komolyabban kezdtem foglalkozni játékmodellek fejlesztésével. A külföldi cégek ontják magukból a szerepjátékokat minden formában és ismerjük el nem kis sikerrel. És akkor beugrott, hogy a legnagyobb magyar szerepjáték még szűz ezen a téren. És lássatok csodát meláttam a csapatot akik ugyanezt gondolták. "Akkor pocsékoljunk rá egy kevés időt" - gondoltam. Hát azóta szinte csak ezzel foglalkozom. Belépésem a csapatba azért nem volt zökkenőmentes, de valamilyen szinten a Silent Vertigo újult arculata nekem köszönhető. Ácsi és Kicsy biztos a hajukat tépik, amikor vitatkozunk valamin, de ez így jó. Ha mindenben egyetértenénk, akkor csinálhatnánk valami játékklónt, ami utánna pocsék kritikát kapna. A számítógépes játékok terén mindenevő vagyok de, ha említenem kéne a kedvenceimet akkor mindenképpen a DIABLO, DUNGEON SIEGE, CS, HL2, WOW, STARCRAFT mellett voksolnék. JAJ! A HANGOK AZT MONDJÁK HOGY TÚL SOKAT POFÁZOK! Szóval a helyem a csapatban: MINDEN AMI DESIGN és 3D, a kódot kivéve, bár ötletem az ahhoz is van (kicsy örömére ). Én készítettem el a Solarah új modelljeit, referenciamunkáit, és remélem mostantól Gagxy segítségével felépítjük hamar Ynev világát. Csak bírjátok kivárni azt a 100 - 150 évet.

ACsi (18):
név: Ács Dániel, lakhely: Vigántpetend
Projectvezetői, rendszertervezői és programozói feladatokat látok el a csapatban, előbbi abban nyilvánul meg, hogy mindenbe beleugatok utóbbiak pedig a szabályrendszer megalkotásában és használható formába öntésében mutatkozik meg. Ha némi szabadidőm marad azt általában hülye dolgok kitalálására fordítom
Játszani sok mindennel szoktam, általában stratégiákkal és RPG-kel múlatom az időd. Kedvenc fejlesztőm Peter Molineux, szinte minden olyan játékot kipróbálok amihez köze van (most pl. Fable és B&W2).

Gagxy:
Hy! Én vagyok a Hűdelusta Önjelölt Főgrafikus... azaz a csapat legritkábban dolgozó embere, de egyben az is aki a legtöbbet kötekszik Én vagyok a Győri SV helytartó. Sokat nem igazán dolgozok. Csak amikor 2havonta rámtör a munkakedv és akkor összedobok egy háromnapos maraton alatt egy hónapnyi munkát.
Hogy mért vagyok ilyen lassú? Mert rákényszerítettek a 3dsre. No mindegy, mindent az SV-ért. Szal akkor én egy grafikus lennék, mellesleg fafaragó és rocker. Én általában szeki és vigi idegeit nyúzom. Szekitől tutorialokat, Vigitől meg zenét kunyizok. Már nem tudom ki mutatott be fél éve ÁCsinak, de bezzeg ő megúszta.
Ha ezek után azt kérdezitek mire vagyok jó a csapatban azt kell mondjam én vagyok a hülye ötletek osztályának felelős vezetője. S haditech mániás vagyok, szal ha katonai hülyeség van a játékban akkor leordítom az illetékeseket. És közkinccsé teszem egyik kedvenc közmondásom a székely bácsitól: "Hunok vagyunk nem halászok, kezit csókolom"

Lace:
név: Baranyai László
magamról: Én nem pofázok bele mindenbe, csak van néhány megvalósíthatatlan ötletem (de azok legalább forradalmiak ). Ja, meg néha firkantok ezt-azt.
progik: Leggyakrabban a "cerka és papír" nevűt használom. Jó régi, de még mindig használható. ráadásul mindig újabb verziókat szerzek be.
Amúgy wingsel bármikor összeütök bármit (bármi egyszerűt).
gémek: Hát, ez változó bár sportjátékokkal egyáltalán nem szoktam. Ami rulez: PoP 2, Alien vs. Predator, Imperium Galactica úgy ahogy van, Heroes 2-3, Emperor (a dűnés), Popolous 3, Dungeon Keeper, Thief

Köszönjük a Silent Vertigo csapatnak eme remek bemutatkozó cikket, és további sok sikert kívánunk a Solarah projecthez! :)

Értékelés: 10.00

Új hozzászólás
Nincs megjegyzés